Dat het nog net geen sixpack is. Dat vind ik niet mooi bij vrouwen. Maar als er zo door het midden zo'n zacht streepje gaat . . .quote:
Dat schreeuwt om pics.quote:
quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:06 schreef xFriendx het volgende:
Maar UFT is dus gewoon een sexy fitness chick? Cool
Oh dat is wel sexy jaquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat het nog net geen sixpack is. Dat vind ik niet mooi bij vrouwen. Maar als er zo door het midden zo'n zacht streepje gaat . . .
Jou morgen zienquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:07 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ok ander onderwerp?Nog plannen voor het weekend?
Jij komt hier dansen. Verder weinig nog.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:07 schreef Unfckingtitled het volgende:
Sportenquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:07 schreef Unfckingtitled het volgende:
Jaa flipsss!quote:
Dit weekend gaat me niet lukken hoorquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij komt hier dansen. Verder weinig nog.
quote:
Gewoon weer unfriendenquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:10 schreef Unfckingtitled het volgende:
Godverdomme, net een oud collega op fb geaccepteerd en ze liked ALLESDAFUQ honderdmiljardmiljoen notificaties gelijk
Does this mean....she likes me too?quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:10 schreef Unfckingtitled het volgende:
Godverdomme, net een oud collega op fb geaccepteerd en ze liked ALLESDAFUQ honderdmiljardmiljoen notificaties gelijk
Arme jijquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:10 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik zou het bijna doen zeg, godsammequote:
quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:12 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Does this mean....she likes me too?
quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Arme jijoveral op reageren dat zal ze leuk vinden
Faxiequote:Op donderdag 5 juli 2012 21:15 schreef Faxie het volgende:
Leuke (natte) dag gehad, en we gaan vaker afspreken
Nog niet gezoend though![]()
Dus het is allemaal nog wel wat onzeker momenteel. Ik zie het wel zitten in ieder geval, maar of dat helemaal wederzijds is... vemoed dat ze zelf wat meer tijd nodig heeft (exen enzo...) Ik denk dat ik zelf wel redelijk duidelijk ben met m'n intenties... geen friendzone gedoe in ieder geval.
Ik stuur d'r vanavond nog wel een sms als ze thuis is.
En nu werken
Klinkt goedquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:15 schreef Faxie het volgende:
Dus het is allemaal nog wel wat onzeker momenteel. Ik zie het wel zitten in ieder geval, maar of dat helemaal wederzijds is... vemoed dat ze zelf wat meer tijd nodig heeft (exen enzo...) Ik denk dat ik zelf wel redelijk duidelijk ben met m'n intenties... geen friendzone gedoe in ieder geval.
En nu werken
Werksequote:Op donderdag 5 juli 2012 21:15 schreef Faxie het volgende:
En nu werken
quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:56 schreef xFriendx het volgende:
Drommel, Drommel, die heeft het beste met ons voor,
Wil zorgen dat we allen beschikken over een stel puike billen.
Schitteren op een podium, in z'n toga roept ie: hoor, hoor!
Luister toch naar mij, pak die stang en begin eens met tillen.
Blijf niet sjouwen met je ass zo groot als een flinke stad,
Life is full of D66, knakworsten en natuurlijk squat.
Volgend weekend dan. Hoe zijn je salsaskills¿quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
Dit weekend gaat me niet lukken hoor
Niet aanwezig helaasquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Volgend weekend dan. Hoe zijn je salsaskills¿
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |