Mijn zusje heeft me gebruikt.
Het gebeurde allemaal afgelopen zaterdag in de stad.
Ik was met me zusje in de stad om een lekker biertje te pakken. Ze trakteerde mij omdat ik vandaag naar het ziekenhuis moest om een niersteen te laten verwijderen en ze vond het zielug voor me.
Ik had al een stuk of 5 biertjes op (vaasjes) en me zusje een roseetje of 3. Ik drink natuurlijk wel wat sneller.
Er kwam een meisje naar ons toelopen, ze was best aardig om te zien en ze had leuke kleertjes aan.
Ik kende haar niet maar me zusje wel. Het bleken vriendinnen te zijn.
Me zusje stelde haar aan mij voor en ze heette Claudia.
Claudia was 18 en woonde sinds kort op kamers want ze had geen goede band met haar ouders en ook haar pleegouders kon ze niet goed mee overweg.
Maar goed, ze zag er goed uit en ik bood haar een drankje aan.
Stom dat ik was zei ik er niet bij of ze een biertje of een wijntje wilde, want ze wilde graag een Southernconfort met GingerAle.
Gelukkig betaalde me zusje mijn drankjes dus was dat drankje voor Claudia die ik moest betalane nog niet mijn faillisement.
Maar het bleef niet bij 1 drankje, het werden er meer. De teller zat al op 4 en ik had hem ook al aardig zitten van al dat bier.
Claudia werdt steeds toegangelijker en op een gegeven moment ging me zusje weg, want ze zag een paar vriendinnen.
Dus ik bleef over met Claudia.
Claudia wilde dat ik met haar mee ging naar haar kamer en ik dacht bij mij zelf waarom niet.
Ik stond toch al eventjes droog en mijn zak was goed gevuld.
Ik zal jullie de details bewaren maar toen ik klaar was met Claudia, en dat duurde wel een tijdjes, ben ik gaan douchen.
Toen ik terugkwam lag ze te slapen, naakt op bed. Ze zag er lekker uit, er glinsterde nog wat nectar tussen haar benen.
Net op het moment dat ik weg wilde gaan ging haar telefoon af en er kwam een SMS binnen.
Haar scherm lichte op en zag dat het berichtje van mijn zusje kwam.
Slecht dat ik was opende ik het berichtje en zag wat er in stond:
"Skattie hoe was het. Was het lekker?"
Damnnn ik voelde me gebruikt door mijn eigen zusje, ze had mij aangeboden aan een vriendin van haar!
Ik heb Claudia laten slapen en ben naar huis gegaan.
Zondag ochtend sprak ik mijn zusje. Ze zei dat ze het zielig voor me vond wat er ging gebeuren in het ziekenhuis en dat ik al een tijdje geen vriendin meer had gehad.
Tja, dat was ook wel zo maar om dan een vriendin te vragen om mij een pleziertje te geven vind ik wel ver gaan.