Ach, er is toch niets te melden, ik vind het wel vermakelijk hoe ze zichzelf voor lul zettenquote:Op woensdag 27 juni 2012 11:15 schreef Catch22- het volgende:
Ben je niet voor Ajax en kom je alleen maar zieken? Tyf dan even lekker op.
Okequote:Op woensdag 27 juni 2012 11:15 schreef Catch22- het volgende:
Ben je niet voor Ajax en kom je alleen maar zieken? Tyf dan even lekker op.
Ik begrijp je wel, geef alleen aan dat de kans groot is dat hij toch de tour der topclubs gaat maken. Het zou niet de eerste net-niet-Ajacied zijn, die toch belachelijk grote clubs op hun naam hebben staan.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je begrijpt me niet: met 'inloopt' bedoel ik dat hij moeiteloos meegaat op het niveau.
O ja dat kan ook wel, maar de mening hier is over het algemeen nog steeds dat Eriksen als absoluut wereldtalent geldt. Heatwave bijvoorbeeld is daar meer 'moderate' in...quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik begrijp je wel, geef alleen aan dat de kans groot is dat hij toch de tour der topclubs gaat maken. Het zou niet de eerste net-niet-Ajacied zijn, die toch belachelijk grote clubs op hun naam hebben staan.
Het is ook een wereldtalent, maar dan moet het er wel uitkomen. En dat doet het niet. Ik betwijfel trouwens of het er ooit helemaal uitkomt. Een soort Vanenburg sluit ik niet uit.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
O ja dat kan ook wel, maar de mening hier is over het algemeen nog steeds dat Eriksen als absoluut wereldtalent geldt. Heatwave bijvoorbeeld is daar meer 'moderate' in...
Kun je het je voorstellen, toen Van Vossen en Van Loen het Ajax-shirt droegen was er belangstelling vanuit Madrid en Lissabon (Benfica geloof ik). Toen ze bij Feyenoord speelden reageerden diezelfde clubs met:quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
O ja dat kan ook wel, maar de mening hier is over het algemeen nog steeds dat Eriksen als absoluut wereldtalent geldt. Heatwave bijvoorbeeld is daar meer 'moderate' in...
Dat lelijke kraagje is dan ook mooi wegquote:Op woensdag 27 juni 2012 12:29 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik hoop het, zou eindelijk weer eens een prima shirt van Adidas zijn.
Pas als hij daadwerkelijk hun shirt aan heeft en de 1e wedstrijd heeft gespeeld én je er zeker van bent dat hij niet alsnog voor een deel door Ajax betaald wordt, zou ik juichenquote:Op woensdag 27 juni 2012 12:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Mounir el Hamdaoui lijkt zijn laatste jaren als voetballer te slijten bij de beloften van Ajax. Tóch gloort er nu hoop voor de Marokkaanse aanvaller. De Franse kampioen Montpellier ziet in El Hamdaoui de gedroomde opvolger van Olivier Giroud, zo melden diverse Franse Media. De clubtopscorer tekende gisteren bij Arsenal. El Hamdaoui leeft in onmin met Ajax-trainer Frank de Boer en speelt al een seizoen in het tweede elftal van de Amsterdammers. Een verlossing lijkt nu nabij.
Geen enkel shirt met die drie banen van Adidas over de schouders en mouwen kan natuurlijk "prima" genoemd worden.quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:29 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik hoop het, zou eindelijk weer eens een prima shirt van Adidas zijn.
Ik vind dat dan nog wel gaan, juist die uitsparingen voor allerlei patches op de mouwen maakt het lelijker.quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:32 schreef twi het volgende:
[..]
Geen enkel shirt met die drie banen van Adidas over de schouders en mouwen kan natuurlijk "prima" genoemd worden.
God ja, gradient wit/rood/witquote:Op woensdag 27 juni 2012 12:49 schreef Afhaalchinees het volgende:
Die 3 banen zijn een zonde. Maar ik ben blij dat de verkrachting van ons shirt niet zo ver gaat als bij Barcelona.
quote:AFCAjax Joël Veltman, Davy Klaassen, Stefano Denswil en keeper Mickey van der Hart horen dit seizoen officieel bij de A-selectie van #Ajax.
Goede zaak dat wat jonge jongens de kans krijgen om zich te laten zien.quote:AFCAjax De jongelingen Sven Nieuwpoort, Viktor Fischer, Lesley de Sa en Mitchell Dijks gaan volgende week mee op trainingskamp in De Lutte.
Fischerquote:Op woensdag 27 juni 2012 13:25 schreef j0rdiiii het volgende:
Fischer en Dijks maken dit seizoen ook hun debuut, dat kan haast niet anders.
2 centrale verdedigers dus vast bij de selectie, Denswil gaat het zeker maken.
Dijks vind ik ook geen zekerheidje, ben benieuwd of die het gaat halen. Goed spelen tegen 16 jarige gastjes van Barcelona die 2 keer zo klein zijn is ook niet zo bijzonder.quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Er was laatst nog een klapjosti op een ander forum die zei dat Dijks overschat was
Dat is sowieso afwachten. Youssef Hersi was ook ooit het grootste talent uit de jeugd.quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Er was laatst nog een klapjosti op een ander forum die zei dat Dijks overschat was
Hose de nieuwe Kluivert etcquote:Op woensdag 27 juni 2012 13:31 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat is sowieso afwachten. Youssef Hersi was ook ooit het grootste talent uit de jeugd.
Die waren daadwerkelijk goed, vooral Musampa, maar die zijn veel te vroeg vertrokken naar het buitenland.quote:
Redelijk.quote:
Mooi!quote:
quote:Duizenden bezoekers van de eerste openbare training van Ajax zullen opnieuw teleurgesteld zijn. Voor de zoveelste keer op rij heeft commercieel directeur Henri van der Aat niet de moeite genomen om op tijd shirts te regelen. Dit betekent dat de supporters van Ajax tot 15 juli moeten wachten. Opnieuw een financiële blunder van Ajax, men loopt opnieuw een redelijke omzet mis.
In de fanshop van Ajax, gevestigd in de Amsterdam ArenA, geven ze leverancier Adidas de schuld. Dit was vorig jaar ook het geval, maar Adidas ontkende dat zij een fout had gemaakt. Het lag volledig bij Ajax, volgens de sportfabrikant. De onderlinge banden tussen de club en top-sponsoren worden er in ieder geval niet beter op.
Is dat Dijks met zijn autogordel nog om? Of is hij zo ambitieus dat hij moet worden teruggehouden?quote:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is dat Dijks met zijn autogordel nog om? Of is hij zo ambitieus dat hij moet worden teruggehouden?
Dat is inderdaad mooi om te zien. Hij verwachtte een tegenbod: Ajax zegtquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:55 schreef Marsenal het volgende:
Ben benieuwd of de club iets aan het doen is achter de schermen, dat ze Aissati zo plotseling laten vallen. Moet er eigenlijk wel een beetje om lachen, die jongen heeft gewoon zijn hand overspeeld.
Ben benieuwd hoeveel centjes hij bij PSV meer kan verdienen dan bij Ajax, als je de CL zo laat schieten. Mafkees.
Stelletje mongolen daar in Eindhoven, ze gaan weer hun "team" bij elkaar kopen. Alle spelers die afgelopen seizoen redelijk presteerden gelijk een zak geld aanbieden. Daar wordt je geen kampioen mee als je het mij vraagt.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:55 schreef Marsenal het volgende:
Ben benieuwd of de club iets aan het doen is achter de schermen, dat ze Aissati zo plotseling laten vallen. Moet er eigenlijk wel een beetje om lachen, die jongen heeft gewoon zijn hand overspeeld.
Ben benieuwd hoeveel centjes hij bij PSV meer kan verdienen dan bij Ajax, als je de CL zo laat schieten. Mafkees.
Laten we het hopen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:07 schreef stevenmac26 het volgende:
Zal psv nou nog niet door hebben dat hun verdediging gewoon erg zwak is
Ja maar Nederland gaf ook het perfecte voorbeeldquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:08 schreef TJV het volgende:
Maar ze kunnen toch met 2 controleurs spelen nu.
Ach anders kopen ze last minute nog wel een gastje van Ado of Rkc ofzoquote:
In de Eredivisie is dat heel handig, gezien de tegenstanders vaak ZO goed zijn dat je er voetballend sowieso niet aan te pas komt als PSV zijnde. Kun je beter met 2 controleurs spelen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:08 schreef TJV het volgende:
Maar ze kunnen toch met 2 controleurs spelen nu.
Dit ja.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:10 schreef Ajacied422 het volgende:
PSVvolk: ''Strootman en van Bommel, nu komt het goed''
Sigourney Bandjarquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ach anders kopen ze last minute nog wel een gastje van Ado of Rkc ofzo
Cocu en Faber steunen dit dus het moet wel goed gaanquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:11 schreef Catch22- het volgende:
ja 2 van zulke controleurs is een garantie voor succes.
Of niet Bert van M.?
JCS sowiesoquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:12 schreef Marsenal het volgende:
Gaan we nu zien dat Ajax dwars door de Oranje controleurs heen snijdt.
Ik vind het kampioenschap belangrijker aangezien je dan weer cl speeltquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:15 schreef Marsenal het volgende:
Ik voel dit jaar drie prijzen onze kant opkomen. Maar wil gewoon die groepsfase CL overleven, eigenlijk nog liever dan het kampioenschap.
Het kan zomaar gebeuren, een beetje geluk met de loting zou wel leuk zijn.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:17 schreef Marsenal het volgende:
Ja, ik eigenlijk ook wel, maar mijn wens dat Ajax eens wat verder komt in de CL word onderhand zo groot dat ik er niet meer mee om kan gaan.
Heb liever clubs als United,City of Barca dan teams uit verweggistan hoorquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:20 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Het kan zomaar gebeuren, een beetje geluk met de loting zou wel leuk zijn.
Ik ook.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heb liever clubs als United,City of Barca dan teams uit verweggistan hoor
Best mooi. Had het slechter verwacht. Zonder die strepen was het bijna perfect.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:48 schreef over_hedge het volgende:
Wat vinden jullie van het nieuwe shirt?
Ik zie hem echt wel naar Psv gaan hoorquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Hé jongens, Ik heb het vage vermoeden dat Narsingh naar PSV wil, een grote troll is.
Aissati is weg, en dat doen ze niet zomaar.
Narsingh komt gewoon naar Ajax in deze week. let op
Sinds wanneer spreken we Narsingh uit met een k?quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:09 schreef Marsenal het volgende:
Narsingh. Ik vind het nu al een echte PSV-naam. NARSINGKHGH... Man, als ik het uitspreek word het een halve grunt, alsof ik in tongen spreek. De naam alleen al smeekt om een excorsisme. Narsink. Moet wel een PSVer zijn. Time to let go.
Laat maar lekker gaanquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zie hem echt wel naar Psv gaan hoor
Nou, nu is m'n grap echt doodgebloed, bedankt.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan je in de toekomst kijken dan?
Die blijvenquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:19 schreef dimmak het volgende:
Die strepen heh.. Zitten die alleen op het shirt tijdens CL wedstrijden of elke wedstrijd?
Braga en Kiev eruit in de voorrondequote:Op woensdag 27 juni 2012 17:27 schreef Smoofie het volgende:
Jullie vergeten dat er een grote kans is dat Ajax in pot 2 komt.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:28 schreef Marsenal het volgende:
Is deze al voorbij gekomen?
http://sportdome.nl/Nieuw(...)ng-Montpellier-.html
Als het hem betreft is het echt eerst zien en dan gelovenquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:28 schreef Marsenal het volgende:
Is deze al voorbij gekomen?
http://sportdome.nl/Nieuw(...)ng-Montpellier-.html
Tja als je als speler denkt dat je nog niet klaar bent voor de top kan ik het wel begrijpenquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:46 schreef j0rdiiii het volgende:
Narsingh lijkt voor het geld te kiezen, ach ja dat is zijn eigen keus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |