Ik kots onderhand op dat gemaakte sfeertje bij Genee & Co... 60 keer hetzelfde programma, eerst 30 keer met Gijp tijdens het EK en nu een keer of 20 met Jacobs in de rol van paljas, het is gewoon een comedyformat ipv een talkshowquote:Op maandag 2 juli 2012 22:49 schreef 99.999 het volgende:
RTL verveelt nogal snel inderdaad.
Is de sfeer bij Mart en op de Belg toch beter
Die mensen nemen de charme van de sport niet serieus, het is alleen maar speculatief zeiken over de prestaties van sporters.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik kots onderhand op dat gemaakte sfeertje bij Genee & Co... 60 keer hetzelfde programma, eerst 30 keer met Gijp tijdens het EK en nu een keer of 20 met Jacobs in de rol van paljas, het is gewoon een comedyformat ipv een talkshow
Eens. En ik word ook een beetje moe van al die gesponsorde items. Het is überhaupt een wonder dat er met Nelissen iemand zit die wat verstand van het hedendaagse wielrennen heeft.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik kots onderhand op dat gemaakte sfeertje bij Genee & Co... 60 keer hetzelfde programma, eerst 30 keer met Gijp tijdens het EK en nu een keer of 20 met Jacobs in de rol van paljas, het is gewoon een comedyformat ipv een talkshow
Kun je nagaan dat die Nelissen ook een droplul eerste klas is..quote:Op maandag 2 juli 2012 23:18 schreef TheArt het volgende:
[..]
Eens. En ik word ook een beetje moe van al die gesponsorde items. Het is überhaupt een wonder dat er met Nelissen iemand zit die wat verstand van het hedendaagse wielrennen heeft.
Vorig jaar keek ik dat nog omdat het nieuw was, maar nu doe ik gewoon Vive Le Velo - Avondetappe. Komt qua planning ook beter uit
Dat bedoel ik ja... Smeets wordt vaak van zelfingenomenheid beschuldigd (en terecht soms) maar heeft wel passie voor de sport... Genee heeft alleen passie voor zijn eigen bankrekening en het feit dat ie een handtekening mag uitdelen bij de bakker aan een glijdende huisvrouwquote:Op maandag 2 juli 2012 23:18 schreef reddevil1408 het volgende:
[..]
Die mensen nemen de charme van de sport niet serieus, het is alleen maar speculatief zeiken over de prestaties van sporters.
Zet een in iedere willekeurig sportkantine een camera met een b-presentator en de plaatstelijke dorpsgek van dienst er bij en je hebt hetzelfde effect.
Tsja, ongelofelijk idd. Hopelijk zal hij een beetje kunnen slapen, zodat hij morgen goed van start kan gaan.quote:
Mwah, vorig jaar deed Genee het best goed. Maar ik merk wel dat de charme van het programma af is.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ja... Smeets wordt vaak van zelfingenomenheid beschuldigd (en terecht soms) maar heeft wel passie voor de sport... Genee heeft alleen passie voor zijn eigen bankrekening en het feit dat ie een handtekening mag uitdelen bij de bakker aan een glijdende huisvrouw
Kirsipuu-stijlquote:Op maandag 2 juli 2012 23:25 schreef reddevil1408 het volgende:
ik doe een gokje: Bij de eerste berg in het vizier stap ie af.
Die zou bij de Citadel van Namen al op achterstand worden gereden.quote:
Bij het viaduct daarvoor waarschijnlijk alquote:Op maandag 2 juli 2012 23:27 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die zou bij de Citadel van Namen al op achterstand worden gereden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |