een recooooooooordquote:Op donderdag 12 juli 2012 15:07 schreef mignonne het volgende:
Sorbo het boekje is binnen!
Mevrouw Mus ik ben al heftig aan de knutselzodra ie klaar is gaat ie naar Snoopy
ik ben klaarquote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:20 schreef De_Taartjesfee het volgende:
wat is het stil in dit topic zegIs iedereen knutselmoe?
ja zeg jaag me een beetje op andersquote:
ik wil wel een boekje opsturen hoorquote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:26 schreef simmu het volgende:
[..]
ik ben klaar![]()
wie wil iets in een boekje?
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:40 schreef mignonne het volgende:
[..]
ja zeg jaag me een beetje op anders![]()
het boekje van mevrouw Mus gaat morgen op de bus, vanmiddag ga ik niet meer redden. Dan heb je hem maandag denk ik? Het is zo'n zelfde formaat boekje als de mijne, kun je alvast vooruit fröbelen
zullen we even pmmen danquote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:40 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik wil wel een boekje opsturen hoor
Ben op de helft! Morgen en zondag nog aan de knutsel en dan hoop ik maandag klaar te zijn! Vandaag besst opgeschoten!quote:
neuhh! doe gewoon leuk wat je zelf leuk en mooi vindt hoor!!! ik ben gewoon een begaaft wegmoffelaar van verkeerd geknipt en geplaktquote:Op woensdag 18 juli 2012 07:43 schreef Barretje80 het volgende:
Simmu!
je boekje is binnen hoor!
en wat issie mooi!
nou kan ik niet met mijn scheur en plakwerk aankomen.. nu moet ik netjes binnen de lijntjes gaan knippen!![]()
wanneer moet ie terug, of wil je dat ik hem doorstuur naar iemand anders?
enneh; scheuren is in scrapland helemaal hip weet je! en ik kan het niet. ik krijg dat gewoon echt mijn systeem niet inquote:Op woensdag 18 juli 2012 07:43 schreef Barretje80 het volgende:
Simmu!
je boekje is binnen hoor!
en wat issie mooi!
nou kan ik niet met mijn scheur en plakwerk aankomen.. nu moet ik netjes binnen de lijntjes gaan knippen!![]()
wanneer moet ie terug, of wil je dat ik hem doorstuur naar iemand anders?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |