abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113447376
Het grote OUD Round Robin project!

Wat is een round-robin project?
Een Round Robin is een doorgeef project, met bijvoorbeeld een notebook.
Acht deelnemers vullen elke twee weken een paar bladzijden in het notitieboekje van de ander en sturen het weer door naar de volgende op de lijst.

Het kan van alles zijn: recepten, reisverhalen, mooie foto's, lieve kaartjes, tekeningen, collages, tips, verhalen of grappige spreuken. Veel deelnemers vullen hun boekje door middel van Artjournaling, of willen dat graag doen.
Na zo'n drie maanden worden de laatste bladzijden gevuld en opgestuurd- of overhandigt!- naar de eigenaar.

Let op
Het is niet de bedoeling om het hoogdrempelig te maken, als je niet artsy-fartsy bent kun je heus gewoon meedoen en je creabea geest toch de vrije loop laten gaan, niet te streng voor jezelf zijn en te perfectionistisch willen doen, het moet wel leuk blijven ;)

Goed, hoe werkt het?
We hebben tot nu toe 32 deelnemers in OUD, om het werkbaar te houden worden die onderverdeeld in 4 groepen van 8 personen. Even cru gezegd, met de rest van de groepjes heb je eigenlijk niets te maken, het zijn simultaan lopende groepjes dus. Het is de bedoeling dat je zelf een notitieboekje koopt (met gebonden rug!) op a5 formaat ongeveer. Dit versier je als je dat wilt, je schrijft je adres erin en je schrijft wat dingen over jezelf op, wie ben je, waar hou je van, wat zijn je hobby's. Zulke dingen. Vervolgens stuur je jouw boekje door naar de persoon die na jou staat op de lijst van jouw groepje. Deze persoon gaat aan de slag en vult je boekje, 8 pagina's (of 4 dubbele), met van alles en nog wat. Daarna stuurt deze persoon het boekje weer door naar de volgende diegene die na haar staat. Je stuurt dus altijd naar dezelfde persoon en je ontvangt altijd van dezelfde persoon!
Na pakweg 12 weken komt jouw boekje weer helemaal vol, terug bij jou.

De Regeltjes (om het duidelijk te houden ;) )

- boekje/schriftje op ongeveer a5 formaat, ongelinieerd is het handigst maar hoeft niet, zorg ervoor dat het niet te zwaar is bij aanvang en let erop dat het sowieso door de brievenbus past.
- Het boekje moet een gebonden rug hebben, de boekjes worden DIK!
- wees zuinig op het boekje van de ander.
- ieder boekje blijft 2 weken bij een deelnemer, we verzenden op maandag naar de volgende deelnemer.
- probeer 8 pagina's te vullen, als dat echt niet lukt is minder ook goed maar 8 is wel het leukst voor de ontvanger.
- Bij de eerste 5 ritjes moet het boekje nog door de brievenbus passen. Als het daarna ook nog door de brievenbus past is dat prima, zo niet dan heeft iedereen maximaal 3 x 6,75 verzendkosten (je kunt natuurlijk ook afspreken op een meet of verzenden met iets anders tegelijk)
- maak foto's van alle pagina's die je hebt gemaakt. Die hoef je niet verplicht te posten, maar als er een boekje kwijt maakt is het een schrale troost dat de foto's er nog zijn ;)

* FOTO'S ZIJN VERPLICHT maar je hoeft natuurlijk niet alles 'weg te geven' wat je hebt ingevuld, dan blijft het voor de uiteindelijke ontvanger ook een verrassing. Je kunt wel sneak-peek foto's plaatsen of foto's van 1 pagina ipv alles bijvoorbeeld.

De post
ET is zo aardig geweest om de posttarieven erbij te slepen om het ons makkelijk te maken.

Brievenbuspost is max 38 x 26,5 x 3,2 cm. en max 2kg.

t/m 20g 0,50 (1)
t/m 50g 1,00 (2)
t/m 100g 1,50 (3)
t/m 250g 2,00 (4)
t/m 500g 2,50 (5)
t/m 2kg 3,00 (6)

Zijn we dr klaar voor?

We gaan direct van start, het is nu dus kwestie van boekje kopen en pimpen. De verzending voor de eerste ronde staat gepland op maandag 19 maart. Als ik goed geteld heb zouden de boekjes dan op 10 juli weer 'thuis' moeten zijn.

data:
we versturen dus op

19 maart
2 april
16 april
30 april
14 mei
28 mei
11 juni
25 juni moet ie weer terug naar eigenaar :)

Groep 1:
1) mevr_mus
2) oeke
3) elmo
4) sorbootje
5) mignonne
6) snoopy
7) lenaatje
8) kleurdoos

Groep 2:
1) simmu
2) poppejans
3) BE
4) Mrien
5) Droomvrouwtje
6) -ophelia-
7) Buuf
8) Kyara

Groep 3:
1) pvoesss
2) twinkly
3) DML
4) liedje backstage
5) susie
6) yppy
7) miss_sly
8) wickie

Groep 4:
1) Taartjesfee
2) ET
3) Evenstar
4) Innepin
5) Moussy
6) Spuuglokje
7) xxxkarinxxxYppy
8) mijsje

Groep 5:
1) soempie
2) bellelena
3) Barreltje
4) Troel
5) Becky27
6) Beessie-Jen
7) Muks
8) Ynske

Groep 6:
1) Lamb29
2) Lijnloos
3) geppie
4) Keshet
5) HandigeHarriët
6) Faja-Lobi
7) Solagratia
8) Gerberaatje

Groep 7:
1) Ymme
2) Klumsy
3) Sonnetje85
4) Draculettetje
5) Bar
6) SB
7) Mariyette
pi_113447396
Ik heb ineens een hele lege eettafel. Daar stonden dus maanden lang dozen met knutselspullen, lijm en papier op uitgestald. Nu is alles opgeruimd. Beetje afkicken dus.

En nu kom ik natuurlijk overal de leukste plaatjes tegen en heb ik heel veel ideetjes en zo }:|
pi_113448562
dan begin je een artjournal. Kun je vast je ideetjes schetsen voor een eventuele volgende keer. En de plaatjes kun je (kleuren)kopiëren en de originelen in een envelop bewaren.
pi_113448644
plaatjes bewaar ik wel in mijn knutseldozen. En ik mag nog in Soempies boekje.
pi_113448793
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 09:41 schreef SummerBreeze het volgende:
dan begin je een artjournal. Kun je vast je ideetjes schetsen voor een eventuele volgende keer. En de plaatjes kun je (kleuren)kopiëren en de originelen in een envelop bewaren.
ik heb een la vol plaatjes :P
en een artjournal. en een smashboekje, plus diverse scrapbookprojectjes. ik heb een hobby :D
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  woensdag 27 juni 2012 @ 09:55:18 #6
30252 Soempie
Procreating
pi_113448929
quote:
17s.gif Op woensdag 27 juni 2012 09:44 schreef Kyara het volgende:
plaatjes bewaar ik wel in mijn knutseldozen. En ik mag nog in Soempies boekje.
Ik wilde het net zeggen. Nog niet alles opruimen! :o ;)

Wanneer krijg je je eigen boekje terug? Die van mij gaat eind deze week op de post heb ik begrepen, dus dan heb ik hem sowieso volgende week terug. Vind het zelf wel lekker om nog een week niks te hebben, vind je dat goed? Kan ik m'n gordijnen en andere knutselprojecten afmaken. :@
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_113449029
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 09:50 schreef simmu het volgende:

[..]

ik heb een la vol plaatjes :P
en een artjournal. en een smashboekje, plus diverse scrapbookprojectjes. ik heb een hobby :D
Alleen het smashboekje heb ik niet. En de plaatjes zitten in envelopjes/gripzakjes in een schoenendoos. Maar verder klopt het helemaal.

* SummerBreeze wil eigenlijk ook een smashboek. Misschien een goed doel voor mijn eerste salarisuitbetaling van mijn nieuwe baan?

/einde offtopic.

Ik ben door het ziekzijn en het in een opwelling compleet omgooien van de inrichting van de woonkamer (inclusief geëtter met ikea-kasten, apparatuur en nieuwe stopcontacten) nog steeds niet klaar met het boekje van Mariyette. Maar, ik heb wel de ideetjes op papier gezet, 1 daarvan al helemaal uitgewerkt en die kan dus zo worden ingeplakt en dan blijven er nog maar 2 pagina's (één dubbele dus) over. Zodra de hobbykamer weer op orde is (ik verwacht dat dat overmogen is) ga ik die ook nog even volkalken en dan komt het boekje in het weekend naar je toe.
pi_113449199
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 09:55 schreef Soempie het volgende:

[..]

Ik wilde het net zeggen. Nog niet alles opruimen! :o ;)

Wanneer krijg je je eigen boekje terug? Die van mij gaat eind deze week op de post heb ik begrepen, dus dan heb ik hem sowieso volgende week terug. Vind het zelf wel lekker om nog een week niks te hebben, vind je dat goed? Kan ik m'n gordijnen en andere knutselprojecten afmaken. :@
Prima hoor! Ik verwacht mijn boekje een dezer dagen terug. Geef het maar aan als je er klaar voor bent ;)
pi_113449585
ik kan direct aan de slag met een boekje, dus wie wil pm't maar voor mijn adres
pi_113449746
Kyara: Als je het leuk vindt, dan mag je ook in mijn boekje hoor! Die duurt alleen nog even voor ie terug is :) Ik vind het wel leuk om 'uit te wisselen'. Dus ik in de jouwe en jij in de mijne!
  woensdag 27 juni 2012 @ 10:26:31 #11
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_113449845
Vind ik zeker leuk Bellelena! En ik heb geduld hoor ;)
pi_113450214
Ik wil ook nog wel een boekje doen hoor! Dus mocht iemand dat willen even pm voor het adres :)
pi_113452461
Ik heb mijn eigen boekje terug! *O* Ik moet zo werken, morgenmiddag eens uitgebreid alles lezen en bekijken. Ik zag iig al veel leuks en envelopjes O+
Morgen reageer ik uitgebreider!

BE die van jou gaat donderdag op de bus! ('s middags/'s avonds)
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_113453280
hier ook een boekje *O* *O* *O*
pi_113453294
en ook ik reageer vanavond/morgen uitgebreider wegens loslopend kinderspul :P
  † In Memoriam † woensdag 27 juni 2012 @ 12:32:06 #16
7074 moussy
kuttekop
pi_113454564
Ik wil ook best wel heus heel erg mn boekje, ik ben zooo nieuwsgierig :o
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_113455869
Ik ben ook ontzettend nieuwsgierig naar mijn boekje! Leuk dat er al mensen zijn die hun eigen boekje terug hebben zeg!

En hierna wil ik ook nog best knutselen in een boekje, maar dan inderdaad ook uitwisselen.
  woensdag 27 juni 2012 @ 13:15:57 #18
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_113456142
Mijn boekje is ook terug *O* Vanavond ga ik er voor zitten om alles te bekijken O+
I`m not weird. I`m limited edition.
  woensdag 27 juni 2012 @ 13:40:53 #19
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_113457091
oooh, leuk Poppejans en Simmu! Benieuwd wat jullie er van vinden!
pi_113457176
quote:
17s.gif Op woensdag 27 juni 2012 13:40 schreef Kyara het volgende:
oooh, leuk Poppejans en Simmu! Benieuwd wat jullie er van vinden!
ik heb net snelsnel gebladerd en het ziet er echt zo gaaf uit O+ :Y *O*

ik zag boekentips en envelopjes met dingen erin en recepten, vanaaf kan ik wat uitgebreider kijken aangezien de jongedame hier het uit mijn handen trekt als ze de kans krijgt
pi_113465785
Jaa, er stromen boekjes binnen, wat leuk!! Iedereen geniet er lekker van!
  woensdag 27 juni 2012 @ 17:35:09 #22
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_113468784
Ik heb mijn boekje binnen

*O* stuiter *O* stuiter *O*
  woensdag 27 juni 2012 @ 17:39:56 #23
30252 Soempie
Procreating
pi_113469006
Wat leuk! *O*

Gaan jullie foto's plaatsen van de boekjes?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  woensdag 27 juni 2012 @ 17:48:02 #24
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_113469419
Mijn boekje is binnen en wat is hij leuk O+
Be happy with the little things in life
pi_113469955
Fijn dat hij er is!
  woensdag 27 juni 2012 @ 21:20:33 #26
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_113480976
Wat is mijn boekje ontzettend leuk geworden! Even een korte reactie:

Simmu, wat mooi! En leuk dat ik Cody McFadyen tegen kom. Die heb ik ook als tip in jouw boekje gezet geloof ik :D

Poppejans, de Midas' facts O+ En Ouwehands vind ik ook erg leuk dus moeten we zeker doen!

BE, het rupsje is echt geweldig O+

Mrien, mooie spreuken O+

Droomvrouwtje, nou wil ik ook naar Cuba! :D

Ophelia _O_ wow. Ik wil nu naar de winkel rennen voor een haaknaald en wol. O+

Buuf, het gedichtje voor Midas heeft me erg geraakt. Ik kende het nog niet. :'( O+

Lief groepje, ontzettend bedankt voor de mooie, lieve en leuke dingen die jullie in mijn boekje hebben gemaakt. Ik vond het leuk om jullie op deze manier beter te leren kennen.
pi_113500871
poppejans
een stukje boek om te lezen met een kokosmakroon in een tuin vol bloemen O+

brighteyes
die kaart is idd prachtig! en zaterdag maak ik eerst die chocolami :Y) en meer zaadjes en een cd *O*

mrien
yes i'm a hippie :D de geitenkaassalade staat er voor zondag en ravi is helemaal wous van het broccoliboomhuis :P

droomvrouwtje
cake! selene wil kleuren :7 en ook al zo'n leuke muzieksmaak en pompoenzaadjes *O*

ophelia
paars = ^O^ en een papieren bloem en een toetjesrecept wat ik pas in augustus/september ga maken maar dan met onze eigen japansewijnbesjes *)

buuf
bram vermeulen heb ik net zitten luisteren en ik kende het al :o alleen niet de naam. idd gewoon om stil van te worden :Y de broodjes ga ik proberen zodra ik een hele zaterdag de tijd heb, want ik heb nog nooit echt zelf broodjes gebakken :+ wellicht met een boek van de schrijfster die je noemt erbij voor tijdens het wachten *) de uitjestips gaan gebruikt worden :Y japansewijnbesstekje ruilen voor een aardbeistekje?

kyara
we hebben inderdaad zowat dezelfde thrillersmaak :D en nog meer lekkers om te maken :Y) gewoon mooi O+

dank jullie wel, ik vind het allemaal geweldig! O+ O+ O+ *O* *O* *O*
  donderdag 28 juni 2012 @ 10:45:23 #28
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_113501047
:) Ik hoop dat de CD goed is. Ik heb voor mezelf een kopie gebrand, maar die hapert. -O-
pi_113501565
quote:
14s.gif Op donderdag 28 juni 2012 10:45 schreef Brighteyes het volgende:
:) Ik hoop dat de CD goed is. Ik heb voor mezelf een kopie gebrand, maar die hapert. -O-
ik ga strakkies testen, geef me 10 minuutjes :P
ravi moest eerst ff afkicken van zn sister act :@
pi_113501830
quote:
14s.gif Op donderdag 28 juni 2012 10:45 schreef Brighteyes het volgende:
de stereo hier beneden pakt hem prima hoor :*
nog niet alles kunnen luisteren, maar so far so good!

mijn draagbare boven gaat ik vanaaf testen :P

edit: en komend weekend een fimpje van de stuiterende peuter :o :D :P
ravi kan het waarderen O+
pi_113501892
voor ik het vergeet dames: kunnen jullie er mee leven als ik alles online zet met echte real life namen weggegumd?
  donderdag 28 juni 2012 @ 11:46:24 #32
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_113503228
ja, ik wel geloof ik hoor. leuk dat je het leuk vind! En Kyara ook! O+ t was nogal een bloed-zweet-en-nog-net-geen-tranen op t end.

Mooi hè, dat gedicht. Annie MG. :Y love her.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  donderdag 28 juni 2012 @ 13:18:48 #33
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_113507651
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 11:09 schreef simmu het volgende:

[..]

de stereo hier beneden pakt hem prima hoor :*
nog niet alles kunnen luisteren, maar so far so good!

mijn draagbare boven gaat ik vanaaf testen :P

edit: en komend weekend een fimpje van de stuiterende peuter :o :D :P
ravi kan het waarderen O+
Go ravi! *O*

En dat van mij mag online hoor. :Y
pi_113507885
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 11:11 schreef simmu het volgende:
voor ik het vergeet dames: kunnen jullie er mee leven als ik alles online zet met echte real life namen weggegumd?
weggegumd op de foto bedoel ik he :P
  donderdag 28 juni 2012 @ 13:28:50 #35
30252 Soempie
Procreating
pi_113508098
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 10:39 schreef simmu het volgende:

japansewijnbesstekje
Ik moest drie keer lezen. :') Dacht even: wat moet je nou met bestek voor japanse wijn? :@
pi_113508446
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 13:28 schreef Soempie het volgende:

[..]

Ik moest drie keer lezen. :') Dacht even: wat moet je nou met bestek voor japanse wijn? :@
:P
het ding neemt hier inmiddels zo'n 2 bij 6 meter tuin in beslag :s)
pi_113517928
BE, jouw boekje is vandaag om 14.30 op de bus gegaan! (pakketpost :o dus lekker dik)

Vanavond mn eigen boekje op mn gemak lezen O+
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  donderdag 28 juni 2012 @ 17:24:18 #38
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_113518877
*O* Ik ben zo benieuwd! O+
pi_113519108
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 19:56 schreef droomvrouwtje het volgende:
Ik ben heel erg, schiet me ineens te binnen dat het boekje nog af moet.. Het scheelt dat dit de laatste keer is, dus ophelia het boekje laat nog ff op zich wachten maar komt deze week nog jou kant op
Neem je tijd ;) Ik was de afgelopen dagen toch met heel andere dingen bezig. (wat overigens niet wil zeggen dat ik niet razend benieuwd ben, maar soms komt het echte leven er even tussendoor fietsen)
pi_113525435
Ik vind het ook prima als er pagina's online gezet worden. Liefst inderdaad wel wat persoonlijke dingen weggummen.

Ik zal morgen ook wat foto's maken van mijn boekje O+
  donderdag 28 juni 2012 @ 20:08:34 #41
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_113525645
Zijn wij nou als eerste groepje rond ofzo?! :o Dat had ik nou nooit gedacht :D met al die verzenddrama's enzo.

Leuk! zoooooo benieuwd! En dit werkt ook wel inspirerend weer, voor een eventueel volgend boekje.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_113525709
volgens mij wel buuf. En met die verzenddrama's viel het uiteindelijk ook wel mee. En we zijn gewoon een zeer gedisciplineerd groepje ;)
pi_113525876
quote:
10s.gif Op donderdag 28 juni 2012 20:08 schreef debuurvrouw het volgende:
Zijn wij nou als eerste groepje rond ofzo?! :o Dat had ik nou nooit gedacht :D met al die verzenddrama's enzo.

Leuk! zoooooo benieuwd! En dit werkt ook wel inspirerend weer, voor een eventueel volgend boekje.
nou idd, ons groepje ging zo lekker.. :o
tot sorbo ! :(
  donderdag 28 juni 2012 @ 20:51:05 #44
30252 Soempie
Procreating
pi_113527893
Als de post meewerkt krijg ik morgen m'n eigen boekje. *O*
pi_113528152
oooooooooooooooh leuk Soemp!

Lekker bladeren en lezen O+

Wij gaan volgend jaar met de tuin aan de gang en heb nu al het nodige om te planten *O*
  donderdag 28 juni 2012 @ 21:15:41 #46
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_113529572
Volgens mij is groep 4 ook rond :Y Alleen omdat Yppy later is bijgeschoven, gaat haar boekje nog wat ontbrekende mensen langs.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_113531344
quote:

Nee :@ Ik heb Moussy's boekje vandaag pas op de bus gedaan :X :@
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  donderdag 28 juni 2012 @ 21:49:34 #48
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_113532254
quote:
17s.gif Op donderdag 28 juni 2012 21:38 schreef innepin het volgende:

[..]

Nee :@ Ik heb Moussy's boekje vandaag pas op de bus gedaan :X :@
ja maar ja maar... ik zit toch niet in jullie groepje? toch?
pi_113537955
quote:

Alleen ik en jij nog geloof ik, de jouwe komt er in ieder geval dit weekend aan :Y
  vrijdag 29 juni 2012 @ 00:54:17 #50
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_113541826
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 17:30 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Neem je tijd ;) Ik was de afgelopen dagen toch met heel andere dingen bezig. (wat overigens niet wil zeggen dat ik niet razend benieuwd ben, maar soms komt het echte leven er even tussendoor fietsen)
Gelukkig.. Idd het echte leven komt idd soms voorbij vliegen en ik merk dat werken onder tijdsdruk ook niet echt helpt
Be happy with the little things in life
pi_113545106
quote:

Volgens mij hebben wij ons inderdaad exact aan elke verstuurweek gehouden allemaal (niet altijd meteen de maandagen) :Y

Ooooh ik ben echt serieus een hele poos bezig geweest gistermiddag met het bekijken en (voor)lezen van mijn ontzettend leuke boekje!
Zo kreeg ik van de dames die in mijn groepje zaten o.a (wat me nu te binnen schiet)
een heleboel gedichtjes/versjes/(kinder)boekentips over de wolf O+ ,meerdere zakjes bloemenzaad ^O^ en mooie foto's van bijzondere bloemen ,meerdere dagboekjes over jullie zelf,Patroon om een vilten uiltje O+ mee te maken (ga ik gauw doen!), pasta/soep en chocolade recepten die me allemaal wel wat leken,vakantie tips,meerdere Fiep Westendorp en Annie M.G verhaaltjes en tekeningen (Wolf is nu al fan van Pluis en Poezeltje geworden! Moest ik blijven voorlezen), bijzonder mooie scrappagina's van wolven en kabouters

echt, dat zulke diverse dingen allemaal gebundeld kunnen zijn in 1 simpel boekje :o O+ Supertof bewaarboekje is dit geworden waar ik absoluut nog veel leuks mee kan en ga doen.
Dankjullie wel!!
pi_113546340
Voor kleurdoosie:

Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  vrijdag 29 juni 2012 @ 09:31:07 #53
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_113546447
mooi snoopy!
in de haak.
  vrijdag 29 juni 2012 @ 09:31:40 #54
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_113546458
Prachtig Snoopy! <3
pi_113550362
Snoopy O+ Dat ziet er mooi uit!

Poppejans: Wat klinkt dat lief, leuk, mooi allemaal!
  vrijdag 29 juni 2012 @ 15:45:43 #56
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_113560933
Ik ben lekker stout! O+ prachtig Snoop!
pi_113561124
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 09:25 schreef snoopy het volgende:
Voor kleurdoosie:

[ afbeelding ]
O+ leuheeeeuk!!!
  vrijdag 29 juni 2012 @ 19:08:23 #58
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_113568195
Mooi Snoopy!

Mijn boekje is ook weer thuis! Nu nog even wachten tot de mannen in bed liggen en dan ga ik er eens in neuzen! :)
pi_113568912
BE.. mag min boekje ook nog een keertje naar jou ? :@
ik ben wel benieuwd naar wat recept tips van jou :D :o

en natuurlijk wil ik dan ook wel wat in jouw boekje maken ;)

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
  vrijdag 29 juni 2012 @ 19:31:11 #60
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_113569005
Voor recepten zijn boekjes altijd welkom. :Y
Ik beloof alleen verder geen kunstzinnig gefröbel hoor!
  vrijdag 29 juni 2012 @ 19:33:08 #61
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_113569083
Ik ben lekker stout. Ik vind hem wel bij Kleurdoos passen :P
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  vrijdag 29 juni 2012 @ 20:20:10 #62
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_113570707
Wat is mijn boekje leuk! O+ allemaal lekkere recepten, de bladmuziek van O+ Lily was here O+, dingetjes over mijn Round Robinettes, echt zo leuk om te hebben en voor altijd te bewaren. :Y O+
pi_113601420
Kleurdoos je boekje is aan gekomen! Hij is ontzettend leuk!!!

En grappig je hebt er een plaatje ingeplakt die ik voor je had klaar liggen!! Hahaha!

Snoopy, Mahre deed bij 1 bladzijde IIIIIIIEEEEEEEEEEEEEWWW!! Je weet zelf vast wel welke, haha!

Lekker weer freubelen van de week!
pi_113640259
Ik had nog niet gereageerd :@ maar mijn boekje is ook binnen
En wat is hij leuk O+ Ik heb het de afgelopen dagen een beetje druk gehad met de verjaardag van Lotte maar ga het de komende dagen rustig op m'n gemak nog een keer doorlezen en kijken. Wat is het leuk O+
pi_113654688
Bar ik heb je boekje van sonnetje binnen... ga er snel mee aan de slag
nog wensen of don'ts
  maandag 2 juli 2012 @ 00:09:48 #66
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_113655900
Mijn boekje was al even binnen.

Ik moest huilen mghihihihi O+ zo leuk en lief en tof!!
Foto's komen wel wanneer ik weer fototoestel heb want die ligt in Engeland in een der dozen.. ( erg practisch lol )
En iphone is stuk en mijn stenentijdperkleenmobieltje kan geen foto's maken :+
Engaging Infinite Improbability Drive..
  maandag 2 juli 2012 @ 17:14:09 #67
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_113678691
Ik durf het bijna niet te posten, maar ik heb dan toch echt ein-de-lijk het boekje voor Snoopy af! :@ :) *O*
Hier een sneakje voor jou Snoopy!
Morgen gaat het boekje op de bus richting Sorbo!

En oja Oeke, het boekje van Sorbo is hier een aantal dagen geleden in prima staat aan gekomen!

[ Bericht 0% gewijzigd door Elmo76 op 03-07-2012 21:21:36 ]
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_113679167
*O*
  maandag 2 juli 2012 @ 19:56:24 #69
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_113685570
Nog geen boekje hier ;( en ik ben zoooooo benieuwd.
pi_113724400
Mijn eerste RR-boekje was na 3 mensen kwijtgeraakt. Weken niets meer van vernomen en een paar weken geleden zelfs een tweede boekje gemaakt die nu op reis is.

Vanmiddag vond ik in mijn eigenste brievenbus zowaar mijn eerste RR-boekje! De wonderen zijn de wereld nog niet uit. Toch lief van postnl dat een medewerker alsnog de moeite heeft genomen om mijn adres in het boekje op te zoeken en het te retourneren. Er stond geen afzender op, laat staan een excuusbrief, maar wel heel leuk om het verloren gewaande boekje opeens toch terug te zien!

Volgens mij zijn nu officieel alle RR-boekjes weer tevoorschijn toch?
  dinsdag 3 juli 2012 @ 19:03:16 #71
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_113726101
Jeeej, bellelena, fijn dat ie er toch is, je eerste boekje. Twee maanden onderweg geweest van Weert naar jouw home.... ik heb op 29 mei nog zo'n zoekraakbrief naar de tnt gestuurd, maar uiteindelijk is ie weer waar het ie hoort.
pi_113726820
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 18:16 schreef bellelena het volgende:
Mijn eerste RR-boekje was na 3 mensen kwijtgeraakt. Weken niets meer van vernomen en een paar weken geleden zelfs een tweede boekje gemaakt die nu op reis is.

Vanmiddag vond ik in mijn eigenste brievenbus zowaar mijn eerste RR-boekje! De wonderen zijn de wereld nog niet uit. Toch lief van postnl dat een medewerker alsnog de moeite heeft genomen om mijn adres in het boekje op te zoeken en het te retourneren. Er stond geen afzender op, laat staan een excuusbrief, maar wel heel leuk om het verloren gewaande boekje opeens toch terug te zien!

Volgens mij zijn nu officieel alle RR-boekjes weer tevoorschijn toch?
wat fijn zeg!!

Sorbo heb je het boekje van mevr Mus al kunnen posten toevallig?
:)
  dinsdag 3 juli 2012 @ 20:57:57 #73
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_113731908
Summerbreeze het boekje van Klumsy is wederom op de post gegaan, ik weet niet of ik helemaal op tijd was, maar in elk geval hij is onderweg naar jou.

En jou boekje probeer ik van de week af te krijgen.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  dinsdag 3 juli 2012 @ 20:58:14 #74
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_113731926
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 23:48 schreef draculettetje het volgende:
Bar ik heb je boekje van sonnetje binnen... ga er snel mee aan de slag
nog wensen of don'ts
ik laat me graag verassen
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  dinsdag 3 juli 2012 @ 21:09:41 #75
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_113732528
Wow bellelena, dat is gaaf!

LIEDJEEEESSSSS..... Wat ben je allemaal aan het maken in mijn boekje??? Ben nieuwsgierig!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_113750707
Ik moet met het schaamrood op de kaken bekennen het boekje van Mariyette compleet vergeten te zijn :@

Ik word de laatste tijd een beetje ingehaald door het 'echte leven'
SPOILER: beetje offtopic
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar, het boekje is wel klaar, moet alleen nog even ingepakt en gepost worden.

verder ben ik ook wel benieuwd waar mijn eigen boekje momenteel uithangt...
pi_113750740
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 20:57 schreef _Bar_ het volgende:
Summerbreeze het boekje van Klumsy is wederom op de post gegaan, ik weet niet of ik helemaal op tijd was, maar in elk geval hij is onderweg naar jou.

En jou boekje probeer ik van de week af te krijgen.
Ik zie hem wel verschijnen. En als het niet op tijd was, geen probleem. Ik loop zelf ook hopeloos achter blijkt.
  woensdag 4 juli 2012 @ 15:09:43 #78
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_113762028
Ophelia, is mijn boekje al op de post? Ik heb nog niks namelijk. -O-
pi_113774226
Mijn boekje is weer thuis O+ Helemaal stil en verwonderd gelezen en bekeken.... Meiden hij is TOP !
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
  woensdag 4 juli 2012 @ 20:10:56 #80
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_113775033
en de mijne ook!! en ik ben ook zo blij, zulke mooie en leuke dingen en het sfeertje past ook zo ontzettend goed bij mijn persoonlijkheid. Superboekje!
O+ O+ O+
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_113775788
Mevr Mus, is Elmo's boekje al op de post? Ik ga komend weekend naar de tuin voor een week, dus het zou wel leuk zijn als ik daar wat kon knutselen, anders verlies ik een week.
Als het niet lukt, laat maar even weten, voor het weekend want ik heb daar niet vaak internet. Dan kan ik je ook het adres PMen en dan kun je het daarheen sturen.
Of komen brengen, het is bij jullie in de buurt. :P

Lenaatje, laat maar weten als je klaar bent met KD's boekje. :)
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_113778568
Ik ga morgen beginnen Oeke, en dan hoop ik het in de loop van volgende week af te hebben en naar je op te sturen! Wil je nog ff je adres pm-en?
pi_113811186
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 15:09 schreef debuurvrouw het volgende:
Ophelia, is mijn boekje al op de post? Ik heb nog niks namelijk. -O-
Hij is onderweg hoor :Y (inderdaad wel iets later dan beloofd)

Sneakje om het goed te maken:
  donderdag 5 juli 2012 @ 17:52:34 #85
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_113814842
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 16:34 schreef bellelena het volgende:
Ophelia wat mooi O+
+1 O+ prachtig!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  donderdag 5 juli 2012 @ 18:11:24 #86
30252 Soempie
Procreating
pi_113815481
Wat leuk Ophelia. O+

Hier al een week m'n boekje terug. :@ Via facebook al wel m'n groepje gesproken, natuurlijk. Maar nog niet uitgebreid.

Bellelena, Wow! _O_
Een heel mooi, lief, grappig verhaal. De olifant aan de lamp moest ik zo om lachen. :D Welk boekje komt het uit? In je eigen boekje (je tweede) heb je er ook een deel ingeschreven, geloof ik? De foto van je opa en oma, zo bijzonder en lief, wat een geluk. En een heuse indianentooi met heel gave fotobewerking erachter. Wat een mooie sfeer heb je gemaakt in m'n boekje. O+ Word er helemaal blij van.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Barreltje, Dat bad! En lekkere rituals proefpakketjes. *O* Liedjes voor pasen. Spin Sebastiaan en rupsje nooit genoeg om me van m'n kriebeldierangst af te helpen. :D Gaaf ook om te zien waar je werkt!

SPOILER
Troel, leuke prentenboektips en liedjes! Ik heb een aantal boeken opgezocht in de bieb. :Y En lekkere recepten voor bij de bbq. :Y)

SPOILER
Becky, wat een fijne tips (musea, kampeertips, recept voor M., prentenboeken) allemaal! Erg leuk om door te lezen. Ik vind de bijdrage van je dochtertje (weet niet of d'r naam hier bekend is) zo leuk. Voor N. :* Dankjewel. En met je laatste pagina heb je me aan het huilen gekregen. Had even een rottijd en precies op dat moment zo'n lief stukje tekst. :@

SPOILER
BJ Eindelijk Dikkertje Dap! Ik begin steeds met zingen maar na een paar regels loop ik vast. Was al een paar weken van plan om eens de hele tekst op te zoeken en nu hoeft dat niet meer. :D Mattís vindt de tekst en de tekeningen erg leuk (en ik ook)! En verder ook de tips voor M. O+

SPOILER
Muks, volgende week ga ik een orchidee kopen (en hem in leven houden)! ^O^ En wat ik het allerleukst vind: de tips voor de noordkop. Ik kom er zelf vandaan (Schagen), maar heb al die dingen nooit gedaan! :o 8)7 En die kaastaart, mjam! :9~

SPOILER
Ynske, de laatste in m'n boekje. Lekkere receptjes voor M., die ik over een paar weken kan uitproberen. :Y) En mooie gedichtjes die ik kan voorlezen. Je moet me alleen nog wel vertellen hoe ik van die perfecte zeepbellen kan maken. :+

SPOILER
Heel erg bedankt allemaal. Echt heel bijzonder dat andere mensen voor mij zo aan het knutselen, tekenen, plakken en schrijven zijn geweest. Omdat er veel tips staan voor M. is het voor mij extra een mooie herinnering voor later.

:*
pi_113815551
Oeh, de olifant in de lamp, dat is Toon Tellegen! Zo leuk O+
  donderdag 5 juli 2012 @ 18:13:48 #88
30252 Soempie
Procreating
pi_113815571
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 18:13 schreef _Ophelia_ het volgende:
Oeh, de olifant in de lamp, dat is Toon Tellegen! Zo leuk O+
Ja, maar welk boek? :D
pi_113815596
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 18:13 schreef Soempie het volgende:

[..]

Ja, maar welk boek? :D
Ik zou gaan voor "Misschien wisten zij alles", daar staan ze allemaal in. Geniaal voorleesboek.
pi_113815613
ohh Soemp! zo leuk zo'n overzicht! :D

nou weet ik ook wat er NA mij in je boekje gemaakt is ;)

maar het is geen excuus om nu niet te hoeven meeten he?? :P ;) :*

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_113818767
Bijna iedereen kon omvallen Soempie! O+ Toon Tellegen (alle eekhoorn en mier verhalen) is mijn favo om voor te lezen en uit voorgelezen te worden!

En wat Barreltje zegt, tof om te zien wat er Na mij is gemaakt! Echt heel erg mooi geworden!
  donderdag 5 juli 2012 @ 19:42:31 #92
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_113818778
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 16:26 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Hij is onderweg hoor :Y (inderdaad wel iets later dan beloofd)

Sneakje om het goed te maken:
[ afbeelding ]
Ooooh! Mooi. Ik bedoelde t niet als druk hoor, maar bang dat ie op de valteep nog zoek zou zijn ofzo.
pi_113822560
Oh wat gaaf !! Wat een prachtig overzicht !!!

Mijn boekje gaat nog even op reis : naar Mijsje <3
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
pi_113823192
@mignonne is er al iets naar mij onderweg of ben je nog bezig met iets?
  vrijdag 6 juli 2012 @ 09:12:31 #95
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_113839700
Leuk boekje Soemp!

Ik zal straks ook een s foto's gaan maken van mijn boekje.
En ik ga straks haakspullen kopen *O*
  vrijdag 6 juli 2012 @ 11:30:37 #96
30252 Soempie
Procreating
pi_113843360
Kyara, zullen we na het weekend onze boekjes uitwisselen?

En het boek van Tellegen ga ik zeker bestellen. :Y

@ Barretje, ik ga nog even nadenken over de meeting. :*
pi_113843566
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juli 2012 21:15 schreef snoopy het volgende:
@mignonne is er al iets naar mij onderweg of ben je nog bezig met iets?
nope, ik heb geen boekje momenteel, het ligt nog bij Sorbo.
:)
pi_113844142
nog steeds bedoel je. Sorbo ga je schamen
  vrijdag 6 juli 2012 @ 16:56:03 #99
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_113857573
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 11:30 schreef Soempie het volgende:
Kyara, zullen we na het weekend onze boekjes uitwisselen?
:Y

leuk. Maak ik wel eerst kopieën van Ophelia's stukje want anders kom ik in de knoei met mijn haakwerkje.
pi_113857625
quote:
17s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 16:56 schreef Kyara het volgende:

[..]

:Y

leuk. Maak ik wel eerst kopieën van Ophelia's stukje want anders kom ik in de knoei met mijn haakwerkje.
:D ^O^
Wil het een beetje lukken?
  vrijdag 6 juli 2012 @ 16:58:21 #101
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_113857685
Ik moest eerst een handwerkwinkel zoeken in de buurt. Vandaag haaknaald en wol gekocht dus dit weekend beginnen. Ik hou je op de hoogte!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')