Waarom meteen schelden?quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:28 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het was geen huldiging maar een viering paardenmongool. Er werd niet 'gehuldigd', gewoon gezopen, gedanst en met de spelers gepraat.
hahaquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:28 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het was geen huldiging maar een viering paardenmongool. Er werd niet 'gehuldigd', gewoon gezopen, gedanst en met de spelers gepraat.
''Paardenmongool''.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:28 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jij niet natuurlijkquote:
Ach. Dan heb ik liever die oprechte blijdschap dan dat gemaakte, sfeerloze kampioensfeestje in Duivendrecht. Inclusief skihutmuziek enzo.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen idee of genoegen nemen met weinig tot niets een positieve eigenschap is hoor. Het brengt mij iig niet heel ver.
quote:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:00 schreef kapiteintje het volgende:
* kapiteintje zet z'n feestneus ook op
Naja kan wel heel leuk terug gaan doen maar die viering vond ik ook wel enigszins hopeloos maar ook jij weet dat er al een huldiging in het stadion was geweest + al het gezeik over het wel of niet in de stad mogen huldigen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach. Dan heb ik liever die oprechte blijdschap dan dat gemaakte, sfeerloze kampioensfeestje in Duivendrecht. Inclusief skihutmuziek enzo.
Vrijdag zit Gullit bij VI had ik toch niet van hem verwachtquote:
Ben jij de graadmeter voor vermakelijkheid tegenwoordig?quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dit soort onzin is vermakelijk, welke debiel wel of niet spaans geleerd heeft niet echt
Badr hariquote:
Kapiteintje is dan ook een stiekeme jood maar is bang dat hmf de vriendschap verbreekt als hij erachter komtquote:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach. Dan heb ik liever die oprechte blijdschap dan dat gemaakte, sfeerloze kampioensfeestje in Duivendrecht. Inclusief skihutmuziek enzo.
Pikeyquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Waarom meteen schelden?
Dat doet hij toch ook niet?
Ben jij het dan?quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben jij de graadmeter voor vermakelijkheid tegenwoordig?
Ik haat jou ook, kom vechten danquote:
Fuck. Cover blown.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kapiteintje is dan ook een stiekeme jood maar is bang dat hmf de vriendschap verbreekt als hij erachter komt
Nee ik ga Snatch downloadenquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik haat jou ook, kom vechten dan
Hoevaak moet ik het jullie nog duidelijk maken?quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hé bultenaar ga eens even je plantjes water geven
quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hoevaak moet ik het jullie nog duidelijk maken?
Dat gebeurt rond 13uur
Jullie havenslaven hebben echt de geheugen van een goudvis
Stond bij de vorige training die hij bezocht met me "JOOD JOOD SCHOP HEM DOOD TOT HIJ STERREN ZIET, WAT VOOR STERREN JODENSTERREN KANKERAJACIED" te zingen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kapiteintje is dan ook een stiekeme jood maar is bang dat hmf de vriendschap verbreekt als hij erachter komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |