En Moisander komt uit voor het Finse nationale elftal. Wat is nou je punt?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:45 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat hij na 3 goede seizoenen wel eens voor het Nederlandse elftal kan uitkomen. Dus niet gelijk conclusies trekken uit mijn 'non-argument'.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:47 schreef Guidetti het volgende:
[..]
En Moisander komt uit voor het Finse nationale elftal. Wat is nou je punt?
doorverkoopwaarde. Moisander is tevens al 25quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:47 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Jij denkt serieus bij het aantrekken van een speler of hij ook toegevoegde waarde heeft voor Oranje? Lekker boeiend. Moisander kunt jullie Ajax-cultuur al. Hij is immers al door jullie opgeleidquote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:46 schreef Adames het volgende:
[..]
Het is ook wel lekker als we een talentvolle Nederlandse verdediger verder kunnen opleiden en niet een Fin,
27quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
doorverkoopwaarde. Moisander is tevens al 25
Really man, really?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:47 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Als supporter en voetballiefhebber vind ik het persoonlijk wel fijn ja, maar de club zou zich er niet door moeten leiden nee.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:48 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Jij denkt serieus bij het aantrekken van een speler of hij ook toegevoegde waarde heeft voor Oranje? Lekker boeiend. Moisander kunt jullie Ajax-cultuur al. Hij is immers al door jullie opgeleid
"afgetroefd". Grappenmaker. Als Ajax zou willen zouden ze zo PSV kunnen overbieden, maar dat is hij niet waard dus laten we PSV weer een financiele blunder maken.quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Narsingh blijkbaar wel. En ik ook. Accepteer het, je word een keertje afgetroefd door een andere Nederlandse club voor een bruikbare speler. Kan gebeuren, move on en doe niet zo zeuren.
Enige realiteitszin ontbreekt jou een beetje denk ik. Viergever gaat nooit het niveau van Vertonghen bereiken en al helemaal niet beter worden zoals jij ook nog eens durft te schetsen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:48 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Really man, really?
Mijn punt is dat als Viergever uit groeit tot het kaliber Vertonghen of beter dat we dan tenminste weer eens een fatsoenlijke centrale verdediger in Oranje hebben.
PSV biedt sowieso op alles waar Ajax op biedt. Kwestie van tijd voor PSV ook op Viergever biedtquote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:50 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
"afgetroefd". Grappenmaker. Als Ajax zou willen zouden ze zo PSV kunnen overbieden, maar dat is hij niet waard dus laten we PSV weer een financiele blunder maken.
Dat zeiden ze over Jaap Stam ook.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:50 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Enige realiteitszin ontbreekt jou een beetje denk ik. Viergever gaat nooit het niveau van Vertonghen bereiken en al helemaal niet beter worden zoals jij ook nog eens durft te schetsen.
als jij het zegt moet dat wel zo zijnquote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:50 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Enige realiteitszin ontbreekt jou een beetje denk ik. Viergever gaat nooit het niveau van Vertonghen bereiken en al helemaal niet beter worden zoals jij ook nog eens durft te schetsen.
Die speelde op z'n 26ste al 30 wedstrijden voor Man U. Ik weet niet hoe oud Viergever is maar die zie ik over een aantal jaren niet bij Man U spelen.quote:
Klopt. Wie zei er ook alweer dat vd Wiel voor 10 mil + bij Ajax weg ging?quote:
Het kan hoor, er zijn genoeg gestoorde clubsquote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:54 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Klopt. Wie zei er ook alweer dat vd Wiel voor 10 mil + bij Ajax weg ging?
Volgend jaar gewoon lekker op de bank achter van Rhijnquote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het kan hoor, er zijn genoeg gestoorde clubs
22, toen speelde Stam nog bij Cambuurquote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:53 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Die speelde op z'n 26ste al 30 wedstrijden voor Man U. Ik weet niet hoe oud Viergever is maar die zie ik over een aantal jaren niet bij Man U spelen.
Ik hoop het ook, maar je kent Frank de Boer.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:55 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Volgend jaar gewoon lekker op de bank achter van Rhijn
Wielie is niet heilig hoor. Er is een reden dat Frank van Rhijn talent van het jaar gemaakt heeft. van Rhijn zal genoeg spelen dit seizoen. Anders hou je z'n ontwikkeling wel heel erg tegen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik hoop het ook, maar je kent Frank de Boer.
Hopelijk niet in het Ajax shirt. Als je de Oranjeroddels mag geloven heeft hij al gekozen...en z'n keuze is iig niet voetbalquote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:01 schreef HeatWave het volgende:
vd Wiel moet gewoon kiezen, de player uithangen met het geld dat ie nu heeft of zich weer focussen op voetbal en carriere maken.
Denk dat het een hele cruciale fase voor hem gaat worden.
De Oranje roddels zijn toch enkel dat hij zich van de groep afzonderde?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:04 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Hopelijk niet in het Ajax shirt. Als je de Oranjeroddels mag geloven heeft hij al gekozen...en z'n keuze is iig niet voetbal
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:04 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Hopelijk niet in het Ajax shirt. Als je de Oranjeroddels mag geloven heeft hij al gekozen...en z'n keuze is iig niet voetbal
Hull City, Burnemouth, MK Dons, Brighton etcquote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het kan hoor, er zijn genoeg gestoorde clubs
Dat hij druk was met muziekjesmixen/maken en druk bezig met z'n eigen bedrijf.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De Oranje roddels zijn toch enkel dat hij zich van de groep afzonderde?
Ik geloof dat het allemaal wat overdreven wordt,of je muziek luistert/maakt in je vrije tijd of klaverjast moet niet uitmaken, het zegt genoeg over de groep en vooral de vermeende leiders ervan dat ze hem maar lieten gaan ipv hem tot de orde roepen, maar die waren ook allemaal met zichzelf bezig.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:57 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Dat hij druk was met muziekjesmixen/maken en druk bezig met z'n eigen bedrijf.
Het mooie van een voetbalcarriere is dat je 15 jaar alleen maar voetbalt en vanaf je 32 lekker mag gaan doen wat je wilt.
Wil je het redden op het allerhoogste niveau dan moet je echt 100% voor de sport leven. Ik geloof niet dat Greg dat doet.
Natuurlijk, er zijn genoeg redenen buiten Crack om die het hem niet makkelijk maken.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik geloof dat het allemaal wat overdreven wordt,of je muziek luistert/maakt in je vrije tijd of klaverjast moet niet uitmaken, het zegt genoeg over de groep en vooral de vermeende leiders ervan dat ze hem maar lieten gaan ipv hem tot de orde roepen, maar die waren ook allemaal met zichzelf bezig.
Greg is geen slechte voetballer maar wel afhankelijk van het materiaal om hem heen, als je Robben voor je hebt en dan nog een Van Bommel en Heitinga ernaast die denk ik de 2 slechtste spelers waren dit EK, wordt het heel moeilijk om goed te spelen.
Ik had het idee dat hij de laatste wedstrijden weer aardig bezig was bij Ajax, het EK kwam misschien wat te vroeg.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:59 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Natuurlijk, er zijn genoeg redenen buiten Crack om die het hem niet makkelijk maken.
Neemt niet weg dat hij al 2 seizoenen volkomen kut speelt voor zowel Ajax als Oranje.
Op het WK2010 was hij aardig maar sindsdien is het echt huilen met de pet op.
Van 'oververmoeid' naar geblesseerd naar gewoon ontzettend slecht voetballen en domme keuzes maken in het veld.
Nope, koosnaampjequote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:00 schreef Catch22- het volgende:
ahahah je typt crack maar hij heet gregory en crack is een drugs jij denk dat hij drugs gebruikt haha
Vond ik ook ik heb hem een seizoen lang verdedigd ook maar zelfs ik krijg het niet meer over mijn hart na dit EKquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik had het idee dat hij de laatste wedstrijden weer aardig bezig was bij Ajax, het EK kwam misschien wat te vroeg.
Je kunt altijd nog Robben de schuld gevenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vond ik ook ik heb hem een seizoen lang verdedigd ook maar zelfs ik krijg het niet meer over mijn hart na dit EK
Nee, volgens mij heb je gelijkquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:27 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Ligt het aan mij of issie weer moddervet?.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Vd Wiel was slecht op het EK maar wat wil je met Robben, V Bommel en Heitinga in deze vorm om je heen. Denk dat als Kuijt had gespeeld vd Wiel niet zo hard op zijn gezicht was gegaan. Dat zullen hopelijk de scouts van andere clubs ook in zien
je hebt genoeg gasten die die slappe zak verdedigen ten koste van alles. vd wiel zou ook een loser zijn bij Engeland of Duitsland..quote:
Dat weet je niet. Wat je wel weet is dat Robben niet mee verdedigd, v Bommel en Heitinga speelde beroerd daardoor kwam er ook een gigantische druk op Vd Wiel. Het eerste half uur tegen Portugal speelde hij goed maar toen deed Robben ook zijn verdedigende taken daarna liep vd Wiel constant achter 2 man te hollen. Hij speelde slecht maar met iemand die 90 minuten lang zijn verdedigende taken had gedaan was het niet zo hard opgevallen als nu.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:43 schreef vincerusso het volgende:
[..]
je hebt genoeg gasten die die slappe zak verdedigen ten koste van alles. vd wiel zou ook een loser zijn bij Engeland of Duitsland..
Philip Lahm speelt ook altijd achter Robbenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat weet je niet. Wat je wel weet is dat Robben niet mee verdedigd, v Bommel en Heitinga speelde beroerd daardoor kwam er ook een gigantische druk op Vd Wiel. Het eerste half uur tegen Portugal speelde hij goed maar toen deed Robben ook zijn verdedigende taken daarna liep vd Wiel constant achter 2 man te hollen. Hij speelde slecht maar met iemand die 90 minuten lang zijn verdedigende taken had gedaan was het niet zo hard opgevallen als nu.
lijkt me super! gemiddeld 11 wedstrijden eredivisieervaring in de verdediging.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:57 schreef Syntix het volgende:
----------------------Vermeer-------------
Van Rhijn - Alderweireld - Denswil - Dijks
die dan maar volgend jaar
Greg heeft er hoeveel?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:16 schreef Catch22- het volgende:
[..]
lijkt me super! gemiddeld 11 wedstrijden eredivisieervaring in de verdediging.
Zullen we gewoon Boilesen daar neerzetten?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:57 schreef Syntix het volgende:
----------------------Vermeer-------------
Van Rhijn - Alderweireld - Denswil - Dijks
die dan maar volgend jaar
Op Boilesen kan je niet bouwen en zal al helemaal niet wedstrijdfit zijn in augustus. Hij is al een keer te vroeg gebracht (Man United) dus dat lijkt mij niet handig. Al ben ik het wel eens dat ook Dijks zich nog moet bewijzen waar hij hopelijk de kans toe krijgt in de voorbereiding.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:51 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Zullen we gewoon Boilesen daar neerzetten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |