Begin je nu al?quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:52 schreef stevenmac26 het volgende:
jezus christus elke keer dit zielige gelul
Pizzageit doet niet zo achterlijk dom en Ronalstino ga er gewoon niet op in
Na De_kromme en hmf hebben we nu deze 2 prutsers die elke keer domme discussies beginnen
Als ik.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gast dat jullie ongeveer dezelfde leeftijd als mij hebben![]()
Als je over 2 jaar nog steeds van deze discussie aangaat
Huh wat? Ben jij afgetreden als Captain Annoying?quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je bent hard op weg om het nieuwe irritantje van de SC te worden man.
Ik word er serieus niet goed vanquote:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:54 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Huh wat? Ben jij afgetreden als Captain Annoying?
Dit heeft niets met VWO te makenquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:55 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Leuk![]()
Ja ze zouden wel wat slimmer zijn met VWO. So what?
Nee, helaas nietquote:
Het gaat pas leuk worden wanneer we een PSVloze SC hebben. (op 2 users na ofzo)quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik word er serieus niet goed van
Deze sc was eerst echt heel leuk maar door dit soort mongooltjes wordt het gewoon verpest
Ik observeer enkel. Je bent te bijdehand. Het zou leuker zijn als je je niet telkens liet verleiden tot een stortvloed aan onzinnige/uitlokkende posts.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:54 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Huh wat? Ben jij afgetreden als Captain Annoying?
dat anderen steeds op me ziften met spelling etc, kan ik niet helpen vrindquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik word er serieus niet goed van
Deze sc was eerst echt heel leuk maar door dit soort mongooltjes wordt het gewoon verpest
vriend*quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
dat anderen steeds op me ziften met spelling etc, kan ik niet helpen vrind
Ga gewoon niet op die kutmongool in danquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je ook een favoriet?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij bent zelf ook aardig irritant en eigenwijs voor zo'n kleine bradda.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Veel plezierquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:57 schreef RensAjacied het volgende:
Het gezeik gaat maar lekker door hier. Ik ga naar diploma-uitreiking.
Later!
Van jezelf?quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:57 schreef RensAjacied het volgende:
Het gezeik gaat maar lekker door hier. Ik ga naar diploma-uitreiking.
Later!
Ja of gewoon pizzageit negerenquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:58 schreef kapiteintje het volgende:
Zullen we er nu een leuke SC van maken. Iedereen z'n feestneus opzetten.
Voel je je al een neus?quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:58 schreef kapiteintje het volgende:
Zullen we er nu een leuke SC van maken. Iedereen z'n feestneus opzetten.
Thanks!quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:59 schreef Saind het volgende:
[..]
Je zusje![]()
nee serieus, gefeliciteerd nog!
Have funquote:
Je bedoelt Portugal - Italiëquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Hebben we zin in zondag? De opvoering van SPA-DUI
Geen harige kutjesquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:00 schreef Saind het volgende:
Wat mag er eigenlijk gepost worden qua vrouwelijk schoon? I know, geen pingpongballen, maar wat wel?
quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb je ook een favoriet?Een Duveltje op zijn tijd is wel lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Verwijderd *
Qua speelwijze.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Spanje is beide evenveel in de basis.
overloper.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:00 schreef kapiteintje het volgende:
* kapiteintje zet z'n feestneus ook op
Welkom terug maatje van me, nu sta ik niet meer alleen in dit topic.quote:
Ga jij eens heel gauw je mond wassen met zeep, jongeman!quote:
Ik heb net Hoegaarden gekocht. Prima toch?quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:01 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Een Duveltje op zijn tijd is wel lekker
kut chineesquote:
Ja gaat hier wel hard tegen hard hoor. Gelukkig hebben wij in Ajacied422 en PizzaGeit nog wat leeftijdsgenoten.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Welkom terug maatje van me, nu sta ik niet meer alleen in dit topic.
Witbier prima hoor, lekker in de tuin met 25 graden genieten van een biertje.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb net Hoegaarden gekocht. Prima toch?
Aziatisch etenquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je zou er maar wat blij mee zijn man.
Heerlijk vanavond bij de wedstrijd. Niks mis mee man.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:04 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Witbier prima hoor, lekker in de tuin met 25 graden genieten van een biertje.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja gaat hier wel hard tegen hard hoor. Gelukkig hebben wij in Ajacied422 en PizzaGeit nog wat leeftijdsgenoten.
Wie? PizzaGeit?quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik gok dat PizzaGeit binnenkort oo kde spytool gaat gebruikenb
Ik ook. Ga er wat friet bij halen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:05 schreef Saind het volgende:
Ik eet alleen, heb dus geen zin om te koken... Hmmmm
Was wel ok. Andere jaren was het drukker, maar da's logisch.quote:
Prima toch, lekker speklapjequote:Op woensdag 27 juni 2012 18:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Klinkt als een veelbelovende combinatie.
[..]
Prima weertje toch?
lekker.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:05 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Neen. rijst met babi pangang, zelfgemaakt overigens
Je bedoelt friet waterfiets? Ik ben meer van de rasfriet super.quote:
Medium sowieso, lekker strakquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:06 schreef Littlerabbit het volgende:
Oh en dan ook nog een klacht waarom is 'Large' nou niet gewoon large bij shirts nu blijk ik weer voor medium te moeten gaan
Zolang PSV weer zo'n kloteseizoen meemaakt + rode cijfers maakt, en Ajax #32 pakt, vind ik alles bestquote:
Andere jaren hadden we geen gezeik met voorronde Champions League, goffedomme volgend jaar maar gewoon weer tiende wordenquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Was wel ok. Andere jaren was het drukker, maar da's logisch.
Nee man maar bijna altijd voldoet large krijg ik nu een shirt waar large 2x te groot isquote:
Nee hoorquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ajax b speelt niet in de eredivisie. Ajax 1 wordt al 1e.
Nee man jij liep altijd over een patatje catamaran te lullen toch?quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Je bedoelt friet waterfiets? Ik ben meer van de rasfriet super.
Maar kwam langs snackbar Charly. Daar komen mensen van heinde en verre om de friet babi pangang te halen
ik draag XL/XXLquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee man maar bijna altijd voldoet large krijg ik nu een shirt waar large 2x te groot is
Ik heb serieus echt moeite om goed passende bovenkleding te vinden. Het is altijd of te kort of te wijd.quote:
PSV kan trouwens nooit Narsingh en Maher kopen, waar halen ze het geld vandaan? Lucht verkocht?quote:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee man jij liep altijd over een patatje catamaran te lullen toch?
Ze hebben Rein van den Hoogeband verkochtquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
PSV kan trouwens nooit Narsingh en Maher kopen, waar halen ze het geld vandaan? Lucht verkocht?
Bij mij soms te lang, en met broeken ook.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb serieus echt moeite om goed passende bovenkleding te vinden. Het is altijd of te kort of te wijd.
toivonen ding,quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
PSV kan trouwens nooit Narsingh en Maher kopen, waar halen ze het geld vandaan? Lucht verkocht?
195cm en iets meer dan 100kilogrammenquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Omdat je broek op je enkels hangt of omdat er zoveel ehm vulling is?
Bij overhemden pas ik nooit met m'n schouders fatsoenlijk erin. Het gevolg is dat ik een maat groter moet nemen waardoor het weer een slobberding om je torso wordt.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Bij mij soms te lang, en met broeken ook.
Hoe ging die Van Basten grap ook al weer over pannenkoeken of zo?quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:08 schreef Ajacied422 het volgende:
1 Ajax
2 Feyenoord
3 Twente
4 Vitesse
5 AZ
6 sc Heerenveen
7 PSV.
Waarom is de volgorde andersom?quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:08 schreef Ajacied422 het volgende:
1 Ajax
2 Feyenoord
3 Twente
4 Vitesse
5 AZ
6 sc Heerenveen
7 PSV.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:08 schreef Ajacied422 het volgende:
1 Ajax
2 Feyenoord
3 Twente
4 Vitesse
5 AZ
6 sc Heerenveen
7 PSV.
Twente kampioenquote:
Pannenkoeken vissen?quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe ging die Van Basten grap ook al weer over pannenkoeken of zo?![]()
![]()
![]()
![]()
jaquote:
Laat ze dan verstellenquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bij overhemden pas ik nooit met m'n schouders fatsoenlijk erin. Het gevolg is dat ik een maat groter moet nemen waardoor het weer een slobberding om je torso wordt.Echt super irritant is dat man.
Dit idd.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bij overhemden pas ik nooit met m'n schouders fatsoenlijk erin. Het gevolg is dat ik een maat groter moet nemen waardoor het weer een slobberding om je torso wordt.Echt super irritant is dat man.
Thijssie slegers.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:09 schreef SjaakBauer het volgende:
Oja wacht. PSV gaat Toivonen, Engelaar, Pieters makkelijk verkopen volgens Thijs Slegers
Sowieso niet beide als er niemand verkocht wordtquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Toivonen gaat naar Rusland, Engelaar aflopend contract toch?quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:09 schreef SjaakBauer het volgende:
Oja wacht. PSV gaat Toivonen, Engelaar, Pieters makkelijk verkopen volgens Thijs Slegers
Slegers ook met al zijn arrogantie voor Ajax- PSV dit seizoenquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Thijssie slegers.. lult onzin
Narsingh komt naar Ajax.
Is niet belangrijk volgens Steve. Kunnen we ons mooi op de comp + beker richten! Die man heeft er verstand vanquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:10 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Kom eerst die 1e voorronde van EL maar door
is te duur voor ajax gozerquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:11 schreef Smoofie het volgende:
Heitinga is in gesprek met Ajax zeggen mn bronnen.
Wees er blij meequote:Op woensdag 27 juni 2012 18:11 schreef Smoofie het volgende:
Vind ik meer dan prima zolang hij bereid is zijn salaris te halveren.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:11 schreef Smoofie het volgende:
jij bent rijke tata toch ? Wat dat betreft heb ik altijd mazzel met mijn maten, L fits altijd.quote:
Nee, Want dan vind ik hem een vieze vuile gore**quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ajacied houd je die UI als naar PSV komt?
Hihi was lief.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:16 schreef Smoofie het volgende:
Ik ben klein dus moet vaak wel M, met mn 1m68
Kanker, dan ben je echt een dwergquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:16 schreef Smoofie het volgende:
Ik ben klein dus moet vaak wel M, met mn 1m68
quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, Want dan vind ik hem een vieze vuile gore**
quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:02 schreef Ajacied422 het volgende:
En waar Narsingh ook heen gaat. Hij blijft een baas.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:16 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
jij bent rijke tata toch ? Wat dat betreft heb ik altijd mazzel met mijn maten, L fits altijd.
Tja Ajax weet wel te boeien he dan hoef je uit verveling geen rookgordijn van vuurwerk op te zetten.quote:
Dat filmpje blijft episch.quote:
ik vind dat einde zo mooi, ik heb lesquote:
Daar vinden ze altijd de bijzaken belangrijkquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tja Ajax weet wel te boeien he dan hoef je uit verveling geen rookgordijn van vuurwerk op te zetten.
Op zo'n moment besef ik mij pas echt hoe belangrijk jij wel niet bent voor ons Saindquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:24 schreef Saind het volgende:
Nou jongens dood hier. Ik ben boodschappen doen, kom terug, amper een pagina vol
We wachtten gewoon vriendelijk op je.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:24 schreef Saind het volgende:
Nou jongens dood hier. Ik ben boodschappen doen, kom terug, amper een pagina vol
quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, Want dan vind ik hem een vieze vuile gore**
quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:02 schreef Ajacied422 het volgende:
En waar Narsingh ook heen gaat. Hij blijft een baas
Ik moest lachen om jullie huldiging voor de 2e plekquote:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik moest lachen om jullie huldiging voor de 2e plek
Hij blijft dus een baasquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Davy, je herhaalapparaat moet even uit
Ook dat stond in schril contrast met dat dingetje op het 'arena park', ja. Lachen man.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Is heel normaal in Nederland man.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
iedereen in het feyenoord topic voor de huldiging:quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
60000 mensen in dat parkjequote:Op woensdag 27 juni 2012 18:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook dat stond in schril contrast met dat dingetje op het 'arena park', ja. Lachen man.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Het schijnt dat Cambuur ook Van der Gun wil aantrekken. Dan zit er meer muziek in de aanval met Gun en Rose(s).
#twereldje
Is maar goed ook! Moet af en toequote:Op woensdag 27 juni 2012 18:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Op zo'n moment besef ik mij pas echt hoe belangrijk jij wel niet bent voor ons Saind
Is toch mooi man een 2e plek, je bent de 1e loserquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
iedereen in het feyenoord topic voor de huldiging:
ja we gaan ons toch neit verlagen tot provincieclub nioveau.
Na huldiging:
HET WAS PRACHTIG GEWELDIG
Geen idee of genoegen nemen met weinig tot niets een positieve eigenschap is hoor. Het brengt mij iig niet heel ver.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook dat stond in schril contrast met dat dingetje op het 'arena park', ja. Lachen man.
Dit soort onzin is vermakelijk, welke debiel wel of niet spaans geleerd heeft niet echtquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:28 schreef kapiteintje het volgende:
Steven eerst zeiken over de sfeer in de SC en dan met dit soort onzin beginnen.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Is toch mooi man een 2e plek, je bent de 1e loser
Het was geen huldiging maar een viering paardenmongool. Er werd niet 'gehuldigd', gewoon gezopen, gedanst en met de spelers gepraat.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
iedereen in het feyenoord topic voor de huldiging:
ja we gaan ons toch neit verlagen tot provincieclub nioveau.
Na huldiging:
HET WAS PRACHTIG GEWELDIG
Gun Steven zijn lolletje. Dat gun ik jpu ookquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:28 schreef kapiteintje het volgende:
Steven eerst zeiken over de sfeer in de SC en dan met dit soort onzin beginnen.
Waarom meteen schelden?quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:28 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het was geen huldiging maar een viering paardenmongool. Er werd niet 'gehuldigd', gewoon gezopen, gedanst en met de spelers gepraat.
hahaquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:28 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het was geen huldiging maar een viering paardenmongool. Er werd niet 'gehuldigd', gewoon gezopen, gedanst en met de spelers gepraat.
''Paardenmongool''.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:28 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jij niet natuurlijkquote:
Ach. Dan heb ik liever die oprechte blijdschap dan dat gemaakte, sfeerloze kampioensfeestje in Duivendrecht. Inclusief skihutmuziek enzo.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen idee of genoegen nemen met weinig tot niets een positieve eigenschap is hoor. Het brengt mij iig niet heel ver.
quote:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:00 schreef kapiteintje het volgende:
* kapiteintje zet z'n feestneus ook op
Naja kan wel heel leuk terug gaan doen maar die viering vond ik ook wel enigszins hopeloos maar ook jij weet dat er al een huldiging in het stadion was geweest + al het gezeik over het wel of niet in de stad mogen huldigen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach. Dan heb ik liever die oprechte blijdschap dan dat gemaakte, sfeerloze kampioensfeestje in Duivendrecht. Inclusief skihutmuziek enzo.
Vrijdag zit Gullit bij VI had ik toch niet van hem verwachtquote:
Ben jij de graadmeter voor vermakelijkheid tegenwoordig?quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dit soort onzin is vermakelijk, welke debiel wel of niet spaans geleerd heeft niet echt
Badr hariquote:
Kapiteintje is dan ook een stiekeme jood maar is bang dat hmf de vriendschap verbreekt als hij erachter komtquote:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach. Dan heb ik liever die oprechte blijdschap dan dat gemaakte, sfeerloze kampioensfeestje in Duivendrecht. Inclusief skihutmuziek enzo.
Pikeyquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Waarom meteen schelden?
Dat doet hij toch ook niet?
Ben jij het dan?quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben jij de graadmeter voor vermakelijkheid tegenwoordig?
Ik haat jou ook, kom vechten danquote:
Fuck. Cover blown.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kapiteintje is dan ook een stiekeme jood maar is bang dat hmf de vriendschap verbreekt als hij erachter komt
Nee ik ga Snatch downloadenquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik haat jou ook, kom vechten dan
Hoevaak moet ik het jullie nog duidelijk maken?quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hé bultenaar ga eens even je plantjes water geven
quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hoevaak moet ik het jullie nog duidelijk maken?
Dat gebeurt rond 13uur
Jullie havenslaven hebben echt de geheugen van een goudvis
Stond bij de vorige training die hij bezocht met me "JOOD JOOD SCHOP HEM DOOD TOT HIJ STERREN ZIET, WAT VOOR STERREN JODENSTERREN KANKERAJACIED" te zingen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kapiteintje is dan ook een stiekeme jood maar is bang dat hmf de vriendschap verbreekt als hij erachter komt
Niet snappen dat plantjes 2x zo hard groeien als je ze 2x water geeft.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat gebeurt rond 13uur
Ja hebben we de geheugen? Wij het geheugen van een goudvis, jullie het IQ.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat gebeurt rond 13uur
Valt mij van je tegen Kapiteintje op een training nog welquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:33 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Stond bij de vorige training die hij bezocht met me "JOOD JOOD SCHOP HEM DOOD TOT HIJ STERREN ZIET, WAT VOOR STERREN JODENSTERREN KANKERAJACIED" te zingen.
Is dus geen jood, of hij is héél goed in het verbergen ervan.
Triestquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:33 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Stond bij de vorige training die hij bezocht met me "JOOD JOOD SCHOP HEM DOOD TOT HIJ STERREN ZIET, WAT VOOR STERREN JODENSTERREN KANKERAJACIED" te zingen.
Is dat Immers?quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:34 schreef Caland het volgende:
Het geheugen.
[ afbeelding ]
Dat is nog eens opvoeding
Ist verboten.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:33 schreef napoleonfour het volgende:
huisbazen die zomaar in je kamer komen terwijl jij er niet bent
Ik ben allochtoon dus ik mag dat soort fouten makenquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja hebben we de geheugen? Wij het geheugen van een goudvis, jullie het IQ.
Toekomstige advocaat, dat zie je zoquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:34 schreef Caland het volgende:
Het geheugen.
[ afbeelding ]
Dat is nog eens opvoeding
Zielig man als je dat zingt, serieusquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:33 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik zal je even stukscheuren kijken of je jezelf dan nog allochtoon noemt met je Marokkaanse poepertjequote:Op woensdag 27 juni 2012 18:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben allochtoon dus ik mag dat soort fouten maken
jij hebt nog nooit verhalen gehoord van ed over onze huisbaas?quote:
tellquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:35 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
jij hebt nog nooit verhalen gehoord van ed over onze huisbaas?
Jij wel ja heldquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik zal je even stukscheuren kijken of je jezelf dan nog allochtoon noemt met je Marokkaanse poepertje
neequote:
Mag dat zomaar?quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:33 schreef napoleonfour het volgende:
huisbazen die zomaar in je kamer komen terwijl jij er niet bent
Niemand begrijpt jou, jij bent speciaal tochquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:36 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat jochie bedoel ik. Niemand snapt mij ook..
Hij krijgt soms wel heel makkelijk applaus hoor zo zal hij zich nooit verbeteren (Zover mogelijk)quote:
Ik ken eigenlijk alleen volstrekt kanslozen die 'luitjes' gebruiken.quote:
Heldere lichten uit Eindhovenquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ken eigenlijk alleen volstrekt kanslozen die 'luitjes' gebruiken.
Snatch niet in je kast hebben staanquote:
ssst geokant heeft nog niet geaccepteerd dat hij kansloos is.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:36 schreef Caland het volgende:
[..]
130 posts gemiddeld per dag, ik denk dat ik gekwalificeerd ben om deze uitspraak te gebruiken.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Snatch niet in bluray en op dvd hebbenquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Snatch niet in je kast hebben staan
Thuis wel, op m'n kamer niet. Is wel een gemis, geef ik toequote:Op woensdag 27 juni 2012 18:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Snatch niet in je kast hebben staan
True, ik leer voortaan denken in mogelijkheden ipv problemen dus ik zie nog kansen om mijn leven te beteren.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
ssst geokant heeft nog niet geaccepteerd dat hij kansloos is.
Snatch niet hebben geproduceerd zoals HMFquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Snatch niet in bluray en op dvd hebben
nee, huisvredebreuk meen ik.quote:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Snatch niet hebben geproduceerd zoals HMF
Dat zeg ikquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Snatch niet in bluray en op dvd hebben
Nee, dat doe je niet. Je bent best een chille gozer, maar jij moet per sé op alles reageren wat ik heer neerpleur. En ook altijd negatief of zwaar sarcastisch. Je zou deze SC ook een stuk leuker kunnen maken door zélf niet altijd zo achterlijk te reageren.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik observeer enkel. Je bent te bijdehand. Het zou leuker zijn als je je niet telkens liet verleiden tot een stortvloed aan onzinnige/uitlokkende posts.
Niet, jij had het alleen over je kastquote:
Een beter wereld en vbl sc begint bij jezelfquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:39 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Nee, dat doe je niet. Je bent best een chille gozer, maar jij moet per sé op alles reageren wat ik heer neerpleur. En ook altijd negatief of zwaar sarcastisch. Je zou deze SC ook een stuk leuker kunnen maken door zélf niet altijd zo achterlijk te reageren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
Met matties voetbal kijken, laterHeb je vrienden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Met matties voetbal kijken, laterDoe mrstylo de groeten van meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
Met matties voetbal kijken, laterstylo is deze keer aan de beurt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
quote:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
stylo is deze keer aan de beurt?
Met matties voetbal kijken, laterOh dus ik ben niet welkom?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik reageer helemaal niet op alles wat je zegt.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:39 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Nee, dat doe je niet. Je bent best een chille gozer, maar jij moet per sé op alles reageren wat ik heer neerpleur. En ook altijd negatief of zwaar sarcastisch. Je zou deze SC ook een stuk leuker kunnen maken door zélf niet altijd zo achterlijk te reageren.
Met matties voetbal kijken, laterMag ik ook komen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
davy probeert populair te doenquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:41 schreef stevenmac26 het volgende:
Zal davy weten dat de wedstrijd over 2uurtjes pas begint?
quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:41 schreef Saind het volgende:
[..]
Mag ik ook komen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
Laat hem maar ff, hij zit lekker in zijn calimero rolletje.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik reageer helemaal niet op alles wat je zegt.
Dat zeg ik dusquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Een beter wereld en vbl sc begint bij jezelf
Daarom gaat hij nu alvast weg.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:41 schreef stevenmac26 het volgende:
Zal davy weten dat de wedstrijd over 2uurtjes pas begint?
Nu doe je het weer.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik reageer helemaal niet op alles wat je zegt.
Ohquote:
Je had het toch ook tegen hem?quote:
DM me adres, vanavond toch alleen, normaal kijk ik met me ouders maar alleen is saai.quote:
Jaquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
Oh dus jullie zien hun alleen tijdens wedstrijden en de rest van de tijd blijf je op fok?
Ik kijk geen voetbal meer sinds nederland er niet meer bij is.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
Oh dus jullie zien hun alleen tijdens wedstrijden en de rest van de tijd blijf je op fok?
Meeste zitten tijdens de wedstrijd ook nog op Fok!quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
Niet tof doen. Jij rookt geen jonko's.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
DM me adres, vanavond toch alleen, normaal kijk ik met me ouders maar alleen is saai.
Bestel vast 2 broodjes kip en als je een 6pack bier hebt.. en wellicht een jonkozie je me over 30/45min.
tuurlijkquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:43 schreef kapiteintje het volgende:
Steven, als je gaat oogsten. Kun je me dan ff contacteren?
Johquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niet tof doen. Jij rookt geen jonko's.
hee napoleontje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Aight is goed.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
DM me adres, vanavond toch alleen, normaal kijk ik met me ouders maar alleen is saai.
Bestel vast 2 broodjes kip en als je een 6pack bier hebt.. en wellicht een jonkozie je me over 30/45min.
Kom hier chillen zemmer, heb maar 1 sixpackje maar kan bijgehaald worden, heb jäger, oude jenever en vleeschquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waar 'ie uiteraard als dvd en blu-ray staat, mang!quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Niet, jij had het alleen over je kast
Zeker, ik heb toffe oudersquote:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
hee napoleontje.Wie is M Schalpiek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
Jij stuurt mij gewoon naar de Spaansequote:Op woensdag 27 juni 2012 18:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Aight is goed.
Baekeland 10, Eindhoven
quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jij stuurt mij gewoon naar de Spaanse
quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
hee napoleontje.Echt zielig dat je dat speelt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA
Qui audet adipiscitur
Waarom weet je dit meteenquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jij stuurt mij gewoon naar de Spaanse
Ga gewoon BF3 ofzo spelenquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Laat het inZanity niet merken dat je FM verafschuwt
Omdat dat dat een plein is, gemaakt voor de prostituees.quote:
Neh, zo wk 2018 met NL.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ga gewoon BF3 ofzo spelen. Worden je reflexen beter en kan je beter contrasten zien.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Aight is goed.
Baekeland 10, Eindhoven
Zit wat inquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Omdat dat dat een plein is, gemaakt voor de prostituees.
Als hij jou het adres van de wallen gaf zou jij het wss ook weten..
Duidelijk.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Snatch niet hebben geproduceerd zoals HMF
sorry hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |