Niet snappen dat plantjes 2x zo hard groeien als je ze 2x water geeft.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hoevaak moet ik het jullie nog duidelijk maken?
Dat gebeurt rond 13uur
Jullie havenslaven hebben echt de geheugen van een goudvis
Ja hebben we de geheugen? Wij het geheugen van een goudvis, jullie het IQ.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hoevaak moet ik het jullie nog duidelijk maken?
Dat gebeurt rond 13uur
Jullie havenslaven hebben echt de geheugen van een goudvis
Valt mij van je tegen Kapiteintje op een training nog welquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:33 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Stond bij de vorige training die hij bezocht met me "JOOD JOOD SCHOP HEM DOOD TOT HIJ STERREN ZIET, WAT VOOR STERREN JODENSTERREN KANKERAJACIED" te zingen.
Is dus geen jood, of hij is héél goed in het verbergen ervan.
Triestquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:33 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Stond bij de vorige training die hij bezocht met me "JOOD JOOD SCHOP HEM DOOD TOT HIJ STERREN ZIET, WAT VOOR STERREN JODENSTERREN KANKERAJACIED" te zingen.
Is dat Immers?quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:34 schreef Caland het volgende:
Het geheugen.
[ afbeelding ]
Dat is nog eens opvoeding
Ist verboten.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:33 schreef napoleonfour het volgende:
huisbazen die zomaar in je kamer komen terwijl jij er niet bent
Ik ben allochtoon dus ik mag dat soort fouten makenquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja hebben we de geheugen? Wij het geheugen van een goudvis, jullie het IQ.
Toekomstige advocaat, dat zie je zoquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:34 schreef Caland het volgende:
Het geheugen.
[ afbeelding ]
Dat is nog eens opvoeding
Zielig man als je dat zingt, serieusquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:33 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik zal je even stukscheuren kijken of je jezelf dan nog allochtoon noemt met je Marokkaanse poepertjequote:Op woensdag 27 juni 2012 18:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben allochtoon dus ik mag dat soort fouten maken
jij hebt nog nooit verhalen gehoord van ed over onze huisbaas?quote:
tellquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:35 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
jij hebt nog nooit verhalen gehoord van ed over onze huisbaas?
Jij wel ja heldquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik zal je even stukscheuren kijken of je jezelf dan nog allochtoon noemt met je Marokkaanse poepertje
neequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |