ik heb een la vol plaatjesquote:Op woensdag 27 juni 2012 09:41 schreef SummerBreeze het volgende:
dan begin je een artjournal. Kun je vast je ideetjes schetsen voor een eventuele volgende keer. En de plaatjes kun je (kleuren)kopiëren en de originelen in een envelop bewaren.
Ik wilde het net zeggen. Nog niet alles opruimen!quote:Op woensdag 27 juni 2012 09:44 schreef Kyara het volgende:
plaatjes bewaar ik wel in mijn knutseldozen. En ik mag nog in Soempies boekje.
Alleen het smashboekje heb ik niet. En de plaatjes zitten in envelopjes/gripzakjes in een schoenendoos. Maar verder klopt het helemaal.quote:Op woensdag 27 juni 2012 09:50 schreef simmu het volgende:
[..]
ik heb een la vol plaatjes![]()
en een artjournal. en een smashboekje, plus diverse scrapbookprojectjes. ik heb een hobby
Prima hoor! Ik verwacht mijn boekje een dezer dagen terug. Geef het maar aan als je er klaar voor bentquote:Op woensdag 27 juni 2012 09:55 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik wilde het net zeggen. Nog niet alles opruimen!![]()
![]()
Wanneer krijg je je eigen boekje terug? Die van mij gaat eind deze week op de post heb ik begrepen, dus dan heb ik hem sowieso volgende week terug. Vind het zelf wel lekker om nog een week niks te hebben, vind je dat goed? Kan ik m'n gordijnen en andere knutselprojecten afmaken.
ik heb net snelsnel gebladerd en het ziet er echt zo gaaf uitquote:Op woensdag 27 juni 2012 13:40 schreef Kyara het volgende:
oooh, leuk Poppejans en Simmu! Benieuwd wat jullie er van vinden!
ik ga strakkies testen, geef me 10 minuutjesquote:Op donderdag 28 juni 2012 10:45 schreef Brighteyes het volgende:
Ik hoop dat de CD goed is. Ik heb voor mezelf een kopie gebrand, maar die hapert.
de stereo hier beneden pakt hem prima hoorquote:Op donderdag 28 juni 2012 10:45 schreef Brighteyes het volgende:
Ik hoop dat de CD goed is. Ik heb voor mezelf een kopie gebrand, maar die hapert.
Go ravi!quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:09 schreef simmu het volgende:
[..]
de stereo hier beneden pakt hem prima hoor![]()
nog niet alles kunnen luisteren, maar so far so good!
mijn draagbare boven gaat ik vanaaf testen
edit: en komend weekend een fimpje van de stuiterende peuter![]()
![]()
![]()
ravi kan het waarderen![]()
weggegumd op de foto bedoel ik hequote:Op donderdag 28 juni 2012 11:11 schreef simmu het volgende:
voor ik het vergeet dames: kunnen jullie er mee leven als ik alles online zet met echte real life namen weggegumd?
Ik moest drie keer lezen.quote:
quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik moest drie keer lezen.Dacht even: wat moet je nou met bestek voor japanse wijn?
Neem je tijdquote:Op maandag 25 juni 2012 19:56 schreef droomvrouwtje het volgende:
Ik ben heel erg, schiet me ineens te binnen dat het boekje nog af moet.. Het scheelt dat dit de laatste keer is, dus ophelia het boekje laat nog ff op zich wachten maar komt deze week nog jou kant op
nou idd, ons groepje ging zo lekker..quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:08 schreef debuurvrouw het volgende:
Zijn wij nou als eerste groepje rond ofzo?!Dat had ik nou nooit gedacht
met al die verzenddrama's enzo.
Leuk! zoooooo benieuwd! En dit werkt ook wel inspirerend weer, voor een eventueel volgend boekje.
Neequote:Op donderdag 28 juni 2012 20:08 schreef debuurvrouw het volgende:
Leuk! zoooooo benieuwd! En dit werkt ook wel inspirerend weer, voor een eventueel volgend boekje.
ja maar ja maar... ik zit toch niet in jullie groepje? toch?quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:38 schreef innepin het volgende:
[..]
NeeIk heb Moussy's boekje vandaag pas op de bus gedaan
![]()
Alleen ik en jij nog geloof ik, de jouwe komt er in ieder geval dit weekend aanquote:Op donderdag 28 juni 2012 20:08 schreef debuurvrouw het volgende:
Gelukkig.. Idd het echte leven komt idd soms voorbij vliegen en ik merk dat werken onder tijdsdruk ook niet echt helptquote:Op donderdag 28 juni 2012 17:30 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Neem je tijdIk was de afgelopen dagen toch met heel andere dingen bezig. (wat overigens niet wil zeggen dat ik niet razend benieuwd ben, maar soms komt het echte leven er even tussendoor fietsen)
Volgens mij hebben wij ons inderdaad exact aan elke verstuurweek gehouden allemaal (niet altijd meteen de maandagen)quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:08 schreef debuurvrouw het volgende:
wat fijn zeg!!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:16 schreef bellelena het volgende:
Mijn eerste RR-boekje was na 3 mensen kwijtgeraakt. Weken niets meer van vernomen en een paar weken geleden zelfs een tweede boekje gemaakt die nu op reis is.
Vanmiddag vond ik in mijn eigenste brievenbus zowaar mijn eerste RR-boekje! De wonderen zijn de wereld nog niet uit. Toch lief van postnl dat een medewerker alsnog de moeite heeft genomen om mijn adres in het boekje op te zoeken en het te retourneren. Er stond geen afzender op, laat staan een excuusbrief, maar wel heel leuk om het verloren gewaande boekje opeens toch terug te zien!
Volgens mij zijn nu officieel alle RR-boekjes weer tevoorschijn toch?
ik laat me graag verassenquote:Op zondag 1 juli 2012 23:48 schreef draculettetje het volgende:
Bar ik heb je boekje van sonnetje binnen... ga er snel mee aan de slag
nog wensen of don'ts
SPOILER: beetje offtopicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar, het boekje is wel klaar, moet alleen nog even ingepakt en gepost worden.
verder ben ik ook wel benieuwd waar mijn eigen boekje momenteel uithangt...
Ik zie hem wel verschijnen. En als het niet op tijd was, geen probleem. Ik loop zelf ook hopeloos achter blijkt.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:57 schreef _Bar_ het volgende:
Summerbreeze het boekje van Klumsy is wederom op de post gegaan, ik weet niet of ik helemaal op tijd was, maar in elk geval hij is onderweg naar jou.
En jou boekje probeer ik van de week af te krijgen.
Hij is onderweg hoorquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:09 schreef debuurvrouw het volgende:
Ophelia, is mijn boekje al op de post? Ik heb nog niks namelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Barreltje, Dat bad! En lekkere rituals proefpakketjes.Liedjes voor pasen. Spin Sebastiaan en rupsje nooit genoeg om me van m'n kriebeldierangst af te helpen.
Gaaf ook om te zien waar je werkt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Troel, leuke prentenboektips en liedjes! Ik heb een aantal boeken opgezocht in de bieb.En lekkere recepten voor bij de bbq.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Becky, wat een fijne tips (musea, kampeertips, recept voor M., prentenboeken) allemaal! Erg leuk om door te lezen. Ik vind de bijdrage van je dochtertje (weet niet of d'r naam hier bekend is) zo leuk. Voor N.Dankjewel. En met je laatste pagina heb je me aan het huilen gekregen. Had even een rottijd en precies op dat moment zo'n lief stukje tekst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BJ Eindelijk Dikkertje Dap! Ik begin steeds met zingen maar na een paar regels loop ik vast. Was al een paar weken van plan om eens de hele tekst op te zoeken en nu hoeft dat niet meer.Mattís vindt de tekst en de tekeningen erg leuk (en ik ook)! En verder ook de tips voor M.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muks, volgende week ga ik een orchidee kopen (en hem in leven houden)!En wat ik het allerleukst vind: de tips voor de noordkop. Ik kom er zelf vandaan (Schagen), maar heb al die dingen nooit gedaan!
![]()
En die kaastaart, mjam!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ynske, de laatste in m'n boekje. Lekkere receptjes voor M., die ik over een paar weken kan uitproberen.En mooie gedichtjes die ik kan voorlezen. Je moet me alleen nog wel vertellen hoe ik van die perfecte zeepbellen kan maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heel erg bedankt allemaal. Echt heel bijzonder dat andere mensen voor mij zo aan het knutselen, tekenen, plakken en schrijven zijn geweest. Omdat er veel tips staan voor M. is het voor mij extra een mooie herinnering voor later.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget![]()
Ja, maar welk boek?quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:13 schreef _Ophelia_ het volgende:
Oeh, de olifant in de lamp, dat is Toon Tellegen! Zo leuk
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget![]()
Ik zou gaan voor "Misschien wisten zij alles", daar staan ze allemaal in. Geniaal voorleesboek.quote:![]()
ohh Soemp! zo leuk zo'n overzicht!![]()
nou weet ik ook wat er NA mij in je boekje gemaakt is![]()
maar het is geen excuus om nu niet te hoeven meeten he??![]()
![]()
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous![]()
Bijna iedereen kon omvallen Soempie!Toon Tellegen (alle eekhoorn en mier verhalen) is mijn favo om voor te lezen en uit voorgelezen te worden!
En wat Barreltje zegt, tof om te zien wat er Na mij is gemaakt! Echt heel erg mooi geworden!![]()
Ooooh! Mooi. Ik bedoelde t niet als druk hoor, maar bang dat ie op de valteep nog zoek zou zijn ofzo.quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:26 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Hij is onderweg hoor(inderdaad wel iets later dan beloofd)
Sneakje om het goed te maken:
[ afbeelding ]Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.![]()
Oh wat gaaf !! Wat een prachtig overzicht !!!
Mijn boekje gaat nog even op reis : naar Mijsje <3soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden![]()
@mignonne is er al iets naar mij onderweg of ben je nog bezig met iets?Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje![]()
Leuk boekje Soemp!
Ik zal straks ook een s foto's gaan maken van mijn boekje.
En ik ga straks haakspullen kopen![]()
![]()
Kyara, zullen we na het weekend onze boekjes uitwisselen?
En het boek van Tellegen ga ik zeker bestellen.![]()
@ Barretje, ik ga nog even nadenken over de meeting.
nope, ik heb geen boekje momenteel, het ligt nog bij Sorbo.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:15 schreef snoopy het volgende:
@mignonne is er al iets naar mij onderweg of ben je nog bezig met iets?:)![]()
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:30 schreef Soempie het volgende:
Kyara, zullen we na het weekend onze boekjes uitwisselen?
leuk. Maak ik wel eerst kopieën van Ophelia's stukje want anders kom ik in de knoei met mijn haakwerkje.![]()
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:56 schreef Kyara het volgende:
[..]
leuk. Maak ik wel eerst kopieën van Ophelia's stukje want anders kom ik in de knoei met mijn haakwerkje.![]()
![]()
Wil het een beetje lukken?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: