quote:
Op donderdag 28 juni 2012 20:08 schreef debuurvrouw het volgende:Zijn wij nou als eerste groepje rond ofzo?!

Dat had ik nou nooit gedacht

met al die verzenddrama's enzo.
Leuk! zoooooo benieuwd! En dit werkt ook wel inspirerend weer, voor een eventueel volgend boekje.
Volgens mij hebben wij ons inderdaad exact aan elke verstuurweek gehouden allemaal (niet altijd meteen de maandagen)
Ooooh ik ben echt serieus een hele poos bezig geweest gistermiddag met het bekijken en (voor)lezen van mijn ontzettend leuke boekje!
Zo kreeg ik van de dames die in mijn groepje zaten o.a (wat me nu te binnen schiet)
een heleboel gedichtjes/versjes/(kinder)boekentips over de wolf
,meerdere zakjes bloemenzaad
en mooie foto's van bijzondere bloemen ,meerdere dagboekjes over jullie zelf,Patroon om een vilten uiltje
mee te maken (ga ik gauw doen!), pasta/soep en chocolade recepten die me allemaal wel wat leken,vakantie tips,meerdere Fiep Westendorp en Annie M.G verhaaltjes en tekeningen (Wolf is nu al fan van Pluis en Poezeltje geworden! Moest ik blijven voorlezen), bijzonder mooie scrappagina's van wolven en kabouters echt, dat zulke diverse dingen allemaal gebundeld kunnen zijn in 1 simpel boekje

Supertof bewaarboekje is dit geworden waar ik absoluut nog veel leuks mee kan en ga doen.
Dankjullie wel!!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”