Die van Dr.Mikey laten wel kwaliteit zienquote:Op donderdag 5 juli 2012 02:17 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
De eerste 2 posts zijn toch geweldig man.
Nachtbaggeraars.quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
Stylo door ons is het topic zo'n succes geworden
godver, hmf die het over onterechte shit heeft bij hemquote:Op zondag 20 mei 2012 01:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Maar ALS onterechte shit gebeurd ben IK ZO VAAK (haast altijd) de lul.
Mag nu ook wel eens een ander zijn.
waarom zou je je anders gedragen dan normaal?quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:21 schreef GGMM het volgende:
Achteraf gezien had ik dat topic moeten modden.
Denk je?quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:21 schreef GGMM het volgende:
you dont say.imgquote:Op donderdag 5 juli 2012 02:21 schreef GGMM het volgende:
quote:Op zondag 20 mei 2012 02:42 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Komt door de soas opgelopen door het neuken van je moeder.
Tasten mijn brein aan als narcotica
Ja ja
Doe het dan probeer het dan
Je hoofd ligt op de rails opengesplasht
Anus ogen dik vet vel ruikend naar kots en rottende mensengeur
quote:Op zondag 20 mei 2012 02:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kanker op joh teringimbicieltje wie de FUCK ben je dan kom hier en ik eet je als de kut van je opa.
Ja, licht inschattingsfoutje.quote:
Jij wenst mensen een tumor toe en post nog steeds vrolijk rond.quote:
hmf tegen ggmmquote:Op zondag 20 mei 2012 02:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
En nogmaals: jij vat het op als dreigen. Ik vat het op als gedragingen in een cultuur waar anarchie hoogtij viert omdat regels zelfs door de hogere leiders als niet nuttig worden beschouwd.
HMF kan ggmm altijd bespelen.quote:
quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jij wenst mensen een tumor toe en post nog steeds vrolijk rond.
quote:Op zondag 20 mei 2012 01:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Sterf af man brutale tyfus hond nu staat die kk strootman er nog in was jou leven maar voorbij.,
quote:Op zondag 20 mei 2012 02:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Moet ik nu gaan uitzoeken wat een of andere gek in een sprookjrsboek hiermee wilde zeggen Ofzo?
Lik mijn reet
18:5 Jurian (HMF)
Bullshit, ik luisterde juist niet naar hem.quote:
Gast wtf, doe rustig manquote:Op donderdag 5 juli 2012 02:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jij wenst mensen een tumor toe en post nog steeds vrolijk rond.
hij heet dus jurian?quote:
Jaquote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 02:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Davy lever ik graag uit aan herr Hitle... Netsplitter.
Davy die tegen iemand om 2.19 zegt dat ie naar buiten moet gaanquote:Op zondag 20 mei 2012 02:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waar maak je je druk om manGa eens naar buiten.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Davy die tegen iemand om 2.19 zegt dat ie naar buiten moet gaan!!!
Niks mis meequote:Op donderdag 5 juli 2012 02:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Davy die tegen iemand om 2.19 zegt dat ie naar buiten moet gaan!!!
net gestopt, anders had ik je dikke batta gegevenquote:Op donderdag 5 juli 2012 02:24 schreef Typisch het volgende:
Ey wil er iemand een potje fifa op de 360 tegen mij doen? Nog geen zin om te pitten.
Dat was tegen jou of dat andere insect dat is niet erg.quote:
Het is ook gewoon een grote kopquote:
Kom maar op neger ik neem wel classic XI anders is het niet leukquote:Op donderdag 5 juli 2012 02:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
net gestopt, anders had ik je dikke batta gegeven
quote:Op zondag 20 mei 2012 02:27 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[..]
Is allemaal niet nodig, stevenmac26 is de nieuwe VBL mod.
Kakkerlak is een insect, dus je wenst dan iemand te dood van je eigen groep soort.quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat was tegen jou of dat andere insect dat is niet erg.
Doe gewoon VVV - RKCquote:Op donderdag 5 juli 2012 02:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kom maar op neger ik neem wel classic XI anders is het niet leuk
Ben je nou echt boosquote:Op donderdag 5 juli 2012 02:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat was tegen jou of dat andere insect dat is niet erg.
Vooruitziende blikquote:
Dit was de beste post uit dat topic trouwens.quote:
Ja zet net dat ding uit :/. Maar 360 zei je toch? Nou hop danquote:Op donderdag 5 juli 2012 02:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee ik wil Excelsior.Kom dan potje?
Jaquote:Op donderdag 5 juli 2012 02:27 schreef RensAjacied het volgende:
Hoelang is HMF nou weg? Net als Stijn ook 2 weken stadionverbod gekregen?
Check die daaronder.quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit was de beste post uit dat topic trouwens.
quote:Op zondag 20 mei 2012 02:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kanker op joh teringimbicieltje wie de FUCK ben je dan kom hier en ik eet je als de kut van je opa.
Ja, hij was dronken, dat hielp niet bepaald.quote:
Ik moet de nuchtere HMF nog zienquote:Op donderdag 5 juli 2012 02:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, hij was dronken, dat hielp niet bepaald.
Dat hele topic gaat om een lapo hunt en een strootman plaatjequote:Op donderdag 5 juli 2012 02:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dronken achter de PCquote:Op donderdag 5 juli 2012 02:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doe eens lief tegen HMF.quote:
Ja, daarom dacht ik dat het wel op te lossen vielquote:Op donderdag 5 juli 2012 02:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat hele topic gaat om een lapo hunt en een strootman plaatje
Is sowieso bs.quote:
Je hebt het topic duidelijk niet goed gelezen, hij zat op z'n telefoon.quote:
Na 292 posts bleek het toch niet mogelijk.quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, daarom dacht ik dat het wel op te lossen vielWaar maak je je druk om.
Ik heb het afgeleerd, ga gewoon pitten danquote:Op donderdag 5 juli 2012 02:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is sowieso bs.
Alsof je wanneer je dronken bent op fok gaat.
Dan is het goed.quote:
Als ik dronken ben is het van een feest of uitgaan, en dan ga ik niet naar huis om te fokken.quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is sowieso bs.
Ja, je moet ingrijpen voordat het uit de hand loopt.quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:30 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Na 292 posts bleek het toch niet mogelijk.
vaak gedaan hoorquote:Op donderdag 5 juli 2012 02:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is sowieso bs.
Eerst wil hij de kut van een opa eten en daarvoor had ie al zoietsquote:Op zondag 20 mei 2012 02:36 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
flikker op joh imbiciel. Wat weet jij nou van fok.
GGMM is me mattie en ik ben blij met het nieuwe beleid van deze baas. Desondanks vind ik m nog steeds een ei door de OP niet te veranderen.
Ga lekker een ander pijpen engerd.
Daarom.quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als ik dronken ben is het van een feest of uitgaan, en dan ga ik niet naar huis om te fokken.
quote:Op zondag 20 mei 2012 02:36 schreef Helpmefok het volgende:
GGMM is me mattie en ik ben blij met het nieuwe beleid van deze baas.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:24 schreef GGMM het volgende:
Bullshit, ik luisterde juist niet naar hem.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Eerst wil hij de kut van een opa eten en daarvoor had ie al zoiets
naast 150 diplomas kan het nog rappen ook, de tering.quote:Op zondag 20 mei 2012 03:08 schreef Helpmefok het volgende:
Geef me die kankermic ik spit erop
Fok me witte kop
En ik krijg een geïrriteerde huid en syillis van al die kutrappertjes
Wat heeft de ene post met de ander te maken?quote:
Kijk wat voor kwaliteit chicks ik daar postquote:Op donderdag 5 juli 2012 02:32 schreef GGMM het volgende:
Maar kijk hoe goed ik het daarop volgende topic gemod heb: [VBL Slowchat] #247: Weer normaal doen.
Iets met dat je naar HMF luisterde.quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat heeft de ene post met de ander te maken?
En de reactie van Caraquote:Op zondag 20 mei 2012 02:56 schreef Helpmefok het volgende:
ze heeft zo veel pillen gebruikt want ze vreesden dat ze het niet aankon
met een dood kind in haar buik vonden ze haar op een regenachteavond
stel je moeder treft je aan naakt in de badkuip met een stanlymes in je hand met het bloed wat er van afdruipt
quote:Op zondag 20 mei 2012 02:57 schreef Cara het volgende:
[..]
ik zag twee beren broodjes smeren oh het was zo zonde
Hij denkt dat jullie matties zijn maar jij hebt skijt.quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat heeft de ene post met de ander te maken?
Ik heb het ook gemist man, toen zaten we in die Ierse kroeg voetbal te kijken toch of niet?quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:33 schreef Smoofie het volgende:
Wat was ik aan het doen 20 mei? Ik heb die hele rel gemist
Ik luisterde ook niet. Strootmanpic staat er nog steeds.quote:
Dat zou kunnen ja.quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb het ook gemist man, toen zaten we in die Ierse kroeg voetbal te kijken toch of niet?
Ja, want als je matties zijn doe je alles wat de ander zegtquote:Op donderdag 5 juli 2012 02:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hij denkt dat jullie matties zijn maar jij hebt skijt.
Klopt inderdaad, keek het net even naquote:
En daarna weg gehaald.quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik luisterde ook niet. Strootmanpic staat er nog steeds.
Leer toch eens lezen joh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
kawaiiiiiquote:Op donderdag 5 juli 2012 02:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[VBL Slowchat] #247: Weer normaal doen.
Quotes aanpassenquote:
quote:
Jij moet tussen Palestina en Israel gaan onderhandelenquote:Op donderdag 5 juli 2012 02:32 schreef GGMM het volgende:
Maar kijk hoe goed ik het daarop volgende topic gemod heb: [VBL Slowchat] #247: Weer normaal doen.
Ben ik aan het doen, ik laat het ze nu nog even zelf oplossen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij moet tussen Palestina en Israel gaan onderhandelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |