waar wil je het over hebbenquote:Op donderdag 5 juli 2012 02:42 schreef mrstylo het volgende:
Wanneer kan nacht sc beginnen?
Nu is het 'kut' druk.
Ik vind FB sinds kort kut.quote:
Ik zit op mobiel na 2 windows blue screen dingetjes en mijn broer is pas volgende week weer thuisquote:Op donderdag 5 juli 2012 02:42 schreef mrstylo het volgende:
Nu is het 'kut' druk.
We missen jouw kwaliteit posts idd.quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
Jullie twee hebben eigenhandig deze gezellig slowchat de nek omgedraaid.
Nog nooit zulke bagger users buiten ONZ/KLB gezien.
Gast, waar erger jij je aan ? Wat doen ze verkeerd?quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
Tja niks aan te doen he.quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:42 schreef mrstylo het volgende:
Nu is het 'kut' druk.
Stop eens met je gezeik jij. Rot dan gewoon op.quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
nah, ik vind gewoon dat alle vrouwelijke fb-ers al hun fotos moeten delen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:44 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik vind FB sinds kort kut.
Heb hyves gevoel van hun nadagen.
Wat gaat er allemaal gebeuren dan?quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:42 schreef mrstylo het volgende:
Nu is het 'kut' druk.
Die brutale grote bek.. ze kennen hun plaats niet.quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gast, waar erger jij je aan ? Wat doen ze verkeerd?
ze zijn pubers, wat had je anders verwachtquote:Op donderdag 5 juli 2012 02:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die brutale grote bek.. ze kennen hun plaats niet.
Heb je daarom die signature? Zodat je de grote man voelt?quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die brutale grote bek.. ze kennen hun plaats niet.
Mee eens hoor maar dat is het geval met iedere niet Ajacied in dit topic.quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ja foto's worden steeds sletteriger.quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nah, ik vind gewoon dat alle vrouwelijke fb-ers al hun fotos moeten delen.
Doe jij eens gewoon goed je werk... ze kruipen je drie keer in de kont en je bent al gebogen slappe zak.quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stop eens met je gezeik jij. Rot dan gewoon op.
Waar?quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:48 schreef Smoofie het volgende:
Davy en stylo moeten ook niet zo hard trollen
Vriend, dat topic was van 20 mei.quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Op mikey, laat hem gaan en hij laat jullie gaan, ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |