quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik kan mij dus helemaal niets meer van die film herinneren.![]()
Waarschijnlijk niet nee.quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan vond je hem ook niet zo boeiend
Geen Elton John liedjes. Hakuna Matata ken ik wel. En nee geen zielige stukjes.quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
Geen Elton John liedjes? Geen Hakuna Matata? Geen zielige stukjes waar je om moest huilen?
Gaan we hem dan samen kijken?
Hakuna matataquote:Op donderdag 5 juli 2012 22:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet nee.
[..]
Geen Elton John liedjes. Hakuna Matata ken ik wel. En nee geen zielige stukjes.
En nee.Disneyfilms heb ik meestal een stomme grijns op mijn smoel en dan zie je dat enzo en dat is awkward.
Het is een theorie, filosofiequote:Op donderdag 5 juli 2012 22:15 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Hakuna matata
ja je hebt het of niet
hakuna matata
je hebt geen zorgen, zorg maar dat je genieeet
quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet nee.
[..]
Geen Elton John liedjes. Hakuna Matata ken ik wel. En nee geen zielige stukjes.
En nee.Disneyfilms heb ik meestal een stomme grijns op mijn smoel en dan zie je dat enzo en dat is awkward.
Die wel maar niet van die filmquote:
Dit wou kaneel met je doen Flips. Wel slecht dat je dan zo doetquote:
Ja ik moet hem toch met jou delen. Dan kan ik toch niet kaneel helemaal voor mijzelf nemen?quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:18 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Dit wou kaneel met je doen Flips. Wel slecht dat je dan zo doet
We doen omstebeurt een week.quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja ik moet hem toch met jou delen. Dan kan ik toch niet kaneel helemaal voor mijzelf nemen?
Maar dan kan er toch wel liefde zijn?quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja ik moet hem toch met jou delen. Dan kan ik toch niet kaneel helemaal voor mijzelf nemen?
Wie neemt de even weken en wie de oneven weken? Aangezien ik hem morgen al zie en het deze week een oneven week is, dan ik de oneven en jij de even?quote:
Liefde is eng.quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar dan kan er toch wel liefde zijn?
Ja dat is goed.quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wie neemt de even weken en wie de oneven weken? Aangezien ik hem morgen al zie en het deze week een oneven week is, dan ik de oneven en jij de even?
[..]
Liefde is eng.
Nee, liefde is een mooi iets.quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wie neemt de even weken en wie de oneven weken? Aangezien ik hem morgen al zie en het deze week een oneven week is, dan ik de oneven en jij de even?
[..]
Liefde is eng.
Net zo mooi als een appeltaart die net uit de oven komt, zeg maar.quote:
Als je te snel bent verbrand je je mond?quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Net zo mooi als een appeltaart die net uit de oven komt, zeg maar.
Ja, zoiets. Mooie analogie wel.quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Net zo mooi als een appeltaart die net uit de oven komt, zeg maar.
Als je even weg bent en je vrienden zijn er nog is hij zo uit elkaar getrokken.quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:28 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Als je te snel bent verbrand je je mond?
Mijn vrienden doen dat niet heur.quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als je even weg bent en je vrienden zijn er nog is hij zo uit elkaar getrokken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |