En met je telefoon in je hand ook nog op FOK!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:41 schreef 85DD het volgende:
whahahahaha!! baas!! Neuk jij maar lekekr een zustertje kerel! Doe op dit moment namelijk precies hetzelfde ;-)
En spelfouten.quote:
Leugens, console-users hebben geen seks.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:41 schreef 85DD het volgende:
whahahahaha!! baas!! Neuk jij maar lekekr een zustertje kerel! Doe op dit moment namelijk precies hetzelfde ;-)
Dat is best normaal hoor. Dan masseren ze hem ff tot 'ie weer slap is. Niet te verlegen zijn om het te vragen dat kan best.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:45 schreef guapo het volgende:
Die slang die uit mijn lul steekt is gevoelig, ik wil dus geen harde piemel krijgen van zo'n knappe zuster.
Ik heb nog wel een verhaal van mij zusje wat zich afgelopen weekend heeft afgespeeld.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:46 schreef CrushedTinBox het volgende:
Je OP zit er niet echt aantrekkelijk uit, gemiste kans.
PC-nerds/Android fanboys zijn toch veels te lelijk en autistisch om een vriendin te krijgen?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:43 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Leugens, console-users hebben geen seks.
Wie heeft het over een vriendin?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:48 schreef 85DD het volgende:
[..]
PC-nerds/Android fanboys zijn toch veels te lelijk en autistisch om een vriendin te krijgen?
Onder andere.quote:
een wat?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:49 schreef 85DD het volgende:
Als je nu ECHTE een baas wilt zijn zeg je dat je buikkrampen hebt en vraag je om een "schoorsteentje"
Lelijk? Iedereen die een PC gebruikt om te gamen is knap en heeft minstens 25 centimeter. Console-proleten hebben een kromme penis van 4 centimeter met fimosis.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:51 schreef 85DD het volgende:
[..]
Dan kun jij je lol niet op zeker met al die lelijke PC-nerds hier op Fok!
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:52 schreef guapo het volgende:
[..]
no pics, we waren in de stad en dronken.
Volgens mij ben je verkeerd geïnformeerdquote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:52 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Lelijk? Iedereen die een PC gebruikt om te gamen is knap en heeft minstens 25 centimeter. Console-proleten hebben een kromme penis van 4 centimeter met fimosis.
Doe maar weer generaliserend.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:57 schreef 85DD het volgende:
[ afbeelding ]
'nuff said
nu weer ontopic graag autistje!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.One day I am gonna grow wings, a chemical reaction, hysterical and useless
Wat bedoel je daar nou toch mee.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:45 schreef guapo het volgende:
Die slang die uit mijn lul steekt is gevoelig.
Dit inderdaad.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:41 schreef BlazingV2 het volgende:
Overigs een afknapper dat het niet je zussen zijn.
Ja als ik er aan friemel dan voel ik dat goed aan mijn pisgat.quote:
Jij ook al ?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:09 schreef speknek het volgende:
Goed bezig ouwe. Ik ga minstens een keer per maand naar het ziekenhuis omdat ik nu weer iets raars aan mijn ballen voel. Dan komen er allemaal coassistentes die nog moeten oefenen aan je piemel zitten.
Een tuinslang door je pisbuis is per definitie gevoelig.quote:
Dikke flikkerquote:Op woensdag 4 juli 2012 10:34 schreef Ronald-Koeman het volgende:
De waarheid ligt iets anders TS.
Zuster 1: "hahaha.. echt.. je gelooft niet hoe klein die van hem is. kijk zelf maar"
Zuster 2: "![]()
ja erg hè, ik moest gewoon 3 keer kijken ik kon het niet geloven.. wat een zielige jongen "
Zuster 3: "wat zijn jullie gemeen zeg het valt vast wel mee en jullie overdrij.... WHAHAHA WOW INDERDAAD JULLIE HADDEN GELIJK ZEG![]()
"
Ik kan het weten want ik ben zuster 4
Tot in je blaas. Heb het zelf ook gehad voor twee en halve week. Eruit ging bij mij zonder verdoving. Je moest diep uitademen en dan zouden ze hem eruit sjorren, maar dat voelde niet echt aangenaam om het uit te drukken. Heb daar partij zitten schelden... Hoop voor jou dat de goede maat erin zitquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:05 schreef guapo het volgende:
[..]
Ja als ik er aan friemel dan voel ik dat goed aan mijn pisgat.
En morgen wordt die catheter eruit getrokken.......ik vraag me af hoe ver die slang in mijn lul zit.
Waarom krijg je 3 naalen in je lul? ook voor het vergruizen van niersteen?quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:26 schreef BlazingV2 het volgende:
Aanstellers. Ik had 3 grote naalden in me lul gekregen zo pijn deden als een motherfucker. Vloog bijna een meter de lucht in.
Besnijdenis, de naalden waren voor de verdoving. Maar die werkte niet goed dus ik voelde alles.quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom krijg je 3 naalen in je lul? ook voor het vergruizen van niersteen?
quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:29 schreef BlazingV2 het volgende:
[..]
Besnijdenis, de naalden waren voor de verdoving. Maar die werkte niet goed dus ik voelde alles.
Gewoon algehele narcose aanvragen, deed ik ook.quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:29 schreef BlazingV2 het volgende:
[..]
Besnijdenis, de naalden waren voor de verdoving. Maar die werkte niet goed dus ik voelde alles.
hossel in het ziekenhuis na operatie loopt chanant afquote:
eruit trekken valt wel mee! even een raar gevoel maar niet pijnlijk.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:05 schreef guapo het volgende:
[..]
Ja als ik er aan friemel dan voel ik dat goed aan mijn pisgat.
En morgen wordt die catheter eruit getrokken.......ik vraag me af hoe ver die slang in mijn lul zit.
Niet relaxt indeed!quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:11 schreef Piye het volgende:
Edit: Ik zou trouwens maar heel hard je best doen om een erectie te voorkomen.
Ik had het destijds 4 weken niet gedaan, moet je nagaan hoe kapot je gaat.quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:18 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Niet relaxt indeed!
Moet je eens gaan rukken + klaarkomen nadat je bent besneden.
Ik begon er na 2 weken mee volgens mij, niet echt een pretje. Mar goed, je moet zaadlozingen doen
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ze doen gewoon hun werk ts, misschien kun jij je meteen laten castreren daar, geen slecht plan lijkt me.
Pussy die om narcose vraagtquote:Op woensdag 4 juli 2012 14:47 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Gewoon algehele narcose aanvragen, deed ik ook.
ikjijallebei is besneden
2 geile zustertjes die meteen aan m'n piemel gingen zitten toen ik op de operatietafel lag
Ik deed het 1 week later, op de dag. Deed pijn als een motherfucker, en ging bloedde. Toen gestopt, niet gekomen. Weer een week later deed ik het, en bij orgasme deed het pijn, maar oh zo lekker.quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:18 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Niet relaxt indeed!
Moet je eens gaan rukken + klaarkomen nadat je bent besneden.
Ik begon er na 2 weken mee volgens mij, niet echt een pretje. Mar goed, je moet zaadlozingen doen
Ach ja daar worden ze op geselecteerd hè.quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:20 schreef guapo het volgende:
Ben alweer thuis hoor. Ik heb de zusters bedankt voor alle hulp.
Vanmorgen is de catheter eruit getrokken. Brrrrr wat een kutgevoel is dat!
Enige voordeel is dat de zuster van de ochtenddienst dit bij me deed. Zij was lekker. Leuke snuit en stringetje aan. Ik heb nog steeds het gevoel dat ze net wat langer aan me lul zat. Ze had ook zo'n aparte blik in haar ogen toen ze mij hielp. Net of ze opgewonden was.
Heb je de vitale functies al gecontroleerd?quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:20 schreef guapo het volgende:
Enige voordeel is dat de zuster van de ochtenddienst dit bij me deed. Zij was lekker. Leuke snuit en stringetje aan. Ik heb nog steeds het gevoel dat ze net wat langer aan me lul zat. Ze had ook zo'n aparte blik in haar ogen toen ze mij hielp. Net of ze opgewonden was.
quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:20 schreef guapo het volgende:
En mietjes als ik die als de dood zijn voor ziekenhuizen en alles wat ermee te maken heeft.quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:17 schreef BlazingV2 het volgende:
[..]
Pussy die om narcose vraagt
Dat doen ze alleen bij kleine kinderkes.
Die hechtingen die je eikel uitscheuren.. Maar je moet ontlading hebben. Ik voel jullie pijn broeders.quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:21 schreef BlazingV2 het volgende:
[..]
Ik deed het 1 week later, op de dag. Deed pijn als een motherfucker, en ging bloedde. Toen gestopt, niet gekomen. Weer een week later deed ik het, en bij orgasme deed het pijn, maar oh zo lekker.
Ik denk 't ook jaquote:Op woensdag 4 juli 2012 17:20 schreef guapo het volgende:
Moet je 2 guys 1 bottle eens kijken.quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:23 schreef SchoneZoon het volgende:
Hoe past zo'n slang ooit in je piemel![]()
geilquote:Op woensdag 4 juli 2012 14:47 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Gewoon algehele narcose aanvragen, deed ik ook.
ikjijallebei is besneden
2 geile zustertjes die meteen aan m'n piemel gingen zitten toen ik op de operatietafel lag
Dat ding is er al uit hoor. Maar ik moet nu niet aan sex denken. Ik pis nog steeds veel bloed mee. Lijkt net rode wijn wat eruit komt.quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:14 schreef vogeltjesdans het volgende:
Haha TS kan niet klaarkomen met dat ding in zijn piemol!
Bewaren en laat je zusje het drinken.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:54 schreef guapo het volgende:
[..]
Dat ding is er al uit hoor. Maar ik moet nu niet aan sex denken. Ik pis nog steeds veel bloed mee. Lijkt net rode wijn wat eruit komt.
Ik mis hier volgens mij wat achtergrondinformatie.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:00 schreef guapo het volgende:
[..]
Mijn zusje wil Claudia weer uitnodigen om mij in de watten te leggen.
Ja jammer adt ik in slaap viel , zaten zowaar 2 tegelijk aan mijn pielemans hihaho, nu was k niet meer bij bewustzijnquote:
Mijn zusje heeft me gebruikt.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:01 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ik mis hier volgens mij wat achtergrondinformatie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |