Ach, er is toch niets te melden, ik vind het wel vermakelijk hoe ze zichzelf voor lul zettenquote:Op woensdag 27 juni 2012 11:15 schreef Catch22- het volgende:
Ben je niet voor Ajax en kom je alleen maar zieken? Tyf dan even lekker op.
Okequote:Op woensdag 27 juni 2012 11:15 schreef Catch22- het volgende:
Ben je niet voor Ajax en kom je alleen maar zieken? Tyf dan even lekker op.
Ik begrijp je wel, geef alleen aan dat de kans groot is dat hij toch de tour der topclubs gaat maken. Het zou niet de eerste net-niet-Ajacied zijn, die toch belachelijk grote clubs op hun naam hebben staan.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je begrijpt me niet: met 'inloopt' bedoel ik dat hij moeiteloos meegaat op het niveau.
O ja dat kan ook wel, maar de mening hier is over het algemeen nog steeds dat Eriksen als absoluut wereldtalent geldt. Heatwave bijvoorbeeld is daar meer 'moderate' in...quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik begrijp je wel, geef alleen aan dat de kans groot is dat hij toch de tour der topclubs gaat maken. Het zou niet de eerste net-niet-Ajacied zijn, die toch belachelijk grote clubs op hun naam hebben staan.
Het is ook een wereldtalent, maar dan moet het er wel uitkomen. En dat doet het niet. Ik betwijfel trouwens of het er ooit helemaal uitkomt. Een soort Vanenburg sluit ik niet uit.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
O ja dat kan ook wel, maar de mening hier is over het algemeen nog steeds dat Eriksen als absoluut wereldtalent geldt. Heatwave bijvoorbeeld is daar meer 'moderate' in...
Kun je het je voorstellen, toen Van Vossen en Van Loen het Ajax-shirt droegen was er belangstelling vanuit Madrid en Lissabon (Benfica geloof ik). Toen ze bij Feyenoord speelden reageerden diezelfde clubs met:quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
O ja dat kan ook wel, maar de mening hier is over het algemeen nog steeds dat Eriksen als absoluut wereldtalent geldt. Heatwave bijvoorbeeld is daar meer 'moderate' in...
Dat lelijke kraagje is dan ook mooi wegquote:Op woensdag 27 juni 2012 12:29 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik hoop het, zou eindelijk weer eens een prima shirt van Adidas zijn.
Pas als hij daadwerkelijk hun shirt aan heeft en de 1e wedstrijd heeft gespeeld én je er zeker van bent dat hij niet alsnog voor een deel door Ajax betaald wordt, zou ik juichenquote:Op woensdag 27 juni 2012 12:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Mounir el Hamdaoui lijkt zijn laatste jaren als voetballer te slijten bij de beloften van Ajax. Tóch gloort er nu hoop voor de Marokkaanse aanvaller. De Franse kampioen Montpellier ziet in El Hamdaoui de gedroomde opvolger van Olivier Giroud, zo melden diverse Franse Media. De clubtopscorer tekende gisteren bij Arsenal. El Hamdaoui leeft in onmin met Ajax-trainer Frank de Boer en speelt al een seizoen in het tweede elftal van de Amsterdammers. Een verlossing lijkt nu nabij.
Geen enkel shirt met die drie banen van Adidas over de schouders en mouwen kan natuurlijk "prima" genoemd worden.quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:29 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik hoop het, zou eindelijk weer eens een prima shirt van Adidas zijn.
Ik vind dat dan nog wel gaan, juist die uitsparingen voor allerlei patches op de mouwen maakt het lelijker.quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:32 schreef twi het volgende:
[..]
Geen enkel shirt met die drie banen van Adidas over de schouders en mouwen kan natuurlijk "prima" genoemd worden.
God ja, gradient wit/rood/witquote:Op woensdag 27 juni 2012 12:49 schreef Afhaalchinees het volgende:
Die 3 banen zijn een zonde. Maar ik ben blij dat de verkrachting van ons shirt niet zo ver gaat als bij Barcelona.
quote:AFCAjax Joël Veltman, Davy Klaassen, Stefano Denswil en keeper Mickey van der Hart horen dit seizoen officieel bij de A-selectie van #Ajax.
Goede zaak dat wat jonge jongens de kans krijgen om zich te laten zien.quote:AFCAjax De jongelingen Sven Nieuwpoort, Viktor Fischer, Lesley de Sa en Mitchell Dijks gaan volgende week mee op trainingskamp in De Lutte.
Fischerquote:Op woensdag 27 juni 2012 13:25 schreef j0rdiiii het volgende:
Fischer en Dijks maken dit seizoen ook hun debuut, dat kan haast niet anders.
2 centrale verdedigers dus vast bij de selectie, Denswil gaat het zeker maken.
Dijks vind ik ook geen zekerheidje, ben benieuwd of die het gaat halen. Goed spelen tegen 16 jarige gastjes van Barcelona die 2 keer zo klein zijn is ook niet zo bijzonder.quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Er was laatst nog een klapjosti op een ander forum die zei dat Dijks overschat was
Dat is sowieso afwachten. Youssef Hersi was ook ooit het grootste talent uit de jeugd.quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Er was laatst nog een klapjosti op een ander forum die zei dat Dijks overschat was
Hose de nieuwe Kluivert etcquote:Op woensdag 27 juni 2012 13:31 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat is sowieso afwachten. Youssef Hersi was ook ooit het grootste talent uit de jeugd.
Die waren daadwerkelijk goed, vooral Musampa, maar die zijn veel te vroeg vertrokken naar het buitenland.quote:
Redelijk.quote:
Mooi!quote:
quote:Duizenden bezoekers van de eerste openbare training van Ajax zullen opnieuw teleurgesteld zijn. Voor de zoveelste keer op rij heeft commercieel directeur Henri van der Aat niet de moeite genomen om op tijd shirts te regelen. Dit betekent dat de supporters van Ajax tot 15 juli moeten wachten. Opnieuw een financiële blunder van Ajax, men loopt opnieuw een redelijke omzet mis.
In de fanshop van Ajax, gevestigd in de Amsterdam ArenA, geven ze leverancier Adidas de schuld. Dit was vorig jaar ook het geval, maar Adidas ontkende dat zij een fout had gemaakt. Het lag volledig bij Ajax, volgens de sportfabrikant. De onderlinge banden tussen de club en top-sponsoren worden er in ieder geval niet beter op.
Is dat Dijks met zijn autogordel nog om? Of is hij zo ambitieus dat hij moet worden teruggehouden?quote:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is dat Dijks met zijn autogordel nog om? Of is hij zo ambitieus dat hij moet worden teruggehouden?
Dat is inderdaad mooi om te zien. Hij verwachtte een tegenbod: Ajax zegtquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:55 schreef Marsenal het volgende:
Ben benieuwd of de club iets aan het doen is achter de schermen, dat ze Aissati zo plotseling laten vallen. Moet er eigenlijk wel een beetje om lachen, die jongen heeft gewoon zijn hand overspeeld.
Ben benieuwd hoeveel centjes hij bij PSV meer kan verdienen dan bij Ajax, als je de CL zo laat schieten. Mafkees.
Stelletje mongolen daar in Eindhoven, ze gaan weer hun "team" bij elkaar kopen. Alle spelers die afgelopen seizoen redelijk presteerden gelijk een zak geld aanbieden. Daar wordt je geen kampioen mee als je het mij vraagt.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:55 schreef Marsenal het volgende:
Ben benieuwd of de club iets aan het doen is achter de schermen, dat ze Aissati zo plotseling laten vallen. Moet er eigenlijk wel een beetje om lachen, die jongen heeft gewoon zijn hand overspeeld.
Ben benieuwd hoeveel centjes hij bij PSV meer kan verdienen dan bij Ajax, als je de CL zo laat schieten. Mafkees.
Laten we het hopen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:07 schreef stevenmac26 het volgende:
Zal psv nou nog niet door hebben dat hun verdediging gewoon erg zwak is
Ja maar Nederland gaf ook het perfecte voorbeeldquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:08 schreef TJV het volgende:
Maar ze kunnen toch met 2 controleurs spelen nu.
Ach anders kopen ze last minute nog wel een gastje van Ado of Rkc ofzoquote:
In de Eredivisie is dat heel handig, gezien de tegenstanders vaak ZO goed zijn dat je er voetballend sowieso niet aan te pas komt als PSV zijnde. Kun je beter met 2 controleurs spelen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:08 schreef TJV het volgende:
Maar ze kunnen toch met 2 controleurs spelen nu.
Dit ja.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:10 schreef Ajacied422 het volgende:
PSVvolk: ''Strootman en van Bommel, nu komt het goed''
Sigourney Bandjarquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ach anders kopen ze last minute nog wel een gastje van Ado of Rkc ofzo
Cocu en Faber steunen dit dus het moet wel goed gaanquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:11 schreef Catch22- het volgende:
ja 2 van zulke controleurs is een garantie voor succes.
Of niet Bert van M.?
JCS sowiesoquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:12 schreef Marsenal het volgende:
Gaan we nu zien dat Ajax dwars door de Oranje controleurs heen snijdt.
Ik vind het kampioenschap belangrijker aangezien je dan weer cl speeltquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:15 schreef Marsenal het volgende:
Ik voel dit jaar drie prijzen onze kant opkomen. Maar wil gewoon die groepsfase CL overleven, eigenlijk nog liever dan het kampioenschap.
Het kan zomaar gebeuren, een beetje geluk met de loting zou wel leuk zijn.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:17 schreef Marsenal het volgende:
Ja, ik eigenlijk ook wel, maar mijn wens dat Ajax eens wat verder komt in de CL word onderhand zo groot dat ik er niet meer mee om kan gaan.
Heb liever clubs als United,City of Barca dan teams uit verweggistan hoorquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:20 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Het kan zomaar gebeuren, een beetje geluk met de loting zou wel leuk zijn.
Ik ook.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heb liever clubs als United,City of Barca dan teams uit verweggistan hoor
Best mooi. Had het slechter verwacht. Zonder die strepen was het bijna perfect.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:48 schreef over_hedge het volgende:
Wat vinden jullie van het nieuwe shirt?
Ik zie hem echt wel naar Psv gaan hoorquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Hé jongens, Ik heb het vage vermoeden dat Narsingh naar PSV wil, een grote troll is.
Aissati is weg, en dat doen ze niet zomaar.
Narsingh komt gewoon naar Ajax in deze week. let op
Sinds wanneer spreken we Narsingh uit met een k?quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:09 schreef Marsenal het volgende:
Narsingh. Ik vind het nu al een echte PSV-naam. NARSINGKHGH... Man, als ik het uitspreek word het een halve grunt, alsof ik in tongen spreek. De naam alleen al smeekt om een excorsisme. Narsink. Moet wel een PSVer zijn. Time to let go.
Laat maar lekker gaanquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zie hem echt wel naar Psv gaan hoor
Nou, nu is m'n grap echt doodgebloed, bedankt.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan je in de toekomst kijken dan?
Die blijvenquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:19 schreef dimmak het volgende:
Die strepen heh.. Zitten die alleen op het shirt tijdens CL wedstrijden of elke wedstrijd?
Braga en Kiev eruit in de voorrondequote:Op woensdag 27 juni 2012 17:27 schreef Smoofie het volgende:
Jullie vergeten dat er een grote kans is dat Ajax in pot 2 komt.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:28 schreef Marsenal het volgende:
Is deze al voorbij gekomen?
http://sportdome.nl/Nieuw(...)ng-Montpellier-.html
Als het hem betreft is het echt eerst zien en dan gelovenquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:28 schreef Marsenal het volgende:
Is deze al voorbij gekomen?
http://sportdome.nl/Nieuw(...)ng-Montpellier-.html
Tja als je als speler denkt dat je nog niet klaar bent voor de top kan ik het wel begrijpenquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:46 schreef j0rdiiii het volgende:
Narsingh lijkt voor het geld te kiezen, ach ja dat is zijn eigen keus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij 'lderweire' en 'ertonghe' leverde dat altijd vreemde plaatjes op.Look behind you! It's your ass!
quote:'Franse kampioen omcirkelt naam El Hamdaoui'
Mounir El Hamdaoui heeft nog steeds geen nieuwe club, maar het Franse Montpellier overweegt de Marokkaanse aanvaller uit Amsterdam weg te plukken, meldt Telefoot.
De kampioen van de Ligue 1 heeft door de verkoop van Olivier Giroud aan Arsenal wat de besteden. El Hamdaoui zal qua afkoopsom niet veel geld kosten. Louter zijn salariseisen kunnen een financieel struikelblok vormen.
Ajax liet vorige week al weten dat er ook komend seizoen geen plek is voor El Hamdaoui in de A-selectie van de Amsterdammers. Een overgang naar Fiorentina ketste eerder dit jaar op het laatste moment af. Bij Montpellier kan El Hamdaoui in de Champions League uitkomen.
http://www.voetbalprimeur(...)elt-naam-el-hamdaoui
quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:05 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Ze hebben nog steeds geen oplossing gevonden voor de leesbaarheid van de namen achterop...Messi halen, dat past wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij 'lderweire' en 'ertonghe' leverde dat altijd vreemde plaatjes op.
Ronald de Boer.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Stel nou, dat heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel misschien Frank de Boer het Nederlands Elftal gaat doen.
Wie moet hem dan vervangen?
twitter:FrankRonald1970 twitterde op woensdag 27-06-2012 om 23:15:34En de opvolging is in handen van de KNVB. Ik heb daar geen mening over. Ik richt mij gewoon op Ajax. Fijne avond. Gr. Frank reageer retweet
Dat is echt al jaren zo, dat alle Nike en Adidas shirt hetzelfde basisshirt hebben.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:20 schreef Wooldoor het volgende:
Viel me net trouwens op dat het spaanse shirt bijna hetzelfde is als het nieuwe Ajax shirt, behalve de kleuren dan
Kloptquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:36 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe CL Badge of Honor dus?
Heej! Frank heeft een bril!quote:Op donderdag 28 juni 2012 07:19 schreef Devv het volgende:
[..]
Er is niemand die door zal hebben dat Frank weg is.
quote:Net als Ronald Koeman acht De Boer zich nog niet geschikt voor de baan als bondscoach. „Dat is wel heel vroeg. Ik hoorde dat Ronald een streep door zijn naam liet zetten. Die kan er bij mij ook door.”
Tekst: Elfvoetbalquote:Met ingang van dit seizoen hanteert Ajax een nieuw transferbeleid. "De financiële gezondheid van Ajax staat daarbij voorop. Spelers moeten om sportieve redenen voor Ajax kiezen, niet omdat ze hier meer kunnen verdienen," zegt trainer Frank de Boer.
AjaxFanzone.NL
"Onverantwoorde uitgaven behoren tot het verleden en we kopen alleen spelers als we jongens verkocht hebben. Wij bepalen wat een speler ons waard is," aldus De Boer in De Telegraaf.
De kampioenenmaker beseft dat dat zou kunnen betekenen dat sommige spelers niet voor Ajax zullen kiezen. Luciano Narsingh staat hoog op het wensenlijstje van de trainer, maar ook PSV heeft nu interesse getoond en daar zou Narsingh meer kunnen verdienen. "We hebben hem een aanbieding gedaan en dat is verder niet onderhandelbaar. Ja, dan kan hij kiezen voor PSV. Dat zou jammer zijn, maar inherent aan onze nieuwe beleidslijn."
Daarnaast gaat Ajax ook strenger worden in de onderhandelingen. Wanneer spelers niet tijdig reageren op voorstellen dan wordt een aanbieding ingetrokken of gaat een transfer niet door. "Verder moeten spelers met een aflopend contract, die niet ingaan op een nieuwe aanbieding, er rekening mee houden dat ze minder aan spelen toekomen. We kunnen het ons niet veroorloven om spelers transfervrij de deur uit te laten lopen", aldus De Boer, die met Miralem Sulejmani, Jan Verthongen en Gregory van der Wiel drie van zulke spelers in zijn selectie heeft. "Gezond blijven staat voorop." De Amsterdamse club wil niet langer afhankelijk zijn van de grillen en grollen van spelers en makelaars.
twitter:MikeVerweij twitterde op donderdag 28-06-2012 om 09:07:28Het sneeuwt een beetje onder bij al het nieuws over Van Marwijk. Maar Overmars zo goed als zeker directeur voetbal bij #Ajax zie #Telegraaf reageer retweet
wat is dat nou voor ding die die jongens om hebben?quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:36 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe CL Badge of Honor dus?
quote:Op donderdag 28 juni 2012 09:32 schreef Tarado het volgende:
Nieuw transferbeleid Ajax: 'Het is graag of helemaal niet'
28-06-12
[..]
Tekst: Elfvoetbal
hartslagmeterquote:Op donderdag 28 juni 2012 10:17 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
wat is dat nou voor ding die die jongens om hebben?
quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo, Die Narsingh gaat dus wel naar PSV.
Zijn we ook weer klaar met die landverrader
quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Waar maak je je toch druk omquote:Op donderdag 28 juni 2012 13:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Tijd voor Elia.quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:43 schreef Adames het volgende:
Narsingh is toch niet zo top in de kleine ruimte? Samen met Boerrigter en Sightorson niet bepaald ideaal dus.
''Hij kiest voor een andere club dus is hij het shirt niet waard.'' Wat een kul.quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:41 schreef dimmak het volgende:
Wij redden het ook zeker wel zonder Narsingh.. Als hij liever naar PSV gaat voor het geld, is hij niet eens een Ajax shirt waardig.
Ik vind het sowieso makkelijk om dat steeds te zeggen. Ja, er worden veel spelers weggestuurd, ook spelers die het alsnog redden. Daar ontkom je toch niet aan.quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:43 schreef Catch22- het volgende:
Maar kwam te laat op nivo, kan je Ajax ook niet kwalijk nemen.
De enige buitenspeler in de Eredivisie die ik wel zou willen zien in het Ajaxshirt. Tot zover strekt mijn scoutingkennis.quote:
2 ton tegen CL en kampioen..quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
''Hij kiest voor een andere club dus is hij het shirt niet waard.'' Wat een kul.
PSV heeft nog niet eens een bod uitgebrachtquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik dacht 3ton meer maar is het al rond dan?
Ik kan me niet voorstellen dat PSV veel te makken heeft, dus die salariseis zal ook de Eindhovense vrienden teveel worden.quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:27 schreef muzas het volgende:
Ik hoop niet dat het weer zo'n te dure speler gaat worden. Zo'n veiling met PSV als concurent zou nog wel eens een duur geintje kunnen worden.
Ik vraag me ook af waarom die gozer 'liefst naar psv' gaat? CL spelen wil toch iedere voetballer? Jezelf in de Europese etalage zetten is altijd leuk.
Tuurlijk kan PSV over een jaar ook CL spelen, maar dat duurt nog minstens een jaar, en is geen zekerheidje.
Zal me niks verbazen dat het een truukje van zn zaakwaarnemer is ofzo om 'm dat te laten roepen.
Dat is ook het grappige daar, één van de voorwaarden die door de gemeente gesteld werd om akkoord te gaan met die landverkoop/leningsconstructie is een sluitende begroting niet op CL deelname gebaseerd, ze zitten er het eerste jaar al ruim boven.quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:30 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat PSV veel te makken heeft, dus die salariseis zal ook de Eindhovense vrienden teveel worden.
Ajax heeft een hoop geld beschikbaar en roepen dat je naar PSV wilt kan de prijs opdrijven immers zal je meer geld moeten neerleggen wil je hem dan "overhalen om naar Ajax te gaan".quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:30 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat PSV veel te makken heeft, dus die salariseis zal ook de Eindhovense vrienden teveel worden.
Zoiets zal het wel zijn. Daarbij speelt PSV dat spelletje graag mee in de hoop dat het mooie Ajax net zo armlastig wordt als zijzelf.quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:37 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ajax heeft een hoop geld beschikbaar en roepen dat je naar PSV wilt kan de prijs opdrijven immers zal je meer geld moeten neerleggen wil je hem dan "overhalen om naar Ajax te gaan".
Ik denk niet dat het zo zit, Dickie vraagt om versterkingen en Brands gaat tot de bodem van hun leenpotje om dat te bewerkstelligenquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:40 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Zoiets zal het wel zijn. Daarbij speelt PSV dat spelletje graag mee in de hoop dat het mooie Ajax net zo armlastig wordt als zijzelf.
Nee, maar op die geruchten reageerde ik. Maar Typisch moest weer even gaan huilen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik dacht 3ton meer maar is het al rond dan?
Nou ja, ik vind het wel goed. Doen ze bij jullie ook. Ajax is een mooie club en als jonge speler heb je vaak genoeg toekomstperspectief. Het moet een bewuste keuze zijn om voor een club als Ajax te kiezen. Daarnaast houdt het ook de kosten in toom, je gaat geen anderhalf miljoen salaris betalen voor een speler als Narsignh. Dat mag als hij daadwerkelijk goed bij een club als Ajax heeft gepresteerd.quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
2 a 3 ton per jaar toch? Ik zou het ook wel weten.
Ik weet niet wat je met dat zinnetje bedoeld.quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:58 schreef Adames het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind het wel goed. Doen ze bij jullie ook. Ajax is een mooie club en als jonge speler heb je vaak genoeg toekomstperspectief. Het moet een bewuste keuze zijn om voor een club als Ajax te kiezen. Daarnaast houdt het ook de kosten in toom, je gaat geen anderhalf miljoen salaris betalen voor een speler als Narsignh. Dat mag als hij daadwerkelijk goed bij een club als Ajax heeft gepresteerd.
Ik ging dan liever voor CL dan voor 2 a 3 ton.quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
2 a 3 ton per jaar toch? Ik zou het ook wel weten.
Zekerheid op 2 a 3 ton, of een kans dat je misschien een kampioenspremie krijgt. Van pak em beet een tonnetje hooguit?quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:01 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ik ging dan liever voor CL dan voor 2 a 3 ton.
Bovendien heeft ook meer kans op kampioenpremies aan het einde van het seizoen bij Ajax.
Niet te vergeten van sponsor contracten.. Zou je meer krijgen bij Ajax met CL en regerend kampioen of bij PSV?quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zekerheid op 2 a 3 ton, of een kans dat je misschien een kampioenspremie krijgt. Van pak em beet een tonnetje hooguit?
Hij gaat echt niet naar PSV als je bij Ajax in totaal meer kunt verdienen hoor, denk eens na gozer.quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:03 schreef dimmak het volgende:
[..]
Niet te vergeten van sponsor contracten.. Zou je meer krijgen bij Ajax met CL en regerend kampioen of bij PSV?
Die Martin kiest ook liever voor spelers die graag voor Feyenoord kiezen dan dat hij zelf actief en voor veel te veel geld spelers haalt. Al kan dat laatste dan ook niet, dus dat is niet zo gek.quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je met dat zinnetje bedoeld.
Weet je niet, CL verdien je ook pas wat als je wint.quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:03 schreef dimmak het volgende:
[..]
Niet te vergeten van sponsor contracten.. Zou je meer krijgen bij Ajax met CL en regerend kampioen of bij PSV?
Mwah, Goossens komt uit de jeugd van Ajax hé. Maar klopt, Feyenoord zit ook niet in de positie om mensen grote bedragen te bieden. Dus dan moet je ze sportief perspectief bieden en dat kan heel goed.quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:06 schreef Adames het volgende:
[..]
Die Martin kiest ook liever voor spelers die graag voor Feyenoord kiezen dan dat hij zelf actief en voor veel te veel geld spelers haalt. Al kan dat laatste dan ook niet, dus dat is niet zo gek.
Maar die Vormer, Janmaat en Goossens hebben echt een Feyenoord hart. Ze hadden met hun transfervrije status ook goed naar een beter betalende club kunnen gaan, al is dat in het buitenland. Prima keuzes dan.
Wat ik erbij noem is allemaal 'mogelijk'. Dus daarom. Zou je het voor die 2 ton extra als zekerheid doen?quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hij gaat echt niet naar PSV als je bij Ajax in totaal meer kunt verdienen hoor, denk eens na gozer.
Narsingh blijkbaar wel. En ik ook. Accepteer het, je word een keertje afgetroefd door een andere Nederlandse club voor een bruikbare speler. Kan gebeuren, move on en doe niet zo zeuren.quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:09 schreef dimmak het volgende:
[..]
Wat ik erbij noem is allemaal 'mogelijk'. Dus daarom. Zou je het voor die 2 ton extra als zekerheid doen?
prima moet ik zeggen, als je al de hoofdprijs gaat betalen voor Narsingh, dan wordt het weer snel ramp. Sowieso zit ik niet om hem te springenquote:Op donderdag 28 juni 2012 18:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Narsingh blijkbaar wel. En ik ook. Accepteer het, je word een keertje afgetroefd door een andere Nederlandse club voor een bruikbare speler. Kan gebeuren, move on en doe niet zo zeuren.
Ik zeur voor de rest niet. Ik hoef hem ook niet zo nodig bij Ajax.quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Narsingh blijkbaar wel. En ik ook. Accepteer het, je word een keertje afgetroefd door een andere Nederlandse club voor een bruikbare speler. Kan gebeuren, move on en doe niet zo zeuren.
quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:17 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ik zeur voor de rest niet. Ik hoef hem ook niet zo nodig bij Ajax.
Als Greg zijn contract niet verlengt komt hij weinig aan spelen toe, aldus Frankquote:Frank de Boer waarschuwde gisteren op de persconferentie spelers wiens contract komend seizoen afloopt. Meest in het oog lopende voorbeelden zijn Miralem Sulejmani en Gregory van der Wiel. Sulejmani heeft een aanbod tot contractverlenging nog steeds in overweging.
Ajax Netwerk
"Spelers met een aflopend contract, die niet ingaan op een nieuwe aanbieding, moeten er rekening mee houden dat ze minder aan spelen toekomen. We kunnen het ons niet veroorloven om spelers transfervrij de deur uit te laten lopen”, aldus De Boer. Volgens de Ajax coach is terugzetten naar het tweede niet aan de orde. Hij wil in een persoonlijk gesprek binnenkort wel de druk op ze opvoeren.
Misschien is Narsingh wel verteld dat Sulejmani eerst verkocht moet worden, en dat hij bij contractverlenging met Sulejmani niet verzekerd is van een basisplaats. Weten wij veel.quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:27 schreef muzas het volgende:
Ik hoop niet dat het weer zo'n te dure speler gaat worden. Zo'n veiling met PSV als concurent zou nog wel eens een duur geintje kunnen worden.
Ik vraag me ook af waarom die gozer 'liefst naar psv' gaat? CL spelen wil toch iedere voetballer? Jezelf in de Europese etalage zetten is altijd leuk.
Tuurlijk kan PSV over een jaar ook CL spelen, maar dat duurt nog minstens een jaar, en is geen zekerheidje.
Zal me niks verbazen dat het een truukje van zn zaakwaarnemer is ofzo om 'm dat te laten roepen.
Dan kan ie een glansrijke carričre in de Jupiler League tegemoet zien.quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:19 schreef Ranja_Ranja het volgende:
ik kan me niet voorstellen dat vd wiel een nog slechter seizoen gaat spelen
Op m'n 23ste speel ik liever een jaartje CL met als perspectief dat ik 3ton kampioenspremie krijg (http://www.ajaxshowtime.c(...)ie-van-drie-ton.html)quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zekerheid op 2 a 3 ton, of een kans dat je misschien een kampioenspremie krijgt. Van pak em beet een tonnetje hooguit?
Ajax heeft (op de winterstop na) niet getreuzeld rond Narsingh.quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:23 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Misschien is Narsingh wel verteld dat Sulejmani eerst verkocht moet worden, en dat hij bij contractverlenging met Sulejmani niet verzekerd is van een basisplaats. Weten wij veel.
Feit is dat Narsingh in eerste instantie gewoon naar Ajax wilde, Ajax extreem lang heeft getreuzeld, en PSV lijkt nu met een beter verhaal en bod te komen. Niet doortastend gehandeld van Ajax, en hopelijk niet met dezelfde gevolgen als destijds met Robben.
Ajax voert eindelijk fatsoenlijk beleid. Geen hoge salarissen meer. En Narsingh is een prima speler, maar geen topsalaris waard. Laat hem dan maar naar PSV gaan.quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:23 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Misschien is Narsingh wel verteld dat Sulejmani eerst verkocht moet worden, en dat hij bij contractverlenging met Sulejmani niet verzekerd is van een basisplaats. Weten wij veel.
Feit is dat Narsingh in eerste instantie gewoon naar Ajax wilde, Ajax extreem lang heeft getreuzeld, en PSV lijkt nu met een beter verhaal en bod te komen. Niet doortastend gehandeld van Ajax, en hopelijk niet met dezelfde gevolgen als destijds met Robben.
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:27 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ajax voert eindelijk fatsoenlijk beleid. Geen hoge salarissen meer. En Narsingh is een prima speler, maar geen topsalaris waard. Laat hem dan maar naar PSV gaan.
Maar wat is een kwaliteit? Een topspeler lok je nooit in zijn hoogtijdagen naar Ajax toe. Hoewel Luque wel een extreem voorbeeld is was hij ook nog geen of net 30 en had ik door zijn verleden toch nog wat verwachtingen van hem.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:16 schreef Smoofie het volgende:
Hoge salarissen mag wel, maar wel voor kwaliteit.
Naja onrealistisch miss, maar als Jan wilde blijven voor een salaris van 2 mil, doen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar wat is een kwaliteit? Een topspeler lok je nooit in zijn hoogtijdagen naar Ajax toe. Hoewel Luque wel een extreem voorbeeld is was hij ook nog geen of net 30 en had ik door zijn verleden toch nog wat verwachtingen van hem.
Als hij wil wel maar ik denk niet dat je hem langer in Nederland kan houden. Je ziet bij zo'n Van der Wiel wat er van een speler terecht komt die in theorie het talent heeft maar niet meer de motivatie om voor Ajax te spelen kan opbrengen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Naja onrealistisch miss, maar als Jan wilde blijven voor een salaris van 2 mil, doen.
Hij heeft ook geen motivatie om bij NL te spelen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als hij wil wel maar ik denk niet dat je hem langer in Nederland kan houden. Je ziet bij zo'n Van der Wiel wat er van een speler terecht komt die in theorie het talent heeft maar niet meer de motivatie om voor Ajax te spelen kan opbrengen.
V/d Wiel kan vredig sterven nadat hij op de foto heeft gestaan met Lil Wayne sindsdien kan niks hem meer boeien. Al staat dat wel los van Vertonghen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hij heeft ook geen motivatie om bij NL te spelen.
Perfect verwoord. Enige wat je Ajax misschien kan verwijten si dat ze geen deadline stellen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:48 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ajax heeft (op de winterstop na) niet getreuzeld rond Narsingh.
Gewoon duidelijk gemaakt wat ze wilde betalen. In het verleden zag Heerenveen dan de mogelijkheid de prijs met de helft te verdubbelen, daar doet Ajax (terecht!!) niet meer aan.
Als Narsingh niet komt maak ik me daar niet druk over. Heb alle vertrouwen in het technische hart dat ze een waardige vervanger vinden.
quote:Volgens Sport1 geldt Nick Viergever inmiddels als belangrijkste kandidaat om te verhuizen van AZ naar Ajax. De afgelopen maanden dook de naam van Niklas Moisander telkens op als gewenste versterking voor de kampioen, indien Jan Vertonghen zou vertrekken. De aandacht zou nu echter verlegd zijn van de Fin naar diens kompaan achterin.
Bron?quote:
Ik hoop het ook omdat het een Nederlander is.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:38 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Bron?
Hoop dat dit gerucht klopt. Vooral omdat Viergever toch een stukje beter is en meer potentie heeft dan Moisander.
staat er toch in?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:38 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Bron?
Hoop dat dit gerucht klopt. Vooral omdat Viergever toch een stukje beter is en meer potentie heeft dan Moisander.
Moisander spreekt beter de taal dan menig moslim met een Nederlands paspoortquote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:40 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik hoop het ook omdat het een Nederlander is.
Ik bedoel meer dat hij na 3 goede seizoenen wel eens voor het Nederlandse elftal kan uitkomen. Dus niet gelijk conclusies trekken uit mijn 'non-argument'.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:43 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Moisander spreekt beter de taal dan menig moslim met een Nederlands paspoort![]()
Wat een non-argument.
Het is ook wel lekker als we een talentvolle Nederlandse verdediger verder kunnen opleiden en niet een Fin,quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:43 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Moisander spreekt beter de taal dan menig moslim met een Nederlands paspoort![]()
Wat een non-argument.
En Moisander komt uit voor het Finse nationale elftal. Wat is nou je punt?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:45 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat hij na 3 goede seizoenen wel eens voor het Nederlandse elftal kan uitkomen. Dus niet gelijk conclusies trekken uit mijn 'non-argument'.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:47 schreef Guidetti het volgende:
[..]
En Moisander komt uit voor het Finse nationale elftal. Wat is nou je punt?
doorverkoopwaarde. Moisander is tevens al 25quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:47 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Jij denkt serieus bij het aantrekken van een speler of hij ook toegevoegde waarde heeft voor Oranje? Lekker boeiend. Moisander kunt jullie Ajax-cultuur al. Hij is immers al door jullie opgeleidquote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:46 schreef Adames het volgende:
[..]
Het is ook wel lekker als we een talentvolle Nederlandse verdediger verder kunnen opleiden en niet een Fin,
27quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
doorverkoopwaarde. Moisander is tevens al 25
Really man, really?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:47 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Als supporter en voetballiefhebber vind ik het persoonlijk wel fijn ja, maar de club zou zich er niet door moeten leiden nee.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:48 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Jij denkt serieus bij het aantrekken van een speler of hij ook toegevoegde waarde heeft voor Oranje? Lekker boeiend. Moisander kunt jullie Ajax-cultuur al. Hij is immers al door jullie opgeleid
"afgetroefd". Grappenmaker. Als Ajax zou willen zouden ze zo PSV kunnen overbieden, maar dat is hij niet waard dus laten we PSV weer een financiele blunder maken.quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Enige realiteitszin ontbreekt jou een beetje denk ik. Viergever gaat nooit het niveau van Vertonghen bereiken en al helemaal niet beter worden zoals jij ook nog eens durft te schetsen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:48 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Really man, really?
Mijn punt is dat als Viergever uit groeit tot het kaliber Vertonghen of beter dat we dan tenminste weer eens een fatsoenlijke centrale verdediger in Oranje hebben.
PSV biedt sowieso op alles waar Ajax op biedt. Kwestie van tijd voor PSV ook op Viergever biedtquote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:50 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
"afgetroefd". Grappenmaker. Als Ajax zou willen zouden ze zo PSV kunnen overbieden, maar dat is hij niet waard dus laten we PSV weer een financiele blunder maken.
Dat zeiden ze over Jaap Stam ook.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:50 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Enige realiteitszin ontbreekt jou een beetje denk ik. Viergever gaat nooit het niveau van Vertonghen bereiken en al helemaal niet beter worden zoals jij ook nog eens durft te schetsen.
als jij het zegt moet dat wel zo zijnquote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:50 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Enige realiteitszin ontbreekt jou een beetje denk ik. Viergever gaat nooit het niveau van Vertonghen bereiken en al helemaal niet beter worden zoals jij ook nog eens durft te schetsen.
Die speelde op z'n 26ste al 30 wedstrijden voor Man U. Ik weet niet hoe oud Viergever is maar die zie ik over een aantal jaren niet bij Man U spelen.quote:
Klopt. Wie zei er ook alweer dat vd Wiel voor 10 mil + bij Ajax weg ging?quote:
Het kan hoor, er zijn genoeg gestoorde clubsquote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:54 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Klopt. Wie zei er ook alweer dat vd Wiel voor 10 mil + bij Ajax weg ging?
Volgend jaar gewoon lekker op de bank achter van Rhijnquote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het kan hoor, er zijn genoeg gestoorde clubs
22, toen speelde Stam nog bij Cambuurquote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:53 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Die speelde op z'n 26ste al 30 wedstrijden voor Man U. Ik weet niet hoe oud Viergever is maar die zie ik over een aantal jaren niet bij Man U spelen.
Ik hoop het ook, maar je kent Frank de Boer.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:55 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Volgend jaar gewoon lekker op de bank achter van Rhijn
Wielie is niet heilig hoor. Er is een reden dat Frank van Rhijn talent van het jaar gemaakt heeft. van Rhijn zal genoeg spelen dit seizoen. Anders hou je z'n ontwikkeling wel heel erg tegen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik hoop het ook, maar je kent Frank de Boer.
Hopelijk niet in het Ajax shirt. Als je de Oranjeroddels mag geloven heeft hij al gekozen...en z'n keuze is iig niet voetbalquote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:01 schreef HeatWave het volgende:
vd Wiel moet gewoon kiezen, de player uithangen met het geld dat ie nu heeft of zich weer focussen op voetbal en carriere maken.
Denk dat het een hele cruciale fase voor hem gaat worden.
De Oranje roddels zijn toch enkel dat hij zich van de groep afzonderde?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:04 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Hopelijk niet in het Ajax shirt. Als je de Oranjeroddels mag geloven heeft hij al gekozen...en z'n keuze is iig niet voetbal
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:04 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Hopelijk niet in het Ajax shirt. Als je de Oranjeroddels mag geloven heeft hij al gekozen...en z'n keuze is iig niet voetbal
Hull City, Burnemouth, MK Dons, Brighton etcquote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het kan hoor, er zijn genoeg gestoorde clubs
Dat hij druk was met muziekjesmixen/maken en druk bezig met z'n eigen bedrijf.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De Oranje roddels zijn toch enkel dat hij zich van de groep afzonderde?
Ik geloof dat het allemaal wat overdreven wordt,of je muziek luistert/maakt in je vrije tijd of klaverjast moet niet uitmaken, het zegt genoeg over de groep en vooral de vermeende leiders ervan dat ze hem maar lieten gaan ipv hem tot de orde roepen, maar die waren ook allemaal met zichzelf bezig.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:57 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Dat hij druk was met muziekjesmixen/maken en druk bezig met z'n eigen bedrijf.
Het mooie van een voetbalcarriere is dat je 15 jaar alleen maar voetbalt en vanaf je 32 lekker mag gaan doen wat je wilt.
Wil je het redden op het allerhoogste niveau dan moet je echt 100% voor de sport leven. Ik geloof niet dat Greg dat doet.
Natuurlijk, er zijn genoeg redenen buiten Crack om die het hem niet makkelijk maken.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik geloof dat het allemaal wat overdreven wordt,of je muziek luistert/maakt in je vrije tijd of klaverjast moet niet uitmaken, het zegt genoeg over de groep en vooral de vermeende leiders ervan dat ze hem maar lieten gaan ipv hem tot de orde roepen, maar die waren ook allemaal met zichzelf bezig.
Greg is geen slechte voetballer maar wel afhankelijk van het materiaal om hem heen, als je Robben voor je hebt en dan nog een Van Bommel en Heitinga ernaast die denk ik de 2 slechtste spelers waren dit EK, wordt het heel moeilijk om goed te spelen.
Ik had het idee dat hij de laatste wedstrijden weer aardig bezig was bij Ajax, het EK kwam misschien wat te vroeg.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:59 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Natuurlijk, er zijn genoeg redenen buiten Crack om die het hem niet makkelijk maken.
Neemt niet weg dat hij al 2 seizoenen volkomen kut speelt voor zowel Ajax als Oranje.
Op het WK2010 was hij aardig maar sindsdien is het echt huilen met de pet op.
Van 'oververmoeid' naar geblesseerd naar gewoon ontzettend slecht voetballen en domme keuzes maken in het veld.
Nope, koosnaampjequote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:00 schreef Catch22- het volgende:
ahahah je typt crack maar hij heet gregory en crack is een drugs jij denk dat hij drugs gebruikt haha
Vond ik ook ik heb hem een seizoen lang verdedigd ook maar zelfs ik krijg het niet meer over mijn hart na dit EKquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik had het idee dat hij de laatste wedstrijden weer aardig bezig was bij Ajax, het EK kwam misschien wat te vroeg.
Je kunt altijd nog Robben de schuld gevenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vond ik ook ik heb hem een seizoen lang verdedigd ook maar zelfs ik krijg het niet meer over mijn hart na dit EK
Nee, volgens mij heb je gelijkquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:27 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Ligt het aan mij of issie weer moddervet?.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Vd Wiel was slecht op het EK maar wat wil je met Robben, V Bommel en Heitinga in deze vorm om je heen. Denk dat als Kuijt had gespeeld vd Wiel niet zo hard op zijn gezicht was gegaan. Dat zullen hopelijk de scouts van andere clubs ook in zien
je hebt genoeg gasten die die slappe zak verdedigen ten koste van alles. vd wiel zou ook een loser zijn bij Engeland of Duitsland..quote:
Dat weet je niet. Wat je wel weet is dat Robben niet mee verdedigd, v Bommel en Heitinga speelde beroerd daardoor kwam er ook een gigantische druk op Vd Wiel. Het eerste half uur tegen Portugal speelde hij goed maar toen deed Robben ook zijn verdedigende taken daarna liep vd Wiel constant achter 2 man te hollen. Hij speelde slecht maar met iemand die 90 minuten lang zijn verdedigende taken had gedaan was het niet zo hard opgevallen als nu.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:43 schreef vincerusso het volgende:
[..]
je hebt genoeg gasten die die slappe zak verdedigen ten koste van alles. vd wiel zou ook een loser zijn bij Engeland of Duitsland..
Philip Lahm speelt ook altijd achter Robbenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat weet je niet. Wat je wel weet is dat Robben niet mee verdedigd, v Bommel en Heitinga speelde beroerd daardoor kwam er ook een gigantische druk op Vd Wiel. Het eerste half uur tegen Portugal speelde hij goed maar toen deed Robben ook zijn verdedigende taken daarna liep vd Wiel constant achter 2 man te hollen. Hij speelde slecht maar met iemand die 90 minuten lang zijn verdedigende taken had gedaan was het niet zo hard opgevallen als nu.
lijkt me super! gemiddeld 11 wedstrijden eredivisieervaring in de verdediging.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:57 schreef Syntix het volgende:
----------------------Vermeer-------------
Van Rhijn - Alderweireld - Denswil - Dijks
die dan maar volgend jaar
Greg heeft er hoeveel?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:16 schreef Catch22- het volgende:
[..]
lijkt me super! gemiddeld 11 wedstrijden eredivisieervaring in de verdediging.
Zullen we gewoon Boilesen daar neerzetten?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:57 schreef Syntix het volgende:
Op Boilesen kan je niet bouwen en zal al helemaal niet wedstrijdfit zijn in augustus. Hij is al een keer te vroeg gebracht (Man United) dus dat lijkt mij niet handig. Al ben ik het wel eens dat ook Dijks zich nog moet bewijzen waar hij hopelijk de kans toe krijgt in de voorbereiding.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:51 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Zullen we gewoon Boilesen daar neerzetten?
Is ook waar. Aan de andere kant vind ik dat Koppers ook nog wat kansen verdiend. Bleef aardig op de been tegen Nani, dat kan Jet Willems niet zeggenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Op Boilesen kan je niet bouwen en zal al helemaal niet wedstrijdfit zijn in augustus. Hij is al een keer te vroeg gebracht (Man United) dus dat lijkt mij niet handig. Al ben ik het wel eens dat ook Dijks zich nog moet bewijzen waar hij hopelijk de kans toe krijgt in de voorbereiding.
Eens, toch heeft willems meer talent en potentiequote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:10 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Is ook waar. Aan de andere kant vind ik dat Koppers ook nog wat kansen verdiend. Bleef aardig op de been tegen Nani, dat kan Jet Willems niet zeggen
er is wel een verschil tussen een nani die het niet boeide of een nani die voor zijn land speelt en alles geeftquote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:10 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Is ook waar. Aan de andere kant vind ik dat Koppers ook nog wat kansen verdiend. Bleef aardig op de been tegen Nani, dat kan Jet Willems niet zeggen
Ik vind het beide geen goede keuzes eigenlijk.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:30 schreef Domoor het volgende:
Laten we in ieder geval hopen dat Viergever gehaald wordt en niet Moisander. Die Viergever is gelukkig een stukkie jonger, langer en sneller en dat is niet geheel onbelangrijk.
Nee, ik vind het ook niet top. Maar heb wel liever Viergever dan Moisander.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:44 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ik vind het beide geen goede keuzes eigenlijk.
Je moet een aankoop sowieso niet met Vertonghen vergelijken dan leg je een onmogelijke druk op een speler. Toch hoop ik wel op een aankoop achterin omdat je anders met enkel onervaren krachten staan met de mogelijkheid op een terugval welke vrijwel elk talent tegenkomt.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:44 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ik vind het beide geen goede keuzes eigenlijk.
Reden is gegeven door Littlerabit. Op Boilesen kun je idd nu nog niet bouwen. Misschien Blind voor Denswil en die laatste dan langzaam klaar maken voor het echte werk?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:51 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Zullen we gewoon Boilesen daar neerzetten?
En Dijks wel?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:24 schreef Syntix het volgende:
[..]
Reden is gegeven door Littlerabit. Op Boilesen kun je idd nu nog niet bouwen. Misschien Blind voor Denswil en die laatste dan langzaam klaar maken voor het echte werk?
Had het idee dat Boilesen weer fit was.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:49 schreef Domoor het volgende:
Als je op iemand niet kan bouwen is het Blind wel. Wat een drama-speler is dat zeg. Opbouwend oogt het wel aardig, maar verdedigend is het werkelijk niet om aan te zien. Kon de reacties in het veld van Jantje altijd wel waarderen, die vond Blind duidelijk ook werkelijk niets.
Ja, ik zie liever Gouweleeuw of Nuytinck maar alles beter dan frikkin' Moisander.quote:
Gouweleeuw is sowieso onmogelijk. Hij heeft afgelopen winterstop verlengt en Heerenveen kennende (En logisch ook) zullen ze heus wel 10+ miljoen aan Ajax vragen. Daarbij is hij wel een beetje het overschatte talent van afgelopen seizoen net als Cilessen dat het seizoen ervoor was.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:02 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ja, ik zie liever Gouweleeuw of Nuytinck maar alles beter dan frikkin' Moisander.
Nee, dat is van Dijkquote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gouweleeuw is sowieso onmogelijk. Hij heeft afgelopen winterstop verlengt en Heerenveen kennende (En logisch ook) zullen ze heus wel 10+ miljoen aan Ajax vragen. Daarbij is hij wel een beetje het overschatte talent van afgelopen seizoen net als Cilessen dat het seizoen ervoor was.
Maar hij heeft tenminste het fysiek mee daar waar Gouweleeuw voornamelijk aanvallend sterk is maar verdedigend net zo hard als Breuer door de mand valt als het slecht draait (Ok dat is gelul niemand is slechter dan Breuerquote:
Dat doen ze niet meer bij Ajax. Bovendien kunnen de Lucio's van deze wereld voor meer geld afbouwen in China of Rusland.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Overigens is Lucio ook transfervrij zou hij niet bij Ajax een seizoen willen afbouwen voor een miljoen?
Dat is het probleem bij Blind, de laatste wedstrijden leek het ook alleen aanvallend wel leuk. Bij elke goede rechtsbuiten wordt hij moeiteloos gepasseerd, kan me onder andere vitesse uit nog herinneren, was dramatisch.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:02 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Had het idee dat Boilesen weer fit was.
Nooit fan geweest van Blind geweest maar de laatste 5 weken van het afgelopen seizoen was Blind eigenlijk best wel goed. Als hij dat kan vasthouden....
Hoop inderdaad op Viergever, zit veel rek in denk ik...meer dan Moisander
Als dit blijkt te werkenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:57 schreef Syntix het volgende:
Vitesse uitquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:03 schreef Domoor het volgende:
[..]
Dat is het probleem bij Blind, de laatste wedstrijden leek het ook alleen aanvallend wel leuk. Bij elke goede rechtsbuiten wordt hij moeiteloos gepasseerd, kan me onder andere vitesse uit nog herinneren, was dramatisch.
Dat is echt wel de meest kansloze wedstrijd die je kan gebruiken als voorbeeldquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:03 schreef Domoor het volgende:
[..]
Dat is het probleem bij Blind, de laatste wedstrijden leek het ook alleen aanvallend wel leuk. Bij elke goede rechtsbuiten wordt hij moeiteloos gepasseerd, kan me onder andere vitesse uit nog herinneren, was dramatisch.
Dan alsnog ach, bij ons in het vak is iedereen het er ten minste over eens. Blind is absoluut defensief te zwak voor Ajax 1.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:38 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Dat is echt wel de meest kansloze wedstrijd die je kan gebruiken als voorbeeld
Toen ging het toch totaal nergens meer om man!
Ik ben het op basis van 90 van de 100 wedstrijden (zoveel heeft hij er niet eens...but you get my point) met je eens. Ik vind wel dat je jongen spelers de kans moeten geven, sommige hebben nou eenmaal meer tijd nodig. Ik heb wedstrijden van hem gezien waar hij defensief goed was. Veel te wisselvallig is hij nog, maar wie weet wordt het beter.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:40 schreef Domoor het volgende:
[..]
Dan alsnog ach, bij ons in het vak is iedereen het er ten minste over eens. Blind is absoluut defensief te zwak voor Ajax 1.
wisselvalligheid bij een topclub is not dunquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:42 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ik ben het op basis van 90 van de 100 wedstrijden (zoveel heeft hij er niet eens...but you get my point) met je eens. Ik vind wel dat je jongen spelers de kans moeten geven, sommige hebben nou eenmaal meer tijd nodig. Ik heb wedstrijden van hem gezien waar hij defensief goed was. Veel te wisselvallig is hij nog, maar wie weet wordt het beter.
en toch zijn we 2x op rij kampioen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:45 schreef vincerusso het volgende:
[..]
wisselvalligheid bij een topclub is not dun
zo wisselvallig waren we niet hoor, gewoon eerst heel slecht, daarna heel goed. Dat is maar 1 wisselquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:46 schreef The_Groove het volgende:
[..]
en toch zijn we 2x op rij kampioen.
inkoppertje maar dan zijn die anderen nog wisselvalliger .quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:46 schreef The_Groove het volgende:
[..]
en toch zijn we 2x op rij kampioen.
We hebben het over Blindquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:47 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
zo wisselvallig waren we niet hoor, gewoon eerst heel slecht, daarna heel goed. Dat is maar 1 wissel
Nogal ja, sorryquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:47 schreef vincerusso het volgende:
[..]
inkoppertje maar dan zijn die anderen nog wisselvalliger .
en ik heb het over Blindje
Jammer genoeg hebben we niet het vereiste talent om te eisen dat ze minder wisselvallig wordenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:49 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Nogal ja, sorry
In een jonge ploeg krijg je nou eenmaal wisselvalligheid, part of the deal.
Wat een inspiratie zo op de late avond...quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:47 schreef Smoofie het volgende:
Ajax.
Ode aan jou.
Jij bent de opvulling van mijn leegte.
Ajax, zonder jou kan ik niet verder.
Je bent er in goede en slechte tijden.
Ajax, voor altijd.
Drugsquote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:50 schreef Domoor het volgende:
[..]
Wat een inspiratie zo op de late avond...
Ik heb wel eens in de naweeën van een paddotripje de klassieker gekeken, bijna hartinfarct gehad. Doe je wel voorzichtig?quote:
Ach, feitelijk klopt het natuurlijk wel wat Raiola zegt. Ajax heeft geinformeerd bij Heerenveen en met Narsingh gesproken en vermeld wat hij kan verwachten aan salaris. Vervolgens heeft Heerenveen bekend gemaakt niet in te gaan op de indicatie van Ajax en that's it.quote:Zaakwaarnemer Narsingh: Ajax helemaal niet in de picture
30 juni 2012
Luciano Narsingh lijkt op weg naar PSV. De Eindhovense club is de onderhandelingen met Heerenveen gestart. "PSV is een grote club met een goede trainer," aldus zaakwaarnemer Raiola in het Algemeen Dagblad. "We wachten netjes tot de clubs eruit komen en zullen PSV dan met alle respect behandelen. Ajax is helemaal niet in de picture. De onderhandelingen zijn destijds afgekapt en nooit hervat."
Gewoon een spelletje om Ajax onder druk te zetten! Gewoon bij je standpunt blijven en niet meer te veel betalen voor een speler. Assaidi gaat voor minder dan 4 miljoen(met 1 jaar contract)weg. Dan willen ze voor Narsingh meer dan 5 miljoen ontvangen(ook 1jaar contract)!
Inderdaad we zien het wel, op die positie zijn er in ieder geval wat mogelijkheden zonder hem, vervanger van Vertonghen is belangrijkerquote:Op zaterdag 30 juni 2012 08:50 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Ach, feitelijk klopt het natuurlijk wel wat Raiola zegt. Ajax heeft geinformeerd bij Heerenveen en met Narsingh gesproken en vermeld wat hij kan verwachten aan salaris. Vervolgens heeft Heerenveen bekend gemaakt niet in te gaan op de indicatie van Ajax en that's it.
Ajax gaat pas bewegen wanneer Narsingh zegt dat ie naar Ajax wil. Dan pas gaat Ajax met Heerenveen onderhandelen.
Uiteindelijk zal Narsingh kleur moeten bekennen. Wil ie naar Ajax of naar Psv, met alle voor- en nadelen.
Vind het verstandig beleid van Ajax. Je moet trots zijn om bij Ajax te spelen, niet alleen voor het geld willen kiezen.
http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum9/3072-27.php#post272741
Ajax kan hem ook wel betalen alleen is er nu eindelijk het verstand om geen gekke dingen te doen, psv heeft door die verkoop/lening iets van 45 miljoen in een potje gedaan, dat moet nu al voor de helft leeg zijn en als ze zo door gaan duurt het niet lang meer (ik schat een jaar of 5-6) voor het helemaal leeg is.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 09:54 schreef CoolStoryBro het volgende:
Ik snap echt niet hoe psv aan al dat geld komt voor Narsingh/Maher aangezien ze wederom geen CL gehaald hebben. Dit terwijl ze vorig jaar nog moesten aankloppen bij de gemeente voor financiele steun.
3 miljoen dacht ik. En Toivonen gaat waarschijnlijk weg.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:00 schreef J2T het volgende:
Hoeveel had Ajax geboden? 4 miljoen? Pleuris PSV. Wat een dooie club. Vorig jaar 30 miljoen uitgeven, geen CL halen, geen 1 speler verkopen en weer vrolijk verder gaan met aankopen doen. Wees er maar trots op. Zielloze club.
Dat zijn alle zaakwaarnemers. Vieze bloedhondenquote:
Dus dat. Raiola zei in Sportzomer dat hij juist tegen een tussenstap is. Als het aan Raiola lag ging Narsingh naar Fulham of QPR.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ben ik wel met je eens maar het is uiteindelijk de speler die bepaalt
Met het oog op de hierboven gevoerde discussie over wisselvalligheid lijkt Elia me geen succes.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:17 schreef J2T het volgende:
Elia misschien? Ik ga echt janken als Ajax straks met een Beerens of Babel komt aanzetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |