Dat hele topic gaat om een lapo hunt en een strootman plaatjequote:Op donderdag 5 juli 2012 02:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, hij was dronken, dat hielp niet bepaald.
Dronken achter de PCquote:Op donderdag 5 juli 2012 02:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, hij was dronken, dat hielp niet bepaald.
Doe eens lief tegen HMF.quote:
Ja, daarom dacht ik dat het wel op te lossen vielquote:Op donderdag 5 juli 2012 02:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat hele topic gaat om een lapo hunt en een strootman plaatje
Is sowieso bs.quote:
Je hebt het topic duidelijk niet goed gelezen, hij zat op z'n telefoon.quote:
Na 292 posts bleek het toch niet mogelijk.quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, daarom dacht ik dat het wel op te lossen vielWaar maak je je druk om.
Ik heb het afgeleerd, ga gewoon pitten danquote:Op donderdag 5 juli 2012 02:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is sowieso bs.
Alsof je wanneer je dronken bent op fok gaat.
Dan is het goed.quote:
Als ik dronken ben is het van een feest of uitgaan, en dan ga ik niet naar huis om te fokken.quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is sowieso bs.
Ja, je moet ingrijpen voordat het uit de hand loopt.quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:30 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Na 292 posts bleek het toch niet mogelijk.
vaak gedaan hoorquote:Op donderdag 5 juli 2012 02:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is sowieso bs.
Eerst wil hij de kut van een opa eten en daarvoor had ie al zoietsquote:Op zondag 20 mei 2012 02:36 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
flikker op joh imbiciel. Wat weet jij nou van fok.
GGMM is me mattie en ik ben blij met het nieuwe beleid van deze baas. Desondanks vind ik m nog steeds een ei door de OP niet te veranderen.
Ga lekker een ander pijpen engerd.
Daarom.quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als ik dronken ben is het van een feest of uitgaan, en dan ga ik niet naar huis om te fokken.
quote:Op zondag 20 mei 2012 02:36 schreef Helpmefok het volgende:
GGMM is me mattie en ik ben blij met het nieuwe beleid van deze baas.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:24 schreef GGMM het volgende:
Bullshit, ik luisterde juist niet naar hem.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Eerst wil hij de kut van een opa eten en daarvoor had ie al zoiets
naast 150 diplomas kan het nog rappen ook, de tering.quote:Op zondag 20 mei 2012 03:08 schreef Helpmefok het volgende:
Geef me die kankermic ik spit erop
Fok me witte kop
En ik krijg een geïrriteerde huid en syillis van al die kutrappertjes
Wat heeft de ene post met de ander te maken?quote:
Kijk wat voor kwaliteit chicks ik daar postquote:Op donderdag 5 juli 2012 02:32 schreef GGMM het volgende:
Maar kijk hoe goed ik het daarop volgende topic gemod heb: [VBL Slowchat] #247: Weer normaal doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |