Sorbo is een weekendje weg met dr lief. Hopelijk is ze niet vergeten om het boekje van te voren te posten!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:37 schreef snoopy het volgende:
@sorbo, hoe staat het ermee? Ga jij doorsturen naar mignonne?
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 10:52 schreef LiedjeBackstage het volgende:
Susie, ik ga echt asap weer verder in je boekje. Even roerige tijden in huize Backstage maar dat is geen excuus
ik heb het nog niet ontvangen, maar misschien komt het dan dinsdag.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 11:01 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Sorbo is een weekendje weg met dr lief. Hopelijk is ze niet vergeten om het boekje van te voren te posten!
quote:Op zondag 8 juli 2012 14:49 schreef debuurvrouw het volgende:
Ooooooh! door een ongelukkig teen-incident van zoon nog niet toegekomen aan vertellen dat mijn boekje terug is!
Wat is het moooooooi! super! moet er nog even voor gaan zitten om het allemaal in me op te nemen.maar zo geweldig om door te bladeren al. en tranen weg te pinken
En? Heb je em? Hij is gisteren EINDELIJK verzonden. En dan nu een sprintje inzetten.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:41 schreef mignonne het volgende:
[..]
ik heb het nog niet ontvangen, maar misschien komt het dan dinsdag.
nope, vandaag niets ontvangen, misschien morgenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:04 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
En? Heb je em? Hij is gisteren EINDELIJK verzonden. En dan nu een sprintje inzetten.
ik heb geen idee hoe dat stekken werkt hoor, en wanneer dat moet, of watdanquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:10 schreef debuurvrouw het volgende:
ooooh! wat een gaaf boekje! ik had het merendeel gezien bedacht ik me, maar echt, zo leuk. En natuurlijk Bramgeen idee waarom het me zo raakt, maar het is echt een van mijn lievelingse
Supertof! en natuurlijk binnenkort de grote wijnbes-aardbeien swap.
ha! dat komt goed uit, ik ook niet.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:11 schreef simmu het volgende:
[..]
ik heb geen idee hoe dat stekken werkt hoor, en wanneer dat moet, of watdan
Ik vrees ervoor dat er een vloek rust op het boekje van Klumsy. Er is namelijk nog niets binnen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:57 schreef _Bar_ het volgende:
Summerbreeze het boekje van Klumsy is wederom op de post gegaan, ik weet niet of ik helemaal op tijd was, maar in elk geval hij is onderweg naar jou.
En jou boekje probeer ik van de week af te krijgen.
een recooooooooordquote:Op donderdag 12 juli 2012 15:07 schreef mignonne het volgende:
Sorbo het boekje is binnen!
Mevrouw Mus ik ben al heftig aan de knutselzodra ie klaar is gaat ie naar Snoopy
ik ben klaarquote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:20 schreef De_Taartjesfee het volgende:
wat is het stil in dit topic zegIs iedereen knutselmoe?
ja zeg jaag me een beetje op andersquote:
ik wil wel een boekje opsturen hoorquote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:26 schreef simmu het volgende:
[..]
ik ben klaar![]()
wie wil iets in een boekje?
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:40 schreef mignonne het volgende:
[..]
ja zeg jaag me een beetje op anders![]()
het boekje van mevrouw Mus gaat morgen op de bus, vanmiddag ga ik niet meer redden. Dan heb je hem maandag denk ik? Het is zo'n zelfde formaat boekje als de mijne, kun je alvast vooruit fröbelen
zullen we even pmmen danquote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:40 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik wil wel een boekje opsturen hoor
Ben op de helft! Morgen en zondag nog aan de knutsel en dan hoop ik maandag klaar te zijn! Vandaag besst opgeschoten!quote:
neuhh! doe gewoon leuk wat je zelf leuk en mooi vindt hoor!!! ik ben gewoon een begaaft wegmoffelaar van verkeerd geknipt en geplaktquote:Op woensdag 18 juli 2012 07:43 schreef Barretje80 het volgende:
Simmu!
je boekje is binnen hoor!
en wat issie mooi!
nou kan ik niet met mijn scheur en plakwerk aankomen.. nu moet ik netjes binnen de lijntjes gaan knippen!![]()
wanneer moet ie terug, of wil je dat ik hem doorstuur naar iemand anders?
enneh; scheuren is in scrapland helemaal hip weet je! en ik kan het niet. ik krijg dat gewoon echt mijn systeem niet inquote:Op woensdag 18 juli 2012 07:43 schreef Barretje80 het volgende:
Simmu!
je boekje is binnen hoor!
en wat issie mooi!
nou kan ik niet met mijn scheur en plakwerk aankomen.. nu moet ik netjes binnen de lijntjes gaan knippen!![]()
wanneer moet ie terug, of wil je dat ik hem doorstuur naar iemand anders?
dan sluit je aan bij barretje en mijquote:Op woensdag 18 juli 2012 07:48 schreef Troel het volgende:
Mijn boekje is ook binnen
En het valt me vies tegen hoe leeg die laatste bladzijdes zijn en hoeveel het er zijn. Er is een heleboel in gedaan, maar het lijkt heel weinig. Stom gedoe
Maar hij kan dus nog op pad, als er nog liefhebbers zijn!
ik heb troel d'r boekje al gehadquote:
yo troel! wat vind je van dat plan?quote:Op woensdag 18 juli 2012 09:33 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik heb troel d'r boekje al gehad
maar naar jou kan ie vast wel!![]()
en ik kan die van jou wel naar troel sturen![]()
dat adres heb ik vast nog wel ergens![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 juli 2012 08:49 schreef trui het volgende:
maar troel, vertel eerst eens over wat er wel allemaal voor leuks in staat!
Prachtige tekeningen en foto'squote:Op woensdag 18 juli 2012 08:49 schreef trui het volgende:
maar troel, vertel eerst eens over wat er wel allemaal voor leuks in staat!
mooi.. wat was je adres ook al weer??quote:
Is jouw boekje er nog niet dan?quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:12 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik ben ook heel benieuwd naar mijn boekje![]()
DV heeft even wat meer tijd nodigquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:24 schreef Kyara het volgende:
[..]
Is jouw boekje er nog niet dan?
Ik heb nu Soempie's boekje
Sweet valley high?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:26 schreef mignonne het volgende:
Sneaks voor Mevr. Mus![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
enorm duidelijk allemaal![]()
quote:
quote:
pijpleidingenquote:
hoeveel pagina's had je gewild?quote:
meer mag ook primaquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:20 schreef simmu het volgende:
[..]
hoeveel pagina's had je gewild?![]()
echt 8, of mag het wat meer zijn?
NERDquote:
Oeh, is die voor mij?!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:09 schreef Mevr_Mus het volgende:
Mignonne, ik ben zo benieuwd![]()
Oeke, boekje van Elmo is eindelijk onderweg![]()
En weer eens een preview!
[ afbeelding ]
deze nerd is bijna klaar, kan zijn dat het morgen wordt dattie af komt wegens een noodgevalletje in poes-en-buurland (ingewikkeld verhaal met het hondje van de buren pesten wat een beetje backfire deed en nu 2 katjes die bang in een hoekje tuin bij de buren zitten)quote:
Hoeveel boekjes moet je nog krijgen en wie zit er voor jou KD?!quote:Op zondag 29 juli 2012 22:25 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik moet bekennen dat ik het vrij achterlijk vind dat ik mijn boekje nog niet terug heb en ik zelf al een maand of 2 niets meer heb ontvangen.
hmm.. geen idee.. zijn er nog vrijwilligers om in mijn boekje te knutselen??quote:Op zondag 29 juli 2012 19:37 schreef simmu het volgende:
[..]
deze nerd is bijna klaar, kan zijn dat het morgen wordt dattie af komt wegens een noodgevalletje in poes-en-buurland (ingewikkeld verhaal met het hondje van de buren pesten wat een beetje backfire deed en nu 2 katjes die bang in een hoekje tuin bij de buren zitten)
enfin; morgen of overmorgen dus op de post, maar waarnaartoe dan![]()
Lenaatje zit voor mij en ik moet er nog 1 geloof ik.quote:Op zondag 29 juli 2012 23:23 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Hoeveel boekjes moet je nog krijgen en wie zit er voor jou KD?!
Ik heb hier nu het laatste boekje, van Sorbo. En als het goed is, is mijn eigen boekje nu ook bij de laatste.
En waar is jouw boekje dan nu?quote:Op maandag 30 juli 2012 09:56 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Lenaatje zit voor mij en ik moet er nog 1 geloof ik.
ik heb geen flauw idee?!quote:Op maandag 30 juli 2012 10:10 schreef Soempie het volgende:
[..]
En waar is jouw boekje dan nu?
Bellelena, ik maak deze week het boekje van Kyara af en dan stuur ik hem eind deze week of meteen begin volgende week naar jou.
Snoopy heeft in dit topic nog een sneak voor je geplaatst, dus ik denk dat hij nu bij Lenaatje ligt?quote:
Je boekje kan ook bij Oeke liggen lees ik nu?quote:Op maandag 30 juli 2012 10:32 schreef Kleurdoos het volgende:
![]()
Van dattem.
Meer dan een maand geleden zou ik die van mevr. mus krijgen, lees ik net.
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:40 schreef mignonne het volgende:
[..]
ja zeg jaag me een beetje op anders![]()
het boekje van mevrouw Mus gaat morgen op de bus, vanmiddag ga ik niet meer redden. Dan heb je hem maandag denk ik? Het is zo'n zelfde formaat boekje als de mijne, kun je alvast vooruit fröbelen
Ik wil nog welquote:Op maandag 30 juli 2012 08:01 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hmm.. geen idee.. zijn er nog vrijwilligers om in mijn boekje te knutselen??
quote:Op maandag 30 juli 2012 10:41 schreef livelink het volgende:
Oh, ik dacht dat iedereen zijn boekje allang binnen had en dat er nu alleen nog maar bonusrondes waren
dan mag ie hier heen simmu !quote:
Boekje komt deze week naar je toe.. Eindelijk wat rust in mijn hoofd en huis om te kunnen knutselenquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:26 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
DV heeft even wat meer tijd nodig(en dat vind ik prima, maar dat maakt me niet minder nieuwsgierig
)
of je dan ff je adres enzo pmtquote:
Nog niet ontvangen en ik zit nu 3 weken in het buitenland.quote:Op maandag 30 juli 2012 10:55 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je boekje kan ook bij Oeke liggen lees ik nu?
En:
[..]
Dat boekje is naar Snoopy.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |