geef hem ongelijk, eindelijk eens kans om prijzen te winnen bij man city.quote:
Sowieso.quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gewoon je broer erbij halen en we stompen die loser
quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:11 schreef j0rdiiii het volgende:
Moet je Strootman in de OP zetten, dan gaat de shit pas echt los hier. Ik herinner mij een vorig SC topic een tijdje terug. [ afbeelding ]
Moet je Strootman in de OP zetten, dan gaat de shit pas echt los hier. Ik herinner mij een vorig SC topic een tijdje terug. [ afbeelding ]
quote:PLAATSEN VAN OVERIGE SHIT IN DE OP IST VERBOTEN.
Mooie tijdenquote:Op donderdag 5 juli 2012 02:11 schreef j0rdiiii het volgende:
Geregistreerd 03-07-2012quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:11 schreef stevenmac26 het volgende:
Fotoboek van -trutje-
Deze moet ook wel nep zijn
Ja, dat was wel een historisch dieptepunt van deze sc.quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:11 schreef j0rdiiii het volgende:
Ga je nou elk fotoboek af?quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:11 schreef stevenmac26 het volgende:
Fotoboek van -trutje-
Deze moet ook wel nep zijn
Je zit teveel in belgie manquote:Op donderdag 5 juli 2012 02:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
TT bewijst weer dat de pisveers de makkaken zijn van vbl..
Sowieso stelletje lampen bij elkaarquote:Op donderdag 5 juli 2012 02:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
TT bewijst weer dat de pisveers de makkaken zijn van vbl..
Jij niet danquote:
En jij deed niets.quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat was wel een historisch dieptepunt van deze sc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |