Wow, heeft het boekje er toch nog lang over gedaanquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:28 schreef mariyette het volgende:
I proudly present to you:
Het boekje van Klumsy!
Vandaag hier aangekomen, snel nog voller maken en dan naar de rechtmatige eigenaar.
Hoe zit t met de andere boekjes, lief stil groepje??
Jeuhhhhh dan snel de laatste dingetjes afmaken en dan komt tie naar je toe hoorquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:01 schreef Susie het volgende:
LiedjesBen weer thuis heur, dus stuur het boekje maar eens op
En wat een mooie sneaks hier!
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:30 schreef LiedjeBackstage het volgende:
[..]
Jeuhhhhh dan snel de laatste dingetjes afmaken en dan komt tie naar je toe hoor
Ik ben lang lang geleden naar een signeersessie van The Tjong King geweest en hij heeft toen een tekening van mij gemaakt in mijn boek van Kleine Sofie en Lange wapper.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:17 schreef Soempie het volgende:
mrien, wat een leuke sneaks altijd.![]()
Kyara, je hebt gewoon 11 toffe pagina's gemaakt!En ik ben er heel blij mee.
Erg leuke tips voor omgeving Arnhem. En Simon's cat is inderdaad zo herkenbaar.
![]()
En onze boekensmaak komt overeen. The Tjong Khing, die tekeningen zijn zo goed. En de 2 boeken die je noemt waar zijn tekeningen in staan kende ik nog niet! Astrid Lindgren natuurlijk wel.De naam van M. komt uit Ronja de roversdochter. En ik moet bekennen dat ik m'n moeder altijd Jip en Janneke en Pluk van de Petteflet liet voorlezen, maar dat ik Otje weigerde.
![]()
Die ga ik zeer binnenkort toch zelf eens lezen.
Dankjewel voor je gave pagina's.![]()
* muziek van Glass op gaat zoeken
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:59 schreef bellelena het volgende:
Het boekje van Kyara werd hier gebracht door de postbode vandaag!
Er staan al zoveel leuke dingen in, ik ga eens broeden op hoe ik dat weer mooi kan gaan aanvullen
Jep, maar die is nog bezig binnen mijn eigen groepje, ivm kwijtraken aan het begin. Zodra die daar klaar is, dan laat ik het weten!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:29 schreef Kyara het volgende:
[..]![]()
ben benieuwd!
Zou ik nou ook in jouw boekje? If so, kom maar door hoor!
Is goed! Wil je mijn boekje als je klaar bent naar Barreltje sturen?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:31 schreef bellelena het volgende:
[..]
Jep, maar die is nog bezig binnen mijn eigen groepje, ivm kwijtraken aan het begin. Zodra die daar klaar is, dan laat ik het weten!
Yes, haar adres ken ik uit mijn hoofd! In ons groepje stuurde ik ook elke keer daarheenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:33 schreef Kyara het volgende:
[..]
Is goed! Wil je mijn boekje als je klaar bent naar Barreltje sturen?
Ik heb nog niets binnenquote:Op maandag 6 augustus 2012 12:13 schreef droomvrouwtje het volgende:
Zo boekje van Ophelia is eindelijk op de post, sorry dat het zo lang duurde
Volgens mijn gegevens moet het ondertussen al in je bezit zijn...quote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:41 schreef ymme het volgende:
Ik ben zo benieuwd naar de werkjes van mijn 'groepje'.
Maar ik wacht al een 2? maanden op mijn boekje...
welke gegevens? Is het pakketpost.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 14:46 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Volgens mijn gegevens moet het ondertussen al in je bezit zijn...
Ik ben dan ook een beschaafde mevrouwquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:30 schreef snoopy het volgende:
Boekje van mevr. Mus is binnen zag ik net. Wat een keurig beschaafd boekje zo op het eerste gezichtMaar wel leuk
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:33 schreef Kyara het volgende:
[..]
Is goed! Wil je mijn boekje als je klaar bent naar Barreltje sturen?
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:52 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik heb nog niets binnen![]()
*hoopt dat hij niet zoek is![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |