Grote favoriet idd, maar hij was al genoemd.quote:
Hehe, so true. Maar ja, dat is ook wel beetje in de stijl van Mart. Vind het eigenlijk wel grappig.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:56 schreef DeParo het volgende:
"Ze zijn er stil van", zegt ie, op een moment dat hij net vijf minuten zelf heeft vol geluld en niemand ook maar de kans heeft gegeven iets te zeggen.
Ik ben ook vrij snel afgehaakt toen de Avondetappe begon. Vorig jaar keek ik het altijd, maar toen was het nog leuk, omdat het nieuw was. En belangrijk, niet tegelijkertijd met andere wielerprogramma's.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:57 schreef Ooku het volgende:
In ieder geval beter dan tour du jour, dat was niet aan te gluren
Ik zou niet zonder meer durven zeggen dat hij een groter talent is dan Gesink. Wel veelzijdiger, maar als ronderenner moet ik het nog zien. Ik vraag me af of Kelderman hetzelfde niveau en constantheid zal hebben in het hooggebergte. Tot nu toe is de enige referentie op dat gebied Mount Baldy en de Joux Plane en dat was nog niet van het niveau van Gesink in zijn eerste twee seizoenen (die wel bijna een jaar ouder toen die naar de profs overstapte trouwens.) Al moet bij Gesink gezegd worden dat die niet veel beter meer is geworden in het hooggebergte.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:34 schreef Szura het volgende:
[..]
De beste in potentie zit er nog niet eens bij
Het klimtalent was tijdens vergelijkbare leeftijd inderdaad een stuk groter. Maar het verschil is dat Kelderman zich nu al meer thuis voelt in tijdritten. En het belangrijkste is dat hij vrij rap is, waardoor hij wat 'makkelijker' zijn overwinningen zal pakken. En dat geeft altijd wel een boost aan een renner.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:07 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik zou niet zonder meer durven zeggen dat hij een groter talent is dan Gesink. Wel veelzijdiger, maar als ronderenner moet ik het nog zien. Ik vraag me af of Kelderman hetzelfde niveau en constantheid zal hebben in het hooggebergte. Tot nu toe is de enige referentie op dat gebied Mount Baldy en de Joux Plane en dat was nog niet van het niveau van Gesink in zijn eerste twee seizoenen (die wel bijna een jaar ouder toen die naar de profs overstapte trouwens.) Al moet bij Gesink gezegd worden dat die niet veel beter meer is geworden in het hooggebergte.
Net het verschil inderdaad. Kelderman is echt zoveel veelzijdiger. Zijn tijdrit is echt donders goed en hij is vrij explosief. Vandaar ook die goede sprint (hij is echt nog een stuk sneller dan bijv. Mollema en Poels). En het klimmen is ook gewoon goed. Als hij daar elk jaar nog wat kan verbeteren, denk ik echt dat we met de beste klassementsrenner te maken hebben die Nederland sinds Zoetemelk heeft gehad, en ik besef me dat dat een gewaagde uitspraak is.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het klimtalent was tijdens vergelijkbare leeftijd inderdaad een stuk groter. Maar het verschil is dat Kelderman zich nu al meer thuis voelt in tijdritten. En het belangrijkste is dat hij vrij rap is, waardoor hij wat 'makkelijker' zijn overwinningen zal pakken. En dat geeft altijd wel een boost aan een renner.
Als hij deze goede lijn doorzet, denk ik dat jouw uitspraak wel uit gaat komen. Maar helaas is het topsport geen kwestie van optellen. Dus wordt het afwachten of hij echt wereldtop gaat worden.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:19 schreef TheArt het volgende:
[..]
Net het verschil inderdaad. Kelderman is echt zoveel veelzijdiger. Zijn tijdrit is echt donders goed en hij is vrij explosief. Vandaar ook die goede sprint (hij is echt nog een stuk sneller dan bijv. Mollema en Poels). En het klimmen is ook gewoon goed. Als hij daar elk jaar nog wat kan verbeteren, denk ik echt dat we met de beste klassementsrenner te maken hebben die Nederland sinds Zoetemelk heeft gehad, en ik besef me dat dat een gewaagde uitspraak is.
Dat zal zeker wel meespelen. Maar het zal ongetwijfeld ook er ook mee te maken hebben dat Mart Breukink goed kent. En de Rabo ploeg beter kent. Het zou mij niets verbazen als hij de andere twee ploegen nog niet volwaardig vindt.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:30 schreef golfer het volgende:
Opvallend weer de verdeling van zendtijd onder de sponsoren: zeer ruime aandacht voor de Rabobankploeg, iets minder zendtijd voor Vacanse Soleil en nauwelijks aandacht voor Argos.
Het geld bepaalt de hoeveel tijd die je van Mart krijgt?
Kansen in de Tour/interessantheid van renners in de ploeg ook gewoon hoor. Rabo is nou eenmaal de grootste/bekendste Nederlandse ploeg met de grote troeven voor het klassement, Vacansoleil doet ook heel leuk mee en Argos heeft met alle respect niet echt veel te brengen (op Kittel na maar die zit aan de schijterij).quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:30 schreef golfer het volgende:
Opvallend weer de verdeling van zendtijd onder de sponsoren: zeer ruime aandacht voor de Rabobankploeg, iets minder zendtijd voor Vacanse Soleil en nauwelijks aandacht voor Argos.
Het geld bepaalt de hoeveel tijd die je van Mart krijgt?
Haten op Martquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:04 schreef Fargo het volgende:
'Dit is rode wijn. Vin rouge noemen ze dat.'
Sukkel...
Het is zó gemaakt en zó nep dat ik er gewoon niet naar kan kijken.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:07 schreef Drebbelman het volgende:
Hij begon ook wel met een mooie:
'We gaan praten over.... ja, waar gaan we eigenlijk over praten... over de ronde van Frankrijk'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |