Lees ff topic over.quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:48 schreef Smoofie het volgende:
Davy en stylo moeten ook niet zo hard trollen
Walgelijk hoe ze Mikey uit de tent lokken ja. Hij moet gewoon wel reageren en dan zal je zien dat hij gebanned wordt.quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:48 schreef Smoofie het volgende:
Davy en stylo moeten ook niet zo hard trollen
Als je vindt dat ze wat verkeerd doen meldt je de desbetreffende posts maar in feedback.quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Doe jij eens gewoon goed je werk... ze kruipen je drie keer in de kont en je bent al gebogen slappe zak.
Dan helpt een kanker eens op man echt niet hoorquote:Op donderdag 5 juli 2012 02:49 schreef RensAjacied het volgende:
Echt waar de sfeer is weer verziekt man
Sorry man, ik ken mijn plek niet.quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:49 schreef RensAjacied het volgende:
Echt waar de sfeer is weer verziekt man
Ligt aan de sfeer. Helpt niet echt in dit geval.quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:50 schreef RensAjacied het volgende:
Hoezo word mijn reactie verwijderd GGMM? Kanker was gedoogd nietwaar?
Het is soms wel duidelijk dat je echt 16 bent.quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:50 schreef RensAjacied het volgende:
Hoezo word mijn reactie verwijderd GGMM? Kanker was gedoogd nietwaar?
quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het is soms wel duidelijk dat je echt 16 bent.
Is goed man.. wil niet weer een ban. Zal me gedragenquote:Op donderdag 5 juli 2012 02:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ligt aan de sfeer. Helpt niet echt in dit geval.
Moet jij zeggen met je 15 jaren jong.quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het is soms wel duidelijk dat je echt 16 bent.
Ja, en 50 cent.quote:
Doe dichter bij huis. Hij moet wel snappen.quote:
Je zusje denkt dat ik ouder ben.quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:51 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Moet jij zeggen met je 15 jaren jong.
Zwart zeker, zwaar zal wel meevallenquote:Op donderdag 5 juli 2012 02:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zwarte straatleven in de ghetto's van Eindje
quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Wisten jullie trouwens dat ananasen aan de grond groeien? (uiteraard wist plantagehouder Steven dit)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |