quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:52 schreef Sinji het volgende:
[..]
Tyrion![]()
Alleen lezen als je alle boeken hebt gelezen:Inderdeed!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kak, ik flickshot gelijk de spoiler open![]()
ze lijkt op lara croft.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:49 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb er sinds gisteren weer een favoriet bij. Qua uiterlijk, acteren kan ze niet. Schoppen en slaan wel:
[ afbeelding ]
Doe dan Gina Caranoquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:49 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb er sinds gisteren weer een favoriet bij. Qua uiterlijk, acteren kan ze niet. Schoppen en slaan wel:
[ afbeelding ]
Kijk Haywire, toffe filmquote:
Klopt hoef alleen dit af te spelen door de telefoon.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:56 schreef Barbusse het volgende:
Sorry, ik ben aan de andere lijn aan het fantaseren met Charles Bronson Ayumu2.0
Ohboyohboyohboyquote:
wie is dat dan? iemand in het buitenland ofzo?quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:55 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
+356 2201 5000 moet je even proberen.
Ik kreeg een stijfjequote:Op woensdag 27 juni 2012 01:57 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Klopt hoef alleen dit af te spelen door de telefoon.
Het is een Maltese nummer.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:58 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
wie is dat dan? iemand in het buitenland ofzo?
waarom eindigt ze nummer op 000?
Drommel zit aan haar perfecte billen. Drommel wil wat zeggen over hoe goed squatten wel niet is voor je billen. Drommel wordt letterlijk de grond ingestampt omdat ze waarlijk badass is.quote:
ik ben nog steeds beetje high. ik weet het echt niet.quote:
Dude, seriously?quote:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 02:01 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ik ben nog steeds beetje high. ik weet het echt niet.
daniel dus uit malta?
quote:
Ik word hier niet heel warm van ben ik nu vreemd?quote:
quote:Muay Thai Record is 12-1-1 Wins/Lost/Draw. MMA Record is 7-1-0.
Defeated Kaitlin Young on May 31st, 2008 to achieve a 6-0-0 MMA record.
Defeated Kelly Kobold October 4, 2008 to achieve a 7-0-0 record.
Defeated by Cristiane "Cyborg" Santos on August 15, 2009 in the inaugural bout for the Strikeforce Women's Championship. Her current record is 7-1-0.
Nee, slechts homo.quote:Op woensdag 27 juni 2012 02:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik word hier niet heel warm van ben ik nu vreemd?
Dan krijg je Barbusse aan de lijn.quote:Op woensdag 27 juni 2012 02:02 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
dus wat gebeurd er als ik dat bel?
Ook goeden muziekquote:
Maar ik ben waarschijnlijk in gesprekquote:
Muil houdenquote:
Ik zit nu aan tepels dat vind je lekker toch? Aaaaah oow.quote:Op woensdag 27 juni 2012 02:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar ik ben waarschijnlijk in gesprek
Wat?quote:Op woensdag 27 juni 2012 02:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Drommel zit aan haar perfecte billen. Drommel wil wat zeggen over hoe goed squatten wel niet is voor je billen. Drommel wordt letterlijk de grond ingestampt omdat ze waarlijk badass is.
En dat zijn?quote:Op woensdag 27 juni 2012 02:06 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Ik mis wel een mede homo in deze reeks. Tenminste als hij gaarne wel aan mijn eisen voldoet.
Grapje kerelquote:
Zij? Echt nietquote:Op woensdag 27 juni 2012 02:08 schreef twi het volgende:
[..]
Zij kan jouw ass kicken, want ze is megasterk enzo.
Moet minstens vrijgezel zijn om eens te beginnen. Zwart halflang haar mooie donkere ogen lichte huidtint. Jaartje of 20 en natuurlijk lief zijn en geen Aziatische zijn wat daar doel ik niet op.quote:
Dump die vriendin van je eens dan.quote:Op woensdag 27 juni 2012 02:10 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Moet minstens vrijgezel zijn om eens te beginnen. Zwart halflang haar mooie donkere ogen lichte huidtint. Jaartje of 20 en natuurlijk lief zijn en geen Aziatische zijn wat daar doel ik niet op.
Dan val ik af, je kunt ophouden met de geile muziekquote:Op woensdag 27 juni 2012 02:10 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Moet minstens vrijgezel zijn om eens te beginnen. Zwart halflang haar mooie donkere ogen lichte huidtint. Jaartje of 20 en natuurlijk lief zijn en geen Aziatische zijn wat daar doel ik niet op.
Onbeskoft.quote:
Jij hebt een zwak voor alles met rood haar. Waarom denk je dat ik Myra weer zwart heb aangepraat?quote:Op woensdag 27 juni 2012 02:12 schreef heloef het volgende:
Ik heb een zwak voor Kate Nash. Dan weten jullie dat ook weer.
quote:
Jammer voor jou.quote:Op woensdag 27 juni 2012 02:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan val ik af, je kunt ophouden met de geile muziek
Heb geen flauw idee waar zij zich op dit moment bevind. Heb er verder niets mee te maken.quote:
Ze is brunette.quote:Op woensdag 27 juni 2012 02:14 schreef twi het volgende:
[..]
Jij hebt een zwak voor alles met rood haar. Waarom denk je dat ik Myra weer zwart heb aangepraat?
Nee hoor. Integendeelquote:
Whud?quote:
Nee, want s_o is slanker.quote:Op woensdag 27 juni 2012 02:18 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Was even aan het trollen. Kijken of Twi ging happen.
Kate Nash heeft trouwens 4 kleuren gehas waaronder rood/bruinachtig.quote:Op woensdag 27 juni 2012 02:16 schreef twi het volgende:
[..]
Dat is de route. Rood > Zwart > Brunette
Vermoedelijk vond je haar pas leuk nadat ze rood had. Balen voor jou dat je Myraela niet hebt mogen aanschouwen met rood haarquote:Op woensdag 27 juni 2012 02:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Kate Nash heeft trouwens 4 kleuren gehas waaronder rood/bruinachtig.
Die is vast heel blij dat ze een broekje heeft aangetrokken.quote:
Oh, dus dat was degene bij wie Firefly binnen 5 minuten aan het vingeren was, terwijl haar vriend tien meter verderop stond.quote:
Nee eigenlijk niet.quote:Op woensdag 27 juni 2012 02:20 schreef twi het volgende:
[..]
Vermoedelijk vond je haar pas leuk nadat ze rood had. Balen voor jou dat je Myraela niet hebt mogen aanschouwen met rood haar
Haha moet haast wel, dit was nog eens 10 minuten later. Zo lam, dat ze het onderscheid niet meer kon maken tussen een random dude en haar vriendje.quote:Op woensdag 27 juni 2012 02:21 schreef twi het volgende:
[..]
Oh, dus dat was degene bij wie Firefly binnen 5 minuten aan het vingeren was, terwijl haar vriend tien meter verderop stond.
Zo laat ik ze altijd achter. Best netjes toch, ik laat ze altijd hun kleren weer aantrekken.quote:
Half werk dusquote:Op woensdag 27 juni 2012 02:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Die is vast heel blij dat ze een broekje heeft aangetrokken.
Dit is TE triestquote:Op woensdag 27 juni 2012 02:21 schreef twi het volgende:
[..]
Oh, dus dat was degene bij wie Firefly binnen 5 minuten aan het vingeren was, terwijl haar vriend tien meter verderop stond.
Herinner mij er nou niet aanquote:
Ik ben te druk met fappenquote:
Hoe groot zou haar clitoris zijn?quote:Op woensdag 27 juni 2012 02:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben te druk met fappen![]()
[ afbeelding ]
Niet veel nee. Maar ze heeft attitude. Attitude goes a long wayquote:Op woensdag 27 juni 2012 02:35 schreef Strani het volgende:
Die heeft toch geen vlees op de botten Barbusse?
is s_o awesome. jij hebt haar irl ontmoet ofzo?quote:
Geen idee, zo intiem zijn we nietquote:Op woensdag 27 juni 2012 02:35 schreef PretKroket het volgende:
[..]
Hoe groot zou haar clitoris zijn?
wat hebben jullie tegen hem?quote:Op woensdag 27 juni 2012 02:21 schreef twi het volgende:
[..]
quote:
Ja maar op een foto heb je daar weer weinig aan.quote:Op woensdag 27 juni 2012 02:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet veel nee. Maar ze heeft attitude. Attitude goes a long way
quote:Op woensdag 27 juni 2012 02:36 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
is s_o awesome. jij hebt haar irl ontmoet ofzo?
ze lijkt mij echt leuk, ik heb al haar posts doorgespit en luister al haar youtube muziek links enzo
Firefly kent geen grenzen.quote:
Die post van fluf.. de enige reactie die ik erbij kon verzinnen was "...."quote:
hoe kan je dan weten of je die moed daadwerkelijk zou hebben?quote:Op woensdag 27 juni 2012 09:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
Tevens, had ik eindelijk de moed verzameld om een bepaalde stagiare mee uit te vragen, is ze er niet..FML..
Het nare is dat hij het nog meent ook.quote:Op woensdag 27 juni 2012 08:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die post van fluf.. de enige reactie die ik erbij kon verzinnen was "...."
Oi, wel een goed punt..quote:Op woensdag 27 juni 2012 09:18 schreef rival het volgende:
[..]
hoe kan je dan weten of je die moed daadwerkelijk zou hebben?
wacht, wat?quote:Op woensdag 27 juni 2012 09:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het nare is dat hij het nog meent ook.
Oh, ik dacht iets spannends.quote:Op woensdag 27 juni 2012 09:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
[SC Versieren moeilijk of niet #574] Dwergen zijn bazen
Kwam dat er fout uit?quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:00 schreef PretKroket het volgende:
Firefly is mijn hosselheld en tevens groot voorbeeld
Ben jij nieuw hier?quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:00 schreef PretKroket het volgende:
Firefly is mijn hosselheld en tevens groot voorbeeld
Wat voor boekjes?quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoi!
Middenevaluatie gehad vanmorgen. Was niet super, maar wel voldoende. Jammer wel.
Om het verdriet te verwerken heb ik geshopt. Allemaal boekjes gekocht.
Over slakken natuurlijk.quote:
Vanalles.quote:
Nee, geen slakken ditmaal.quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:06 schreef twi het volgende:
[..]
Over slakken natuurlijk.
Jammer Kaneel, is het een dooddoener om te zeggen dat voldoende ook goed is?
Das een behoorlijke stapelquote:Op woensdag 27 juni 2012 12:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vanalles.
Snel en Simpel, koken met 5 ingrediënten. Ainsley Harriott.
Aleister Crowley, de levensloop van een der grootste magiërs die ooit leefde. Ruud Vermeer.
De sensuele zee, geheimen van de oceaan. Eugene H. Kaplan.
Darwins hofvijver, een drama in het Victoriameer. Tijs Goldschmidt. Wilde ik al lang hebben nadat ik Tijs een keer gesproken had.
Het erfhuis der Natuur, Darwin. H.G.K. Westenbrink (uit 1951)
Verder Kick-Ass van Millar en Romita. Sinds ik de film heb gezien, wilde ik deze lezen.
Crossed van Ennis en Burrows. Ben redelijk fan van Ennis.
Tot slot: The Valiant Era Collection. Herprint van een aantal klassieke Valiant Comics verhalen.
[..]
Nee, geen slakken ditmaal.
Ja, dat is een dooddoener. Daar gaat mijn Cum Laude.
Zonde wel. Als je weet wat je wilt lezen, is de keuze snel gemaakt, lijkt mequote:Op woensdag 27 juni 2012 12:23 schreef twi het volgende:
Ik zou niet weten waar ik zou moeten beginnen met het kopen van boekenNauwelijks wat gelezen, veel teveel wat ik zou willen lezen, maar door luiheid nooit doorzet
Zeker. Ik ga er maar eens snel mee beginnen, hihi.quote:
Ja, maar dat vind ik een beetje zonde nu ik de films al heb gezien. Ik moet The Hobbit maar eens uit lezen, misschien zwengelt dat m'n interesse aan.quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben zelf ooit begonnen met In de ban van de Ring.
Lees de boeken maar, kom je veel meer dingen in tegen dan in de films.quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:37 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, maar dat vind ik een beetje zonde nu ik de films al heb gezien. Ik moet The Hobbit maar eens uit lezen, misschien zwengelt dat m'n interesse aan.
Ik zit te wachten op de twee delen van het laatste boek van Game of Thronesquote:Op woensdag 27 juni 2012 12:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zonde wel. Als je weet wat je wilt lezen, is de keuze snel gemaakt, lijkt me.
Ik ben zelf ooit begonnen met In de ban van de Ring.
[..]
Zeker. Ik ga er maar eens snel mee beginnen, hihi.
Hobbit, best een leuk boekje, al ben ik helemaal geen fan van Tolkien's schrijfstijl. Zijn wereldbouwen is geweldig, maar schrijven....quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:37 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, maar dat vind ik een beetje zonde nu ik de films al heb gezien. Ik moet The Hobbit maar eens uit lezen, misschien zwengelt dat m'n interesse aan.
Ik heb het nooit gezien of gelezen. Wat is het ongeveer?quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zit te wachten op de twee delen van het laatste boek van Game of Thrones
Fantasy serie over een koninkrijk wat uit elkaar valt door burgeroorlogen, terwijl heel langzaam uitgestorven magie weer terug sluipt. Briljante karakters, de een nog vuiler dan de andere. De machtspelletjes die er gespeeld worden, de Romeinse keizers en de Borgia's kunnen er nog wat van lerenquote:Op woensdag 27 juni 2012 12:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hobbit, best een leuk boekje, al ben ik helemaal geen fan van Tolkien's schrijfstijl. Zijn wereldbouwen is geweldig, maar schrijven....
Mag ik je anders Robin Hobb aanraden? Fantasy, makkelijk leesbaar.
[..]
Ik heb het nooit gezien of gelezen. Wat is het ongeveer?
Fantasie, magie, top. Ik ben niet een enorme fan van burgeroorlogen en machtsspelletjes tbh. Maar als ik de huidige boeken uit heb, zal ik eens een kijkje wagen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Fantasy serie over een koninkrijk wat uit elkaar valt door burgeroorlogen, terwijl heel langzaam uitgestorven magie weer terug sluipt. Briljante karakters, de een nog vuiler dan de andere. De machtspelletjes die er gespeeld worden, de Romeinse keizers en de Borgia's kunnen er nog wat van leren![]()
Wil je tips?quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:23 schreef twi het volgende:
Ik zou niet weten waar ik zou moeten beginnen met het kopen van boekenNauwelijks wat gelezen, veel teveel wat ik zou willen lezen, maar door luiheid nooit doorzet
Pis nooit tegen de wind inquote:
Zou graag gaan maar ik moet morgen te vroeg opquote:Op woensdag 27 juni 2012 13:07 schreef Huppelmuts het volgende:
Iemand zin om vanavond met mij naar de film te gaan?
Ik doe al de hele dag aan jou denkenquote:Op woensdag 27 juni 2012 13:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zou graag gaan maar ik moet morgen te vroeg op
Dat effect heb ik wel vaker op vrouwenquote:Op woensdag 27 juni 2012 13:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik doe al de hele dag aan jou denken
Ken ik niet, wel eens van gehoord. Zal het eens checken, dank!quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fantasie, magie, top. Ik ben niet een enorme fan van burgeroorlogen en machtsspelletjes tbh. Maar als ik de huidige boeken uit heb, zal ik eens een kijkje wagen.
Ken je ook de Kushiel's Legacy serie van J. Carey? Dat is een beetje hetzelfde, maar dan meer erotisch.
Klootzakquote:Op woensdag 27 juni 2012 13:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat effect heb ik wel vaker op vrouwen
Welke film ga je?quote:
Geen idee nogquote:
Kan je met die pas van naar je naar alle pathe bioscopen in Nederland?quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee nog![]()
Ik wil op zich ook wel alleen maar op een of andere manier mislukt dat elke keer. Dan verdwaal ik ofzo. Dus ik hoop dat er iemand mee wil met mij
en voetbal missen?quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:07 schreef Huppelmuts het volgende:
Iemand zin om vanavond met mij naar de film te gaan?
Jawel!quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kan je met die pas van naar je naar alle pathe bioscopen in Nederland?
Oke oke, misschien ook maar eens over nadenken danquote:
Ik denk dat jij heus wel met mij een film wil kijken!quote:
Handig ding hoor!quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oke oke, misschien ook maar eens over nadenken dan
Als echte gierige Jood neem ik dat altijd zelf meequote:Op woensdag 27 juni 2012 13:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Handig ding hoor!
En dankzij pas ook nog korting op voer en drinken bij pathe
Dan wel ook neuken neem ik aan?quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee nog![]()
Ik wil op zich ook wel alleen maar op een of andere manier mislukt dat elke keer. Dan verdwaal ik ofzo. Dus ik hoop dat er iemand mee wil met mij
Ghehe.quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Als echte gierige Jood neem ik dat altijd zelf mee
Rare aanname maak jij hoorquote:
Die bij de ArenA doen ze nog weleens moeilijk jaquote:Op woensdag 27 juni 2012 13:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe.
Vorige keer in Amsterdam moest ik de net bij pathe gekochte zak chips weggooien want die had ik daar niet gekocht zei die doos
Dit was bij de Muntquote:Op woensdag 27 juni 2012 13:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die bij de ArenA doen ze nog weleens moeilijk ja
Whutquote:Op woensdag 27 juni 2012 13:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dit was bij de Munt![]()
Blijkbaar was die muts bij de kassa vergeten om mijn zak over te gieten in een bakje en dus kon ik hem daar niet gekocht hebben
Zo stond ik ook jaquote:Op woensdag 27 juni 2012 13:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Whut
Bij de Munt overigens nooit problemen gehad
Zodat je wat te eten hebt als je weer eens verdwaalt?quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee nog![]()
Ik snap de link eten/verdwalen nietquote:Op woensdag 27 juni 2012 13:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zodat je wat te eten hebt als je weer eens verdwaalt?
Bl0ndT zeker he?quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik snap de link eten/verdwalen niet
Kloptquote:
Ok. Neuken dan maar?quote:
Okquote:
Tussen je tetters en zulksquote:
Als jij dat per se wilquote:
Maar geen bloed uitgespuugd?quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:34 schreef stevenmac26 het volgende:
ik heb een bloed smaak in mijn mond nadat ik net moest hoesten
Bedoel je nou kotsen want heb weinig zin om vinger in mijn strot te duwenquote:
Nee, gewoon spuug. Heb je slijm opgehoest? Als je nu een rochel naar buiten werkt zit daar dan ook bloed in?quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Bedoel je nou kotsen want heb weinig zin om vinger in mijn strot te duwen
ff spugen danquote:Op woensdag 27 juni 2012 13:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, gewoon spuug. Heb je slijm opgehoest? Als je nu een rochel naar buiten werkt zit daar dan ook bloed in?
Geen idee man
Mooi!quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:39 schreef stevenmac26 het volgende:
Het is wel heel miniem wat er tussen zat
Niet echt iets waar ik mij nu druk om ga maken in ieder geval
Neequote:
Niet zo heel gek, trouwens. Geknapt haarvaatje of zo, dat wil nog wel eens bloeden. Vooral bij zwakkere longen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee
Ik kreeg een hoestbui en er zat wat bloed tussen
Geen ongestelde vrouwen gelikt?quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee
Ik kreeg een hoestbui en er zat wat bloed tussen
10uur moet ik er zijnquote:Op woensdag 27 juni 2012 13:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet zo heel gek, trouwens. Geknapt haarvaatje of zo, dat wil nog wel eens bloeden. Vooral bij zwakkere longen.
Hoe laat verwacht je de uitslag morgen?
quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:46 schreef Samzz het volgende:
Godverdomme, haha. Ik typte net voor de gein in een DM naar iemand dat ik zin heb in seks. De jongen naast mij las dat blijkbaar want hij zei 'zal ik even meegaan naar de wc dan?', je kan me nu nog opvegen
.
Leuke grapjes zijn dat.
Ik heb geen dm?quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:46 schreef Samzz het volgende:
Godverdomme, haha. Ik typte net voor de gein in een DM naar iemand dat ik zin heb in seks. De jongen naast mij las dat blijkbaar want hij zei 'zal ik even meegaan naar de wc dan?', je kan me nu nog opvegen
.
Leuke grapjes zijn dat.
quote:Duizenden bezoekers van de eerste openbare training van Ajax zullen opnieuw teleurgesteld zijn. Voor de zoveelste keer op rij heeft commercieel directeur Henri van der Aat niet de moeite genomen om op tijd shirts te regelen. Dit betekent dat de supporters van Ajax tot 15 juli moeten wachten. Opnieuw een financiële blunder van Ajax, men loopt opnieuw een redelijke omzet mis.
In de fanshop van Ajax, gevestigd in de Amsterdam ArenA, geven ze leverancier Adidas de schuld. Dit was vorig jaar ook het geval, maar Adidas ontkende dat zij een fout had gemaakt. Het lag volledig bij Ajax, volgens de sportfabrikant. De onderlinge banden tussen de club en top-sponsoren worden er in ieder geval niet beter op.
Nouja gestopt gestopt, ik rook soms dagen niet en dan een dag 1 of 2 sigarettenquote:Op woensdag 27 juni 2012 13:59 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Stevenmac je bent toevallig onlangs gestopt met roken?
Op die manier dan kan je weleens een beetje bloed op spugen vooral als je daar voor een zware roker was.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nouja gestopt gestopt, ik rook soms dagen niet en dan een dag 1 of 2 sigaretten
Helemaal stoppen lukt nog niet helemaal
Zwaar was ik al tijden niet meerquote:Op woensdag 27 juni 2012 14:01 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Op die manier dan kan je weleens een beetje bloed op spugen vooral als je daar voor een zware roker was.
Je longen zijn zich aan het herstellenquote:Op woensdag 27 juni 2012 14:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zwaar was ik al tijden niet meer
Rookte sowieso afgelopen paar maanden rond de 10 a 11 sigaretten op een dag terwijl ik daarvoor sowieso een pakje per dag rookte
Heb dat ook een tijd gehad na een vechtpartij nu niks meer dus echt ernstig zorgen maken zou ik ook niet doen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:05 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik maak mij er verder ook niet druk om maar het is meer dat ik vorige week al bloed aan het kotsen was
Na een vechtpartijquote:Op woensdag 27 juni 2012 14:06 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Heb dat ook een tijd gehad na een vechtpartij nu niks meer dus echt ernstig zorgen maken zou ik ook niet doen.
Niet eens joh?quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Na een vechtpartij
Ik voel mij vrij afgemat maar ik heb niet gevochten
Is al een tijdje geleden dat ik dat gedaan hebquote:
Was geen eerlijk gevecht gasten hadden ijzeren pijpen bij zich en ik alleen maar mijn vuisten. Al met al toch goed afgelopen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Na een vechtpartij
Ik voel mij vrij afgemat maar ik heb niet gevochten
Uit wat voor een achterbuurt kom jijquote:Op woensdag 27 juni 2012 14:14 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Was geen eerlijk gevecht gasten hadden ijzeren pijpen bij zich en ik alleen maar mijn vuisten. Al met al toch goed afgelopen.
Woon in een zeer nette buurt daar ligt het niet aan zal wel iets met mijn uitspraken te maken hebben tegen bepaalde personen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Uit wat voor een achterbuurt kom jij
Wat een boefje ben jequote:Op woensdag 27 juni 2012 14:18 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Woon in een zeer nette buurt daar ligt het niet aan zal wel iets met mijn uitspraken te maken hebben tegen bepaalde personen.
terechte welquote:Op woensdag 27 juni 2012 14:20 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Valt mee alleen als ik van die Neonazi's zie dan kan ik mijn grote mond niet houden
Ik ken wel een aantal plekken waar ik Neonazi's met een enthousiaste hitlergroet zou verwelkomen, en als het nodig is nog zou bewapenen ook.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:20 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Valt mee alleen als ik van die Neonazi's zie dan kan ik mijn grote mond niet houden
kogel in de nek verdien je dan stiekem wel een beetjequote:Op woensdag 27 juni 2012 14:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ken wel een aantal plekken waar ik Neonazi's met een enthousiaste hitlergroet zou verwelkomen, en als het nodig is nog zou bewapenen ook.
Euhm, ok.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:24 schreef rival het volgende:
[..]
kogel in de nek verdien je dan stiekem wel een beetje
quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ken wel een aantal plekken waar ik Neonazi's met een enthousiaste hitlergroet zou verwelkomen, en als het nodig is nog zou bewapenen ook.
Wees blij dat wij niet in dezelfde ruimte zitten terwijl je deze uitspraak deed.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het zou heel fijn zijn als bepaalde groepen in sommige buurten elkaar af maken, in plaats van goede burgers.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:26 schreef rival het volgende:
[..]
Nee hoor... die moeite is het mij niet waard.... maar je moest eens beseffen wat je zegt man
quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het zou heel fijn zijn als bepaalde groepen in sommige buurten elkaar af maken, in plaats van goede burgers.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:24 schreef rival het volgende:
[..]
kogel in de nek verdien je dan stiekem wel een beetje
quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:31 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Dus dan mag ik ook het land uit. Valt me tegen van je.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gaat mij om dat hitlergebeuren van je..... ga je schamen man...quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het zou heel fijn zijn als bepaalde groepen in sommige buurten elkaar af maken, in plaats van goede burgers.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:32 schreef Murdera het volgende:
[..]Je weet wel dat je op het moment jezelf verre van geliefd aan het maken bent?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:34 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Je weet wel dat je op het moment jezelf verre van geliefd aan het maken bent?
Je snapt toch wel dat dat een grapje was hoop ik?quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:33 schreef rival het volgende:
[..]
gaat mij om dat hitlergebeuren van je..... ga je schamen man...
ja klinkt echt als een goed doordachte grappig bedoelde postquote:Op woensdag 27 juni 2012 14:22 schreef Murdera het volgende:
Het was alleen echt verre van grappig...quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:35 schreef Murdera het volgende:
[..]rustig maar schatje. niet huilen.
[..]
Je snapt toch wel dat dat een grapje was hoop ik?
Men mag zeker rechtse gedachte hebben tot op een grens zoals jij die nu aangeeft.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:34 schreef stevenmac26 het volgende:
Mensen met rechtse gedachte kan ik mij ergens nog redelijk mee inkomen, mensen met nazi gedachten kunnen van mij aan het gas
Een enorm fout grapje. En huilen doe ik niet.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:35 schreef Murdera het volgende:
[..]rustig maar schatje. niet huilen.
[..]
Je snapt toch wel dat dat een grapje was hoop ik?
Och, ik vond hem leuk om te maken. De reacties hielpen daar ook wel aan mee.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:37 schreef rival het volgende:
[..]
ja klinkt echt als een goed doordacht grappig bedoelde post
Ben je al uit je panty gescheurd van het lachen?quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Och, ik vond hem leuk om te maken. De reacties hielpen daar ook wel aan mee.
Waarom dat gehuil eigenlijk als je een hitler grap maakt?
Je mag grappen maken over marokkanen, homo's, arme mensen, hongerige afrikaantjes, maar een hitlergrapje, en iedereen moet huilen.
Ik vond hem goed, bedankt voor je bijdrage aan mijn amusement.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:38 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Een enorm fout grapje. En huilen doe ik niet.
Nee, mijn beste, ik draag geen panty's. Toch bedankt voor de interesse.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ben je al uit je panty gescheurd van het lachen?
kneus
Bedankt, bedankt. Ik ben erg trots.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:43 schreef Typisch het volgende:
Ah, Murdera heeft het fenomeen internetaandacht ook uitgevonden. Nou gefeliciteerd gozer, het is je gelukt hoor!
terugkrabbelen en er maar het beste van maken bedoel jequote:Op woensdag 27 juni 2012 14:43 schreef Typisch het volgende:
Ah, Murdera heeft het fenomeen internetaandacht ook uitgevonden. Nou gefeliciteerd gozer, het is je gelukt hoor!
Draai je het zo?quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:44 schreef rival het volgende:
anders draai je het zo dat het gewoon een grapje was..... altijd nog beter dan kleur bekennen natuurlijk
Iets achterlijks te zeggen om dan vervolgens te beweren dat het een troll/grap was, klassiekertje wel.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:45 schreef rival het volgende:
[..]
terugkrabbelen en er maar het beste van maken bedoel je
in mijn geval het feit dat ik vorige week in Auschwitz zat.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:39 schreef Murdera het volgende:
Waarom dat gehuil eigenlijk als je een hitler grap maakt?
Moeten jullie nou serieus zo huilen om het woord hitlergroet of wat?quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Iets achterlijks te zeggen om dan vervolgens te beweren dat het een troll/grap was, klassiekertje wel.
Nee ok dat had ik moeten weten, mijn fout.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:46 schreef rival het volgende:
[..]
in mijn geval het feit dat ik vorige week in Auschwitz zat.
shitquote:
Dus?quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:46 schreef stevenmac26 het volgende:
In mijn geval dat ik gewoon een bloedhekel aan nazi's heb
Nee hoor.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Moeten jullie nou serieus zo huilen om het woord hitlergroet of wat?
Heb ik ook een bloedhekel aan dat soort 'grapjes'quote:
is niet relevant, dat is alleen de reden waarom ik de moeite nam om te reageren....quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:47 schreef Murdera het volgende:
Nee ok dat had ik moeten weten, mijn fout.
Dus het is geen grapje.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
Om de rest? Want daar sta ik wel achter.
Hoezo, dat jullie dat hitlergroet zo serieus namen is eerder jullie fout hoor.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:49 schreef rival het volgende:
feit blijft dat je een domme post neerzet en nu je best doet er zo goed mogelijk vanaf te komen
Steven is al een paar dagen goed op dreef met de toilethumorquote:
De rest niet.quote:
Denken dat het daar om ging.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hoezo, dat jullie dat hitlergroet zo serieus namen is eerder jullie fout hoor.![]()
Anders zat ik niet op FOK!, dan zat ik op Stormfront.
Ik spoel ze zo uit mijn bak met grapjes vandaanquote:Op woensdag 27 juni 2012 14:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Steven is al een paar dagen goed op dreef met de toilethumor
het 1 sluit het ander niet uit......quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:50 schreef Murdera het volgende:
Anders zat ik niet op FOK!, dan zat ik op Stormfront.
Wat jij niet begrijpt is dat het in Nederland relatief goed gaat zou je eens willen adviseren om eens naar een ander land te gaan met een roze T-shirt aan.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
De rest niet.Aangezien de politie er zo weinig tegen kan doen, zou ik het fijn vinden als de straatkanker elkaar opruimt.
De straatkanker... Welke personen zijn de straatkanker dan?quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
De rest niet.Aangezien de politie er zo weinig tegen kan doen, zou ik het fijn vinden als de straatkanker elkaar opruimt.
Relatief.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:52 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Wat jij niet begrijpt is dat het in Nederland relatief goed gaat zou je eens willen adviseren om eens naar een ander land te gaan met een roze T-shirt aan.
Het volk dat bepaalde buurten terroriseert. Buiten mensen in elkaar schoppen, bestelen, uitschelden.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
De straatkanker... Welke personen zijn de straatkanker dan?
Ah, je bedoeld het (Amerikaanse) leger in Afghanistan?quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het volk dat bepaalde buurten terroriseert. Buiten mensen in elkaar schoppen, bestelen, uitschelden.
Het tuig.
Daar vallen nazi's zelf overigens ook onder, maar die zal ik net zo min missen.
Voor elk persoontje dat je afschiet komen er 4 voor terug dat heb ik inmiddels wel geleerd.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Relatief.
Exact.
Dan mogen de restjes elkaar opruimen. Scheelt een hoop politiewerk.
Scherp.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ah, je bedoeld het (Amerikaanse) leger in Afghanistan?
quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik spoel ze zo uit mijn bak met grapjes vandaan
Blijven proberen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:55 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Voor elk persoontje dat je afschiet komen er 4 voor terug dat heb ik inmiddels wel geleerd.
spoelbak, snap je hem whahaha xd xdquote:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
spoelbak, snap je hem whahaha xd xd
Het is een battle.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:58 schreef stevenmac26 het volgende:
Wat is dit voor aids op fb??
1 iemand zet 10minuten geleden een foto van haar kind op fb en nu achter elkaar allemaal van die wijven met foto's van hun kind, en het zijn nog vriendinnen ook
Komen ze aandacht te kort ofzo
hi hi hilarisch ben jij jaquote:
''Dit is mijn baby Frank, is het geen poepie?''quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:58 schreef stevenmac26 het volgende:
1 iemand zet 10minuten geleden een foto van haar kind op fb en nu achter elkaar allemaal van die wijven met foto's van hun kind, en het zijn nog vriendinnen ook
hahah hij kijkt tvquote:Op woensdag 27 juni 2012 14:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
''Dit is mijn baby Frank, is het geen poepie?''
NEE BABY'S ZIJN FUCKING LELIJK, DEBIEL.
Ik heb binnenkort mijn eerste papa en mama van mijn leeftijd op facebook, ik word oudquote:Op woensdag 27 juni 2012 14:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
hahah hij kijkt tv
volgende haha ze eet een broodje
volgende hahaha kijk haar dansen
Ik zit te wachten op de eerste vlotter grapquote:Op woensdag 27 juni 2012 14:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
spoelbak, snap je hem whahaha xd xd
Steven zn grapjes waren echt geniaal hoorquote:
Afgezetquote:
Ik zag enkel de afsluiter.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Steven zn grapjes waren echt geniaal hoor
heerlijk rustig en relax zo zonder dat kutfacebook.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:58 schreef stevenmac26 het volgende:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:28 schreef dawg het volgende:
[..]
heerlijk rustig en relax zo zonder dat kutfacebook.
Laten we het hopenquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:52 schreef Drommeldaris het volgende:
computer formatteren en windows 7 installeren, mocht ik er een paar dagen niet zijn dan is het mislukt
Kloptquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:56 schreef Drommeldaris het volgende:
Nee, je mag niet van je mama bij de HA Steven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |