geef hem ongelijk, eindelijk eens kans om prijzen te winnen bij man city.quote:
Sowieso.quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gewoon je broer erbij halen en we stompen die loser
quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:11 schreef j0rdiiii het volgende:
Moet je Strootman in de OP zetten, dan gaat de shit pas echt los hier. Ik herinner mij een vorig SC topic een tijdje terug. [ afbeelding ]
Moet je Strootman in de OP zetten, dan gaat de shit pas echt los hier. Ik herinner mij een vorig SC topic een tijdje terug. [ afbeelding ]
quote:PLAATSEN VAN OVERIGE SHIT IN DE OP IST VERBOTEN.
Mooie tijdenquote:Op donderdag 5 juli 2012 02:11 schreef j0rdiiii het volgende:
Geregistreerd 03-07-2012quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:11 schreef stevenmac26 het volgende:
Fotoboek van -trutje-
Deze moet ook wel nep zijn
Ja, dat was wel een historisch dieptepunt van deze sc.quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:11 schreef j0rdiiii het volgende:
Ga je nou elk fotoboek af?quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:11 schreef stevenmac26 het volgende:
Fotoboek van -trutje-
Deze moet ook wel nep zijn
Je zit teveel in belgie manquote:Op donderdag 5 juli 2012 02:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
TT bewijst weer dat de pisveers de makkaken zijn van vbl..
Sowieso stelletje lampen bij elkaarquote:Op donderdag 5 juli 2012 02:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Jij niet danquote:
En jij deed niets.quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat was wel een historisch dieptepunt van deze sc.
had het het vanmiddag ook over een woord, dat ik voor het laatst heb gehoord in de eftelingquote:
TT bewijst hoe wij jou gaan klappenquote:Op donderdag 5 juli 2012 02:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Jawel, ik maakte een cruciale inschattingsfout, ik deed een beroep op de mensen om het zelf op te lossen.quote:
ja hoorquote:Op donderdag 5 juli 2012 02:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
ALs het haar wel is, would you do her?
Dit iddquote:
Kan je de tt niet veranderen in Stinho is er niet??quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jawel, ik maakte een cruciale inschattingsfout, ik deed een beroep op de mensen om het zelf op te lossen.
Doe danquote:Op donderdag 5 juli 2012 02:14 schreef GGMM het volgende:
Deel 422 zie ik nu, die had gvd in het teken van ajacied moeten staan.
Denken dat Mikey hersens heeft.quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jawel, ik maakte een cruciale inschattingsfout, ik deed een beroep op de mensen om het zelf op te lossen.
Neequote:Op donderdag 5 juli 2012 02:14 schreef GGMM het volgende:
Doe iets met die rechten van je dan.quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:14 schreef GGMM het volgende:
Jawelquote:
Het is nooit te laat om je fouten te herzien.quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel he. 8 posts voor het einde vond hij het wel genoeg geweest.
Doe je ding.quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:14 schreef GGMM het volgende:
Doe er wat aan!quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:14 schreef GGMM het volgende:
Er is een film naar jullie gemaakt Hasta La Vista.quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
TT bewijst hoe wij jou gaan klappen
Dat ze vast is komen te liggen op het strand?quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:14 schreef Smoofie het volgende:
FUck ik wil die fobo zo hard trollen nu steven, maar dat kan niet met mod adoraties
Is wel goed.quote:
Hoop mensen die ik ga feliciterenquote:Verjaardagen op 05-07:
3071VN
ahoekman
alexzel
allardh
Amanecer
AmericanBoy
Anaaltampon
Archiee
Aristarchus
Aymia81
b2onthemove
bartjenl
BartuSS
base-alert
Beaudelaire
Bert1973
Blasphemer
Blonde_stewardess
Bobby21
BozzieJr
Broken18
brotherlordacid
Charity82
Chilleeh
Chrips
Cira
Cristina
Cyberjunkie
danko
DarkSkywise
DeDas
dennisjv
desaparacido
despier
djokkel
douche-eendje
dungeon
DutchBorg
Dwarsligger
Eaglefox
elegancez
Elsjee
el_Mundo
Errrwin
Et-Cetera
Ex-Drummer
female_black_career_woman
Flaman
FleshWound
floduR
flohrtje
fluhr
forie
Froj
g87
Gaara
galaxy_gypsy
gek-engeltje
Gemeni
GeneralOurumov
Golzuam
Graveyardbug
Gwendy
H.M.Murdock
hardcore4life
Hell.Fire
hencque
henkimkereja
hiddeseidel
Hometownboy
iemoe
IM_Barney
InDenial
januzzz
Jeroenemans
joohgf
Kangoeroe
kemi
Ketchupfles
Klapp3r
kotje
kruimel_20
Kweuzel
laidback_Lucy
Lambiek12
lange
Linden
LiquidSilver
lovelyR
Lucy_Lucy
Luus
M.A.Fles
maarten_st
Magbollah
Mardyy
marklee
marleen5
Marvelous
mascara-klodder
Mauzerus
MaZZie
meami
Mister_T
Monnikje
Mstro
m_theloosen
Nightwish80
nightwish_nl
paddo22
Pasz
Pasz72
poezke
radev
rajrob
rockgirl1987
RoeWeLa
rogerally
romy89
Rooieboel
rscp1
SanderF1
Sandersson
Schwabber
SeaOfLove
Shrien
sigidi
Site
Sj0rSz
Sniffmaster
Spawn
Stinos
ThE-FuNkY
TheGirlNextDoor
tommie_b
trance_fan
Tsjaikovski.
Vicuna
Virbenl
VTec555
Wazzzaaah
wiiiiim
woeletje
Xilantof
Ype
Zero_As_A_Limit
ZVL135
_Co_
_Midnight_
GGMM krijgt alle schuld.quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:16 schreef Typisch het volgende:
Laten we ons nieuwe subforum een bezoekje brengen.
[VBL Slowchat] #246: SlowwwChatquote:Op donderdag 5 juli 2012 02:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
Welke deel was dat met Strootman in OP?
ja en dan is het weer onze schuldquote:Op donderdag 5 juli 2012 02:16 schreef GGMM het volgende:
Jezus, ik zie nu pas dat ik hem per ongeluk naar TAL heb verplaatstSnel terugzetten voordat we weer een rel krijgen
Je faalt weer, je kan je spullen pakken net als guitarquote:Op donderdag 5 juli 2012 02:16 schreef GGMM het volgende:
Jezus, ik zie nu pas dat ik hem per ongeluk naar TAL heb verplaatstSnel terugzetten voordat we weer een rel krijgen
Doe het anders naar General of zo. Hier mag in principe toch niet over voetbal worden gesprokenquote:Op donderdag 5 juli 2012 02:16 schreef GGMM het volgende:
Heel eerste pagina.quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:17 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
De eerste 2 posts zijn toch geweldig man.
quote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 01:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
topic was nog geen 20 sec dicht man kankerlijer.,
quote:Op zondag 20 mei 2012 01:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Sterf af man brutale tyfus hond nu staat die kk strootman er nog in was jou leven maar voorbij.,
Wtfquote:Op donderdag 5 juli 2012 02:17 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:18 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben nog nooit eerder unbanned blijk ik gewoon Yvonne te hebben moeten spammen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
Moprh had toen tenminste iets aan gedaan.quote:
Ik probeerde je nog te redden toen je zei dat je broertje achter je pc zat.quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:18 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben nog nooit eerder unbanned blijk ik gewoon Yvonne te hebben moeten spammen.
Juist niet, nu leeft het juistquote:Op zondag 20 mei 2012 01:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Sinds jullie twee hier posten post er verder bijna niemand anders meer hier waarom denk je dat dat is.,
kut kneusjes.,
quote:Op zondag 20 mei 2012 01:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die twee verneuken al weken de boel hier., waarom denk je dat hier niemand meer post?
omdat pisvee auti 1 en pisvee auti 2 de boel verneuken., ,
Dit ligt al in zijn snuggy te pitten hoorquote:Op donderdag 5 juli 2012 02:19 schreef DonRaja het volgende:
Ergens in Leiden zit er nu een 14-jarig korfballertje met een stijve piemel stiekem dit topic te lezen...
Hij heeft daar geen ban voor gehad.quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En dan was een ban van een dag waardAch kan mij het ook verrotten ook.
En geo gewoon een week.quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En dan was een ban van een dag waardAch kan mij het ook verrotten ook.
quote:Op zondag 20 mei 2012 01:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Gooi ik met moeite dat topic vol zodat die lelijke grindtegel kop uit de op is steelt die lijer mijn op.,
Beter flikker je deze dicht.,
Jawel maar Morpheus was eens vriendelijk.quote:
Die van Dr.Mikey laten wel kwaliteit zienquote:Op donderdag 5 juli 2012 02:17 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nachtbaggeraars.quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
Stylo door ons is het topic zo'n succes geworden
godver, hmf die het over onterechte shit heeft bij hemquote:Op zondag 20 mei 2012 01:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Maar ALS onterechte shit gebeurd ben IK ZO VAAK (haast altijd) de lul.
Mag nu ook wel eens een ander zijn.
waarom zou je je anders gedragen dan normaal?quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:21 schreef GGMM het volgende:
Achteraf gezien had ik dat topic moeten modden.
Denk je?quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:21 schreef GGMM het volgende:
you dont say.imgquote:Op donderdag 5 juli 2012 02:21 schreef GGMM het volgende:
quote:Op zondag 20 mei 2012 02:42 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Komt door de soas opgelopen door het neuken van je moeder.
Tasten mijn brein aan als narcotica
Ja ja
Doe het dan probeer het dan
Je hoofd ligt op de rails opengesplasht
Anus ogen dik vet vel ruikend naar kots en rottende mensengeur
quote:Op zondag 20 mei 2012 02:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kanker op joh teringimbicieltje wie de FUCK ben je dan kom hier en ik eet je als de kut van je opa.
Ja, licht inschattingsfoutje.quote:
Jij wenst mensen een tumor toe en post nog steeds vrolijk rond.quote:
hmf tegen ggmmquote:Op zondag 20 mei 2012 02:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
En nogmaals: jij vat het op als dreigen. Ik vat het op als gedragingen in een cultuur waar anarchie hoogtij viert omdat regels zelfs door de hogere leiders als niet nuttig worden beschouwd.
HMF kan ggmm altijd bespelen.quote:
quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jij wenst mensen een tumor toe en post nog steeds vrolijk rond.
quote:Op zondag 20 mei 2012 01:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Sterf af man brutale tyfus hond nu staat die kk strootman er nog in was jou leven maar voorbij.,
quote:Op zondag 20 mei 2012 02:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Moet ik nu gaan uitzoeken wat een of andere gek in een sprookjrsboek hiermee wilde zeggen Ofzo?
Lik mijn reet
18:5 Jurian (HMF)
Bullshit, ik luisterde juist niet naar hem.quote:
Gast wtf, doe rustig manquote:Op donderdag 5 juli 2012 02:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jij wenst mensen een tumor toe en post nog steeds vrolijk rond.
hij heet dus jurian?quote:
Jaquote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 02:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Davy lever ik graag uit aan herr Hitle... Netsplitter.
Davy die tegen iemand om 2.19 zegt dat ie naar buiten moet gaanquote:Op zondag 20 mei 2012 02:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waar maak je je druk om manGa eens naar buiten.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Davy die tegen iemand om 2.19 zegt dat ie naar buiten moet gaan!!!
Niks mis meequote:Op donderdag 5 juli 2012 02:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Davy die tegen iemand om 2.19 zegt dat ie naar buiten moet gaan!!!
net gestopt, anders had ik je dikke batta gegevenquote:Op donderdag 5 juli 2012 02:24 schreef Typisch het volgende:
Ey wil er iemand een potje fifa op de 360 tegen mij doen? Nog geen zin om te pitten.
Dat was tegen jou of dat andere insect dat is niet erg.quote:
Het is ook gewoon een grote kopquote:
Kom maar op neger ik neem wel classic XI anders is het niet leukquote:Op donderdag 5 juli 2012 02:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
net gestopt, anders had ik je dikke batta gegeven
quote:Op zondag 20 mei 2012 02:27 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[..]
Is allemaal niet nodig, stevenmac26 is de nieuwe VBL mod.
Kakkerlak is een insect, dus je wenst dan iemand te dood van je eigen groep soort.quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat was tegen jou of dat andere insect dat is niet erg.
Doe gewoon VVV - RKCquote:Op donderdag 5 juli 2012 02:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kom maar op neger ik neem wel classic XI anders is het niet leuk
Ben je nou echt boosquote:Op donderdag 5 juli 2012 02:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat was tegen jou of dat andere insect dat is niet erg.
Vooruitziende blikquote:
Dit was de beste post uit dat topic trouwens.quote:
Ja zet net dat ding uit :/. Maar 360 zei je toch? Nou hop danquote:Op donderdag 5 juli 2012 02:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee ik wil Excelsior.Kom dan potje?
Jaquote:Op donderdag 5 juli 2012 02:27 schreef RensAjacied het volgende:
Hoelang is HMF nou weg? Net als Stijn ook 2 weken stadionverbod gekregen?
Check die daaronder.quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit was de beste post uit dat topic trouwens.
quote:Op zondag 20 mei 2012 02:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kanker op joh teringimbicieltje wie de FUCK ben je dan kom hier en ik eet je als de kut van je opa.
Ja, hij was dronken, dat hielp niet bepaald.quote:
Ik moet de nuchtere HMF nog zienquote:Op donderdag 5 juli 2012 02:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, hij was dronken, dat hielp niet bepaald.
Dat hele topic gaat om een lapo hunt en een strootman plaatjequote:Op donderdag 5 juli 2012 02:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dronken achter de PCquote:Op donderdag 5 juli 2012 02:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doe eens lief tegen HMF.quote:
Ja, daarom dacht ik dat het wel op te lossen vielquote:Op donderdag 5 juli 2012 02:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat hele topic gaat om een lapo hunt en een strootman plaatje
Is sowieso bs.quote:
Je hebt het topic duidelijk niet goed gelezen, hij zat op z'n telefoon.quote:
Na 292 posts bleek het toch niet mogelijk.quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, daarom dacht ik dat het wel op te lossen vielWaar maak je je druk om.
Ik heb het afgeleerd, ga gewoon pitten danquote:Op donderdag 5 juli 2012 02:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is sowieso bs.
Alsof je wanneer je dronken bent op fok gaat.
Dan is het goed.quote:
Als ik dronken ben is het van een feest of uitgaan, en dan ga ik niet naar huis om te fokken.quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is sowieso bs.
Ja, je moet ingrijpen voordat het uit de hand loopt.quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:30 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Na 292 posts bleek het toch niet mogelijk.
vaak gedaan hoorquote:Op donderdag 5 juli 2012 02:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is sowieso bs.
Eerst wil hij de kut van een opa eten en daarvoor had ie al zoietsquote:Op zondag 20 mei 2012 02:36 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
flikker op joh imbiciel. Wat weet jij nou van fok.
GGMM is me mattie en ik ben blij met het nieuwe beleid van deze baas. Desondanks vind ik m nog steeds een ei door de OP niet te veranderen.
Ga lekker een ander pijpen engerd.
Daarom.quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als ik dronken ben is het van een feest of uitgaan, en dan ga ik niet naar huis om te fokken.
quote:Op zondag 20 mei 2012 02:36 schreef Helpmefok het volgende:
GGMM is me mattie en ik ben blij met het nieuwe beleid van deze baas.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:24 schreef GGMM het volgende:
Bullshit, ik luisterde juist niet naar hem.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Eerst wil hij de kut van een opa eten en daarvoor had ie al zoiets
naast 150 diplomas kan het nog rappen ook, de tering.quote:Op zondag 20 mei 2012 03:08 schreef Helpmefok het volgende:
Geef me die kankermic ik spit erop
Fok me witte kop
En ik krijg een geïrriteerde huid en syillis van al die kutrappertjes
Wat heeft de ene post met de ander te maken?quote:
Kijk wat voor kwaliteit chicks ik daar postquote:Op donderdag 5 juli 2012 02:32 schreef GGMM het volgende:
Maar kijk hoe goed ik het daarop volgende topic gemod heb: [VBL Slowchat] #247: Weer normaal doen.
Iets met dat je naar HMF luisterde.quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat heeft de ene post met de ander te maken?
En de reactie van Caraquote:Op zondag 20 mei 2012 02:56 schreef Helpmefok het volgende:
ze heeft zo veel pillen gebruikt want ze vreesden dat ze het niet aankon
met een dood kind in haar buik vonden ze haar op een regenachteavond
stel je moeder treft je aan naakt in de badkuip met een stanlymes in je hand met het bloed wat er van afdruipt
quote:Op zondag 20 mei 2012 02:57 schreef Cara het volgende:
[..]
ik zag twee beren broodjes smeren oh het was zo zonde
Hij denkt dat jullie matties zijn maar jij hebt skijt.quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat heeft de ene post met de ander te maken?
Ik heb het ook gemist man, toen zaten we in die Ierse kroeg voetbal te kijken toch of niet?quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:33 schreef Smoofie het volgende:
Wat was ik aan het doen 20 mei? Ik heb die hele rel gemist
Ik luisterde ook niet. Strootmanpic staat er nog steeds.quote:
Dat zou kunnen ja.quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb het ook gemist man, toen zaten we in die Ierse kroeg voetbal te kijken toch of niet?
Ja, want als je matties zijn doe je alles wat de ander zegtquote:Op donderdag 5 juli 2012 02:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hij denkt dat jullie matties zijn maar jij hebt skijt.
Klopt inderdaad, keek het net even naquote:
En daarna weg gehaald.quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik luisterde ook niet. Strootmanpic staat er nog steeds.
Leer toch eens lezen joh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
kawaiiiiiquote:Op donderdag 5 juli 2012 02:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[VBL Slowchat] #247: Weer normaal doen.
Quotes aanpassenquote:
quote:
Jij moet tussen Palestina en Israel gaan onderhandelenquote:Op donderdag 5 juli 2012 02:32 schreef GGMM het volgende:
Maar kijk hoe goed ik het daarop volgende topic gemod heb: [VBL Slowchat] #247: Weer normaal doen.
Ben ik aan het doen, ik laat het ze nu nog even zelf oplossen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij moet tussen Palestina en Israel gaan onderhandelen
waar wil je het over hebbenquote:Op donderdag 5 juli 2012 02:42 schreef mrstylo het volgende:
Wanneer kan nacht sc beginnen?
Nu is het 'kut' druk.
Ik vind FB sinds kort kut.quote:
Ik zit op mobiel na 2 windows blue screen dingetjes en mijn broer is pas volgende week weer thuisquote:Op donderdag 5 juli 2012 02:42 schreef mrstylo het volgende:
Nu is het 'kut' druk.
We missen jouw kwaliteit posts idd.quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
Jullie twee hebben eigenhandig deze gezellig slowchat de nek omgedraaid.
Nog nooit zulke bagger users buiten ONZ/KLB gezien.
Gast, waar erger jij je aan ? Wat doen ze verkeerd?quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
Tja niks aan te doen he.quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:42 schreef mrstylo het volgende:
Nu is het 'kut' druk.
Stop eens met je gezeik jij. Rot dan gewoon op.quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
nah, ik vind gewoon dat alle vrouwelijke fb-ers al hun fotos moeten delen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:44 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik vind FB sinds kort kut.
Heb hyves gevoel van hun nadagen.
Wat gaat er allemaal gebeuren dan?quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:42 schreef mrstylo het volgende:
Nu is het 'kut' druk.
Die brutale grote bek.. ze kennen hun plaats niet.quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gast, waar erger jij je aan ? Wat doen ze verkeerd?
ze zijn pubers, wat had je anders verwachtquote:Op donderdag 5 juli 2012 02:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die brutale grote bek.. ze kennen hun plaats niet.
Heb je daarom die signature? Zodat je de grote man voelt?quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die brutale grote bek.. ze kennen hun plaats niet.
Mee eens hoor maar dat is het geval met iedere niet Ajacied in dit topic.quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ja foto's worden steeds sletteriger.quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nah, ik vind gewoon dat alle vrouwelijke fb-ers al hun fotos moeten delen.
Doe jij eens gewoon goed je werk... ze kruipen je drie keer in de kont en je bent al gebogen slappe zak.quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stop eens met je gezeik jij. Rot dan gewoon op.
Waar?quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:48 schreef Smoofie het volgende:
Davy en stylo moeten ook niet zo hard trollen
Vriend, dat topic was van 20 mei.quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Op mikey, laat hem gaan en hij laat jullie gaan, ofzo.
Lees ff topic over.quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:48 schreef Smoofie het volgende:
Walgelijk hoe ze Mikey uit de tent lokken ja. Hij moet gewoon wel reageren en dan zal je zien dat hij gebanned wordt.quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:48 schreef Smoofie het volgende:
Als je vindt dat ze wat verkeerd doen meldt je de desbetreffende posts maar in feedback.quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Doe jij eens gewoon goed je werk... ze kruipen je drie keer in de kont en je bent al gebogen slappe zak.
Dan helpt een kanker eens op man echt niet hoorquote:Op donderdag 5 juli 2012 02:49 schreef RensAjacied het volgende:
Echt waar de sfeer is weer verziekt man
Sorry man, ik ken mijn plek niet.quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:49 schreef RensAjacied het volgende:
Echt waar de sfeer is weer verziekt man
Ligt aan de sfeer. Helpt niet echt in dit geval.quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:50 schreef RensAjacied het volgende:
Hoezo word mijn reactie verwijderd GGMM? Kanker was gedoogd nietwaar?
Het is soms wel duidelijk dat je echt 16 bent.quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:50 schreef RensAjacied het volgende:
Hoezo word mijn reactie verwijderd GGMM? Kanker was gedoogd nietwaar?
quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het is soms wel duidelijk dat je echt 16 bent.
Is goed man.. wil niet weer een ban. Zal me gedragenquote:Op donderdag 5 juli 2012 02:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ligt aan de sfeer. Helpt niet echt in dit geval.
Moet jij zeggen met je 15 jaren jong.quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het is soms wel duidelijk dat je echt 16 bent.
Ja, en 50 cent.quote:
Doe dichter bij huis. Hij moet wel snappen.quote:
Je zusje denkt dat ik ouder ben.quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:51 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Moet jij zeggen met je 15 jaren jong.
Zwart zeker, zwaar zal wel meevallenquote:Op donderdag 5 juli 2012 02:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zwarte straatleven in de ghetto's van Eindje
quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Wisten jullie trouwens dat ananasen aan de grond groeien? (uiteraard wist plantagehouder Steven dit)
t = equote:Op donderdag 5 juli 2012 02:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zwart zeker, zwaar zal wel meevallen
Al paar klappen gegeven net.quote:
Schroom vooral niet om meer van dit soort interessante feitjes met ons te delen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Wisten jullie trouwens dat ananasen aan de grond groeien? (uiteraard wist plantagehouder Steven dit)
Gewoon geen t bedoel je dan want die e stond er alquote:
Is het raar dat ik shrooms lasquote:Op donderdag 5 juli 2012 02:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Schroom vooral niet om meer van dit soort interessante feitjes met ons te delen.
Heb je nog iets over mango's?
quote:
Ja ik zag het maar weer te lui voor ninja editquote:Op donderdag 5 juli 2012 02:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gewoon geen t bedoel je dan want die e stond er al
Ja maar dan moet je wel aan onze regels houden.quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Niet doen man, ik wil met haar trouwen.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja maar dan moet je wel aan onze regels houden.
- besnijden
- Halal eten
- PvdA stemmen
- Uitkering trekken
Ik ben jood. 1e twee dus geen probleem, maar ik heb wel veel geld.quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
- besnijden
- Halal eten
- PvdA stemmen
- Uitkering trekken
Week of 3 denk ikquote:Op donderdag 5 juli 2012 02:55 schreef napoleonfour het volgende:
hoelang nog voordat ik kan komen halen steeviewonderboy?
Ja die moet je echt enkel rijp eten. Sommige vruchten zijn nog wel dragelijk in een eerdere fase maar mango's eccht niet! En nu ben ik weg ik heb een hekel aan typen op een mobielquote:Op donderdag 5 juli 2012 02:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Schroom vooral niet om meer van dit soort interessante feitjes met ons te delen.
Heb je nog iets over mango's?
Dan verwacht ik wel wat diamanten als kado.quote:
quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dan verwacht ik wel wat diamanten als kado.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ben jood. 1e twee dus geen probleem, maar ik heb wel veel geld.
Ik had vandaag varken shoarma op. Kunnen wij nog wel matties zijn?quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
- besnijden
- Halal eten
- PvdA stemmen
- Uitkering trekken
Issssh goed dan.quote:
Ja ik vergeef je dit keer wel.quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik had vandaag varken shoarma op. Kunnen wij nog wel matties zijn?
quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:56 schreef napoleonfour het volgende:
ah we hebben ee nieuwe justin bieber, zie mtv voor beelden.
En dan dit postenquote:Op donderdag 5 juli 2012 02:56 schreef napoleonfour het volgende:
ah we hebben ee nieuwe justin bieber, zie mtv voor beelden.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ze zijn pubers, wat had je anders verwacht
ff kijken, tot zo.quote:
ik snap de relevantie niet?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:59 schreef GGMM het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja the box en tmf zijn er niet meerquote:Op donderdag 5 juli 2012 02:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
MTV kijken en dan ons pubers noemen.
Waar kan je dat ook alweer vinden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
AFCA!
http://www.fok.nl/gm/forumvriendjes.phpquote:Op donderdag 5 juli 2012 03:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Waar kan je dat ook alweer vinden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Is er niks leuk meer op Comedy Central?quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja the box en tmf zijn er niet meeren ik ga niet die lijpe webcamhoeren kijken.
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op mijn hele FOK!historie:
Flippiee
napoleonfour
Smoofie
Intronic
Monopoly
Huppelmuts
kapiteintje
Stokstaart
donthate
Typisch
Samzz
Geo4kant
Dromenvangertje
Ajacied422
Caland
yvonne
Littlerabbit
Helpmefok
SpaceInvaders
wietparkiet
GGMM
Spouwerranger
Dimens
Patje1987
DonRaja
utopie
Dr.Mikey
Unfckingtitled
o.us
charmed_angel
LompeHork
heloef
Dj_Day-V
Jojoortje
mrstylo
Paul
ajacied4lf
Buffalo-Soldier
Oerbeer
pimmetje2010
remlof
coban
leeell
Tarado
Trollscience
Myraela
Beach
FkTwkGs2012
9611Niels
aight1
Stijndinhoquote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op het afgelopen jaar:
Ajacied422
mrstylo
Geo4kant
GGMM
Doublepain
Caland
Smoofie
ajacied4lf
-_Guitarist_-
Karina
j0rdiiii
MarkoAlmelo
Gramulanion
Geo3kant
kapiteintje
Littlerabbit
RvLaak
Jojoortje
stevenmac26
Helpmefok
alors
ClapClapYourHands
Specularium
Ties02
ZuidGrens
johannes_vermeer
Anonymousz
FireFox1
Dr.Mikey
Van_Poppel
napoleonfour
Saekerhett
Nober
DrDentz
Paul
Rickazio
RensAjacied
vincerusso
Typisch
tralalala
Paul-89
YazooW
Mexicanobakker
PizzaGeit
Drizzt_DoUrden
Cynix ®
inZanity
Buitendam
Elusive
tochweerhenk
Weet niet, vind dat kut humor. maar k ben slapen anders ga ik mijn ritme zwaar verneuken.quote:Op donderdag 5 juli 2012 03:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Is er niks leuk meer op Comedy Central?
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op de afgelopen maand:
Geo4kant
stevenmac26
Dj_Day-V
mrstylo
Smoofie
GGMM
kapiteintje
Littlerabbit
Caland
Ties02
Typisch
j0rdiiii
AFCNiels
johannes_vermeer
Saind
Doublepain
Rickazio
Tjacka
Ajacied422
-_Guitarist_-
napoleonfour
SjaakBauer
Drizzt_DoUrden
tralalala
Morpheus2002
Anonymousz
Dr.Mikey
Paul
Helpmefok
waaromniet1988
RemcoW23
Van_Poppel
Jojoortje
DonRaja
Anno2012
Specularium
Oliver23
Adames
Gramulanion
Happel
marcodej
MarkoAlmelo
tompsv18
DrDentz
Veerboot
Type-R
vincerusso
Eenskijken
Symer
Paxcon
vereerd op die tweede plek.quote:
Zie je dat Stylo?quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op de afgelopen week:
mrstylo
stevenmac26
Geo4kant
Smoofie
Doublepain
Littlerabbit
GGMM
RensAjacied
napoleonfour
Caland
kapiteintje
j0rdiiii
Drizzt_DoUrden
Saind
-_Guitarist_-
Tjacka
Ajacied422
The_Groove
AFCNiels
tompsv18
Anonymousz
SjaakBauer
BlaZ
Happel
Rickazio
ACT-F
Jojoortje
Adames
Max-Westerman
Helpmefok
Watertornado
Mexicanobakker
RemcoW23
Scarface88
EenKoudKonijn
KnutdeIJsbeer
MAHL
Monopoly
MarkoAlmelo
Morpheus2002
Typisch
ajacied4lf
jackson
DonRaja
rubbereend
LosBuenosMuchachos
Xantra
Dr.Mikey
yvonne
BrandX
Hij post ook 2 keer zoveel als de rest.quote:Op donderdag 5 juli 2012 03:01 schreef mrstylo het volgende:
Steven staat bijna bij iedereen boven aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |