Uiteraard, maar ik denk dat Rabo dit zelf ook wilde.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:26 schreef Szura het volgende:
Als ploegleiding moet je daarboven staan, dat ze alledrie de Tour willen rijden.
Kan zo zijn, maar post het dan in het goede topic.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:27 schreef de_boswachter het volgende:
Die kale op RTL wordt steeds vervelender.
Als Gesink geen straatsteen kopt lijkt me dat ook wel.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:29 schreef Zhero het volgende:
Denk dat uiteindelijk Gesink toch nog altijd hun kopman is...
Precies, kan makkelijk zo.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:30 schreef Redefine het volgende:
Ik denk dat Kruijswijk en Mollema echt geen probleem ermee hebben om voor Gesink te rijden.
De ploegleiding wilde het zelf ook. En ik vind het wel terecht dat ze het een jaar uitproberen, maar een volgend jaar moeten ze dat echt niet meer gaan doen.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:26 schreef Szura het volgende:
Als ploegleiding moet je daarboven staan, dat ze alledrie de Tour willen rijden.
quote:Op maandag 2 juli 2012 23:30 schreef Drassss het volgende:
[..]
Als Gesink geen straatsteen kopt lijkt me dat ook wel.
Ik had dit jaar al één van de drie in de Giro laten starten.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:32 schreef TheArt het volgende:
[..]
De ploegleiding wilde het zelf ook. En ik vind het wel terecht dat ze het een jaar uitproberen, maar een volgend jaar moeten ze dat echt niet meer gaan doen.
Scheelt dat ze met Kelderman volgend jaar een kopman erbij hebben voor de grote rondes. Die kan dat volgend jaar echt al wel aan.
quote:Op maandag 2 juli 2012 23:33 schreef Mr_DG het volgende:
Ik hoop dat Gesink nog een keer voor de Giro of Vuelta gaat. Als Hesjedal de Giro wint en Cobo de Vuelta dan zou hij dat toch ook moeten kunnen.
Nu je het zegtquote:Op maandag 2 juli 2012 23:33 schreef Panthera. het volgende:
Kruijswijk lijkt trouwens echt wel een broertje van Moerenhout te zijnook hoe hij praat en kijkt.
Het is dit jaar inderdaad volkomen logisch. Volgend jaar dan één van de drie met de dubbel Giro en Tour. Om dan in die tweede iets meer als knecht te rijden.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:32 schreef TheArt het volgende:
[..]
De ploegleiding wilde het zelf ook. En ik vind het wel terecht dat ze het een jaar uitproberen, maar een volgend jaar moeten ze dat echt niet meer gaan doen.
Scheelt dat ze met Kelderman volgend jaar een kopman erbij hebben voor de grote rondes. Die kan dat volgend jaar echt al wel aan.
De beste in potentie zit er nog niet eens bijquote:Op maandag 2 juli 2012 23:34 schreef JC14 het volgende:
Echt schitterend om deze drie grote renners ( Kruijswijk in spé, maar toch, hij hoort er zéker ook bij ) zo naast elkaar te zien zitten.
Moet ik even denken hoor... help me even.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:34 schreef Szura het volgende:
[..]
De beste in potentie zit er nog niet eens bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |