abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113447376
Het grote OUD Round Robin project!

Wat is een round-robin project?
Een Round Robin is een doorgeef project, met bijvoorbeeld een notebook.
Acht deelnemers vullen elke twee weken een paar bladzijden in het notitieboekje van de ander en sturen het weer door naar de volgende op de lijst.

Het kan van alles zijn: recepten, reisverhalen, mooie foto's, lieve kaartjes, tekeningen, collages, tips, verhalen of grappige spreuken. Veel deelnemers vullen hun boekje door middel van Artjournaling, of willen dat graag doen.
Na zo'n drie maanden worden de laatste bladzijden gevuld en opgestuurd- of overhandigt!- naar de eigenaar.

Let op
Het is niet de bedoeling om het hoogdrempelig te maken, als je niet artsy-fartsy bent kun je heus gewoon meedoen en je creabea geest toch de vrije loop laten gaan, niet te streng voor jezelf zijn en te perfectionistisch willen doen, het moet wel leuk blijven ;)

Goed, hoe werkt het?
We hebben tot nu toe 32 deelnemers in OUD, om het werkbaar te houden worden die onderverdeeld in 4 groepen van 8 personen. Even cru gezegd, met de rest van de groepjes heb je eigenlijk niets te maken, het zijn simultaan lopende groepjes dus. Het is de bedoeling dat je zelf een notitieboekje koopt (met gebonden rug!) op a5 formaat ongeveer. Dit versier je als je dat wilt, je schrijft je adres erin en je schrijft wat dingen over jezelf op, wie ben je, waar hou je van, wat zijn je hobby's. Zulke dingen. Vervolgens stuur je jouw boekje door naar de persoon die na jou staat op de lijst van jouw groepje. Deze persoon gaat aan de slag en vult je boekje, 8 pagina's (of 4 dubbele), met van alles en nog wat. Daarna stuurt deze persoon het boekje weer door naar de volgende diegene die na haar staat. Je stuurt dus altijd naar dezelfde persoon en je ontvangt altijd van dezelfde persoon!
Na pakweg 12 weken komt jouw boekje weer helemaal vol, terug bij jou.

De Regeltjes (om het duidelijk te houden ;) )

- boekje/schriftje op ongeveer a5 formaat, ongelinieerd is het handigst maar hoeft niet, zorg ervoor dat het niet te zwaar is bij aanvang en let erop dat het sowieso door de brievenbus past.
- Het boekje moet een gebonden rug hebben, de boekjes worden DIK!
- wees zuinig op het boekje van de ander.
- ieder boekje blijft 2 weken bij een deelnemer, we verzenden op maandag naar de volgende deelnemer.
- probeer 8 pagina's te vullen, als dat echt niet lukt is minder ook goed maar 8 is wel het leukst voor de ontvanger.
- Bij de eerste 5 ritjes moet het boekje nog door de brievenbus passen. Als het daarna ook nog door de brievenbus past is dat prima, zo niet dan heeft iedereen maximaal 3 x 6,75 verzendkosten (je kunt natuurlijk ook afspreken op een meet of verzenden met iets anders tegelijk)
- maak foto's van alle pagina's die je hebt gemaakt. Die hoef je niet verplicht te posten, maar als er een boekje kwijt maakt is het een schrale troost dat de foto's er nog zijn ;)

* FOTO'S ZIJN VERPLICHT maar je hoeft natuurlijk niet alles 'weg te geven' wat je hebt ingevuld, dan blijft het voor de uiteindelijke ontvanger ook een verrassing. Je kunt wel sneak-peek foto's plaatsen of foto's van 1 pagina ipv alles bijvoorbeeld.

De post
ET is zo aardig geweest om de posttarieven erbij te slepen om het ons makkelijk te maken.

Brievenbuspost is max 38 x 26,5 x 3,2 cm. en max 2kg.

t/m 20g 0,50 (1)
t/m 50g 1,00 (2)
t/m 100g 1,50 (3)
t/m 250g 2,00 (4)
t/m 500g 2,50 (5)
t/m 2kg 3,00 (6)

Zijn we dr klaar voor?

We gaan direct van start, het is nu dus kwestie van boekje kopen en pimpen. De verzending voor de eerste ronde staat gepland op maandag 19 maart. Als ik goed geteld heb zouden de boekjes dan op 10 juli weer 'thuis' moeten zijn.

data:
we versturen dus op

19 maart
2 april
16 april
30 april
14 mei
28 mei
11 juni
25 juni moet ie weer terug naar eigenaar :)

Groep 1:
1) mevr_mus
2) oeke
3) elmo
4) sorbootje
5) mignonne
6) snoopy
7) lenaatje
8) kleurdoos

Groep 2:
1) simmu
2) poppejans
3) BE
4) Mrien
5) Droomvrouwtje
6) -ophelia-
7) Buuf
8) Kyara

Groep 3:
1) pvoesss
2) twinkly
3) DML
4) liedje backstage
5) susie
6) yppy
7) miss_sly
8) wickie

Groep 4:
1) Taartjesfee
2) ET
3) Evenstar
4) Innepin
5) Moussy
6) Spuuglokje
7) xxxkarinxxxYppy
8) mijsje

Groep 5:
1) soempie
2) bellelena
3) Barreltje
4) Troel
5) Becky27
6) Beessie-Jen
7) Muks
8) Ynske

Groep 6:
1) Lamb29
2) Lijnloos
3) geppie
4) Keshet
5) HandigeHarriët
6) Faja-Lobi
7) Solagratia
8) Gerberaatje

Groep 7:
1) Ymme
2) Klumsy
3) Sonnetje85
4) Draculettetje
5) Bar
6) SB
7) Mariyette
pi_113447396
Ik heb ineens een hele lege eettafel. Daar stonden dus maanden lang dozen met knutselspullen, lijm en papier op uitgestald. Nu is alles opgeruimd. Beetje afkicken dus.

En nu kom ik natuurlijk overal de leukste plaatjes tegen en heb ik heel veel ideetjes en zo }:|
pi_113448562
dan begin je een artjournal. Kun je vast je ideetjes schetsen voor een eventuele volgende keer. En de plaatjes kun je (kleuren)kopiëren en de originelen in een envelop bewaren.
pi_113448644
plaatjes bewaar ik wel in mijn knutseldozen. En ik mag nog in Soempies boekje.
pi_113448793
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 09:41 schreef SummerBreeze het volgende:
dan begin je een artjournal. Kun je vast je ideetjes schetsen voor een eventuele volgende keer. En de plaatjes kun je (kleuren)kopiëren en de originelen in een envelop bewaren.
ik heb een la vol plaatjes :P
en een artjournal. en een smashboekje, plus diverse scrapbookprojectjes. ik heb een hobby :D
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  woensdag 27 juni 2012 @ 09:55:18 #6
30252 Soempie
Procreating
pi_113448929
quote:
17s.gif Op woensdag 27 juni 2012 09:44 schreef Kyara het volgende:
plaatjes bewaar ik wel in mijn knutseldozen. En ik mag nog in Soempies boekje.
Ik wilde het net zeggen. Nog niet alles opruimen! :o ;)

Wanneer krijg je je eigen boekje terug? Die van mij gaat eind deze week op de post heb ik begrepen, dus dan heb ik hem sowieso volgende week terug. Vind het zelf wel lekker om nog een week niks te hebben, vind je dat goed? Kan ik m'n gordijnen en andere knutselprojecten afmaken. :@
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_113449029
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 09:50 schreef simmu het volgende:

[..]

ik heb een la vol plaatjes :P
en een artjournal. en een smashboekje, plus diverse scrapbookprojectjes. ik heb een hobby :D
Alleen het smashboekje heb ik niet. En de plaatjes zitten in envelopjes/gripzakjes in een schoenendoos. Maar verder klopt het helemaal.

* SummerBreeze wil eigenlijk ook een smashboek. Misschien een goed doel voor mijn eerste salarisuitbetaling van mijn nieuwe baan?

/einde offtopic.

Ik ben door het ziekzijn en het in een opwelling compleet omgooien van de inrichting van de woonkamer (inclusief geëtter met ikea-kasten, apparatuur en nieuwe stopcontacten) nog steeds niet klaar met het boekje van Mariyette. Maar, ik heb wel de ideetjes op papier gezet, 1 daarvan al helemaal uitgewerkt en die kan dus zo worden ingeplakt en dan blijven er nog maar 2 pagina's (één dubbele dus) over. Zodra de hobbykamer weer op orde is (ik verwacht dat dat overmogen is) ga ik die ook nog even volkalken en dan komt het boekje in het weekend naar je toe.
pi_113449199
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 09:55 schreef Soempie het volgende:

[..]

Ik wilde het net zeggen. Nog niet alles opruimen! :o ;)

Wanneer krijg je je eigen boekje terug? Die van mij gaat eind deze week op de post heb ik begrepen, dus dan heb ik hem sowieso volgende week terug. Vind het zelf wel lekker om nog een week niks te hebben, vind je dat goed? Kan ik m'n gordijnen en andere knutselprojecten afmaken. :@
Prima hoor! Ik verwacht mijn boekje een dezer dagen terug. Geef het maar aan als je er klaar voor bent ;)
pi_113449585
ik kan direct aan de slag met een boekje, dus wie wil pm't maar voor mijn adres
pi_113449746
Kyara: Als je het leuk vindt, dan mag je ook in mijn boekje hoor! Die duurt alleen nog even voor ie terug is :) Ik vind het wel leuk om 'uit te wisselen'. Dus ik in de jouwe en jij in de mijne!
  woensdag 27 juni 2012 @ 10:26:31 #11
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_113449845
Vind ik zeker leuk Bellelena! En ik heb geduld hoor ;)
pi_113450214
Ik wil ook nog wel een boekje doen hoor! Dus mocht iemand dat willen even pm voor het adres :)
pi_113452461
Ik heb mijn eigen boekje terug! *O* Ik moet zo werken, morgenmiddag eens uitgebreid alles lezen en bekijken. Ik zag iig al veel leuks en envelopjes O+
Morgen reageer ik uitgebreider!

BE die van jou gaat donderdag op de bus! ('s middags/'s avonds)
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_113453280
hier ook een boekje *O* *O* *O*
pi_113453294
en ook ik reageer vanavond/morgen uitgebreider wegens loslopend kinderspul :P
  † In Memoriam † woensdag 27 juni 2012 @ 12:32:06 #16
7074 moussy
kuttekop
pi_113454564
Ik wil ook best wel heus heel erg mn boekje, ik ben zooo nieuwsgierig :o
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_113455869
Ik ben ook ontzettend nieuwsgierig naar mijn boekje! Leuk dat er al mensen zijn die hun eigen boekje terug hebben zeg!

En hierna wil ik ook nog best knutselen in een boekje, maar dan inderdaad ook uitwisselen.
  woensdag 27 juni 2012 @ 13:15:57 #18
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_113456142
Mijn boekje is ook terug *O* Vanavond ga ik er voor zitten om alles te bekijken O+
I`m not weird. I`m limited edition.
  woensdag 27 juni 2012 @ 13:40:53 #19
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_113457091
oooh, leuk Poppejans en Simmu! Benieuwd wat jullie er van vinden!
pi_113457176
quote:
17s.gif Op woensdag 27 juni 2012 13:40 schreef Kyara het volgende:
oooh, leuk Poppejans en Simmu! Benieuwd wat jullie er van vinden!
ik heb net snelsnel gebladerd en het ziet er echt zo gaaf uit O+ :Y *O*

ik zag boekentips en envelopjes met dingen erin en recepten, vanaaf kan ik wat uitgebreider kijken aangezien de jongedame hier het uit mijn handen trekt als ze de kans krijgt
pi_113465785
Jaa, er stromen boekjes binnen, wat leuk!! Iedereen geniet er lekker van!
  woensdag 27 juni 2012 @ 17:35:09 #22
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_113468784
Ik heb mijn boekje binnen

*O* stuiter *O* stuiter *O*
  woensdag 27 juni 2012 @ 17:39:56 #23
30252 Soempie
Procreating
pi_113469006
Wat leuk! *O*

Gaan jullie foto's plaatsen van de boekjes?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  woensdag 27 juni 2012 @ 17:48:02 #24
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_113469419
Mijn boekje is binnen en wat is hij leuk O+
Be happy with the little things in life
pi_113469955
Fijn dat hij er is!
  woensdag 27 juni 2012 @ 21:20:33 #26
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_113480976
Wat is mijn boekje ontzettend leuk geworden! Even een korte reactie:

Simmu, wat mooi! En leuk dat ik Cody McFadyen tegen kom. Die heb ik ook als tip in jouw boekje gezet geloof ik :D

Poppejans, de Midas' facts O+ En Ouwehands vind ik ook erg leuk dus moeten we zeker doen!

BE, het rupsje is echt geweldig O+

Mrien, mooie spreuken O+

Droomvrouwtje, nou wil ik ook naar Cuba! :D

Ophelia _O_ wow. Ik wil nu naar de winkel rennen voor een haaknaald en wol. O+

Buuf, het gedichtje voor Midas heeft me erg geraakt. Ik kende het nog niet. :'( O+

Lief groepje, ontzettend bedankt voor de mooie, lieve en leuke dingen die jullie in mijn boekje hebben gemaakt. Ik vond het leuk om jullie op deze manier beter te leren kennen.
pi_113500871
poppejans
een stukje boek om te lezen met een kokosmakroon in een tuin vol bloemen O+

brighteyes
die kaart is idd prachtig! en zaterdag maak ik eerst die chocolami :Y) en meer zaadjes en een cd *O*

mrien
yes i'm a hippie :D de geitenkaassalade staat er voor zondag en ravi is helemaal wous van het broccoliboomhuis :P

droomvrouwtje
cake! selene wil kleuren :7 en ook al zo'n leuke muzieksmaak en pompoenzaadjes *O*

ophelia
paars = ^O^ en een papieren bloem en een toetjesrecept wat ik pas in augustus/september ga maken maar dan met onze eigen japansewijnbesjes *)

buuf
bram vermeulen heb ik net zitten luisteren en ik kende het al :o alleen niet de naam. idd gewoon om stil van te worden :Y de broodjes ga ik proberen zodra ik een hele zaterdag de tijd heb, want ik heb nog nooit echt zelf broodjes gebakken :+ wellicht met een boek van de schrijfster die je noemt erbij voor tijdens het wachten *) de uitjestips gaan gebruikt worden :Y japansewijnbesstekje ruilen voor een aardbeistekje?

kyara
we hebben inderdaad zowat dezelfde thrillersmaak :D en nog meer lekkers om te maken :Y) gewoon mooi O+

dank jullie wel, ik vind het allemaal geweldig! O+ O+ O+ *O* *O* *O*
  donderdag 28 juni 2012 @ 10:45:23 #28
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_113501047
:) Ik hoop dat de CD goed is. Ik heb voor mezelf een kopie gebrand, maar die hapert. -O-
pi_113501565
quote:
14s.gif Op donderdag 28 juni 2012 10:45 schreef Brighteyes het volgende:
:) Ik hoop dat de CD goed is. Ik heb voor mezelf een kopie gebrand, maar die hapert. -O-
ik ga strakkies testen, geef me 10 minuutjes :P
ravi moest eerst ff afkicken van zn sister act :@
pi_113501830
quote:
14s.gif Op donderdag 28 juni 2012 10:45 schreef Brighteyes het volgende:
de stereo hier beneden pakt hem prima hoor :*
nog niet alles kunnen luisteren, maar so far so good!

mijn draagbare boven gaat ik vanaaf testen :P

edit: en komend weekend een fimpje van de stuiterende peuter :o :D :P
ravi kan het waarderen O+
pi_113501892
voor ik het vergeet dames: kunnen jullie er mee leven als ik alles online zet met echte real life namen weggegumd?
  donderdag 28 juni 2012 @ 11:46:24 #32
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_113503228
ja, ik wel geloof ik hoor. leuk dat je het leuk vind! En Kyara ook! O+ t was nogal een bloed-zweet-en-nog-net-geen-tranen op t end.

Mooi hè, dat gedicht. Annie MG. :Y love her.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  donderdag 28 juni 2012 @ 13:18:48 #33
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_113507651
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 11:09 schreef simmu het volgende:

[..]

de stereo hier beneden pakt hem prima hoor :*
nog niet alles kunnen luisteren, maar so far so good!

mijn draagbare boven gaat ik vanaaf testen :P

edit: en komend weekend een fimpje van de stuiterende peuter :o :D :P
ravi kan het waarderen O+
Go ravi! *O*

En dat van mij mag online hoor. :Y
pi_113507885
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 11:11 schreef simmu het volgende:
voor ik het vergeet dames: kunnen jullie er mee leven als ik alles online zet met echte real life namen weggegumd?
weggegumd op de foto bedoel ik he :P
  donderdag 28 juni 2012 @ 13:28:50 #35
30252 Soempie
Procreating
pi_113508098
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 10:39 schreef simmu het volgende:

japansewijnbesstekje
Ik moest drie keer lezen. :') Dacht even: wat moet je nou met bestek voor japanse wijn? :@
pi_113508446
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 13:28 schreef Soempie het volgende:

[..]

Ik moest drie keer lezen. :') Dacht even: wat moet je nou met bestek voor japanse wijn? :@
:P
het ding neemt hier inmiddels zo'n 2 bij 6 meter tuin in beslag :s)
pi_113517928
BE, jouw boekje is vandaag om 14.30 op de bus gegaan! (pakketpost :o dus lekker dik)

Vanavond mn eigen boekje op mn gemak lezen O+
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  donderdag 28 juni 2012 @ 17:24:18 #38
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_113518877
*O* Ik ben zo benieuwd! O+
pi_113519108
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 19:56 schreef droomvrouwtje het volgende:
Ik ben heel erg, schiet me ineens te binnen dat het boekje nog af moet.. Het scheelt dat dit de laatste keer is, dus ophelia het boekje laat nog ff op zich wachten maar komt deze week nog jou kant op
Neem je tijd ;) Ik was de afgelopen dagen toch met heel andere dingen bezig. (wat overigens niet wil zeggen dat ik niet razend benieuwd ben, maar soms komt het echte leven er even tussendoor fietsen)
pi_113525435
Ik vind het ook prima als er pagina's online gezet worden. Liefst inderdaad wel wat persoonlijke dingen weggummen.

Ik zal morgen ook wat foto's maken van mijn boekje O+
  donderdag 28 juni 2012 @ 20:08:34 #41
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_113525645
Zijn wij nou als eerste groepje rond ofzo?! :o Dat had ik nou nooit gedacht :D met al die verzenddrama's enzo.

Leuk! zoooooo benieuwd! En dit werkt ook wel inspirerend weer, voor een eventueel volgend boekje.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_113525709
volgens mij wel buuf. En met die verzenddrama's viel het uiteindelijk ook wel mee. En we zijn gewoon een zeer gedisciplineerd groepje ;)
pi_113525876
quote:
10s.gif Op donderdag 28 juni 2012 20:08 schreef debuurvrouw het volgende:
Zijn wij nou als eerste groepje rond ofzo?! :o Dat had ik nou nooit gedacht :D met al die verzenddrama's enzo.

Leuk! zoooooo benieuwd! En dit werkt ook wel inspirerend weer, voor een eventueel volgend boekje.
nou idd, ons groepje ging zo lekker.. :o
tot sorbo ! :(
  donderdag 28 juni 2012 @ 20:51:05 #44
30252 Soempie
Procreating
pi_113527893
Als de post meewerkt krijg ik morgen m'n eigen boekje. *O*
pi_113528152
oooooooooooooooh leuk Soemp!

Lekker bladeren en lezen O+

Wij gaan volgend jaar met de tuin aan de gang en heb nu al het nodige om te planten *O*
  donderdag 28 juni 2012 @ 21:15:41 #46
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_113529572
Volgens mij is groep 4 ook rond :Y Alleen omdat Yppy later is bijgeschoven, gaat haar boekje nog wat ontbrekende mensen langs.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_113531344
quote:

Nee :@ Ik heb Moussy's boekje vandaag pas op de bus gedaan :X :@
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  donderdag 28 juni 2012 @ 21:49:34 #48
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_113532254
quote:
17s.gif Op donderdag 28 juni 2012 21:38 schreef innepin het volgende:

[..]

Nee :@ Ik heb Moussy's boekje vandaag pas op de bus gedaan :X :@
ja maar ja maar... ik zit toch niet in jullie groepje? toch?
pi_113537955
quote:

Alleen ik en jij nog geloof ik, de jouwe komt er in ieder geval dit weekend aan :Y
  vrijdag 29 juni 2012 @ 00:54:17 #50
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_113541826
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 17:30 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Neem je tijd ;) Ik was de afgelopen dagen toch met heel andere dingen bezig. (wat overigens niet wil zeggen dat ik niet razend benieuwd ben, maar soms komt het echte leven er even tussendoor fietsen)
Gelukkig.. Idd het echte leven komt idd soms voorbij vliegen en ik merk dat werken onder tijdsdruk ook niet echt helpt
pi_113545106
quote:

Volgens mij hebben wij ons inderdaad exact aan elke verstuurweek gehouden allemaal (niet altijd meteen de maandagen) :Y

Ooooh ik ben echt serieus een hele poos bezig geweest gistermiddag met het bekijken en (voor)lezen van mijn ontzettend leuke boekje!
Zo kreeg ik van de dames die in mijn groepje zaten o.a (wat me nu te binnen schiet)
een heleboel gedichtjes/versjes/(kinder)boekentips over de wolf O+ ,meerdere zakjes bloemenzaad ^O^ en mooie foto's van bijzondere bloemen ,meerdere dagboekjes over jullie zelf,Patroon om een vilten uiltje O+ mee te maken (ga ik gauw doen!), pasta/soep en chocolade recepten die me allemaal wel wat leken,vakantie tips,meerdere Fiep Westendorp en Annie M.G verhaaltjes en tekeningen (Wolf is nu al fan van Pluis en Poezeltje geworden! Moest ik blijven voorlezen), bijzonder mooie scrappagina's van wolven en kabouters

echt, dat zulke diverse dingen allemaal gebundeld kunnen zijn in 1 simpel boekje :o O+ Supertof bewaarboekje is dit geworden waar ik absoluut nog veel leuks mee kan en ga doen.
Dankjullie wel!!
pi_113546340
Voor kleurdoosie:

Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  vrijdag 29 juni 2012 @ 09:31:07 #53
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_113546447
mooi snoopy!
in de haak.
  vrijdag 29 juni 2012 @ 09:31:40 #54
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_113546458
Prachtig Snoopy! <3
pi_113550362
Snoopy O+ Dat ziet er mooi uit!

Poppejans: Wat klinkt dat lief, leuk, mooi allemaal!
  vrijdag 29 juni 2012 @ 15:45:43 #56
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_113560933
Ik ben lekker stout! O+ prachtig Snoop!
pi_113561124
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 09:25 schreef snoopy het volgende:
Voor kleurdoosie:

[ afbeelding ]
O+ leuheeeeuk!!!
  vrijdag 29 juni 2012 @ 19:08:23 #58
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_113568195
Mooi Snoopy!

Mijn boekje is ook weer thuis! Nu nog even wachten tot de mannen in bed liggen en dan ga ik er eens in neuzen! :)
pi_113568912
BE.. mag min boekje ook nog een keertje naar jou ? :@
ik ben wel benieuwd naar wat recept tips van jou :D :o

en natuurlijk wil ik dan ook wel wat in jouw boekje maken ;)

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
  vrijdag 29 juni 2012 @ 19:31:11 #60
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_113569005
Voor recepten zijn boekjes altijd welkom. :Y
Ik beloof alleen verder geen kunstzinnig gefröbel hoor!
  vrijdag 29 juni 2012 @ 19:33:08 #61
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_113569083
Ik ben lekker stout. Ik vind hem wel bij Kleurdoos passen :P
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  vrijdag 29 juni 2012 @ 20:20:10 #62
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_113570707
Wat is mijn boekje leuk! O+ allemaal lekkere recepten, de bladmuziek van O+ Lily was here O+, dingetjes over mijn Round Robinettes, echt zo leuk om te hebben en voor altijd te bewaren. :Y O+
pi_113601420
Kleurdoos je boekje is aan gekomen! Hij is ontzettend leuk!!!

En grappig je hebt er een plaatje ingeplakt die ik voor je had klaar liggen!! Hahaha!

Snoopy, Mahre deed bij 1 bladzijde IIIIIIIEEEEEEEEEEEEEWWW!! Je weet zelf vast wel welke, haha!

Lekker weer freubelen van de week!
pi_113640259
Ik had nog niet gereageerd :@ maar mijn boekje is ook binnen
En wat is hij leuk O+ Ik heb het de afgelopen dagen een beetje druk gehad met de verjaardag van Lotte maar ga het de komende dagen rustig op m'n gemak nog een keer doorlezen en kijken. Wat is het leuk O+
pi_113654688
Bar ik heb je boekje van sonnetje binnen... ga er snel mee aan de slag
nog wensen of don'ts
  maandag 2 juli 2012 @ 00:09:48 #66
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_113655900
Mijn boekje was al even binnen.

Ik moest huilen mghihihihi O+ zo leuk en lief en tof!!
Foto's komen wel wanneer ik weer fototoestel heb want die ligt in Engeland in een der dozen.. ( erg practisch lol )
En iphone is stuk en mijn stenentijdperkleenmobieltje kan geen foto's maken :+
Engaging Infinite Improbability Drive..
  maandag 2 juli 2012 @ 17:14:09 #67
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_113678691
Ik durf het bijna niet te posten, maar ik heb dan toch echt ein-de-lijk het boekje voor Snoopy af! :@ :) *O*
Hier een sneakje voor jou Snoopy!
Morgen gaat het boekje op de bus richting Sorbo!

En oja Oeke, het boekje van Sorbo is hier een aantal dagen geleden in prima staat aan gekomen!

[ Bericht 0% gewijzigd door Elmo76 op 03-07-2012 21:21:36 ]
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_113679167
*O*
  maandag 2 juli 2012 @ 19:56:24 #69
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_113685570
Nog geen boekje hier ;( en ik ben zoooooo benieuwd.
pi_113724400
Mijn eerste RR-boekje was na 3 mensen kwijtgeraakt. Weken niets meer van vernomen en een paar weken geleden zelfs een tweede boekje gemaakt die nu op reis is.

Vanmiddag vond ik in mijn eigenste brievenbus zowaar mijn eerste RR-boekje! De wonderen zijn de wereld nog niet uit. Toch lief van postnl dat een medewerker alsnog de moeite heeft genomen om mijn adres in het boekje op te zoeken en het te retourneren. Er stond geen afzender op, laat staan een excuusbrief, maar wel heel leuk om het verloren gewaande boekje opeens toch terug te zien!

Volgens mij zijn nu officieel alle RR-boekjes weer tevoorschijn toch?
  dinsdag 3 juli 2012 @ 19:03:16 #71
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_113726101
Jeeej, bellelena, fijn dat ie er toch is, je eerste boekje. Twee maanden onderweg geweest van Weert naar jouw home.... ik heb op 29 mei nog zo'n zoekraakbrief naar de tnt gestuurd, maar uiteindelijk is ie weer waar het ie hoort.
pi_113726820
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 18:16 schreef bellelena het volgende:
Mijn eerste RR-boekje was na 3 mensen kwijtgeraakt. Weken niets meer van vernomen en een paar weken geleden zelfs een tweede boekje gemaakt die nu op reis is.

Vanmiddag vond ik in mijn eigenste brievenbus zowaar mijn eerste RR-boekje! De wonderen zijn de wereld nog niet uit. Toch lief van postnl dat een medewerker alsnog de moeite heeft genomen om mijn adres in het boekje op te zoeken en het te retourneren. Er stond geen afzender op, laat staan een excuusbrief, maar wel heel leuk om het verloren gewaande boekje opeens toch terug te zien!

Volgens mij zijn nu officieel alle RR-boekjes weer tevoorschijn toch?
wat fijn zeg!!

Sorbo heb je het boekje van mevr Mus al kunnen posten toevallig?
:)
  dinsdag 3 juli 2012 @ 20:57:57 #73
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_113731908
Summerbreeze het boekje van Klumsy is wederom op de post gegaan, ik weet niet of ik helemaal op tijd was, maar in elk geval hij is onderweg naar jou.

En jou boekje probeer ik van de week af te krijgen.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  dinsdag 3 juli 2012 @ 20:58:14 #74
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_113731926
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 23:48 schreef draculettetje het volgende:
Bar ik heb je boekje van sonnetje binnen... ga er snel mee aan de slag
nog wensen of don'ts
ik laat me graag verassen
  dinsdag 3 juli 2012 @ 21:09:41 #75
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_113732528
Wow bellelena, dat is gaaf!

LIEDJEEEESSSSS..... Wat ben je allemaal aan het maken in mijn boekje??? Ben nieuwsgierig!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_113750707
Ik moet met het schaamrood op de kaken bekennen het boekje van Mariyette compleet vergeten te zijn :@

Ik word de laatste tijd een beetje ingehaald door het 'echte leven'
SPOILER: beetje offtopic
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar, het boekje is wel klaar, moet alleen nog even ingepakt en gepost worden.

verder ben ik ook wel benieuwd waar mijn eigen boekje momenteel uithangt...
pi_113750740
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 20:57 schreef _Bar_ het volgende:
Summerbreeze het boekje van Klumsy is wederom op de post gegaan, ik weet niet of ik helemaal op tijd was, maar in elk geval hij is onderweg naar jou.

Ik zie hem wel verschijnen. En als het niet op tijd was, geen probleem. Ik loop zelf ook hopeloos achter blijkt.
  woensdag 4 juli 2012 @ 15:09:43 #78
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_113762028
Ophelia, is mijn boekje al op de post? Ik heb nog niks namelijk. -O-
pi_113774226
Mijn boekje is weer thuis O+ Helemaal stil en verwonderd gelezen en bekeken.... Meiden hij is TOP !
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
  woensdag 4 juli 2012 @ 20:10:56 #80
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_113775033
en de mijne ook!! en ik ben ook zo blij, zulke mooie en leuke dingen en het sfeertje past ook zo ontzettend goed bij mijn persoonlijkheid. Superboekje!
O+ O+ O+
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_113775788
Mevr Mus, is Elmo's boekje al op de post? Ik ga komend weekend naar de tuin voor een week, dus het zou wel leuk zijn als ik daar wat kon knutselen, anders verlies ik een week.
Als het niet lukt, laat maar even weten, voor het weekend want ik heb daar niet vaak internet. Dan kan ik je ook het adres PMen en dan kun je het daarheen sturen.
Of komen brengen, het is bij jullie in de buurt. :P

Lenaatje, laat maar weten als je klaar bent met KD's boekje. :)
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_113778568
Ik ga morgen beginnen Oeke, en dan hoop ik het in de loop van volgende week af te hebben en naar je op te sturen! Wil je nog ff je adres pm-en?
pi_113811186
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 15:09 schreef debuurvrouw het volgende:
Ophelia, is mijn boekje al op de post? Ik heb nog niks namelijk. -O-
Hij is onderweg hoor :Y (inderdaad wel iets later dan beloofd)

Sneakje om het goed te maken:
  donderdag 5 juli 2012 @ 17:52:34 #85
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_113814842
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 16:34 schreef bellelena het volgende:
Ophelia wat mooi O+
+1 O+ prachtig!
  donderdag 5 juli 2012 @ 18:11:24 #86
30252 Soempie
Procreating
pi_113815481
Wat leuk Ophelia. O+

Hier al een week m'n boekje terug. :@ Via facebook al wel m'n groepje gesproken, natuurlijk. Maar nog niet uitgebreid.

Bellelena, Wow! _O_
Een heel mooi, lief, grappig verhaal. De olifant aan de lamp moest ik zo om lachen. :D Welk boekje komt het uit? In je eigen boekje (je tweede) heb je er ook een deel ingeschreven, geloof ik? De foto van je opa en oma, zo bijzonder en lief, wat een geluk. En een heuse indianentooi met heel gave fotobewerking erachter. Wat een mooie sfeer heb je gemaakt in m'n boekje. O+ Word er helemaal blij van.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Barreltje, Dat bad! En lekkere rituals proefpakketjes. *O* Liedjes voor pasen. Spin Sebastiaan en rupsje nooit genoeg om me van m'n kriebeldierangst af te helpen. :D Gaaf ook om te zien waar je werkt!

SPOILER
Troel, leuke prentenboektips en liedjes! Ik heb een aantal boeken opgezocht in de bieb. :Y En lekkere recepten voor bij de bbq. :Y)

SPOILER
Becky, wat een fijne tips (musea, kampeertips, recept voor M., prentenboeken) allemaal! Erg leuk om door te lezen. Ik vind de bijdrage van je dochtertje (weet niet of d'r naam hier bekend is) zo leuk. Voor N. :* Dankjewel. En met je laatste pagina heb je me aan het huilen gekregen. Had even een rottijd en precies op dat moment zo'n lief stukje tekst. :@

SPOILER
BJ Eindelijk Dikkertje Dap! Ik begin steeds met zingen maar na een paar regels loop ik vast. Was al een paar weken van plan om eens de hele tekst op te zoeken en nu hoeft dat niet meer. :D Mattís vindt de tekst en de tekeningen erg leuk (en ik ook)! En verder ook de tips voor M. O+

SPOILER
Muks, volgende week ga ik een orchidee kopen (en hem in leven houden)! ^O^ En wat ik het allerleukst vind: de tips voor de noordkop. Ik kom er zelf vandaan (Schagen), maar heb al die dingen nooit gedaan! :o 8)7 En die kaastaart, mjam! :9~

SPOILER
Ynske, de laatste in m'n boekje. Lekkere receptjes voor M., die ik over een paar weken kan uitproberen. :Y) En mooie gedichtjes die ik kan voorlezen. Je moet me alleen nog wel vertellen hoe ik van die perfecte zeepbellen kan maken. :+

SPOILER
Heel erg bedankt allemaal. Echt heel bijzonder dat andere mensen voor mij zo aan het knutselen, tekenen, plakken en schrijven zijn geweest. Omdat er veel tips staan voor M. is het voor mij extra een mooie herinnering voor later.

:*
pi_113815551
Oeh, de olifant in de lamp, dat is Toon Tellegen! Zo leuk O+
  donderdag 5 juli 2012 @ 18:13:48 #88
30252 Soempie
Procreating
pi_113815571
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 18:13 schreef _Ophelia_ het volgende:
Oeh, de olifant in de lamp, dat is Toon Tellegen! Zo leuk O+
Ja, maar welk boek? :D
pi_113815596
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 18:13 schreef Soempie het volgende:

[..]

Ja, maar welk boek? :D
Ik zou gaan voor "Misschien wisten zij alles", daar staan ze allemaal in. Geniaal voorleesboek.
pi_113815613
ohh Soemp! zo leuk zo'n overzicht! :D

nou weet ik ook wat er NA mij in je boekje gemaakt is ;)

maar het is geen excuus om nu niet te hoeven meeten he?? :P ;) :*

A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_113818767
Bijna iedereen kon omvallen Soempie! O+ Toon Tellegen (alle eekhoorn en mier verhalen) is mijn favo om voor te lezen en uit voorgelezen te worden!

En wat Barreltje zegt, tof om te zien wat er Na mij is gemaakt! Echt heel erg mooi geworden!
  donderdag 5 juli 2012 @ 19:42:31 #92
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_113818778
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 16:26 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Hij is onderweg hoor :Y (inderdaad wel iets later dan beloofd)

Sneakje om het goed te maken:
[ afbeelding ]
Ooooh! Mooi. Ik bedoelde t niet als druk hoor, maar bang dat ie op de valteep nog zoek zou zijn ofzo.
pi_113822560
Oh wat gaaf !! Wat een prachtig overzicht !!!

Mijn boekje gaat nog even op reis : naar Mijsje <3
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
pi_113823192
@mignonne is er al iets naar mij onderweg of ben je nog bezig met iets?
  vrijdag 6 juli 2012 @ 09:12:31 #95
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_113839700
Leuk boekje Soemp!

Ik zal straks ook een s foto's gaan maken van mijn boekje.
En ik ga straks haakspullen kopen *O*
  vrijdag 6 juli 2012 @ 11:30:37 #96
30252 Soempie
Procreating
pi_113843360
Kyara, zullen we na het weekend onze boekjes uitwisselen?

En het boek van Tellegen ga ik zeker bestellen. :Y

@ Barretje, ik ga nog even nadenken over de meeting. :*
pi_113843566
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juli 2012 21:15 schreef snoopy het volgende:
@mignonne is er al iets naar mij onderweg of ben je nog bezig met iets?
nope, ik heb geen boekje momenteel, het ligt nog bij Sorbo.
pi_113844142
nog steeds bedoel je. Sorbo ga je schamen
  vrijdag 6 juli 2012 @ 16:56:03 #99
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_113857573
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 11:30 schreef Soempie het volgende:
Kyara, zullen we na het weekend onze boekjes uitwisselen?
:Y

leuk. Maak ik wel eerst kopieën van Ophelia's stukje want anders kom ik in de knoei met mijn haakwerkje.
pi_113857625
quote:
17s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 16:56 schreef Kyara het volgende:

[..]

leuk. Maak ik wel eerst kopieën van Ophelia's stukje want anders kom ik in de knoei met mijn haakwerkje.
:D ^O^
Wil het een beetje lukken?
  vrijdag 6 juli 2012 @ 16:58:21 #101
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_113857685
Ik moest eerst een handwerkwinkel zoeken in de buurt. Vandaag haaknaald en wol gekocht dus dit weekend beginnen. Ik hou je op de hoogte!
  vrijdag 6 juli 2012 @ 17:37:54 #102
640 snoopy
peanuts
pi_113859388
@sorbo, hoe staat het ermee? Ga jij doorsturen naar mignonne?
pi_113885167
Susie, ik ga echt asap weer verder in je boekje. Even roerige tijden in huize Backstage maar dat is geen excuus ;)
  zaterdag 7 juli 2012 @ 11:01:11 #104
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_113885316
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 17:37 schreef snoopy het volgende:
@sorbo, hoe staat het ermee? Ga jij doorsturen naar mignonne?
Sorbo is een weekendje weg met dr lief. Hopelijk is ze niet vergeten om het boekje van te voren te posten!
  zaterdag 7 juli 2012 @ 21:51:36 #105
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_113905229
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 10:52 schreef LiedjeBackstage het volgende:
Susie, ik ga echt asap weer verder in je boekje. Even roerige tijden in huize Backstage maar dat is geen excuus ;)
:* Je bent de laatste, dus je houdt de boel niet op. Ik verwacht nu gewoon iets super bijzonders en meer pagina's :P ;)
pi_113921731
Haha komt goed meis! :*
  zondag 8 juli 2012 @ 14:41:21 #107
298849 mignonne
mignonne
pi_113925209
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 11:01 schreef Elmo76 het volgende:

[..]

Sorbo is een weekendje weg met dr lief. Hopelijk is ze niet vergeten om het boekje van te voren te posten!
ik heb het nog niet ontvangen, maar misschien komt het dan dinsdag.
  zondag 8 juli 2012 @ 14:49:42 #108
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_113925609
Ooooooh! door een ongelukkig teen-incident van zoon nog niet toegekomen aan vertellen dat mijn boekje terug is! *O*

Wat is het moooooooi! super! moet er nog even voor gaan zitten om het allemaal in me op te nemen. O+ maar zo geweldig om door te bladeren al. en tranen weg te pinken :@
  zondag 8 juli 2012 @ 14:54:27 #109
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_113925843
Behalve Yppy, zijn er nog meer van ons groepje die haar boekje al terug hebben? Of heb ik dat gemist?
pi_113937494
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 14:49 schreef debuurvrouw het volgende:
Ooooooh! door een ongelukkig teen-incident van zoon nog niet toegekomen aan vertellen dat mijn boekje terug is! *O*

Wat is het moooooooi! super! moet er nog even voor gaan zitten om het allemaal in me op te nemen. O+ maar zo geweldig om door te bladeren al. en tranen weg te pinken :@
*O*
De teen inclusief jongetje is wel in orde hoop ik?
  zondag 8 juli 2012 @ 19:37:57 #111
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_113938328
de teen is gekneust (gelukkig niet gebroken) maar wel erg pijnlijk. Dus kind krukt nu met een ingezwachtelde voet door 't leven. zal een paar dagen duren.
pi_114017027
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 14:41 schreef mignonne het volgende:

[..]

ik heb het nog niet ontvangen, maar misschien komt het dan dinsdag.
En? Heb je em? Hij is gisteren EINDELIJK verzonden. En dan nu een sprintje inzetten.
pi_114018059
Ik zal nog even een sneakje maken.
pi_114022518
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 16:04 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

En? Heb je em? Hij is gisteren EINDELIJK verzonden. En dan nu een sprintje inzetten.
nope, vandaag niets ontvangen, misschien morgen :)
pi_114035384
pi_114035690
Wat leuk gedaan zo'n overzicht simmu!
  dinsdag 10 juli 2012 @ 22:10:09 #117
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_114035844
ooooh! wat een gaaf boekje! ik had het merendeel gezien bedacht ik me, maar echt, zo leuk. En natuurlijk Bram O+ geen idee waarom het me zo raakt, maar het is echt een van mijn lievelingse

Supertof! en natuurlijk binnenkort de grote wijnbes-aardbeien swap. :P
pi_114035913
quote:
17s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 22:10 schreef debuurvrouw het volgende:
ooooh! wat een gaaf boekje! ik had het merendeel gezien bedacht ik me, maar echt, zo leuk. En natuurlijk Bram O+ geen idee waarom het me zo raakt, maar het is echt een van mijn lievelingse

Supertof! en natuurlijk binnenkort de grote wijnbes-aardbeien swap. :P
ik heb geen idee hoe dat stekken werkt hoor, en wanneer dat moet, of watdan :+
  dinsdag 10 juli 2012 @ 22:12:30 #119
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_114035978
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 22:11 schreef simmu het volgende:

[..]

ik heb geen idee hoe dat stekken werkt hoor, en wanneer dat moet, of watdan :+
ha! dat komt goed uit, ik ook niet. *O*

(wtf! een quote-alert?)
pi_114109304
WOW Simmu en iedereen die in het boekje heeft geknutseld O+ Wat is het prachtig geworden! En wat leuk zo'n slideshow met muziek!!
pi_114109880
Sorbo het boekje is binnen!
Mevrouw Mus ik ben al heftig aan de knutsel :D zodra ie klaar is gaat ie naar Snoopy :)
pi_114142829
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 20:57 schreef _Bar_ het volgende:

Ik vrees ervoor dat er een vloek rust op het boekje van Klumsy. Er is namelijk nog niets binnen.
pi_114142895
En Mariyette. Het boekje kwam gisteren bij mij terug. Ik was zo slim geweest om er gewoon helemaal geen postzegels op te plakken 8)7

Maar vandaag is hij opnieuw in de bus gegaan. Ik heb hem in een oranje bus op Schiphol gemikt omdat ik gemerkt heb dat die meerdere keren per dag geleegd worden. Dus als het goed is heb je hem morgen, en anders op de eerste bezorgdag na het weekend.
  vrijdag 13 juli 2012 @ 09:52:53 #124
30252 Soempie
Procreating
pi_114142898
Simmu, wat een tof boekje heb je teruggekregen. O+

Erg leuk gedaan ook zo'n overzicht.
pi_114143885
;( dat meen je niet?
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_114144138
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 15:07 schreef mignonne het volgende:
Sorbo het boekje is binnen!
Mevrouw Mus ik ben al heftig aan de knutsel :D zodra ie klaar is gaat ie naar Snoopy :)
een recooooooooord
pi_114144833
I know, ik heb vakantie dus weer ns ff de tijd om flink te pielen :P
pi_114145420
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 10:33 schreef klumsy het volgende:
;( dat meen je niet?
helaas wel... :'(
  vrijdag 13 juli 2012 @ 17:20:05 #129
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_114161240
wat is het stil in dit topic zeg :o Is iedereen knutselmoe?
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_114161527
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 17:20 schreef De_Taartjesfee het volgende:
wat is het stil in dit topic zeg :o Is iedereen knutselmoe?
ik ben klaar :{

wie wil iets in een boekje?
pi_114161905
Ik heb geen boekje.
pi_114162112
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 17:35 schreef snoopy het volgende:
Ik heb geen boekje.
ja zeg jaag me een beetje op anders }:|

:+

het boekje van mevrouw Mus gaat morgen op de bus, vanmiddag ga ik niet meer redden. Dan heb je hem maandag denk ik? Het is zo'n zelfde formaat boekje als de mijne, kun je alvast vooruit fröbelen :D
pi_114162117
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 17:26 schreef simmu het volgende:

[..]

ik ben klaar :{

wie wil iets in een boekje?
ik wil wel een boekje opsturen hoor :D

pi_114162197
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 17:40 schreef mignonne het volgende:

[..]

het boekje van mevrouw Mus gaat morgen op de bus, vanmiddag ga ik niet meer redden. Dan heb je hem maandag denk ik? Het is zo'n zelfde formaat boekje als de mijne, kun je alvast vooruit fröbelen :D
  vrijdag 13 juli 2012 @ 17:43:00 #135
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_114162236
Ik vraag mij nog steeds af of er in ons groepje al anderen zijn die het boekje terug hebben? Yppy weet ik, maar verder heb ik niets gezien?
  Moderator vrijdag 13 juli 2012 @ 17:46:34 #136
5428 crew  miss_sly
pi_114162385
Ik heb mijn boekje nog niet terug. En ik heb wickies boekje nog, maar dat weet ze. Ik ben de laatste en ik ben bijna klaar!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_114162834
Ik wil ook wel knutselen!

Is jouw boekje weer opnieuw boven water klumsy?
pi_114169230
Ik heb ook nog geen boekje. -O-
  vrijdag 13 juli 2012 @ 20:38:48 #139
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_114169961
Ik heb m'n eigen boekje ook nog niet.

Ben druk bezig in dat van Mignonne, hopelijk krijg ik het dit weekend af en daarna nog die van Sorbootje! Gelukkig heb ik daar alle tijd voor! :P
  vrijdag 13 juli 2012 @ 20:40:52 #140
35189 Troel
scherp en bot
pi_114170035
Hier ook nog geen boekje, dus ik hoop echt heel erg dat het morgen komt, ook omdat het al wel op de bus is gegaan. Zou het wel heel erg vinden als hij juist in de laatste rit kwijt zou raken :@
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_114170331
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 17:40 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

ik wil wel een boekje opsturen hoor :D
zullen we even pmmen dan :+
pi_114173450
quote:
12s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 20:20 schreef oeke het volgende:
Ik heb ook nog geen boekje. -O-
Ben op de helft! Morgen en zondag nog aan de knutsel en dan hoop ik maandag klaar te zijn! Vandaag besst opgeschoten!
pi_114173959
Oh, neem je tijd hoor Lenaatje, ik wilde gewoon even meeleven en meeklagen. ;)
Komt goed!
pi_114174130
Pfff gelukkig... ;) tis meer dat ik het van mezelf al klaar had moeten hebben, het boekje ligt hier morgen 2 weken!
Moest ook nog wat herstel werkzaamheden doen, want dreumes wilde ook haar bijdrage aan het boekje leveren.... :{
pi_114175043
Sneaks voor Mevr. Mus *O* :)

enorm duidelijk allemaal :') :D
pi_114349375
Simmu!
je boekje is binnen hoor!
en wat issie mooi! O+
nou kan ik niet met mijn scheur en plakwerk aankomen.. nu moet ik netjes binnen de lijntjes gaan knippen! :o ;)

wanneer moet ie terug, of wil je dat ik hem doorstuur naar iemand anders? :)

woensdag 18 juli 2012 @ 07:48:41 #147
35189 Troel
scherp en bot
pi_114349398
Mijn boekje is ook binnen *O*

En het valt me vies tegen hoe leeg die laatste bladzijdes zijn en hoeveel het er zijn. Er is een heleboel in gedaan, maar het lijkt heel weinig. Stom gedoe :D

Maar hij kan dus nog op pad, als er nog liefhebbers zijn!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 18 juli 2012 @ 08:49:04 #148
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_114350039
maar troel, vertel eerst eens over wat er wel allemaal voor leuks in staat!
in de haak.
pi_114350612
quote:
10s.gif Op woensdag 18 juli 2012 07:43 schreef Barretje80 het volgende:
Simmu!
en wat issie mooi! O+
nou kan ik niet met mijn scheur en plakwerk aankomen.. nu moet ik netjes binnen de lijntjes gaan knippen! :o ;)

neuhh! doe gewoon leuk wat je zelf leuk en mooi vindt hoor!!! ik ben gewoon een begaaft wegmoffelaar van verkeerd geknipt en geplakt :P

de grote vraag: zijn er nog liefhebbers voor dit boekje?
pi_114350630
quote:
10s.gif Op woensdag 18 juli 2012 07:43 schreef Barretje80 het volgende:
Simmu!
en wat issie mooi! O+

enneh; scheuren is in scrapland helemaal hip weet je! en ik kan het niet. ik krijg dat gewoon echt mijn systeem niet in :N
pi_114350637
quote:
7s.gif Op woensdag 18 juli 2012 07:48 schreef Troel het volgende:
Mijn boekje is ook binnen *O*

En het valt me vies tegen hoe leeg die laatste bladzijdes zijn en hoeveel het er zijn. Er is een heleboel in gedaan, maar het lijkt heel weinig. Stom gedoe :D

Maar hij kan dus nog op pad, als er nog liefhebbers zijn!
dan sluit je aan bij barretje en mij :P
  woensdag 18 juli 2012 @ 09:33:08 #152
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_114350826
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 09:23 schreef simmu het volgende:

[..]

dan sluit je aan bij barretje en mij :P
ik heb troel d'r boekje al gehad ;)
maar naar jou kan ie vast wel! :D

en ik kan die van jou wel naar troel sturen ;)
dat adres heb ik vast nog wel ergens :P :D
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_114351046
quote:
7s.gif Op woensdag 18 juli 2012 09:33 schreef Barreltje het volgende:

[..]

ik heb troel d'r boekje al gehad ;)
maar naar jou kan ie vast wel! :D

en ik kan die van jou wel naar troel sturen ;)
dat adres heb ik vast nog wel ergens :P :D
yo troel! wat vind je van dat plan?
  woensdag 18 juli 2012 @ 09:52:44 #154
30252 Soempie
Procreating
pi_114351331
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 08:49 schreef trui het volgende:

Van troel weet ik het wel bijna allemaal, maar ik ben ook heel benieuwd naar de boekjes in andere groepen. O-)

Heb nu zelf het boekje van Kyara gister gekregen. Dus ik kan weer even verder. En wat een mooie, lieve, leuke dingen zijn er gemaakt in haar boekje. O+
pi_114351405
yeey, mijn boekje is gisteren weer thuisgekomen *O*
Nog niet de tijd gehad om er goed in te kijken, maar het snelle doorbladeren toverde al een grote glimlach op mijn gezicht. Komende week maak ik een fotoreeksje.

En Bar, ik heb het boekje van Klumsy nu na 2 weken nog steeds niet. Iessie misschien sinds 3 juli weer bij jou terugbezorgd?
pi_114352893
Mariyette, is jouw eigen boekje inmiddels trouwens al weer thuis?
  woensdag 18 juli 2012 @ 13:30:29 #157
35189 Troel
scherp en bot
pi_114358921
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 09:42 schreef simmu het volgende:

[..]

yo troel! wat vind je van dat plan?
Ja, deal :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 18 juli 2012 @ 13:31:03 #158
35189 Troel
scherp en bot
pi_114358954
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 08:49 schreef trui het volgende:
Prachtige tekeningen en foto's O+ Stukjes uit Parijs, het is echt een heel poesiealbum geworden O+
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 18 juli 2012 @ 13:48:06 #159
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_114359686
quote:
7s.gif Op woensdag 18 juli 2012 13:30 schreef Troel het volgende:

[..]

Ja, deal :)
mooi.. wat was je adres ook al weer?? :P :D O-)
pi_114377374
Ik ben ook heel benieuwd naar mijn boekje :Y O-)
  woensdag 18 juli 2012 @ 19:24:59 #161
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_114378040
quote:
12s.gif Op woensdag 18 juli 2012 19:12 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik ben ook heel benieuwd naar mijn boekje :Y O-)
Is jouw boekje er nog niet dan?

Ik heb nu Soempie's boekje *O*
pi_114378119
quote:
17s.gif Op woensdag 18 juli 2012 19:24 schreef Kyara het volgende:

[..]

Is jouw boekje er nog niet dan?

Ik heb nu Soempie's boekje *O*
DV heeft even wat meer tijd nodig :Y (en dat vind ik prima, maar dat maakt me niet minder nieuwsgierig :P )
pi_114378880
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 22:26 schreef mignonne het volgende:
Sneaks voor Mevr. Mus *O* :)

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

enorm duidelijk allemaal :') :D
Sweet valley high? :D O+
pi_114378917
en ik zou je het liefste in een doosje willen doen?
pi_114410715
boekkie in huis *O* *O* *O*
  donderdag 19 juli 2012 @ 17:05:51 #166
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_114421444
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 13:12 schreef simmu het volgende:
boekkie in huis *O* *O* *O*
*O*

die van mij bedoel je toch :@ :D
pi_114422271
quote:
7s.gif Op donderdag 19 juli 2012 17:05 schreef Barreltje het volgende:

[..]

*O*

1 pijplijn tegelijk he jongens
  donderdag 19 juli 2012 @ 17:41:29 #168
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_114423206
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 17:19 schreef simmu het volgende:

[..]

1 pijplijn tegelijk he jongens
pijpleidingen :r :{w
pi_114427621
quote:
7s.gif Op donderdag 19 juli 2012 17:41 schreef Barreltje het volgende:

[..]

pijpleidingen :r :{w

pi_114433514
quote:
7s.gif Op donderdag 19 juli 2012 17:05 schreef Barreltje het volgende:

[..]

*O*

hoeveel pagina's had je gewild? O-)
echt 8, of mag het wat meer zijn?
pi_114442940
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 21:20 schreef simmu het volgende:

[..]

hoeveel pagina's had je gewild? O-)
echt 8, of mag het wat meer zijn?
meer mag ook prima :D als je bakken inspiratie hebt! ;)

pi_114443005
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 19:30 schreef simmu het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

NERD :{w

vrijdag 20 juli 2012 @ 16:34:03 #173
160723 mariyette
vriendje, katten, huis!!
pi_114466854
Jeej, ik hoorde van het thuisfront dat mijn boekje ook is gearriveerd! Morgen weer zelf thuis on te gaan kijken!! Ben benieuwd!
  zaterdag 21 juli 2012 @ 11:09:57 #174
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_114490968
Mignonne, ik ben zo benieuwd O+

Oeke, boekje van Elmo is eindelijk onderweg :@

En weer eens een preview!
Oude (on)bekende.
  zondag 22 juli 2012 @ 23:27:37 #175
160723 mariyette
vriendje, katten, huis!!
pi_114549988
Ik ben weer thuis en mijn boekje ook! Genoten van alle mooie dingen die jullie gemaakt hebben dames! Superbedankt! Voor de nieuwsgierige Aagjes hier zal ik van de week een fotoshoot houden van mijn boekje... :p
pi_114574654
Bar, heb je inmiddels mijn boekje al op de post gedaan?
  maandag 23 juli 2012 @ 19:46:06 #177
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_114575065
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 11:09 schreef Mevr_Mus het volgende:
Mignonne, ik ben zo benieuwd O+

Oeke, boekje van Elmo is eindelijk onderweg :@

En weer eens een preview!
[ afbeelding ]
Oeh, is die voor mij?! O+ O+ Nais!!

Hier een sneak voor Mignonne! Ik heb je boekje dit weekend even naar Sorbootje gebracht! :+
  maandag 23 juli 2012 @ 20:30:23 #178
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_114577173
Heeft er iemand in ons groepje haar eigen boekje eigenlijk al terug?!
pi_114815117
quote:
14s.gif Op donderdag 19 juli 2012 23:59 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

NERD :{w
deze nerd is bijna klaar, kan zijn dat het morgen wordt dattie af komt wegens een noodgevalletje in poes-en-buurland (ingewikkeld verhaal met het hondje van de buren pesten wat een beetje backfire deed en nu 2 katjes die bang in een hoekje tuin bij de buren zitten)

enfin; morgen of overmorgen dus op de post, maar waarnaartoe dan :? :P
pi_114823531
tsjek. het wordt morgenavond dat ik het afmaak, we hadden ff buitenzitplicht bij de buren wegens het hondje van de andere buren en onze katjes die redelijk angstig bij de buren in de tuin schuilden. de wurmies ;(
pi_114823756
Ik moet bekennen dat ik het vrij achterlijk vind dat ik mijn boekje nog niet terug heb en ik zelf al een maand of 2 niets meer heb ontvangen.
  zondag 29 juli 2012 @ 23:23:01 #182
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_114827055
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 22:25 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik moet bekennen dat ik het vrij achterlijk vind dat ik mijn boekje nog niet terug heb en ik zelf al een maand of 2 niets meer heb ontvangen.
Hoeveel boekjes moet je nog krijgen en wie zit er voor jou KD?!
Ik heb hier nu het laatste boekje, van Sorbo. En als het goed is, is mijn eigen boekje nu ook bij de laatste.
pi_114835702
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 19:37 schreef simmu het volgende:

[..]

deze nerd is bijna klaar, kan zijn dat het morgen wordt dattie af komt wegens een noodgevalletje in poes-en-buurland (ingewikkeld verhaal met het hondje van de buren pesten wat een beetje backfire deed en nu 2 katjes die bang in een hoekje tuin bij de buren zitten)

enfin; morgen of overmorgen dus op de post, maar waarnaartoe dan :? :P
hmm.. geen idee.. zijn er nog vrijwilligers om in mijn boekje te knutselen?? ;)

pi_114837164
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2012 23:23 schreef Elmo76 het volgende:

[..]

Hoeveel boekjes moet je nog krijgen en wie zit er voor jou KD?!
Ik heb hier nu het laatste boekje, van Sorbo. En als het goed is, is mijn eigen boekje nu ook bij de laatste.
Lenaatje zit voor mij en ik moet er nog 1 geloof ik.
  maandag 30 juli 2012 @ 10:10:18 #185
30252 Soempie
Procreating
pi_114837459
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 09:56 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

Lenaatje zit voor mij en ik moet er nog 1 geloof ik.
En waar is jouw boekje dan nu?

Bellelena, ik maak deze week het boekje van Kyara af en dan stuur ik hem eind deze week of meteen begin volgende week naar jou.
pi_114837603
Prima! Ik kijk er naar uit!!
pi_114837668
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 10:10 schreef Soempie het volgende:

[..]

En waar is jouw boekje dan nu?

Bellelena, ik maak deze week het boekje van Kyara af en dan stuur ik hem eind deze week of meteen begin volgende week naar jou.
ik heb geen flauw idee?!
  maandag 30 juli 2012 @ 10:22:41 #188
30252 Soempie
Procreating
pi_114837727
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 10:19 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

ik heb geen flauw idee?!
Snoopy heeft in dit topic nog een sneak voor je geplaatst, dus ik denk dat hij nu bij Lenaatje ligt?
  maandag 30 juli 2012 @ 10:24:24 #189
30252 Soempie
Procreating
pi_114837767
Die sneak was een maand geleden.
pi_114837928
:')

Van dattem.
Meer dan een maand geleden zou ik die van mevr. mus krijgen, lees ik net.
  maandag 30 juli 2012 @ 10:41:04 #191
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_114838152
Oh, ik dacht dat iedereen zijn boekje allang binnen had en dat er nu alleen nog maar bonusrondes waren :o
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  maandag 30 juli 2012 @ 10:55:00 #192
30252 Soempie
Procreating
pi_114838484
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 10:32 schreef Kleurdoos het volgende:

Van dattem.
Je boekje kan ook bij Oeke liggen lees ik nu?

En:

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 17:40 schreef mignonne het volgende:

[..]

:?

Dat boekje is naar Snoopy.
pi_114838800
quote:
10s.gif Op maandag 30 juli 2012 08:01 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

hmm.. geen idee.. zijn er nog vrijwilligers om in mijn boekje te knutselen?? ;)
Ik wil nog wel :)
pi_114841742
ik heb geen idee soemp. t enige wat ik weet is dat ik mijn boekje nog niet heb en dat vind ik aardig stom. Zeker omdat ik week na week ervoor zorgde dat de boekjes die ik kreeg netjes aangeleverd werden bij de volgende. binnen 10 dagen.
pi_114841983
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 10:41 schreef livelink het volgende:
Oh, ik dacht dat iedereen zijn boekje allang binnen had en dat er nu alleen nog maar bonusrondes waren :o
:N
  maandag 30 juli 2012 @ 12:48:35 #196
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_114842340
Heb jij jouw boekje ook nog niet Ophelia?

Ik heb nu Soempies boekje. De ideeen zitten nu vooral nog in mijn hoofd maar dat gaan we snel omzetten naar creabeabrouwsels :D

(Midas' babyalbum ging even voor, sorry soemp :* )
  maandag 30 juli 2012 @ 13:17:14 #197
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_114843192
quote:
1s.gif Op maandag 30 juli 2012 11:09 schreef mrien het volgende:

[..]

dan mag ie hier heen simmu ! ;)

ik stuur die van jou (simmu) iig naar Troel, alleen moet ik de ideeen nog even op papier krijgen
en daar tijd voor maken :X :@
  maandag 30 juli 2012 @ 13:21:54 #198
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_114843404
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 19:26 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

DV heeft even wat meer tijd nodig :Y (en dat vind ik prima, maar dat maakt me niet minder nieuwsgierig :P )
Boekje komt deze week naar je toe.. Eindelijk wat rust in mijn hoofd en huis om te kunnen knutselen
pi_114844206
quote:

[..]

of je dan ff je adres enzo pmt :P
pi_114845137
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 10:55 schreef Soempie het volgende:

[..]

Je boekje kan ook bij Oeke liggen lees ik nu?

En:

[..]

:?

Dat boekje is naar Snoopy.
Nog niet ontvangen en ik zit nu 3 weken in het buitenland.
Kleurdoos, je boekje ligt al heel lang bij lenaatje. Geen idee wat haar status is :{
pi_114861782
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 22:25 schreef Kleurdoos het volgende:
Sorry kleurdoos het ligt bij mij! morgen gaat het naar Oeke, dat zou het 1,5 terug al maar er zijn hier thuis dingen aan de hand waardoor mijn hoofd er niet naar stond! Het is inderdaad al een week of 4 hier. Schaam me dood!

Ik moet nog wel het boekje krijgen die Snoopy nu heeft, zodra ik die heb ga ik als een tierelier aan de slag!
pi_114861912
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 10:32 schreef Kleurdoos het volgende:

Van dattem.
Weet niet waar je dat leest maar ik heb het nog niet, dus dat kan niet. Kan wel zijn dat ik een maand geleden geschreven heb dat ik het zodra ik het had en klaar was zsm naar je toe zou sturen. Maar ik heb het nog niet ......
pi_114861977

[ Bericht 100% gewijzigd door Lenaatje op 30-07-2012 19:58:57 ]
pi_114862003
Maar Snoopy had het boekje van Mw. Mus al bij mij moeten zijn dan of moet het nog verzonden worden.
pi_114865975
Ik heb allang geen boekje meer gekregen. Die van kleurdoos was de laatste.
pi_114866478
Ik las het later snoopy. We wachten het af!
  maandag 30 juli 2012 @ 21:15:47 #207
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_114866980
Maar is het boekje van mevr Mus dan nog bij Mignonne? Of is het ergens kwijtgeraakt? :o
Mignonne, verlos ons uit het ongewisse! en er staat nog een sneakje voor je klaar :+
pi_114868616
Zie net dat het plan was het de 14e te versturen naar snoopy, dan hoop ik niet dat het kwijt is inderdaad.
pi_114925964
Het boekje van Elmo is vandaag binnengekomen. :)
Althans het lag al een paar dagen bij de buren maar ik was niet thuis.
Het ziet er mooi uit!
Ik ga proberen een beetje vaart erin te gooien.

En KD, zodra ik je boekje heb, doe ik mijn best het snel bij jou te krijgen! 8-)
  woensdag 1 augustus 2012 @ 01:09:48 #210
160723 mariyette
vriendje, katten, huis!!
pi_114929059
Zijn er nog mensen die boekjesvulling zoeken? Ik heb nog wel wat inspiratie over en ruimte in mijn eigen boekje....
Uhm Klumsy, er liggen nog pagina's voor jouw boekje klaar, komt ie nog mijn kant op?
pi_114935350
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 01:09 schreef mariyette het volgende:
Zijn er nog mensen die boekjesvulling zoeken? Ik heb nog wel wat inspiratie over en ruimte in mijn eigen boekje....
Uhm Klumsy, er liggen nog pagina's voor jouw boekje klaar, komt ie nog mijn kant op?
Boekje van Klumsy ligt [insert schaamrood op de kaken] nog steeds bij mij. Ik ben halverwege, dus ik verwacht zondag naar de brievenbus te gaan ermee.
pi_114935371
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 01:09 schreef mariyette het volgende:
ik wil wel ruilen :Y
we hebben een minirondje gaande; mijnes gaat nu naar troel en ik krijg die van troel, dus daar moeten we ff op wachten dan...

edit; dit is trouwens een 'eigen' boekje, aangezien het originele boekje al vol was
pi_114935546
Oeke hij is gisteren weggegaan, dus misschien vandaag al bij je!

Kd ik maak straks een sneak voor je!
  woensdag 1 augustus 2012 @ 22:40:59 #214
160723 mariyette
vriendje, katten, huis!!
pi_114971008
Simmu, doe maar een pm als je boekje klaar is om mijn kant op te komen! Leuk!

SummerBreeze, foei! :p Ik zie Klumsy haar boekje wel verschijnen...
  donderdag 2 augustus 2012 @ 16:37:30 #215
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_115003697
quote:

[..]

wil je trouwens ook nog je boekje naar mij opsturen? :)
zo ja.. pm! ;)
  donderdag 2 augustus 2012 @ 16:38:17 #216
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_115003738
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 22:40 schreef mariyette het volgende:
Simmu, doe maar een pm als je boekje klaar is om mijn kant op te komen! Leuk!

SummerBreeze, foei! :p Ik zie Klumsy haar boekje wel verschijnen...
je kan het ook even met Troel kortsluiten ;) dan stuurt zij hem op naar jou ? :P

ohh en Troel.. ik heb de laatste "materialen" voor de laatste bladzijde in mijn tas zitten.. dus morgen gaat ie op de post! :Y
en ik zal em maar opbergen voor als je jongens weer terugzijn.. er is veel om te voelen! O+

[ Bericht 10% gewijzigd door Barreltje op 02-08-2012 16:44:22 ]
pi_115009286
Nooooh boekje van mevr. Mus ligt hier nog :o op de keukentafel :') ingepakt en wel. En iedere ochtend denk ik oh ja! en iedere keer vergeet k het.
Sorry :X ik ga hem gelijk nu op de bus doen, misschien ben ik nog net voor de buslichting, dan zou je hem met een beetje mazzel morgen hebben snoops.
pi_115009374
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 19:46 schreef Elmo76 het volgende:

[..]

Oeh, is die voor mij?! O+ O+ Nais!!

Hier een sneak voor Mignonne! Ik heb je boekje dit weekend even naar Sorbootje gebracht! :+
[ afbeelding ]
awesome!! O+ wat leuk! :D
pi_115010130
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 18:37 schreef mignonne het volgende:
Nooooh boekje van mevr. Mus ligt hier nog :o op de keukentafel :') ingepakt en wel. En iedere ochtend denk ik oh ja! en iedere keer vergeet k het.
Sorry :X ik ga hem gelijk nu op de bus doen, misschien ben ik nog net voor de buslichting, dan zou je hem met een beetje mazzel morgen hebben snoops.
Eh, ik zit nog ruim 2 weken in italië...
pi_115010232
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 18:58 schreef snoopy het volgende:

[..]

Eh, ik zit nog ruim 2 weken in italië...
oh. :') zal ik het dan nog even hier bewaren? :@ het past wel door de brievenbus hoor overigens
pi_115010796
Stuur maar op, dan is het iig weer een stationnetje verder :)
pi_115014167
Jouw boekje is vandaag aangekomen Barreltje!
Nog geen tijd gehad om er in te kijken :@ wegens drukte uit werk en kinderen naar bed, maar hij is er in ieder geval!
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 09:38:16 #223
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_115038420
simmu.. je boekje is op de post!
troel, met de bedrijfspost.. dus hopelijk heb je em morgen en anders maandag dinsdag!

en ik ben aan het uitzoeken hoe ik een foto van photobucket hier krijg.. maar het lukt me nog niet helemaal :X :N
pi_115038475
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 09:38 schreef Barreltje het volgende:
simmu.. je boekje is op de post!
troel, met de bedrijfspost.. dus hopelijk heb je em morgen en anders maandag dinsdag!

en ik ben aan het uitzoeken hoe ik een foto van photobucket hier krijg.. maar het lukt me nog niet helemaal :X :N
jouwes is al op de post en ik heb foto's gemaakt, maar nog geen tijd om daar een leuke sneak voor te klutselen...... komt eraan!

of je leest even verder:
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 20:22 schreef mrien het volgende:
Jouw boekje is vandaag aangekomen Barreltje!
Nog geen tijd gehad om er in te kijken :@ wegens drukte uit werk en kinderen naar bed, maar hij is er in ieder geval!
laten we het er op houden dat het niet mijn dag is vandaag...
pi_115039965
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 09:22 schreef Lenaatje het volgende:
Oeke hij is gisteren weggegaan, dus misschien vandaag al bij je!

Kd ik maak straks een sneak voor je!
dat wordt vast een hele uitgebreide sneak? :+
pi_115048234
Ja! :Y Mijn laptop doet het niet en de computer staat op zolder en die zijn we net aan het verbouwen, dus kon er niet bij! Dus vandaar! Maar komt ie dan!

Sneakjes voor Kleurdoos!

[ Bericht 7% gewijzigd door Lenaatje op 03-08-2012 19:30:32 ]
  maandag 6 augustus 2012 @ 12:13:18 #227
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_115179670
Zo boekje van Ophelia is eindelijk op de post, sorry dat het zo lang duurde :@
pi_115180074
ha Lena, leuk :+ mooie kinderen ook :+
pi_115190966
joehoe, barreltje
  maandag 6 augustus 2012 @ 16:54:09 #230
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_115192271
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 16:29 schreef simmu het volgende:

joehoe, barreltje
[ afbeelding ]
Wow!
nou maar hopen dat je mijn "gepruts"ook wat vind! :o :@
ohh en mrien.. je boekje heb ik nog niet in de brievenbus gevonden, maar misschien heb ik vandaag geluk ;)
pi_115192697
quote:
7s.gif Op maandag 6 augustus 2012 16:54 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Wow!
ohh en mrien.. je boekje heb ik nog niet in de brievenbus gevonden, maar misschien heb ik vandaag geluk ;)
je zal het wel zien, er is een plan en een paperclipje :P
  maandag 6 augustus 2012 @ 17:08:52 #232
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_115193037
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 17:02 schreef simmu het volgende:

[..]

je zal het wel zien, er is een plan en een paperclipje :P
quote:
I love it when a plan comes together :7
ben idd benieuwd! :D
pi_115195151
quote:
7s.gif Op maandag 6 augustus 2012 16:54 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Wow!
Kan kloppen :) ik heb hem net in de brievenbus gestopt ;)
pi_115198710
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2012 17:45 schreef mrien het volgende:

[..]

Kan kloppen :) ik heb hem net in de brievenbus gestopt ;)
ohhh :D
DAN maak ik me nog geen zorgen! :)

pi_115250741
HIj is er! *O*
en er ligt nu allemaal pasta tussen de bank }:|
ik moet eens goed gaan denken wat ik hier van ga maken ;)
maar dat gaat vast wel goed komen! :D

al een nieuwe afzender bedacht?

pi_115254208
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 18:50 schreef Barretje80 het volgende:
HIj is er! *O*
en er ligt nu allemaal pasta tussen de bank }:|
ik moet eens goed gaan denken wat ik hier van ga maken ;)
maar dat gaat vast wel goed komen! :D

al een nieuwe afzender bedacht?
Fijn dat hij er is :)

Nog niet, als iemand nog wilt? Bellelena misschien O-)
pi_115261184
O+

Je weet mijn adres al Barreltje, dus dan mag je hem naar mij sturen als je klaar bent!
pi_115261858
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 21:52 schreef bellelena het volgende:
O+

Je weet mijn adres al Barreltje, dus dan mag je hem naar mij sturen als je klaar bent!
prima! gaat goed komen! :D
en dat gebeurt natuurlijk pas over 2 weken want ik moet nog even inspiratie krijgen :P ik heb namelijk Heulemaal-totaal-geen overeenkomsten met mrien, dus dat wordt een mooie uitdaging :D

pi_115262314
Hihi, doe maar rustig aan hoor! Ik hoor het wel tegen de tijd dat ie hierheen komt :D

Enne, succes met de inspiratie!
pi_115268866
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 21:52 schreef bellelena het volgende:
O+

O+
pi_115279940
Bijna klaar met het voorbereidende werk voor Soempie's boekje *O*
pi_115287658
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 12:23 schreef Kleurdoos het volgende:
ha Lena, leuk :+ mooie kinderen ook :+
Dank!

Er rust een vloek op je boekje, heb het voor de 2e keer terug gekregen van de postmeneer! Omdat ze niet kunnen/willen lezen! Ga vandaag weer een poging doen het bij Oeke te krijgen!
Krijg als schadevergoeding van de TNT een setje postzegels! *O*
pi_115372440
Sneak voor Soempie!

vrijdag 10 augustus 2012 @ 16:12:50 #244
30252 Soempie
Procreating
pi_115383709
Wat gaaf! O+ !

Ik ben nu bezig met de laatste paar pagina's in jouw boekje. Druk aan het tekenen. O+ Morgen pas ik op drie kindjes en ik heb goede hoop dat ze aan het eind van de dag zo moe zijn dat ze in bed storten en ik de avond heb om m'n laatste pagina's af te maken. O-) :+

Nogmaals excuses voor de vertraging. :@
pi_115383753
Geen probleem joh, neem je tijd! :*
pi_115503426
Bar? Hoe zit het nou met mijn boekje...
  maandag 13 augustus 2012 @ 12:45:55 #247
30252 Soempie
Procreating
pi_115508036

Sneak voor Kyara. *O*
pi_115523506
WOW!

Wat gaaf! O+ O+ O+

kom ik aan met mijn geplakte plaatjes :@
pi_115534782
Oeke is het boekje van Kleurdoos inmiddels bij jou terechtgkomen?
pi_115553582
Barreltje, waar mag jouw boekje na mij heen? Hij is namelijk bijna klaar (lees zometeen)
pi_115554545
Klaar! En gelijk een Sneak!

dinsdag 14 augustus 2012 @ 14:17:25 #252
30252 Soempie
Procreating
pi_115555629
mrien, wat een leuke sneaks altijd. O+

Kyara, je hebt gewoon 11 toffe pagina's gemaakt! :o En ik ben er heel blij mee. O+ Erg leuke tips voor omgeving Arnhem. En Simon's cat is inderdaad zo herkenbaar. :D
En onze boekensmaak komt overeen. The Tjong Khing, die tekeningen zijn zo goed. En de 2 boeken die je noemt waar zijn tekeningen in staan kende ik nog niet! Astrid Lindgren natuurlijk wel. O+ De naam van M. komt uit Ronja de roversdochter. En ik moet bekennen dat ik m'n moeder altijd Jip en Janneke en Pluk van de Petteflet liet voorlezen, maar dat ik Otje weigerde. :? 8)7 Die ga ik zeer binnenkort toch zelf eens lezen. :Y

Dankjewel voor je gave pagina's. :*

* muziek van Glass op gaat zoeken
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 14:32:45 #253
30252 Soempie
Procreating
pi_115556115
Kyara, ik zeg zo net tegen m'n man: 'kijk, de millinger theetuin! Dat lijkt me echt mooi, daar wil ik graag heen'. Hij: 'Ja, dat is ook heel mooi, daar zijn we drie jaar geleden geweest namelijk'.

:') :@

Was inderdaad erg mooi. O+
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 19:28:59 #254
160723 mariyette
vriendje, katten, huis!!
pi_115568067
I proudly present to you:

Het boekje van Klumsy!

Vandaag hier aangekomen, snel nog voller maken en dan naar de rechtmatige eigenaar.
Hoe zit t met de andere boekjes, lief stil groepje??
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 20:01:22 #255
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_115569285
Liedjes :W Ben weer thuis heur, dus stuur het boekje maar eens op :P

En wat een mooie sneaks hier! O+
pi_115569491
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 19:28 schreef mariyette het volgende:
I proudly present to you:

Het boekje van Klumsy!

Vandaag hier aangekomen, snel nog voller maken en dan naar de rechtmatige eigenaar.
Hoe zit t met de andere boekjes, lief stil groepje??
Wow, heeft het boekje er toch nog lang over gedaan :o

Voortaan dus maar niet meer in de postkamer van mijn werk droppen...
pi_115587188
Ik ben zo benieuwd naar de werkjes van mijn 'groepje'.
Maar ik wacht al een 2? maanden op mijn boekje...
pi_115596005
*O* Het boekje van Kyara werd hier gebracht door de postbode vandaag!

Er staan al zoveel leuke dingen in, ik ga eens broeden op hoe ik dat weer mooi kan gaan aanvullen O+
pi_115597281
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 20:01 schreef Susie het volgende:
Liedjes :W Ben weer thuis heur, dus stuur het boekje maar eens op :P

En wat een mooie sneaks hier! O+
Jeuhhhhh dan snel de laatste dingetjes afmaken en dan komt tie naar je toe hoor *O*
  woensdag 15 augustus 2012 @ 15:35:12 #260
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_115600046
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 14:30 schreef LiedjeBackstage het volgende:

[..]

Jeuhhhhh dan snel de laatste dingetjes afmaken en dan komt tie naar je toe hoor *O*
*O* ben zo ontzettend nieuwsgierig!
  woensdag 15 augustus 2012 @ 15:46:08 #261
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_115600571
Oeke, je boekje komt bijna naar huis *O*
Oude (on)bekende.
pi_115711548
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 14:17 schreef Soempie het volgende:
mrien, wat een leuke sneaks altijd. O+

Kyara, je hebt gewoon 11 toffe pagina's gemaakt! :o En ik ben er heel blij mee. O+ Erg leuke tips voor omgeving Arnhem. En Simon's cat is inderdaad zo herkenbaar. :D
En onze boekensmaak komt overeen. The Tjong Khing, die tekeningen zijn zo goed. En de 2 boeken die je noemt waar zijn tekeningen in staan kende ik nog niet! Astrid Lindgren natuurlijk wel. O+ De naam van M. komt uit Ronja de roversdochter. En ik moet bekennen dat ik m'n moeder altijd Jip en Janneke en Pluk van de Petteflet liet voorlezen, maar dat ik Otje weigerde. :? 8)7 Die ga ik zeer binnenkort toch zelf eens lezen. :Y

Dankjewel voor je gave pagina's. :*

* muziek van Glass op gaat zoeken
Ik ben lang lang geleden naar een signeersessie van The Tjong King geweest en hij heeft toen een tekening van mij gemaakt in mijn boek van Kleine Sofie en Lange wapper. O+

Phillip Glass al gevonden?

Fijn dat je er blij mee bent O+ :*
pi_115711560
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 13:59 schreef bellelena het volgende:
*O* Het boekje van Kyara werd hier gebracht door de postbode vandaag!

Er staan al zoveel leuke dingen in, ik ga eens broeden op hoe ik dat weer mooi kan gaan aanvullen O+
*O*
ben benieuwd!

Zou ik nou ook in jouw boekje? If so, kom maar door hoor!
pi_115711615
quote:
17s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 12:29 schreef Kyara het volgende:

[..]

*O*
ben benieuwd!

Zou ik nou ook in jouw boekje? If so, kom maar door hoor!
Jep, maar die is nog bezig binnen mijn eigen groepje, ivm kwijtraken aan het begin. Zodra die daar klaar is, dan laat ik het weten!
pi_115711689
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 12:31 schreef bellelena het volgende:

[..]

Jep, maar die is nog bezig binnen mijn eigen groepje, ivm kwijtraken aan het begin. Zodra die daar klaar is, dan laat ik het weten!
Is goed! Wil je mijn boekje als je klaar bent naar Barreltje sturen?
pi_115711716
quote:
17s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 12:33 schreef Kyara het volgende:

[..]

Yes, haar adres ken ik uit mijn hoofd! In ons groepje stuurde ik ook elke keer daarheen *) dus dat komt helemaal goed!
pi_115712164
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 12:13 schreef droomvrouwtje het volgende:
Zo boekje van Ophelia is eindelijk op de post, sorry dat het zo lang duurde :@
Ik heb nog niets binnen :N -O-
*hoopt dat hij niet zoek is ;(
pi_115714877
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 09:41 schreef ymme het volgende:
Ik ben zo benieuwd naar de werkjes van mijn 'groepje'.
Maar ik wacht al een 2? maanden op mijn boekje...
Volgens mijn gegevens moet het ondertussen al in je bezit zijn...
pi_115715024
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 14:46 schreef _Bar_ het volgende:

[..]

Volgens mijn gegevens moet het ondertussen al in je bezit zijn...
welke gegevens? Is het pakketpost.
Gisteravond nog niets.
pi_115722238
Boekje van mevr. Mus is binnen zag ik net. Wat een keurig beschaafd boekje zo op het eerste gezicht :D Maar wel leuk O+
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 20:36:16 #271
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_115724044
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 19:30 schreef snoopy het volgende:
Boekje van mevr. Mus is binnen zag ik net. Wat een keurig beschaafd boekje zo op het eerste gezicht :D Maar wel leuk O+
Ik ben dan ook een beschaafde mevrouw :+
Oude (on)bekende.
pi_115725044
quote:
17s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 12:33 schreef Kyara het volgende:

[..]

*O*

zondag 19 augustus 2012 @ 16:53:59 #273
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_115750023
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 12:52 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Ik heb nog niets binnen :N -O-
*hoopt dat hij niet zoek is ;(
:( dat hoop ik ook niet.. Ik krijg wat van post NL. Anders ga ik er eens achteraan mailen. Ik heb namelijk ook op envelop mijn adres gedaan.. *duimt voor goede terugkomst*
pi_115750615
Oeke is het boekje van kleurloos er al?
pi_115757098
zit je mijn eigen woordgrap te jatten :P
maar ik ben ook benieuwd ..
pi_115761260
Ja! Het boekje van Kleurdoos en het boekje van Elmo zijn bij mij. Ik heb momenteel heel erg weinig internet en ik werk aan de boekjes bij kaarslicht...
Geef me nog even hoor, het kost toch wat moeite zo in het donker. ;)
pi_115764784
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 20:27 schreef Kleurdoos het volgende:
zit je mijn eigen woordgrap te jatten :P
maar ik ben ook benieuwd ..
Haha nee zie ook nu pas de tikfout!!!
pi_115764821
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 22:14 schreef oeke het volgende:
Ja! Het boekje van Kleurdoos en het boekje van Elmo zijn bij mij. Ik heb momenteel heel erg weinig internet en ik werk aan de boekjes bij kaarslicht...
Geef me nog even hoor, het kost toch wat moeite zo in het donker. ;)
Oh gelukkig! Succes!
pi_115797063
DV ik heb hem! *O* (hij lag al een tijdje bij één van de buren)

Straks rustig doorbladeren O+
pi_115831464
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 20:42 schreef _Ophelia_ het volgende:

*O*

en en en?
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 18:21:46 #281
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_115831651
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 20:42 schreef _Ophelia_ het volgende:

*pfieuw.. Opgelucht ademhaalt* hihihi
pi_115833082
quote:
17s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 18:16 schreef Kyara het volgende:

[..]

*O*

en en en?
Goeie muziektip :D (en rozemarijn is één van de weinige planten die ik tot afgelopen winter in leven wist te houden)

Verder een heel tof recept voor frambozencakejes en curry :9 (ik hou van indiaas eten), meerdere jamrecepten, heel veel andere toffe recepte, mooie teksten, zonnebloemzaadjes (één van mijn favoriete bloemen :Y ), bosaardbeizaadjes (achtertuin op het oosten, die dingen schieten hier als paddestoelen de grond uit :+ )

O+ Mijn avond kon niet meer stuk, bedankt allemaal! :* O+
pi_115834085
Fijn dat hij er is!!!

Barreltje jouw boekje gaat morgen verder :) was hem vandaag vergeten
pi_115834552
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 20:36 schreef Mevr_Mus het volgende:

[..]

Ik ben dan ook een beschaafde mevrouw :+
ik vond je boekje zo mooi :D dus ik wilde er heel netjes in werken O+
niet dat dat geslaagd is, maar het idee was er :+
pi_115834588
Sorbo! welke boekjes krijg ik nu nog? Die van Snoopy sowieso, maar kreeg ik nou ook nog die van Lenaatje? Wanneer krijg ik die denk je?
pi_115835587
Ik ben in die van Lenaatje, Snoopy en van jou tegelijk bezig en wil ze in één keer versturen. Is dat goed? Ik probeer het deze week af te hebben, voor ik (weer) naar Italie ga. Lukt dat niet dan kort daarna (is naar een weekje).

En dan doe ik het nooooooooit meer, in ieder geval niet in combinatie met draagmoeder zijn (duh) :D Hoe leuk ook, ik krijg het gewoon niet voor elkaar om alles op tijd te doen. :@
pi_115836354
oh. uhm. okay I guess. Maar krijg ik dan mijn boekje tegelijk met de andere twee? Nouja okay doe maar.
pi_115838257
Wil je dat liever niet? Kan ook anders hoor! :)
pi_115838638
Ik kan ook eerst de boekjes van Lenaatje en Snoopy versturen en daarna pas die van jou. Dan focus ik me nu eerst op die andere twee.
pi_115838999
ja doe dat maar, dan kan ik namelijk ook al verder. Ik krijg het strakjes weer erg druk met de opleiding dus hoe eerder ik de twee resterende boekjes heb hoe beter :)
pi_115839439
Oke! :)
pi_115972259
We zijn thuis, met licht en hopelijk wat meer rust, dus ik ga de resterende blz in de boekjes maken, en dan hoop ik dat ze dinsdag op de bus kunnen, Elmo en KD.
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 15:46 schreef Mevr_Mus het volgende:
Oeke, je boekje komt bijna naar huis *O*
Mevr Mus, heb je het al verstuurd? Er is hier nog niets aangekomen...
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 22:04:50 #293
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_115972383
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 22:03 schreef oeke het volgende:
We zijn thuis, met licht en hopelijk wat meer rust, dus ik ga de resterende blz in de boekjes maken, en dan hoop ik dat ze dinsdag op de bus kunnen, Elmo en KD.
Ooooh, spannend, dan ga ik m'n boekje terugkrijgen! Ben heel erg benieuwd! O+
pi_115982897
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 21:03 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

*O*
Jouw boekje is binnen! Hij is leuk! Ik ga er z.s.m. mee aan de slag.
pi_115983039
quote:
17s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 08:25 schreef Kyara het volgende:

[..]

Jouw boekje is binnen! Hij is leuk! Ik ga er z.s.m. mee aan de slag.
*G* die van jou heb ik nog niet.. die moet van bellelena komen toch?:)

zaterdag 25 augustus 2012 @ 08:54:17 #296
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_115983045
Mijn boekje is nog steeds niet thuis ;(
pi_115983161
wil er nog iemand een stukje van mij in haar boekje? ik ben ff boekjeloos ;(
pi_115984085
ik ben benieuwd naar mijn boekje, denk dat hij nu bij de laatste is en dan naar mij terug gaat?
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_115985087
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 08:53 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

*G* die van jou heb ik nog niet.. die moet van bellelena komen toch?:)
Ja, klopt :Y
pi_116414257
*schopje!

Ehm, ik moet bekennen dat ik nog steeds niet klaar ben. Iets teveel (stomme) verplichtingen. :( :@
Maar hopelijk gaat het me snel lukken.

Zijn er al meer boekjes thuisgekomen? O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')