Misschien is Narsingh wel verteld dat Sulejmani eerst verkocht moet worden, en dat hij bij contractverlenging met Sulejmani niet verzekerd is van een basisplaats. Weten wij veel.quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:27 schreef muzas het volgende:
Ik hoop niet dat het weer zo'n te dure speler gaat worden. Zo'n veiling met PSV als concurent zou nog wel eens een duur geintje kunnen worden.
Ik vraag me ook af waarom die gozer 'liefst naar psv' gaat? CL spelen wil toch iedere voetballer? Jezelf in de Europese etalage zetten is altijd leuk.
Tuurlijk kan PSV over een jaar ook CL spelen, maar dat duurt nog minstens een jaar, en is geen zekerheidje.
Zal me niks verbazen dat het een truukje van zn zaakwaarnemer is ofzo om 'm dat te laten roepen.
Dan kan ie een glansrijke carrière in de Jupiler League tegemoet zien.quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:19 schreef Ranja_Ranja het volgende:
ik kan me niet voorstellen dat vd wiel een nog slechter seizoen gaat spelen
Op m'n 23ste speel ik liever een jaartje CL met als perspectief dat ik 3ton kampioenspremie krijg (http://www.ajaxshowtime.c(...)ie-van-drie-ton.html)quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zekerheid op 2 a 3 ton, of een kans dat je misschien een kampioenspremie krijgt. Van pak em beet een tonnetje hooguit?
Ajax heeft (op de winterstop na) niet getreuzeld rond Narsingh.quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:23 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Misschien is Narsingh wel verteld dat Sulejmani eerst verkocht moet worden, en dat hij bij contractverlenging met Sulejmani niet verzekerd is van een basisplaats. Weten wij veel.
Feit is dat Narsingh in eerste instantie gewoon naar Ajax wilde, Ajax extreem lang heeft getreuzeld, en PSV lijkt nu met een beter verhaal en bod te komen. Niet doortastend gehandeld van Ajax, en hopelijk niet met dezelfde gevolgen als destijds met Robben.
Ajax voert eindelijk fatsoenlijk beleid. Geen hoge salarissen meer. En Narsingh is een prima speler, maar geen topsalaris waard. Laat hem dan maar naar PSV gaan.quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:23 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Misschien is Narsingh wel verteld dat Sulejmani eerst verkocht moet worden, en dat hij bij contractverlenging met Sulejmani niet verzekerd is van een basisplaats. Weten wij veel.
Feit is dat Narsingh in eerste instantie gewoon naar Ajax wilde, Ajax extreem lang heeft getreuzeld, en PSV lijkt nu met een beter verhaal en bod te komen. Niet doortastend gehandeld van Ajax, en hopelijk niet met dezelfde gevolgen als destijds met Robben.
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:27 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ajax voert eindelijk fatsoenlijk beleid. Geen hoge salarissen meer. En Narsingh is een prima speler, maar geen topsalaris waard. Laat hem dan maar naar PSV gaan.
Maar wat is een kwaliteit? Een topspeler lok je nooit in zijn hoogtijdagen naar Ajax toe. Hoewel Luque wel een extreem voorbeeld is was hij ook nog geen of net 30 en had ik door zijn verleden toch nog wat verwachtingen van hem.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:16 schreef Smoofie het volgende:
Hoge salarissen mag wel, maar wel voor kwaliteit.
Naja onrealistisch miss, maar als Jan wilde blijven voor een salaris van 2 mil, doen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar wat is een kwaliteit? Een topspeler lok je nooit in zijn hoogtijdagen naar Ajax toe. Hoewel Luque wel een extreem voorbeeld is was hij ook nog geen of net 30 en had ik door zijn verleden toch nog wat verwachtingen van hem.
Als hij wil wel maar ik denk niet dat je hem langer in Nederland kan houden. Je ziet bij zo'n Van der Wiel wat er van een speler terecht komt die in theorie het talent heeft maar niet meer de motivatie om voor Ajax te spelen kan opbrengen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Naja onrealistisch miss, maar als Jan wilde blijven voor een salaris van 2 mil, doen.
Hij heeft ook geen motivatie om bij NL te spelen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als hij wil wel maar ik denk niet dat je hem langer in Nederland kan houden. Je ziet bij zo'n Van der Wiel wat er van een speler terecht komt die in theorie het talent heeft maar niet meer de motivatie om voor Ajax te spelen kan opbrengen.
V/d Wiel kan vredig sterven nadat hij op de foto heeft gestaan met Lil Wayne sindsdien kan niks hem meer boeien. Al staat dat wel los van Vertonghen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hij heeft ook geen motivatie om bij NL te spelen.
Perfect verwoord. Enige wat je Ajax misschien kan verwijten si dat ze geen deadline stellen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:48 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ajax heeft (op de winterstop na) niet getreuzeld rond Narsingh.
Gewoon duidelijk gemaakt wat ze wilde betalen. In het verleden zag Heerenveen dan de mogelijkheid de prijs met de helft te verdubbelen, daar doet Ajax (terecht!!) niet meer aan.
Als Narsingh niet komt maak ik me daar niet druk over. Heb alle vertrouwen in het technische hart dat ze een waardige vervanger vinden.
quote:Volgens Sport1 geldt Nick Viergever inmiddels als belangrijkste kandidaat om te verhuizen van AZ naar Ajax. De afgelopen maanden dook de naam van Niklas Moisander telkens op als gewenste versterking voor de kampioen, indien Jan Vertonghen zou vertrekken. De aandacht zou nu echter verlegd zijn van de Fin naar diens kompaan achterin.
Bron?quote:
Ik hoop het ook omdat het een Nederlander is.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:38 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Bron?
Hoop dat dit gerucht klopt. Vooral omdat Viergever toch een stukje beter is en meer potentie heeft dan Moisander.
staat er toch in?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:38 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Bron?
Hoop dat dit gerucht klopt. Vooral omdat Viergever toch een stukje beter is en meer potentie heeft dan Moisander.
Moisander spreekt beter de taal dan menig moslim met een Nederlands paspoortquote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:40 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik hoop het ook omdat het een Nederlander is.
Ik bedoel meer dat hij na 3 goede seizoenen wel eens voor het Nederlandse elftal kan uitkomen. Dus niet gelijk conclusies trekken uit mijn 'non-argument'.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:43 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Moisander spreekt beter de taal dan menig moslim met een Nederlands paspoort![]()
Wat een non-argument.
Het is ook wel lekker als we een talentvolle Nederlandse verdediger verder kunnen opleiden en niet een Fin,quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:43 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Moisander spreekt beter de taal dan menig moslim met een Nederlands paspoort![]()
Wat een non-argument.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |