GMTAquote:Op maandag 2 juli 2012 23:42 schreef reddevil1408 het volgende:
Trouwens een zeer rustige en inhoudelijke vast avondgast....niet zo een bedweter!
Heel Rabo is niet echt veel geweest tot nu toe eigenlijkquote:Op maandag 2 juli 2012 23:41 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Die is toch ziek geweest en heeft blessures gehad toch?
Maar dit jaar is het ook echt helemaal niks, dat is wel vrij zorgelijk.
Yes. Tweede week wordt even afzien met die Pers vent, maar derde week de correspondent uit Spanje, dus dat wordt ook goedquote:Op maandag 2 juli 2012 23:42 schreef reddevil1408 het volgende:
Trouwens een zeer rustige en inhoudelijke vast avondgast....niet zo een bedweter!
Hij suggereerde vanavond juist bij Lieven van Gils het tegenovergestelde.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:43 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat werd bij de Giro ook door iedereen gedacht.
Jep, die doet de tweede week.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
GMTA
Komt die galbak van een Thijs Zonneveld ook nog dit jaar*ril*
Edwin Winkels?quote:Op maandag 2 juli 2012 23:44 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Yes. Tweede week wordt even afzien met die Pers vent, maar derde week de correspondent uit Spanje, dus dat wordt ook goed
Ja. Ik ben zo slecht in al die namen.quote:
quote:
Kan zijn dat hij slechte ervaringen heeft.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:45 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Ja. Ik ben zo slecht in al die namen.
Waarom zijn Basken vervelende mensen? Meeste bars per vierkante kilometer ter wereld in San Sebastian.
14e vandaag... topquote:Op maandag 2 juli 2012 23:45 schreef Szura het volgende:
Mart mag ook wel vragen waarom Van Hummel in godsnaam mee is
quote:Op maandag 2 juli 2012 23:45 schreef Szura het volgende:
Ach het kan alleen maar beter zijn dan vorig jaarquote:
Idd. Waarschijnlijk voor promotie. Toch iemand die veel geïnterviewd wordt.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:45 schreef Szura het volgende:
Zou die dan wel de tour uitrijden?quote:Op maandag 2 juli 2012 23:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Idd. Waarschijnlijk voor promotie. Toch iemand die veel geïnterviewd wordt.
Ik vind Zonneveld, in tegenstelling tot veel andere mensen, helemaal niet vervelend schrijven, maar vorig jaar bij Mart aan tafel kon ik me wel flink storen aan hem. Te betweterig.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:46 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ach het kan alleen maar beter zijn dan vorig jaarMaar het duurt nog wel even voordat ie er zit
Van Hummel gaat de Tour absoluut uitrijden. Klimt al het hele seizoen veel beter dan ooit, is 7 kilo lichter en eigenlijk een totaal andere renner.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:48 schreef reddevil1408 het volgende:
[..]
Zou die dan wel de tour uitrijden?
Oh de stukjes van hem vind ik ook wel prima hoor. Alleen aan tafel vorig jaar was hij wat té aanwezig.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:48 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
Ik vind Zonneveld, in tegenstelling tot veel andere mensen, helemaal niet vervelend schrijven, maar vorig jaar bij Mart aan tafel kon ik me wel flink storen aan hem. Te betweterig.
Zal wel dan, maar behalve de ondertussen opgeheven ETA is er niks mis mee.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Kan zijn dat hij slechte ervaringen heeft.
Ik heb hem vorig jaar nog in Boxmeer/Stiphout gespot dat hij halverwege het rondje van de kerk al moest lossenquote:Op maandag 2 juli 2012 23:49 schreef TheArt het volgende:
[..]
Van Hummel gaat de Tour absoluut uitrijden. Klimt al het hele seizoen veel beter dan ooit, is 7 kilo lichter en eigenlijk een totaal andere renner.
Ik denk het wel. Hij is niet meer zo slecht in klimmen als toen. Als hij niets tegen komt, zal hij gewoon de bus op kunnen zoeken en bijhouden.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:48 schreef reddevil1408 het volgende:
[..]
Zou die dan wel de tour uitrijden?
Ik vind hem vreselijk schrijven. Hij kijkt niet naar de renner, maar doet alsof hij de renner is en schrijft dan wat fictie. En dan elke week hetzelfde.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:48 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
Ik vind Zonneveld, in tegenstelling tot veel andere mensen, helemaal niet vervelend schrijven, maar vorig jaar bij Mart aan tafel kon ik me wel flink storen aan hem. Te betweterig.
Wagendorp had wel wat langer mogen blijven dan. Hele vriendelijke vent ook in het echt, bij Bikemotion paar jaar geleden lekker half uurtje lopen lullen over wielrennen en schrijven.
Gilbertquote:Op maandag 2 juli 2012 23:52 schreef reddevil1408 het volgende:
Morgen een dagje voor Freire.....of toch Sagan?
Mollema!quote:Op maandag 2 juli 2012 23:52 schreef reddevil1408 het volgende:
Morgen een dagje voor Freire.....of toch Sagan?
Rijdt jammer genoeg de Tour nietquote:Op maandag 2 juli 2012 23:52 schreef reddevil1408 het volgende:
Terpstra is idd wel goed in regen geloof ik
Doet niet mee, komt morgen alleen in de avondetappe langs.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:52 schreef reddevil1408 het volgende:
Terpstra is idd wel goed in regen geloof ik
En Poels, Gilbert, Valverde, Evans, etc.quote:
Gewoon Sagan.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
En Poels, Gilbert, Valverde, Evans, etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |