Sorry kleurdoos het ligt bij mij! morgen gaat het naar Oeke, dat zou het 1,5 terug al maar er zijn hier thuis dingen aan de hand waardoor mijn hoofd er niet naar stond! Het is inderdaad al een week of 4 hier. Schaam me dood!quote:Op zondag 29 juli 2012 22:25 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik moet bekennen dat ik het vrij achterlijk vind dat ik mijn boekje nog niet terug heb en ik zelf al een maand of 2 niets meer heb ontvangen.
Weet niet waar je dat leest maar ik heb het nog niet, dus dat kan niet. Kan wel zijn dat ik een maand geleden geschreven heb dat ik het zodra ik het had en klaar was zsm naar je toe zou sturen. Maar ik heb het nog niet ......quote:Op maandag 30 juli 2012 10:32 schreef Kleurdoos het volgende:
![]()
Van dattem.
Meer dan een maand geleden zou ik die van mevr. mus krijgen, lees ik net.
Boekje van Klumsy ligt [insert schaamrood op de kaken] nog steeds bij mij. Ik ben halverwege, dus ik verwacht zondag naar de brievenbus te gaan ermee.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:09 schreef mariyette het volgende:
Zijn er nog mensen die boekjesvulling zoeken? Ik heb nog wel wat inspiratie over en ruimte in mijn eigen boekje....
Uhm Klumsy, er liggen nog pagina's voor jouw boekje klaar, komt ie nog mijn kant op?
ik wil wel ruilenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:09 schreef mariyette het volgende:
Zijn er nog mensen die boekjesvulling zoeken? Ik heb nog wel wat inspiratie over en ruimte in mijn eigen boekje....
Uhm Klumsy, er liggen nog pagina's voor jouw boekje klaar, komt ie nog mijn kant op?
wil je trouwens ook nog je boekje naar mij opsturen?quote:
je kan het ook even met Troel kortsluitenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:40 schreef mariyette het volgende:
Simmu, doe maar een pm als je boekje klaar is om mijn kant op te komen! Leuk!
SummerBreeze, foei! :p Ik zie Klumsy haar boekje wel verschijnen...
awesome!!quote:Op maandag 23 juli 2012 19:46 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Oeh, is die voor mij?!![]()
Nais!!
Hier een sneak voor Mignonne! Ik heb je boekje dit weekend even naar Sorbootje gebracht!![]()
[ afbeelding ]
Eh, ik zit nog ruim 2 weken in italië...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:37 schreef mignonne het volgende:
Nooooh boekje van mevr. Mus ligt hier nogop de keukentafel
ingepakt en wel. En iedere ochtend denk ik oh ja! en iedere keer vergeet k het.
Sorryik ga hem gelijk nu op de bus doen, misschien ben ik nog net voor de buslichting, dan zou je hem met een beetje mazzel morgen hebben snoops.
oh.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:58 schreef snoopy het volgende:
[..]
Eh, ik zit nog ruim 2 weken in italië...
jouwes is al op de post en ik heb foto's gemaakt, maar nog geen tijd om daar een leuke sneak voor te klutselen...... komt eraan!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:38 schreef Barreltje het volgende:
simmu.. je boekje is op de post!
troel, met de bedrijfspost.. dus hopelijk heb je em morgen en anders maandag dinsdag!
en ik ben aan het uitzoeken hoe ik een foto van photobucket hier krijg.. maar het lukt me nog niet helemaal![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:22 schreef mrien het volgende:
Jouw boekje is vandaag aangekomen Barreltje!
Nog geen tijd gehad om er in te kijkenwegens drukte uit werk en kinderen naar bed, maar hij is er in ieder geval!
dat wordt vast een hele uitgebreide sneak?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:22 schreef Lenaatje het volgende:
Oeke hij is gisteren weggegaan, dus misschien vandaag al bij je!
Kd ik maak straks een sneak voor je!
Wow!quote:
je zal het wel zien, er is een plan en een paperclipjequote:Op maandag 6 augustus 2012 16:54 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Wow!
nou maar hopen dat je mijn "gepruts"ook wat vind!![]()
![]()
ohh en mrien.. je boekje heb ik nog niet in de brievenbus gevonden, maar misschien heb ik vandaag geluk![]()
quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:02 schreef simmu het volgende:
[..]
je zal het wel zien, er is een plan en een paperclipje
ben idd benieuwd!quote:I love it when a plan comes together![]()
Kan kloppenquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:54 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Wow!
nou maar hopen dat je mijn "gepruts"ook wat vind!![]()
![]()
ohh en mrien.. je boekje heb ik nog niet in de brievenbus gevonden, maar misschien heb ik vandaag geluk![]()
ohhhquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:45 schreef mrien het volgende:
[..]
Kan kloppenik heb hem net in de brievenbus gestopt
Fijn dat hij er isquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:50 schreef Barretje80 het volgende:
HIj is er!
en er ligt nu allemaal pasta tussen de bank![]()
ik moet eens goed gaan denken wat ik hier van ga maken![]()
maar dat gaat vast wel goed komen!![]()
al een nieuwe afzender bedacht?
prima! gaat goed komen!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:52 schreef bellelena het volgende:
Je weet mijn adres al Barreltje, dus dan mag je hem naar mij sturen als je klaar bent!
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:52 schreef bellelena het volgende:
Je weet mijn adres al Barreltje, dus dan mag je hem naar mij sturen als je klaar bent!
Dank!quote:
Wow, heeft het boekje er toch nog lang over gedaanquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:28 schreef mariyette het volgende:
I proudly present to you:
Het boekje van Klumsy!
Vandaag hier aangekomen, snel nog voller maken en dan naar de rechtmatige eigenaar.
Hoe zit t met de andere boekjes, lief stil groepje??
Jeuhhhhh dan snel de laatste dingetjes afmaken en dan komt tie naar je toe hoorquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:01 schreef Susie het volgende:
LiedjesBen weer thuis heur, dus stuur het boekje maar eens op
En wat een mooie sneaks hier!
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:30 schreef LiedjeBackstage het volgende:
[..]
Jeuhhhhh dan snel de laatste dingetjes afmaken en dan komt tie naar je toe hoor
Ik ben lang lang geleden naar een signeersessie van The Tjong King geweest en hij heeft toen een tekening van mij gemaakt in mijn boek van Kleine Sofie en Lange wapper.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:17 schreef Soempie het volgende:
mrien, wat een leuke sneaks altijd.![]()
Kyara, je hebt gewoon 11 toffe pagina's gemaakt!En ik ben er heel blij mee.
Erg leuke tips voor omgeving Arnhem. En Simon's cat is inderdaad zo herkenbaar.
![]()
En onze boekensmaak komt overeen. The Tjong Khing, die tekeningen zijn zo goed. En de 2 boeken die je noemt waar zijn tekeningen in staan kende ik nog niet! Astrid Lindgren natuurlijk wel.De naam van M. komt uit Ronja de roversdochter. En ik moet bekennen dat ik m'n moeder altijd Jip en Janneke en Pluk van de Petteflet liet voorlezen, maar dat ik Otje weigerde.
![]()
Die ga ik zeer binnenkort toch zelf eens lezen.
Dankjewel voor je gave pagina's.![]()
* muziek van Glass op gaat zoeken
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:59 schreef bellelena het volgende:
Het boekje van Kyara werd hier gebracht door de postbode vandaag!
Er staan al zoveel leuke dingen in, ik ga eens broeden op hoe ik dat weer mooi kan gaan aanvullen
Jep, maar die is nog bezig binnen mijn eigen groepje, ivm kwijtraken aan het begin. Zodra die daar klaar is, dan laat ik het weten!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:29 schreef Kyara het volgende:
[..]![]()
ben benieuwd!
Zou ik nou ook in jouw boekje? If so, kom maar door hoor!
Is goed! Wil je mijn boekje als je klaar bent naar Barreltje sturen?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:31 schreef bellelena het volgende:
[..]
Jep, maar die is nog bezig binnen mijn eigen groepje, ivm kwijtraken aan het begin. Zodra die daar klaar is, dan laat ik het weten!
Yes, haar adres ken ik uit mijn hoofd! In ons groepje stuurde ik ook elke keer daarheenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:33 schreef Kyara het volgende:
[..]
Is goed! Wil je mijn boekje als je klaar bent naar Barreltje sturen?
Ik heb nog niets binnenquote:Op maandag 6 augustus 2012 12:13 schreef droomvrouwtje het volgende:
Zo boekje van Ophelia is eindelijk op de post, sorry dat het zo lang duurde
Volgens mijn gegevens moet het ondertussen al in je bezit zijn...quote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:41 schreef ymme het volgende:
Ik ben zo benieuwd naar de werkjes van mijn 'groepje'.
Maar ik wacht al een 2? maanden op mijn boekje...
welke gegevens? Is het pakketpost.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 14:46 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Volgens mijn gegevens moet het ondertussen al in je bezit zijn...
Ik ben dan ook een beschaafde mevrouwquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:30 schreef snoopy het volgende:
Boekje van mevr. Mus is binnen zag ik net. Wat een keurig beschaafd boekje zo op het eerste gezichtMaar wel leuk
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:33 schreef Kyara het volgende:
[..]
Is goed! Wil je mijn boekje als je klaar bent naar Barreltje sturen?
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:52 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik heb nog niets binnen![]()
*hoopt dat hij niet zoek is![]()
Haha nee zie ook nu pas de tikfout!!!quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:27 schreef Kleurdoos het volgende:
zit je mijn eigen woordgrap te jatten
maar ik ben ook benieuwd ..
Oh gelukkig! Succes!quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:14 schreef oeke het volgende:
Ja! Het boekje van Kleurdoos en het boekje van Elmo zijn bij mij. Ik heb momenteel heel erg weinig internet en ik werk aan de boekjes bij kaarslicht...
Geef me nog even hoor, het kost toch wat moeite zo in het donker.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:42 schreef _Ophelia_ het volgende:
DV ik heb hem!(hij lag al een tijdje bij één van de buren)
Straks rustig doorbladeren
*pfieuw.. Opgelucht ademhaalt* hihihiquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:42 schreef _Ophelia_ het volgende:
DV ik heb hem!(hij lag al een tijdje bij één van de buren)
Straks rustig doorbladeren
Goeie muziektipquote:
ik vond je boekje zo mooiquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:36 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
Ik ben dan ook een beschaafde mevrouw
Mevr Mus, heb je het al verstuurd? Er is hier nog niets aangekomen...quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:46 schreef Mevr_Mus het volgende:
Oeke, je boekje komt bijna naar huis
Ooooh, spannend, dan ga ik m'n boekje terugkrijgen! Ben heel erg benieuwd!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:03 schreef oeke het volgende:
We zijn thuis, met licht en hopelijk wat meer rust, dus ik ga de resterende blz in de boekjes maken, en dan hoop ik dat ze dinsdag op de bus kunnen, Elmo en KD.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 08:25 schreef Kyara het volgende:
[..]
Jouw boekje is binnen! Hij is leuk! Ik ga er z.s.m. mee aan de slag.
Ja, kloptquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 08:53 schreef Barretje80 het volgende:
[..]die van jou heb ik nog niet.. die moet van bellelena komen toch?:)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |