quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
Met matties voetbal kijken, laterstylo is deze keer aan de beurt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
quote:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
stylo is deze keer aan de beurt?
Met matties voetbal kijken, laterOh dus ik ben niet welkom?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik reageer helemaal niet op alles wat je zegt.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:39 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Nee, dat doe je niet. Je bent best een chille gozer, maar jij moet per sé op alles reageren wat ik heer neerpleur. En ook altijd negatief of zwaar sarcastisch. Je zou deze SC ook een stuk leuker kunnen maken door zélf niet altijd zo achterlijk te reageren.
Met matties voetbal kijken, laterMag ik ook komen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
davy probeert populair te doenquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:41 schreef stevenmac26 het volgende:
Zal davy weten dat de wedstrijd over 2uurtjes pas begint?
quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:41 schreef Saind het volgende:
[..]
Mag ik ook komen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
Laat hem maar ff, hij zit lekker in zijn calimero rolletje.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik reageer helemaal niet op alles wat je zegt.
Dat zeg ik dusquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Een beter wereld en vbl sc begint bij jezelf
Daarom gaat hij nu alvast weg.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:41 schreef stevenmac26 het volgende:
Zal davy weten dat de wedstrijd over 2uurtjes pas begint?
Nu doe je het weer.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik reageer helemaal niet op alles wat je zegt.
Ohquote:
Je had het toch ook tegen hem?quote:
DM me adres, vanavond toch alleen, normaal kijk ik met me ouders maar alleen is saai.quote:
Jaquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
Oh dus jullie zien hun alleen tijdens wedstrijden en de rest van de tijd blijf je op fok?
Ik kijk geen voetbal meer sinds nederland er niet meer bij is.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
Oh dus jullie zien hun alleen tijdens wedstrijden en de rest van de tijd blijf je op fok?
Meeste zitten tijdens de wedstrijd ook nog op Fok!quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
Niet tof doen. Jij rookt geen jonko's.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
DM me adres, vanavond toch alleen, normaal kijk ik met me ouders maar alleen is saai.
Bestel vast 2 broodjes kip en als je een 6pack bier hebt.. en wellicht een jonkozie je me over 30/45min.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |