quote:Net als Ronald Koeman acht De Boer zich nog niet geschikt voor de baan als bondscoach. „Dat is wel heel vroeg. Ik hoorde dat Ronald een streep door zijn naam liet zetten. Die kan er bij mij ook door.”
Tekst: Elfvoetbalquote:Met ingang van dit seizoen hanteert Ajax een nieuw transferbeleid. "De financiële gezondheid van Ajax staat daarbij voorop. Spelers moeten om sportieve redenen voor Ajax kiezen, niet omdat ze hier meer kunnen verdienen," zegt trainer Frank de Boer.
AjaxFanzone.NL
"Onverantwoorde uitgaven behoren tot het verleden en we kopen alleen spelers als we jongens verkocht hebben. Wij bepalen wat een speler ons waard is," aldus De Boer in De Telegraaf.
De kampioenenmaker beseft dat dat zou kunnen betekenen dat sommige spelers niet voor Ajax zullen kiezen. Luciano Narsingh staat hoog op het wensenlijstje van de trainer, maar ook PSV heeft nu interesse getoond en daar zou Narsingh meer kunnen verdienen. "We hebben hem een aanbieding gedaan en dat is verder niet onderhandelbaar. Ja, dan kan hij kiezen voor PSV. Dat zou jammer zijn, maar inherent aan onze nieuwe beleidslijn."
Daarnaast gaat Ajax ook strenger worden in de onderhandelingen. Wanneer spelers niet tijdig reageren op voorstellen dan wordt een aanbieding ingetrokken of gaat een transfer niet door. "Verder moeten spelers met een aflopend contract, die niet ingaan op een nieuwe aanbieding, er rekening mee houden dat ze minder aan spelen toekomen. We kunnen het ons niet veroorloven om spelers transfervrij de deur uit te laten lopen", aldus De Boer, die met Miralem Sulejmani, Jan Verthongen en Gregory van der Wiel drie van zulke spelers in zijn selectie heeft. "Gezond blijven staat voorop." De Amsterdamse club wil niet langer afhankelijk zijn van de grillen en grollen van spelers en makelaars.
twitter:MikeVerweij twitterde op donderdag 28-06-2012 om 09:07:28Het sneeuwt een beetje onder bij al het nieuws over Van Marwijk. Maar Overmars zo goed als zeker directeur voetbal bij #Ajax zie #Telegraaf reageer retweet
wat is dat nou voor ding die die jongens om hebben?quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:36 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe CL Badge of Honor dus?
quote:Op donderdag 28 juni 2012 09:32 schreef Tarado het volgende:
Nieuw transferbeleid Ajax: 'Het is graag of helemaal niet'
28-06-12
[..]
Tekst: Elfvoetbal
hartslagmeterquote:Op donderdag 28 juni 2012 10:17 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
wat is dat nou voor ding die die jongens om hebben?
quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo, Die Narsingh gaat dus wel naar PSV.
Zijn we ook weer klaar met die landverrader
quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Waar maak je je toch druk omquote:Op donderdag 28 juni 2012 13:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Tijd voor Elia.quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:43 schreef Adames het volgende:
Narsingh is toch niet zo top in de kleine ruimte? Samen met Boerrigter en Sightorson niet bepaald ideaal dus.
''Hij kiest voor een andere club dus is hij het shirt niet waard.'' Wat een kul.quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:41 schreef dimmak het volgende:
Wij redden het ook zeker wel zonder Narsingh.. Als hij liever naar PSV gaat voor het geld, is hij niet eens een Ajax shirt waardig.
Ik vind het sowieso makkelijk om dat steeds te zeggen. Ja, er worden veel spelers weggestuurd, ook spelers die het alsnog redden. Daar ontkom je toch niet aan.quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:43 schreef Catch22- het volgende:
Maar kwam te laat op nivo, kan je Ajax ook niet kwalijk nemen.
De enige buitenspeler in de Eredivisie die ik wel zou willen zien in het Ajaxshirt. Tot zover strekt mijn scoutingkennis.quote:
2 ton tegen CL en kampioen..quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
''Hij kiest voor een andere club dus is hij het shirt niet waard.'' Wat een kul.
PSV heeft nog niet eens een bod uitgebrachtquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik dacht 3ton meer maar is het al rond dan?
Ik kan me niet voorstellen dat PSV veel te makken heeft, dus die salariseis zal ook de Eindhovense vrienden teveel worden.quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:27 schreef muzas het volgende:
Ik hoop niet dat het weer zo'n te dure speler gaat worden. Zo'n veiling met PSV als concurent zou nog wel eens een duur geintje kunnen worden.
Ik vraag me ook af waarom die gozer 'liefst naar psv' gaat? CL spelen wil toch iedere voetballer? Jezelf in de Europese etalage zetten is altijd leuk.
Tuurlijk kan PSV over een jaar ook CL spelen, maar dat duurt nog minstens een jaar, en is geen zekerheidje.
Zal me niks verbazen dat het een truukje van zn zaakwaarnemer is ofzo om 'm dat te laten roepen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |