Mag dat zomaar?quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:33 schreef napoleonfour het volgende:
huisbazen die zomaar in je kamer komen terwijl jij er niet bent
Niemand begrijpt jou, jij bent speciaal tochquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:36 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat jochie bedoel ik. Niemand snapt mij ook..
Hij krijgt soms wel heel makkelijk applaus hoor zo zal hij zich nooit verbeteren (Zover mogelijk)quote:
Ik ken eigenlijk alleen volstrekt kanslozen die 'luitjes' gebruiken.quote:
Heldere lichten uit Eindhovenquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ken eigenlijk alleen volstrekt kanslozen die 'luitjes' gebruiken.
Snatch niet in je kast hebben staanquote:
ssst geokant heeft nog niet geaccepteerd dat hij kansloos is.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:36 schreef Caland het volgende:
[..]
130 posts gemiddeld per dag, ik denk dat ik gekwalificeerd ben om deze uitspraak te gebruiken.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Snatch niet in bluray en op dvd hebbenquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Snatch niet in je kast hebben staan
Thuis wel, op m'n kamer niet. Is wel een gemis, geef ik toequote:Op woensdag 27 juni 2012 18:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Snatch niet in je kast hebben staan
True, ik leer voortaan denken in mogelijkheden ipv problemen dus ik zie nog kansen om mijn leven te beteren.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
ssst geokant heeft nog niet geaccepteerd dat hij kansloos is.
Snatch niet hebben geproduceerd zoals HMFquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Snatch niet in bluray en op dvd hebben
nee, huisvredebreuk meen ik.quote:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Snatch niet hebben geproduceerd zoals HMF
Dat zeg ikquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Snatch niet in bluray en op dvd hebben
Nee, dat doe je niet. Je bent best een chille gozer, maar jij moet per sé op alles reageren wat ik heer neerpleur. En ook altijd negatief of zwaar sarcastisch. Je zou deze SC ook een stuk leuker kunnen maken door zélf niet altijd zo achterlijk te reageren.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik observeer enkel. Je bent te bijdehand. Het zou leuker zijn als je je niet telkens liet verleiden tot een stortvloed aan onzinnige/uitlokkende posts.
Niet, jij had het alleen over je kastquote:
Een beter wereld en vbl sc begint bij jezelfquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:39 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Nee, dat doe je niet. Je bent best een chille gozer, maar jij moet per sé op alles reageren wat ik heer neerpleur. En ook altijd negatief of zwaar sarcastisch. Je zou deze SC ook een stuk leuker kunnen maken door zélf niet altijd zo achterlijk te reageren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
Met matties voetbal kijken, laterHeb je vrienden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
Met matties voetbal kijken, laterDoe mrstylo de groeten van meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |