Haha nee zie ook nu pas de tikfout!!!quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:27 schreef Kleurdoos het volgende:
zit je mijn eigen woordgrap te jatten
maar ik ben ook benieuwd ..
Oh gelukkig! Succes!quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:14 schreef oeke het volgende:
Ja! Het boekje van Kleurdoos en het boekje van Elmo zijn bij mij. Ik heb momenteel heel erg weinig internet en ik werk aan de boekjes bij kaarslicht...
Geef me nog even hoor, het kost toch wat moeite zo in het donker.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:42 schreef _Ophelia_ het volgende:
DV ik heb hem!(hij lag al een tijdje bij één van de buren)
Straks rustig doorbladeren
*pfieuw.. Opgelucht ademhaalt* hihihiquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:42 schreef _Ophelia_ het volgende:
DV ik heb hem!(hij lag al een tijdje bij één van de buren)
Straks rustig doorbladeren
Goeie muziektipquote:
ik vond je boekje zo mooiquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:36 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
Ik ben dan ook een beschaafde mevrouw
Mevr Mus, heb je het al verstuurd? Er is hier nog niets aangekomen...quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:46 schreef Mevr_Mus het volgende:
Oeke, je boekje komt bijna naar huis
Ooooh, spannend, dan ga ik m'n boekje terugkrijgen! Ben heel erg benieuwd!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:03 schreef oeke het volgende:
We zijn thuis, met licht en hopelijk wat meer rust, dus ik ga de resterende blz in de boekjes maken, en dan hoop ik dat ze dinsdag op de bus kunnen, Elmo en KD.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 08:25 schreef Kyara het volgende:
[..]
Jouw boekje is binnen! Hij is leuk! Ik ga er z.s.m. mee aan de slag.
Ja, kloptquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 08:53 schreef Barretje80 het volgende:
[..]die van jou heb ik nog niet.. die moet van bellelena komen toch?:)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |