Ligt eraan hoe hard ze fietsen.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:03 schreef Maver24 het volgende:
Hoelaat komen ze aan bij Eau Rouge aan?
een tijdschema misschien ?
Jammerquote:Op zondag 1 juli 2012 00:04 schreef Sjoerd102 het volgende:
Helaas
[..]
Helaas gaan ze niet over de huidige baan.
Daar zijn morgen races.
Dit gedeelte is morgen rondom het circuit dat ze fietsen.quote:
Oeh dat is dus echt langs het circuit, mooiquote:Op zondag 1 juli 2012 00:07 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Dit gedeelte is morgen rondom het circuit dat ze fietsen.
http://goo.gl/maps/h6Ot
De oostkant dus.
LBL passeert altijd aan de westkant (Cote de Haute Levee)
Idd, de sfeer komt gewoon de huiskamer in. Tour du Jour ga ik wel bij RTLgemist kijken ofzo.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:07 schreef RemcoW23 het volgende:
Leuk, sfeervol programma dit. Niks mis mee. Ik kan Avondetappe beter waarderen dan Sjek zijn ding.
Decortje, wijntje, heerlijk. Al heb ik liever bier
Tour du Jour is carnaval, dat vind ik niet echt meerwaarde hebben om aan te zetten, misschien terugkijken inderdaad als ik zit te wachten op de etappe.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:09 schreef Zhero het volgende:
[..]
Idd, de sfeer komt gewoon de huiskamer in. Tour du Jour ga ik wel bij RTLgemist kijken ofzo.
Ik moest wel lachen.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:09 schreef Zhero het volgende:
[..]
Idd, de sfeer komt gewoon de huiskamer in.
Herhaling van de avondetappe is altijd gelijk daarna, kijk ik net zoals Sjek wel in de herhaling.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:09 schreef Zhero het volgende:
[..]
Idd, de sfeer komt gewoon de huiskamer in. Tour du Jour ga ik wel bij RTLgemist kijken ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |