Lelijk? Iedereen die een PC gebruikt om te gamen is knap en heeft minstens 25 centimeter. Console-proleten hebben een kromme penis van 4 centimeter met fimosis.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:51 schreef 85DD het volgende:
[..]
Dan kun jij je lol niet op zeker met al die lelijke PC-nerds hier op Fok!
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:52 schreef guapo het volgende:
[..]
no pics, we waren in de stad en dronken.
Volgens mij ben je verkeerd geïnformeerdquote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:52 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Lelijk? Iedereen die een PC gebruikt om te gamen is knap en heeft minstens 25 centimeter. Console-proleten hebben een kromme penis van 4 centimeter met fimosis.
Doe maar weer generaliserend.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:57 schreef 85DD het volgende:
[ afbeelding ]
'nuff said
nu weer ontopic graag autistje!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.One day I am gonna grow wings, a chemical reaction, hysterical and useless
Wat bedoel je daar nou toch mee.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:45 schreef guapo het volgende:
Die slang die uit mijn lul steekt is gevoelig.
Dit inderdaad.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:41 schreef BlazingV2 het volgende:
Overigs een afknapper dat het niet je zussen zijn.
Ja als ik er aan friemel dan voel ik dat goed aan mijn pisgat.quote:
Jij ook al ?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:09 schreef speknek het volgende:
Goed bezig ouwe. Ik ga minstens een keer per maand naar het ziekenhuis omdat ik nu weer iets raars aan mijn ballen voel. Dan komen er allemaal coassistentes die nog moeten oefenen aan je piemel zitten.
Een tuinslang door je pisbuis is per definitie gevoelig.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |