Dit dus. Hopelijk gaat Mart nog jaren door.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:55 schreef reddevil1408 het volgende:
Klasse programma, ieder jaar weer op mooi locatie met inhoudelijke gesprek over het fietsen en interresante reportages.
We beginnen net hequote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:58 schreef Zhero het volgende:
Jammer dat het alweer bijna afgelopen is.
De aflevering dan hequote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:59 schreef Maver24 het volgende:
[..]
We beginnen net he
Eerst Vive Le Velo kijken en dan als toetje Mart op de buis
Nope..quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:59 schreef marcodej het volgende:
Beeld bij jullie ook slecht op Ned 1 en 2 (Ziggo)?
Zeker te wetenquote:Op zondag 1 juli 2012 00:01 schreef Panthera. het volgende:
Mart ziet er trouwens gezonder uit dan ik een tijdlang gezien heb.
Ligt eraan hoe hard ze fietsen.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:03 schreef Maver24 het volgende:
Hoelaat komen ze aan bij Eau Rouge aan?
een tijdschema misschien ?
Jammerquote:Op zondag 1 juli 2012 00:04 schreef Sjoerd102 het volgende:
Helaas
[..]
Helaas gaan ze niet over de huidige baan.
Daar zijn morgen races.
Dit gedeelte is morgen rondom het circuit dat ze fietsen.quote:
Oeh dat is dus echt langs het circuit, mooiquote:Op zondag 1 juli 2012 00:07 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Dit gedeelte is morgen rondom het circuit dat ze fietsen.
http://goo.gl/maps/h6Ot
De oostkant dus.
LBL passeert altijd aan de westkant (Cote de Haute Levee)
Idd, de sfeer komt gewoon de huiskamer in. Tour du Jour ga ik wel bij RTLgemist kijken ofzo.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:07 schreef RemcoW23 het volgende:
Leuk, sfeervol programma dit. Niks mis mee. Ik kan Avondetappe beter waarderen dan Sjek zijn ding.
Decortje, wijntje, heerlijk. Al heb ik liever bier
Tour du Jour is carnaval, dat vind ik niet echt meerwaarde hebben om aan te zetten, misschien terugkijken inderdaad als ik zit te wachten op de etappe.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:09 schreef Zhero het volgende:
[..]
Idd, de sfeer komt gewoon de huiskamer in. Tour du Jour ga ik wel bij RTLgemist kijken ofzo.
Ik moest wel lachen.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:09 schreef Zhero het volgende:
[..]
Idd, de sfeer komt gewoon de huiskamer in.
Herhaling van de avondetappe is altijd gelijk daarna, kijk ik net zoals Sjek wel in de herhaling.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:09 schreef Zhero het volgende:
[..]
Idd, de sfeer komt gewoon de huiskamer in. Tour du Jour ga ik wel bij RTLgemist kijken ofzo.
Graag gedaan.quote:
Zelfde vraag, normaal gesproken kon ik de mededeling skippen door de directe link van de livestream te gebruiken, maar dat werkt nu niet meer. Bij uitzendinggemist krijg ik ook de mededeling dat ze de rechten niet hebben om het voor mensen in het buitenland uit te zenden.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:56 schreef zeebeschuit het volgende:
Iemand een MP4 oid voor de mensen in het buitenland (net zoals bij VI oranje?).
twitter:NOSavondetappe twitterde op zondag 01-07-2012 om 14:08:43Vanavond na al het EK-geweld uiteraard een #Avondetappe. Een korte versie om 23.40u met Bert Wagendorp en Michael Boogerd. #NOS reageer retweet
nou ik heb hem gisteren in luik gezien en er is een reden dat hij alleen maar shots van voren heeftquote:Op zondag 1 juli 2012 00:01 schreef Panthera. het volgende:
Mart ziet er trouwens gezonder uit dan ik een tijdlang gezien heb.
Reclame nu toch, of loopt mijn stream voor?quote:Op zondag 1 juli 2012 23:32 schreef Bananenvlaflip het volgende:
Laat ze eens opschieten met datvoetbal.
15-12= 3 euro voor een goed doel.quote:
Ken je die uitdrukking niet, rijden als een stoelpoot?quote:
Kietel.quote:
Gelukkig wel, want dit was echt niks, die mini uitzendingen.quote:Op maandag 2 juli 2012 00:08 schreef Felagund het volgende:
Vanaf morgen weer normale afleveringen, vandaag en gisteren was het korter vanwege het EK.
dit dus.quote:Op maandag 2 juli 2012 18:42 schreef Haaibaaike het volgende:
Heerlijk vanavond een uur naar #DeMart kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |