had het het vanmiddag ook over een woord, dat ik voor het laatst heb gehoord in de eftelingquote:
TT bewijst hoe wij jou gaan klappenquote:Op donderdag 5 juli 2012 02:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
TT bewijst weer dat de pisveers de makkaken zijn van vbl..
Jawel, ik maakte een cruciale inschattingsfout, ik deed een beroep op de mensen om het zelf op te lossen.quote:
ja hoorquote:Op donderdag 5 juli 2012 02:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
ALs het haar wel is, would you do her?
Dit iddquote:
Kan je de tt niet veranderen in Stinho is er niet??quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jawel, ik maakte een cruciale inschattingsfout, ik deed een beroep op de mensen om het zelf op te lossen.
Doe danquote:Op donderdag 5 juli 2012 02:14 schreef GGMM het volgende:
Deel 422 zie ik nu, die had gvd in het teken van ajacied moeten staan.
Denken dat Mikey hersens heeft.quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jawel, ik maakte een cruciale inschattingsfout, ik deed een beroep op de mensen om het zelf op te lossen.
Neequote:Op donderdag 5 juli 2012 02:14 schreef GGMM het volgende:
Doe iets met die rechten van je dan.quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:14 schreef GGMM het volgende:
Jawelquote:
Het is nooit te laat om je fouten te herzien.quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel he. 8 posts voor het einde vond hij het wel genoeg geweest.
Doe je ding.quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:14 schreef GGMM het volgende:
Doe er wat aan!quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:14 schreef GGMM het volgende:
Er is een film naar jullie gemaakt Hasta La Vista.quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
TT bewijst hoe wij jou gaan klappen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |