White rabbit? Nooit van gehoordquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
warm bad
scheermesjes
en voor de fun White Rabbit hard aan.
Fear and Loathing in Las Vegas?quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
warm bad
scheermesjes
en voor de fun White Rabbit hard aan.
U bet.quote:
In het nederlands deed hij altijd "Geen tijd, geen tijd, geen tijd om dag te zeggen dááág!".quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
White rabbit? Nooit van gehoord
Nooit van gehoordquote:
Zegt me ook niksquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
In het nederlands deed hij altijd "Geen tijd, geen tijd, geen tijd om dag te zeggen dááág!".
Nephippie.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nooit van gehoord
[..]
Zegt me ook niks
Dat zegt mij vaag iets en die film ookquote:
quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat zegt mij vaag iets en die film ook
Deze wel. Gewoon kijken.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Oooo, een comedy! Nee, dan ken ik het niet. Comedies zijn dan ook gewoon niet grappig
Plus dat Flying Dog labels Ralph Steadman tekeningen hebben natuurlijk.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Deze wel. Gewoon kijken.
Ik ben ook geen comedyfan, behalve wanneer
OMG it's batcountry!quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Deze wel. Gewoon kijken.
Ik ben ook geen comedyfan, behalve wanneer
Zelden voelde Johnny Depp zich meer thuis in zijn rol...quote:
+1quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:50 schreef dawg het volgende:
ofzoiets. heb de dvd maar al een hele tijd niet meer gezien. gaafste stuk vind ik als ze die acid op hebben en dan in dat hotel willen inchecken.![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:51 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
+1
Tevens, Rango (een disney pixar film) bevat een referentie naar die scene in het begin, in die auto.
Ook echt gelijk wegscheurenquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:53 schreef dawg het volgende:
[..]
you're gonna be real careful with this car sir? oh yeah man.
geniaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |