De beste in potentie, en dat is een sterke uitspraak, is met samen met Dombrowski ook direct de beste in potentie van de hele wereld.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:34 schreef Szura het volgende:
[..]
De beste in potentie zit er nog niet eens bij
Ja zeker, maar die moeten ze ook niet te snel brengen. Hoop wel dat die de Vuelta doet. En voor het middelgebergte komt Slagter er ook nog aan.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:34 schreef Szura het volgende:
[..]
De beste in potentie zit er nog niet eens bij
Doet ie niet, rijdt volgend jaar pas zijn eerste ronde.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja zeker, maar die moeten ze ook niet te snel brengen. Hoop wel dat die de Vuelta doet. En voor het middelgebergte komt Slagter er ook nog aan.
En is ook nog erg rap.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:37 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wilco Kelderman, pas 21, eindigde in zijn eerste lange tijdrit tussen de toppers en kan ook goed omhoog.
Jammer. Maar wel begrijpelijk.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:37 schreef TheArt het volgende:
[..]
Doet ie niet, rijdt volgend jaar pas zijn eerste ronde.
Ah ok, gewéldig om te horen. Vanaf nu ga ik het wielrennen toch echt veel meer volgen. Het is veel interessanter dan ik altijd dacht.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:37 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wilco Kelderman, pas 21, eindigde in zijn eerste lange tijdrit tussen de toppers en kan ook goed omhoog.
Ieper was al bezet door Tour 2012: Vive le vélo.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:39 schreef kurk_droog het volgende:
Waarom zit Mart niet in een of ander sfeervol stadje.
Die is toch ziek geweest en heeft blessures gehad toch?quote:Op maandag 2 juli 2012 23:39 schreef Szura het volgende:
Ik vraag me ook af hoeveel er nog in Vermeltfoort zit
Ja hij is van een startpodium geflikkerd en heeft beide polsen gebrokenquote:Op maandag 2 juli 2012 23:41 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Die is toch ziek geweest en heeft blessures gehad toch?
Maar dit jaar is het ook echt helemaal niks, dat is wel vrij zorgelijk.
Weinig. Na die pfeiffer en die talloze breuken van hem is hij nooit meer op niveau gekomen. Het lijkt me ook sterk dat hij een contractverlenging krijgt dit jaar. Misschien is het ook wel goed om eens naar bijv. Argos-Shimano te gaan. Gewoon weer wat meer renner worden, want dat is hij toch niet helemaal meer vind ik.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:39 schreef Szura het volgende:
Ik vraag me ook af hoeveel er nog in Vermeltfoort zit
GMTAquote:Op maandag 2 juli 2012 23:42 schreef reddevil1408 het volgende:
Trouwens een zeer rustige en inhoudelijke vast avondgast....niet zo een bedweter!
Heel Rabo is niet echt veel geweest tot nu toe eigenlijkquote:Op maandag 2 juli 2012 23:41 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Die is toch ziek geweest en heeft blessures gehad toch?
Maar dit jaar is het ook echt helemaal niks, dat is wel vrij zorgelijk.
Yes. Tweede week wordt even afzien met die Pers vent, maar derde week de correspondent uit Spanje, dus dat wordt ook goedquote:Op maandag 2 juli 2012 23:42 schreef reddevil1408 het volgende:
Trouwens een zeer rustige en inhoudelijke vast avondgast....niet zo een bedweter!
Hij suggereerde vanavond juist bij Lieven van Gils het tegenovergestelde.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:43 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat werd bij de Giro ook door iedereen gedacht.
Jep, die doet de tweede week.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
GMTA
Komt die galbak van een Thijs Zonneveld ook nog dit jaar*ril*
Edwin Winkels?quote:Op maandag 2 juli 2012 23:44 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Yes. Tweede week wordt even afzien met die Pers vent, maar derde week de correspondent uit Spanje, dus dat wordt ook goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |