spoelbak, snap je hem whahaha xd xdquote:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
spoelbak, snap je hem whahaha xd xd
Het is een battle.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:58 schreef stevenmac26 het volgende:
Wat is dit voor aids op fb??
1 iemand zet 10minuten geleden een foto van haar kind op fb en nu achter elkaar allemaal van die wijven met foto's van hun kind, en het zijn nog vriendinnen ook
Komen ze aandacht te kort ofzo
hi hi hilarisch ben jij jaquote:
''Dit is mijn baby Frank, is het geen poepie?''quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:58 schreef stevenmac26 het volgende:
1 iemand zet 10minuten geleden een foto van haar kind op fb en nu achter elkaar allemaal van die wijven met foto's van hun kind, en het zijn nog vriendinnen ook
hahah hij kijkt tvquote:Op woensdag 27 juni 2012 14:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
''Dit is mijn baby Frank, is het geen poepie?''
NEE BABY'S ZIJN FUCKING LELIJK, DEBIEL.
Ik heb binnenkort mijn eerste papa en mama van mijn leeftijd op facebook, ik word oudquote:Op woensdag 27 juni 2012 14:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
hahah hij kijkt tv
volgende haha ze eet een broodje
volgende hahaha kijk haar dansen
Ik zit te wachten op de eerste vlotter grapquote:Op woensdag 27 juni 2012 14:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
spoelbak, snap je hem whahaha xd xd
Steven zn grapjes waren echt geniaal hoorquote:
Afgezetquote:
Ik zag enkel de afsluiter.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Steven zn grapjes waren echt geniaal hoor
heerlijk rustig en relax zo zonder dat kutfacebook.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:58 schreef stevenmac26 het volgende:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:28 schreef dawg het volgende:
[..]
heerlijk rustig en relax zo zonder dat kutfacebook.
Laten we het hopenquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:52 schreef Drommeldaris het volgende:
computer formatteren en windows 7 installeren, mocht ik er een paar dagen niet zijn dan is het mislukt
Kloptquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:56 schreef Drommeldaris het volgende:
Nee, je mag niet van je mama bij de HA Steven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |