Oeh, is die voor mij?!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:09 schreef Mevr_Mus het volgende:
Mignonne, ik ben zo benieuwd![]()
Oeke, boekje van Elmo is eindelijk onderweg![]()
En weer eens een preview!
[ afbeelding ]
deze nerd is bijna klaar, kan zijn dat het morgen wordt dattie af komt wegens een noodgevalletje in poes-en-buurland (ingewikkeld verhaal met het hondje van de buren pesten wat een beetje backfire deed en nu 2 katjes die bang in een hoekje tuin bij de buren zitten)quote:
Hoeveel boekjes moet je nog krijgen en wie zit er voor jou KD?!quote:Op zondag 29 juli 2012 22:25 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik moet bekennen dat ik het vrij achterlijk vind dat ik mijn boekje nog niet terug heb en ik zelf al een maand of 2 niets meer heb ontvangen.
hmm.. geen idee.. zijn er nog vrijwilligers om in mijn boekje te knutselen??quote:Op zondag 29 juli 2012 19:37 schreef simmu het volgende:
[..]
deze nerd is bijna klaar, kan zijn dat het morgen wordt dattie af komt wegens een noodgevalletje in poes-en-buurland (ingewikkeld verhaal met het hondje van de buren pesten wat een beetje backfire deed en nu 2 katjes die bang in een hoekje tuin bij de buren zitten)
enfin; morgen of overmorgen dus op de post, maar waarnaartoe dan![]()
Lenaatje zit voor mij en ik moet er nog 1 geloof ik.quote:Op zondag 29 juli 2012 23:23 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Hoeveel boekjes moet je nog krijgen en wie zit er voor jou KD?!
Ik heb hier nu het laatste boekje, van Sorbo. En als het goed is, is mijn eigen boekje nu ook bij de laatste.
En waar is jouw boekje dan nu?quote:Op maandag 30 juli 2012 09:56 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Lenaatje zit voor mij en ik moet er nog 1 geloof ik.
ik heb geen flauw idee?!quote:Op maandag 30 juli 2012 10:10 schreef Soempie het volgende:
[..]
En waar is jouw boekje dan nu?
Bellelena, ik maak deze week het boekje van Kyara af en dan stuur ik hem eind deze week of meteen begin volgende week naar jou.
Snoopy heeft in dit topic nog een sneak voor je geplaatst, dus ik denk dat hij nu bij Lenaatje ligt?quote:
Je boekje kan ook bij Oeke liggen lees ik nu?quote:Op maandag 30 juli 2012 10:32 schreef Kleurdoos het volgende:
![]()
Van dattem.
Meer dan een maand geleden zou ik die van mevr. mus krijgen, lees ik net.
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:40 schreef mignonne het volgende:
[..]
ja zeg jaag me een beetje op anders![]()
het boekje van mevrouw Mus gaat morgen op de bus, vanmiddag ga ik niet meer redden. Dan heb je hem maandag denk ik? Het is zo'n zelfde formaat boekje als de mijne, kun je alvast vooruit fröbelen
Ik wil nog welquote:Op maandag 30 juli 2012 08:01 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hmm.. geen idee.. zijn er nog vrijwilligers om in mijn boekje te knutselen??
quote:Op maandag 30 juli 2012 10:41 schreef livelink het volgende:
Oh, ik dacht dat iedereen zijn boekje allang binnen had en dat er nu alleen nog maar bonusrondes waren
dan mag ie hier heen simmu !quote:
Boekje komt deze week naar je toe.. Eindelijk wat rust in mijn hoofd en huis om te kunnen knutselenquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:26 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
DV heeft even wat meer tijd nodig(en dat vind ik prima, maar dat maakt me niet minder nieuwsgierig
)
of je dan ff je adres enzo pmtquote:
Nog niet ontvangen en ik zit nu 3 weken in het buitenland.quote:Op maandag 30 juli 2012 10:55 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je boekje kan ook bij Oeke liggen lees ik nu?
En:
[..]
Dat boekje is naar Snoopy.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |