Ja als ik er aan friemel dan voel ik dat goed aan mijn pisgat.quote:
Jij ook al ?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:09 schreef speknek het volgende:
Goed bezig ouwe. Ik ga minstens een keer per maand naar het ziekenhuis omdat ik nu weer iets raars aan mijn ballen voel. Dan komen er allemaal coassistentes die nog moeten oefenen aan je piemel zitten.
Een tuinslang door je pisbuis is per definitie gevoelig.quote:
Dikke flikkerquote:Op woensdag 4 juli 2012 10:34 schreef Ronald-Koeman het volgende:
De waarheid ligt iets anders TS.
Zuster 1: "hahaha.. echt.. je gelooft niet hoe klein die van hem is. kijk zelf maar"
Zuster 2: "![]()
ja erg hè, ik moest gewoon 3 keer kijken ik kon het niet geloven.. wat een zielige jongen "
Zuster 3: "wat zijn jullie gemeen zeg het valt vast wel mee en jullie overdrij.... WHAHAHA WOW INDERDAAD JULLIE HADDEN GELIJK ZEG![]()
"
Ik kan het weten want ik ben zuster 4
Tot in je blaas. Heb het zelf ook gehad voor twee en halve week. Eruit ging bij mij zonder verdoving. Je moest diep uitademen en dan zouden ze hem eruit sjorren, maar dat voelde niet echt aangenaam om het uit te drukken. Heb daar partij zitten schelden... Hoop voor jou dat de goede maat erin zitquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:05 schreef guapo het volgende:
[..]
Ja als ik er aan friemel dan voel ik dat goed aan mijn pisgat.
En morgen wordt die catheter eruit getrokken.......ik vraag me af hoe ver die slang in mijn lul zit.
Waarom krijg je 3 naalen in je lul? ook voor het vergruizen van niersteen?quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:26 schreef BlazingV2 het volgende:
Aanstellers. Ik had 3 grote naalden in me lul gekregen zo pijn deden als een motherfucker. Vloog bijna een meter de lucht in.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |