Sorry kleurdoos het ligt bij mij! morgen gaat het naar Oeke, dat zou het 1,5 terug al maar er zijn hier thuis dingen aan de hand waardoor mijn hoofd er niet naar stond! Het is inderdaad al een week of 4 hier. Schaam me dood!quote:Op zondag 29 juli 2012 22:25 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik moet bekennen dat ik het vrij achterlijk vind dat ik mijn boekje nog niet terug heb en ik zelf al een maand of 2 niets meer heb ontvangen.
Weet niet waar je dat leest maar ik heb het nog niet, dus dat kan niet. Kan wel zijn dat ik een maand geleden geschreven heb dat ik het zodra ik het had en klaar was zsm naar je toe zou sturen. Maar ik heb het nog niet ......quote:Op maandag 30 juli 2012 10:32 schreef Kleurdoos het volgende:
![]()
Van dattem.
Meer dan een maand geleden zou ik die van mevr. mus krijgen, lees ik net.
Boekje van Klumsy ligt [insert schaamrood op de kaken] nog steeds bij mij. Ik ben halverwege, dus ik verwacht zondag naar de brievenbus te gaan ermee.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:09 schreef mariyette het volgende:
Zijn er nog mensen die boekjesvulling zoeken? Ik heb nog wel wat inspiratie over en ruimte in mijn eigen boekje....
Uhm Klumsy, er liggen nog pagina's voor jouw boekje klaar, komt ie nog mijn kant op?
ik wil wel ruilenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:09 schreef mariyette het volgende:
Zijn er nog mensen die boekjesvulling zoeken? Ik heb nog wel wat inspiratie over en ruimte in mijn eigen boekje....
Uhm Klumsy, er liggen nog pagina's voor jouw boekje klaar, komt ie nog mijn kant op?
wil je trouwens ook nog je boekje naar mij opsturen?quote:
je kan het ook even met Troel kortsluitenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:40 schreef mariyette het volgende:
Simmu, doe maar een pm als je boekje klaar is om mijn kant op te komen! Leuk!
SummerBreeze, foei! :p Ik zie Klumsy haar boekje wel verschijnen...
awesome!!quote:Op maandag 23 juli 2012 19:46 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Oeh, is die voor mij?!![]()
Nais!!
Hier een sneak voor Mignonne! Ik heb je boekje dit weekend even naar Sorbootje gebracht!![]()
[ afbeelding ]
Eh, ik zit nog ruim 2 weken in italië...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:37 schreef mignonne het volgende:
Nooooh boekje van mevr. Mus ligt hier nogop de keukentafel
ingepakt en wel. En iedere ochtend denk ik oh ja! en iedere keer vergeet k het.
Sorryik ga hem gelijk nu op de bus doen, misschien ben ik nog net voor de buslichting, dan zou je hem met een beetje mazzel morgen hebben snoops.
oh.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:58 schreef snoopy het volgende:
[..]
Eh, ik zit nog ruim 2 weken in italië...
jouwes is al op de post en ik heb foto's gemaakt, maar nog geen tijd om daar een leuke sneak voor te klutselen...... komt eraan!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:38 schreef Barreltje het volgende:
simmu.. je boekje is op de post!
troel, met de bedrijfspost.. dus hopelijk heb je em morgen en anders maandag dinsdag!
en ik ben aan het uitzoeken hoe ik een foto van photobucket hier krijg.. maar het lukt me nog niet helemaal![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:22 schreef mrien het volgende:
Jouw boekje is vandaag aangekomen Barreltje!
Nog geen tijd gehad om er in te kijkenwegens drukte uit werk en kinderen naar bed, maar hij is er in ieder geval!
dat wordt vast een hele uitgebreide sneak?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:22 schreef Lenaatje het volgende:
Oeke hij is gisteren weggegaan, dus misschien vandaag al bij je!
Kd ik maak straks een sneak voor je!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |