Dit dus. Hopelijk gaat Mart nog jaren door.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:55 schreef reddevil1408 het volgende:
Klasse programma, ieder jaar weer op mooi locatie met inhoudelijke gesprek over het fietsen en interresante reportages.
We beginnen net hequote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:58 schreef Zhero het volgende:
Jammer dat het alweer bijna afgelopen is.
De aflevering dan hequote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:59 schreef Maver24 het volgende:
[..]
We beginnen net he
Eerst Vive Le Velo kijken en dan als toetje Mart op de buis
Nope..quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:59 schreef marcodej het volgende:
Beeld bij jullie ook slecht op Ned 1 en 2 (Ziggo)?
Zeker te wetenquote:Op zondag 1 juli 2012 00:01 schreef Panthera. het volgende:
Mart ziet er trouwens gezonder uit dan ik een tijdlang gezien heb.
Ligt eraan hoe hard ze fietsen.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:03 schreef Maver24 het volgende:
Hoelaat komen ze aan bij Eau Rouge aan?
een tijdschema misschien ?
Jammerquote:Op zondag 1 juli 2012 00:04 schreef Sjoerd102 het volgende:
Helaas
[..]
Helaas gaan ze niet over de huidige baan.
Daar zijn morgen races.
Dit gedeelte is morgen rondom het circuit dat ze fietsen.quote:
Oeh dat is dus echt langs het circuit, mooiquote:Op zondag 1 juli 2012 00:07 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Dit gedeelte is morgen rondom het circuit dat ze fietsen.
http://goo.gl/maps/h6Ot
De oostkant dus.
LBL passeert altijd aan de westkant (Cote de Haute Levee)
Idd, de sfeer komt gewoon de huiskamer in. Tour du Jour ga ik wel bij RTLgemist kijken ofzo.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:07 schreef RemcoW23 het volgende:
Leuk, sfeervol programma dit. Niks mis mee. Ik kan Avondetappe beter waarderen dan Sjek zijn ding.
Decortje, wijntje, heerlijk. Al heb ik liever bier
Tour du Jour is carnaval, dat vind ik niet echt meerwaarde hebben om aan te zetten, misschien terugkijken inderdaad als ik zit te wachten op de etappe.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:09 schreef Zhero het volgende:
[..]
Idd, de sfeer komt gewoon de huiskamer in. Tour du Jour ga ik wel bij RTLgemist kijken ofzo.
Ik moest wel lachen.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:09 schreef Zhero het volgende:
[..]
Idd, de sfeer komt gewoon de huiskamer in.
Herhaling van de avondetappe is altijd gelijk daarna, kijk ik net zoals Sjek wel in de herhaling.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:09 schreef Zhero het volgende:
[..]
Idd, de sfeer komt gewoon de huiskamer in. Tour du Jour ga ik wel bij RTLgemist kijken ofzo.
Graag gedaan.quote:
Zelfde vraag, normaal gesproken kon ik de mededeling skippen door de directe link van de livestream te gebruiken, maar dat werkt nu niet meer. Bij uitzendinggemist krijg ik ook de mededeling dat ze de rechten niet hebben om het voor mensen in het buitenland uit te zenden.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:56 schreef zeebeschuit het volgende:
Iemand een MP4 oid voor de mensen in het buitenland (net zoals bij VI oranje?).
twitter:NOSavondetappe twitterde op zondag 01-07-2012 om 14:08:43Vanavond na al het EK-geweld uiteraard een #Avondetappe. Een korte versie om 23.40u met Bert Wagendorp en Michael Boogerd. #NOS reageer retweet
nou ik heb hem gisteren in luik gezien en er is een reden dat hij alleen maar shots van voren heeftquote:Op zondag 1 juli 2012 00:01 schreef Panthera. het volgende:
Mart ziet er trouwens gezonder uit dan ik een tijdlang gezien heb.
Reclame nu toch, of loopt mijn stream voor?quote:Op zondag 1 juli 2012 23:32 schreef Bananenvlaflip het volgende:
Laat ze eens opschieten met datvoetbal.
15-12= 3 euro voor een goed doel.quote:
Ken je die uitdrukking niet, rijden als een stoelpoot?quote:
Kietel.quote:
Gelukkig wel, want dit was echt niks, die mini uitzendingen.quote:Op maandag 2 juli 2012 00:08 schreef Felagund het volgende:
Vanaf morgen weer normale afleveringen, vandaag en gisteren was het korter vanwege het EK.
dit dus.quote:Op maandag 2 juli 2012 18:42 schreef Haaibaaike het volgende:
Heerlijk vanavond een uur naar #DeMart kijken.
Ditquote:Op maandag 2 juli 2012 22:49 schreef 99.999 het volgende:
RTL verveelt nogal snel inderdaad.
Is de sfeer bij Mart en op de Belg toch beter
Canvas heeft nog een prima docu, scheelt je 3 min bejaarden kijken.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:50 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Dit
Ik ben zelfs weggezapt en zit nu te kijken naar een stel gepensioneerden op een camping
Ik ben nog even blijven hangen, Bert Jacobs vertelde hoe hij vierde werd op de spelen, dat is nog wel aardigquote:Op maandag 2 juli 2012 22:50 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Dit
Ik ben zelfs weggezapt en zit nu te kijken naar een stel gepensioneerden op een camping
Mart gaat het idd winnen van TdJ. De zomerse sfeer wordt ook veel beter overgebracht bij Mart.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:49 schreef 99.999 het volgende:
Mart spreekt alles op zijn Frans uit, vooral als dat niet moet.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:04 schreef Buitendam het volgende:
Hannigán
Nee, Mart, ze komt uit Ierland. Gewoon Hannigan.
We wachten op alle foutenquote:Op maandag 2 juli 2012 23:10 schreef reddevil1408 het volgende:
Kijker van Mart luisteren aandachtig naar het verslag.
Jammer van mijn tourpool... had ik toch beter Cavendish kunnen nemenquote:Op maandag 2 juli 2012 23:06 schreef Zhero het volgende:
Wordt dus niks komende paar dagen met Kittel...
Markov, Martín.quote:
Ik kots onderhand op dat gemaakte sfeertje bij Genee & Co... 60 keer hetzelfde programma, eerst 30 keer met Gijp tijdens het EK en nu een keer of 20 met Jacobs in de rol van paljas, het is gewoon een comedyformat ipv een talkshowquote:Op maandag 2 juli 2012 22:49 schreef 99.999 het volgende:
Die mensen nemen de charme van de sport niet serieus, het is alleen maar speculatief zeiken over de prestaties van sporters.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik kots onderhand op dat gemaakte sfeertje bij Genee & Co... 60 keer hetzelfde programma, eerst 30 keer met Gijp tijdens het EK en nu een keer of 20 met Jacobs in de rol van paljas, het is gewoon een comedyformat ipv een talkshow
Eens. En ik word ook een beetje moe van al die gesponsorde items. Het is überhaupt een wonder dat er met Nelissen iemand zit die wat verstand van het hedendaagse wielrennen heeft.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik kots onderhand op dat gemaakte sfeertje bij Genee & Co... 60 keer hetzelfde programma, eerst 30 keer met Gijp tijdens het EK en nu een keer of 20 met Jacobs in de rol van paljas, het is gewoon een comedyformat ipv een talkshow
Kun je nagaan dat die Nelissen ook een droplul eerste klas is..quote:Op maandag 2 juli 2012 23:18 schreef TheArt het volgende:
[..]
Eens. En ik word ook een beetje moe van al die gesponsorde items. Het is überhaupt een wonder dat er met Nelissen iemand zit die wat verstand van het hedendaagse wielrennen heeft.
Vorig jaar keek ik dat nog omdat het nieuw was, maar nu doe ik gewoon Vive Le Velo - Avondetappe. Komt qua planning ook beter uit
Dat bedoel ik ja... Smeets wordt vaak van zelfingenomenheid beschuldigd (en terecht soms) maar heeft wel passie voor de sport... Genee heeft alleen passie voor zijn eigen bankrekening en het feit dat ie een handtekening mag uitdelen bij de bakker aan een glijdende huisvrouwquote:Op maandag 2 juli 2012 23:18 schreef reddevil1408 het volgende:
[..]
Die mensen nemen de charme van de sport niet serieus, het is alleen maar speculatief zeiken over de prestaties van sporters.
Zet een in iedere willekeurig sportkantine een camera met een b-presentator en de plaatstelijke dorpsgek van dienst er bij en je hebt hetzelfde effect.
Tsja, ongelofelijk idd. Hopelijk zal hij een beetje kunnen slapen, zodat hij morgen goed van start kan gaan.quote:
Mwah, vorig jaar deed Genee het best goed. Maar ik merk wel dat de charme van het programma af is.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ja... Smeets wordt vaak van zelfingenomenheid beschuldigd (en terecht soms) maar heeft wel passie voor de sport... Genee heeft alleen passie voor zijn eigen bankrekening en het feit dat ie een handtekening mag uitdelen bij de bakker aan een glijdende huisvrouw
Kirsipuu-stijlquote:Op maandag 2 juli 2012 23:25 schreef reddevil1408 het volgende:
ik doe een gokje: Bij de eerste berg in het vizier stap ie af.
Die zou bij de Citadel van Namen al op achterstand worden gereden.quote:
Bij het viaduct daarvoor waarschijnlijk alquote:Op maandag 2 juli 2012 23:27 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die zou bij de Citadel van Namen al op achterstand worden gereden.
Uiteraard, maar ik denk dat Rabo dit zelf ook wilde.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:26 schreef Szura het volgende:
Als ploegleiding moet je daarboven staan, dat ze alledrie de Tour willen rijden.
Kan zo zijn, maar post het dan in het goede topic.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:27 schreef de_boswachter het volgende:
Die kale op RTL wordt steeds vervelender.
Als Gesink geen straatsteen kopt lijkt me dat ook wel.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:29 schreef Zhero het volgende:
Denk dat uiteindelijk Gesink toch nog altijd hun kopman is...
Precies, kan makkelijk zo.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:30 schreef Redefine het volgende:
Ik denk dat Kruijswijk en Mollema echt geen probleem ermee hebben om voor Gesink te rijden.
De ploegleiding wilde het zelf ook. En ik vind het wel terecht dat ze het een jaar uitproberen, maar een volgend jaar moeten ze dat echt niet meer gaan doen.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:26 schreef Szura het volgende:
Als ploegleiding moet je daarboven staan, dat ze alledrie de Tour willen rijden.
quote:Op maandag 2 juli 2012 23:30 schreef Drassss het volgende:
[..]
Als Gesink geen straatsteen kopt lijkt me dat ook wel.
Ik had dit jaar al één van de drie in de Giro laten starten.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:32 schreef TheArt het volgende:
[..]
De ploegleiding wilde het zelf ook. En ik vind het wel terecht dat ze het een jaar uitproberen, maar een volgend jaar moeten ze dat echt niet meer gaan doen.
Scheelt dat ze met Kelderman volgend jaar een kopman erbij hebben voor de grote rondes. Die kan dat volgend jaar echt al wel aan.
quote:Op maandag 2 juli 2012 23:33 schreef Mr_DG het volgende:
Ik hoop dat Gesink nog een keer voor de Giro of Vuelta gaat. Als Hesjedal de Giro wint en Cobo de Vuelta dan zou hij dat toch ook moeten kunnen.
Nu je het zegtquote:Op maandag 2 juli 2012 23:33 schreef Panthera. het volgende:
Kruijswijk lijkt trouwens echt wel een broertje van Moerenhout te zijnook hoe hij praat en kijkt.
Het is dit jaar inderdaad volkomen logisch. Volgend jaar dan één van de drie met de dubbel Giro en Tour. Om dan in die tweede iets meer als knecht te rijden.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:32 schreef TheArt het volgende:
[..]
De ploegleiding wilde het zelf ook. En ik vind het wel terecht dat ze het een jaar uitproberen, maar een volgend jaar moeten ze dat echt niet meer gaan doen.
Scheelt dat ze met Kelderman volgend jaar een kopman erbij hebben voor de grote rondes. Die kan dat volgend jaar echt al wel aan.
De beste in potentie zit er nog niet eens bijquote:Op maandag 2 juli 2012 23:34 schreef JC14 het volgende:
Echt schitterend om deze drie grote renners ( Kruijswijk in spé, maar toch, hij hoort er zéker ook bij ) zo naast elkaar te zien zitten.
Moet ik even denken hoor... help me even.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:34 schreef Szura het volgende:
[..]
De beste in potentie zit er nog niet eens bij
Maar die kennen we (nog) niet.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:34 schreef Szura het volgende:
[..]
Keldermanquote:Op maandag 2 juli 2012 23:36 schreef JC14 het volgende:
[..]
Moet ik even denken hoor... help me even.
Keldermanquote:Op maandag 2 juli 2012 23:36 schreef JC14 het volgende:
[..]
Wilco Kelderman, pas 21, eindigde in zijn eerste lange tijdrit tussen de toppers en kan ook goed omhoog.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:36 schreef JC14 het volgende:
[..]
De beste in potentie, en dat is een sterke uitspraak, is met samen met Dombrowski ook direct de beste in potentie van de hele wereld.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:34 schreef Szura het volgende:
[..]
Ja zeker, maar die moeten ze ook niet te snel brengen. Hoop wel dat die de Vuelta doet. En voor het middelgebergte komt Slagter er ook nog aan.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:34 schreef Szura het volgende:
[..]
Doet ie niet, rijdt volgend jaar pas zijn eerste ronde.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja zeker, maar die moeten ze ook niet te snel brengen. Hoop wel dat die de Vuelta doet. En voor het middelgebergte komt Slagter er ook nog aan.
En is ook nog erg rap.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:37 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wilco Kelderman, pas 21, eindigde in zijn eerste lange tijdrit tussen de toppers en kan ook goed omhoog.
Jammer. Maar wel begrijpelijk.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:37 schreef TheArt het volgende:
[..]
Doet ie niet, rijdt volgend jaar pas zijn eerste ronde.
Ah ok, gewéldig om te horen. Vanaf nu ga ik het wielrennen toch echt veel meer volgen. Het is veel interessanter dan ik altijd dacht.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:37 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wilco Kelderman, pas 21, eindigde in zijn eerste lange tijdrit tussen de toppers en kan ook goed omhoog.
Ieper was al bezet door Tour 2012: Vive le vélo.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:39 schreef kurk_droog het volgende:
Waarom zit Mart niet in een of ander sfeervol stadje.
Die is toch ziek geweest en heeft blessures gehad toch?quote:Op maandag 2 juli 2012 23:39 schreef Szura het volgende:
Ik vraag me ook af hoeveel er nog in Vermeltfoort zit
Ja hij is van een startpodium geflikkerd en heeft beide polsen gebrokenquote:Op maandag 2 juli 2012 23:41 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Die is toch ziek geweest en heeft blessures gehad toch?
Maar dit jaar is het ook echt helemaal niks, dat is wel vrij zorgelijk.
Weinig. Na die pfeiffer en die talloze breuken van hem is hij nooit meer op niveau gekomen. Het lijkt me ook sterk dat hij een contractverlenging krijgt dit jaar. Misschien is het ook wel goed om eens naar bijv. Argos-Shimano te gaan. Gewoon weer wat meer renner worden, want dat is hij toch niet helemaal meer vind ik.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:39 schreef Szura het volgende:
Ik vraag me ook af hoeveel er nog in Vermeltfoort zit
GMTAquote:Op maandag 2 juli 2012 23:42 schreef reddevil1408 het volgende:
Trouwens een zeer rustige en inhoudelijke vast avondgast....niet zo een bedweter!
Heel Rabo is niet echt veel geweest tot nu toe eigenlijkquote:Op maandag 2 juli 2012 23:41 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Die is toch ziek geweest en heeft blessures gehad toch?
Maar dit jaar is het ook echt helemaal niks, dat is wel vrij zorgelijk.
Yes. Tweede week wordt even afzien met die Pers vent, maar derde week de correspondent uit Spanje, dus dat wordt ook goedquote:Op maandag 2 juli 2012 23:42 schreef reddevil1408 het volgende:
Trouwens een zeer rustige en inhoudelijke vast avondgast....niet zo een bedweter!
Hij suggereerde vanavond juist bij Lieven van Gils het tegenovergestelde.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:43 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat werd bij de Giro ook door iedereen gedacht.
Jep, die doet de tweede week.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
GMTA
Komt die galbak van een Thijs Zonneveld ook nog dit jaar*ril*
Edwin Winkels?quote:Op maandag 2 juli 2012 23:44 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Yes. Tweede week wordt even afzien met die Pers vent, maar derde week de correspondent uit Spanje, dus dat wordt ook goed
Ja. Ik ben zo slecht in al die namen.quote:
quote:
Kan zijn dat hij slechte ervaringen heeft.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:45 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Ja. Ik ben zo slecht in al die namen.
Waarom zijn Basken vervelende mensen? Meeste bars per vierkante kilometer ter wereld in San Sebastian.
14e vandaag... topquote:Op maandag 2 juli 2012 23:45 schreef Szura het volgende:
Mart mag ook wel vragen waarom Van Hummel in godsnaam mee is
quote:Op maandag 2 juli 2012 23:45 schreef Szura het volgende:
Ach het kan alleen maar beter zijn dan vorig jaarquote:
Idd. Waarschijnlijk voor promotie. Toch iemand die veel geïnterviewd wordt.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:45 schreef Szura het volgende:
Zou die dan wel de tour uitrijden?quote:Op maandag 2 juli 2012 23:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Idd. Waarschijnlijk voor promotie. Toch iemand die veel geïnterviewd wordt.
Ik vind Zonneveld, in tegenstelling tot veel andere mensen, helemaal niet vervelend schrijven, maar vorig jaar bij Mart aan tafel kon ik me wel flink storen aan hem. Te betweterig.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:46 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ach het kan alleen maar beter zijn dan vorig jaarMaar het duurt nog wel even voordat ie er zit
Van Hummel gaat de Tour absoluut uitrijden. Klimt al het hele seizoen veel beter dan ooit, is 7 kilo lichter en eigenlijk een totaal andere renner.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:48 schreef reddevil1408 het volgende:
[..]
Zou die dan wel de tour uitrijden?
Oh de stukjes van hem vind ik ook wel prima hoor. Alleen aan tafel vorig jaar was hij wat té aanwezig.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:48 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
Ik vind Zonneveld, in tegenstelling tot veel andere mensen, helemaal niet vervelend schrijven, maar vorig jaar bij Mart aan tafel kon ik me wel flink storen aan hem. Te betweterig.
Zal wel dan, maar behalve de ondertussen opgeheven ETA is er niks mis mee.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Kan zijn dat hij slechte ervaringen heeft.
Ik heb hem vorig jaar nog in Boxmeer/Stiphout gespot dat hij halverwege het rondje van de kerk al moest lossenquote:Op maandag 2 juli 2012 23:49 schreef TheArt het volgende:
[..]
Van Hummel gaat de Tour absoluut uitrijden. Klimt al het hele seizoen veel beter dan ooit, is 7 kilo lichter en eigenlijk een totaal andere renner.
Ik denk het wel. Hij is niet meer zo slecht in klimmen als toen. Als hij niets tegen komt, zal hij gewoon de bus op kunnen zoeken en bijhouden.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:48 schreef reddevil1408 het volgende:
[..]
Zou die dan wel de tour uitrijden?
Ik vind hem vreselijk schrijven. Hij kijkt niet naar de renner, maar doet alsof hij de renner is en schrijft dan wat fictie. En dan elke week hetzelfde.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:48 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
Ik vind Zonneveld, in tegenstelling tot veel andere mensen, helemaal niet vervelend schrijven, maar vorig jaar bij Mart aan tafel kon ik me wel flink storen aan hem. Te betweterig.
Wagendorp had wel wat langer mogen blijven dan. Hele vriendelijke vent ook in het echt, bij Bikemotion paar jaar geleden lekker half uurtje lopen lullen over wielrennen en schrijven.
Gilbertquote:Op maandag 2 juli 2012 23:52 schreef reddevil1408 het volgende:
Morgen een dagje voor Freire.....of toch Sagan?
Mollema!quote:Op maandag 2 juli 2012 23:52 schreef reddevil1408 het volgende:
Morgen een dagje voor Freire.....of toch Sagan?
Rijdt jammer genoeg de Tour nietquote:Op maandag 2 juli 2012 23:52 schreef reddevil1408 het volgende:
Terpstra is idd wel goed in regen geloof ik
Doet niet mee, komt morgen alleen in de avondetappe langs.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:52 schreef reddevil1408 het volgende:
Terpstra is idd wel goed in regen geloof ik
En Poels, Gilbert, Valverde, Evans, etc.quote:
Gewoon Sagan.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
En Poels, Gilbert, Valverde, Evans, etc.
Grote favoriet idd, maar hij was al genoemd.quote:
Hehe, so true. Maar ja, dat is ook wel beetje in de stijl van Mart. Vind het eigenlijk wel grappig.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:56 schreef DeParo het volgende:
"Ze zijn er stil van", zegt ie, op een moment dat hij net vijf minuten zelf heeft vol geluld en niemand ook maar de kans heeft gegeven iets te zeggen.
Ik ben ook vrij snel afgehaakt toen de Avondetappe begon. Vorig jaar keek ik het altijd, maar toen was het nog leuk, omdat het nieuw was. En belangrijk, niet tegelijkertijd met andere wielerprogramma's.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:57 schreef Ooku het volgende:
In ieder geval beter dan tour du jour, dat was niet aan te gluren
Ik zou niet zonder meer durven zeggen dat hij een groter talent is dan Gesink. Wel veelzijdiger, maar als ronderenner moet ik het nog zien. Ik vraag me af of Kelderman hetzelfde niveau en constantheid zal hebben in het hooggebergte. Tot nu toe is de enige referentie op dat gebied Mount Baldy en de Joux Plane en dat was nog niet van het niveau van Gesink in zijn eerste twee seizoenen (die wel bijna een jaar ouder toen die naar de profs overstapte trouwens.) Al moet bij Gesink gezegd worden dat die niet veel beter meer is geworden in het hooggebergte.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:34 schreef Szura het volgende:
[..]
Het klimtalent was tijdens vergelijkbare leeftijd inderdaad een stuk groter. Maar het verschil is dat Kelderman zich nu al meer thuis voelt in tijdritten. En het belangrijkste is dat hij vrij rap is, waardoor hij wat 'makkelijker' zijn overwinningen zal pakken. En dat geeft altijd wel een boost aan een renner.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:07 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik zou niet zonder meer durven zeggen dat hij een groter talent is dan Gesink. Wel veelzijdiger, maar als ronderenner moet ik het nog zien. Ik vraag me af of Kelderman hetzelfde niveau en constantheid zal hebben in het hooggebergte. Tot nu toe is de enige referentie op dat gebied Mount Baldy en de Joux Plane en dat was nog niet van het niveau van Gesink in zijn eerste twee seizoenen (die wel bijna een jaar ouder toen die naar de profs overstapte trouwens.) Al moet bij Gesink gezegd worden dat die niet veel beter meer is geworden in het hooggebergte.
Net het verschil inderdaad. Kelderman is echt zoveel veelzijdiger. Zijn tijdrit is echt donders goed en hij is vrij explosief. Vandaar ook die goede sprint (hij is echt nog een stuk sneller dan bijv. Mollema en Poels). En het klimmen is ook gewoon goed. Als hij daar elk jaar nog wat kan verbeteren, denk ik echt dat we met de beste klassementsrenner te maken hebben die Nederland sinds Zoetemelk heeft gehad, en ik besef me dat dat een gewaagde uitspraak is.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het klimtalent was tijdens vergelijkbare leeftijd inderdaad een stuk groter. Maar het verschil is dat Kelderman zich nu al meer thuis voelt in tijdritten. En het belangrijkste is dat hij vrij rap is, waardoor hij wat 'makkelijker' zijn overwinningen zal pakken. En dat geeft altijd wel een boost aan een renner.
Als hij deze goede lijn doorzet, denk ik dat jouw uitspraak wel uit gaat komen. Maar helaas is het topsport geen kwestie van optellen. Dus wordt het afwachten of hij echt wereldtop gaat worden.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:19 schreef TheArt het volgende:
[..]
Net het verschil inderdaad. Kelderman is echt zoveel veelzijdiger. Zijn tijdrit is echt donders goed en hij is vrij explosief. Vandaar ook die goede sprint (hij is echt nog een stuk sneller dan bijv. Mollema en Poels). En het klimmen is ook gewoon goed. Als hij daar elk jaar nog wat kan verbeteren, denk ik echt dat we met de beste klassementsrenner te maken hebben die Nederland sinds Zoetemelk heeft gehad, en ik besef me dat dat een gewaagde uitspraak is.
Dat zal zeker wel meespelen. Maar het zal ongetwijfeld ook er ook mee te maken hebben dat Mart Breukink goed kent. En de Rabo ploeg beter kent. Het zou mij niets verbazen als hij de andere twee ploegen nog niet volwaardig vindt.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:30 schreef golfer het volgende:
Opvallend weer de verdeling van zendtijd onder de sponsoren: zeer ruime aandacht voor de Rabobankploeg, iets minder zendtijd voor Vacanse Soleil en nauwelijks aandacht voor Argos.
Het geld bepaalt de hoeveel tijd die je van Mart krijgt?
Kansen in de Tour/interessantheid van renners in de ploeg ook gewoon hoor. Rabo is nou eenmaal de grootste/bekendste Nederlandse ploeg met de grote troeven voor het klassement, Vacansoleil doet ook heel leuk mee en Argos heeft met alle respect niet echt veel te brengen (op Kittel na maar die zit aan de schijterij).quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:30 schreef golfer het volgende:
Opvallend weer de verdeling van zendtijd onder de sponsoren: zeer ruime aandacht voor de Rabobankploeg, iets minder zendtijd voor Vacanse Soleil en nauwelijks aandacht voor Argos.
Het geld bepaalt de hoeveel tijd die je van Mart krijgt?
Haten op Martquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:04 schreef Fargo het volgende:
'Dit is rode wijn. Vin rouge noemen ze dat.'
Sukkel...
Het is zó gemaakt en zó nep dat ik er gewoon niet naar kan kijken.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:07 schreef Drebbelman het volgende:
Hij begon ook wel met een mooie:
'We gaan praten over.... ja, waar gaan we eigenlijk over praten... over de ronde van Frankrijk'
twitter:raykerckhoffs twitterde op dinsdag 03-07-2012 om 23:02:44Gezinsuitbreiding bij de familie Tersptra. Bij Niki en Ramona is een tweede kind op komst. reageer retweet
Ik wilde maar net zeggen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:08 schreef Felagund het volgende:
Het was van te voren al bekend dat dit een nerveuze etappe zou worden.
http://nos.nl/dossier/385020-tour-de-france-2012/tab/431/live/quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:09 schreef DecoAoreste het volgende:
Is dit ook ergens online te volgen ofzo? Heb nog steeds geen tv tot mijn beschikking.
http://nos.nl/dossier/385020-tour-de-france-2012/tab/431/live/quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:09 schreef DecoAoreste het volgende:
Is dit ook ergens online te volgen ofzo? Heb nog steeds geen tv tot mijn beschikking.
Sports-livez.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:09 schreef DecoAoreste het volgende:
Hij heeft wel gelijk, het was geen goede grap.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:11 schreef JC14 het volgende:
"nee hoor, nu maak ik een grap, maar geen goeie" pff...
Ja ok, maar hij kan zoiets beter brengen heb ik het idee.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:11 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk, het was geen goede grap.
Blijft toch leuk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |