Dikke flikkerquote:Op woensdag 4 juli 2012 10:34 schreef Ronald-Koeman het volgende:
De waarheid ligt iets anders TS.
Zuster 1: "hahaha.. echt.. je gelooft niet hoe klein die van hem is. kijk zelf maar"
Zuster 2: "![]()
ja erg hè, ik moest gewoon 3 keer kijken ik kon het niet geloven.. wat een zielige jongen "
Zuster 3: "wat zijn jullie gemeen zeg het valt vast wel mee en jullie overdrij.... WHAHAHA WOW INDERDAAD JULLIE HADDEN GELIJK ZEG![]()
"
Ik kan het weten want ik ben zuster 4
Tot in je blaas. Heb het zelf ook gehad voor twee en halve week. Eruit ging bij mij zonder verdoving. Je moest diep uitademen en dan zouden ze hem eruit sjorren, maar dat voelde niet echt aangenaam om het uit te drukken. Heb daar partij zitten schelden... Hoop voor jou dat de goede maat erin zitquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:05 schreef guapo het volgende:
[..]
Ja als ik er aan friemel dan voel ik dat goed aan mijn pisgat.
En morgen wordt die catheter eruit getrokken.......ik vraag me af hoe ver die slang in mijn lul zit.
Waarom krijg je 3 naalen in je lul? ook voor het vergruizen van niersteen?quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:26 schreef BlazingV2 het volgende:
Aanstellers. Ik had 3 grote naalden in me lul gekregen zo pijn deden als een motherfucker. Vloog bijna een meter de lucht in.
Besnijdenis, de naalden waren voor de verdoving. Maar die werkte niet goed dus ik voelde alles.quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom krijg je 3 naalen in je lul? ook voor het vergruizen van niersteen?
quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:29 schreef BlazingV2 het volgende:
[..]
Besnijdenis, de naalden waren voor de verdoving. Maar die werkte niet goed dus ik voelde alles.
Gewoon algehele narcose aanvragen, deed ik ook.quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:29 schreef BlazingV2 het volgende:
[..]
Besnijdenis, de naalden waren voor de verdoving. Maar die werkte niet goed dus ik voelde alles.
hossel in het ziekenhuis na operatie loopt chanant afquote:
eruit trekken valt wel mee! even een raar gevoel maar niet pijnlijk.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:05 schreef guapo het volgende:
[..]
Ja als ik er aan friemel dan voel ik dat goed aan mijn pisgat.
En morgen wordt die catheter eruit getrokken.......ik vraag me af hoe ver die slang in mijn lul zit.
Niet relaxt indeed!quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:11 schreef Piye het volgende:
Edit: Ik zou trouwens maar heel hard je best doen om een erectie te voorkomen.
Ik had het destijds 4 weken niet gedaan, moet je nagaan hoe kapot je gaat.quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:18 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Niet relaxt indeed!
Moet je eens gaan rukken + klaarkomen nadat je bent besneden.
Ik begon er na 2 weken mee volgens mij, niet echt een pretje. Mar goed, je moet zaadlozingen doen
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ze doen gewoon hun werk ts, misschien kun jij je meteen laten castreren daar, geen slecht plan lijkt me.
Pussy die om narcose vraagtquote:Op woensdag 4 juli 2012 14:47 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Gewoon algehele narcose aanvragen, deed ik ook.
ikjijallebei is besneden
2 geile zustertjes die meteen aan m'n piemel gingen zitten toen ik op de operatietafel lag
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |