Iets met dat je naar HMF luisterde.quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat heeft de ene post met de ander te maken?
En de reactie van Caraquote:Op zondag 20 mei 2012 02:56 schreef Helpmefok het volgende:
ze heeft zo veel pillen gebruikt want ze vreesden dat ze het niet aankon
met een dood kind in haar buik vonden ze haar op een regenachteavond
stel je moeder treft je aan naakt in de badkuip met een stanlymes in je hand met het bloed wat er van afdruipt
quote:Op zondag 20 mei 2012 02:57 schreef Cara het volgende:
[..]
ik zag twee beren broodjes smeren oh het was zo zonde
Hij denkt dat jullie matties zijn maar jij hebt skijt.quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat heeft de ene post met de ander te maken?
Ik heb het ook gemist man, toen zaten we in die Ierse kroeg voetbal te kijken toch of niet?quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:33 schreef Smoofie het volgende:
Wat was ik aan het doen 20 mei? Ik heb die hele rel gemist
Ik luisterde ook niet. Strootmanpic staat er nog steeds.quote:
Dat zou kunnen ja.quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb het ook gemist man, toen zaten we in die Ierse kroeg voetbal te kijken toch of niet?
Ja, want als je matties zijn doe je alles wat de ander zegtquote:Op donderdag 5 juli 2012 02:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hij denkt dat jullie matties zijn maar jij hebt skijt.
Klopt inderdaad, keek het net even naquote:
En daarna weg gehaald.quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik luisterde ook niet. Strootmanpic staat er nog steeds.
Leer toch eens lezen joh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
kawaiiiiiquote:Op donderdag 5 juli 2012 02:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[VBL Slowchat] #247: Weer normaal doen.
Quotes aanpassenquote:
quote:
Jij moet tussen Palestina en Israel gaan onderhandelenquote:Op donderdag 5 juli 2012 02:32 schreef GGMM het volgende:
Maar kijk hoe goed ik het daarop volgende topic gemod heb: [VBL Slowchat] #247: Weer normaal doen.
Ben ik aan het doen, ik laat het ze nu nog even zelf oplossen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij moet tussen Palestina en Israel gaan onderhandelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |