is niet relevant, dat is alleen de reden waarom ik de moeite nam om te reageren....quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:47 schreef Murdera het volgende:
Nee ok dat had ik moeten weten, mijn fout.
Dus het is geen grapje.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
Om de rest? Want daar sta ik wel achter.
Hoezo, dat jullie dat hitlergroet zo serieus namen is eerder jullie fout hoor.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:49 schreef rival het volgende:
feit blijft dat je een domme post neerzet en nu je best doet er zo goed mogelijk vanaf te komen
Steven is al een paar dagen goed op dreef met de toilethumorquote:
De rest niet.quote:
Denken dat het daar om ging.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hoezo, dat jullie dat hitlergroet zo serieus namen is eerder jullie fout hoor.![]()
Anders zat ik niet op FOK!, dan zat ik op Stormfront.
Ik spoel ze zo uit mijn bak met grapjes vandaanquote:Op woensdag 27 juni 2012 14:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Steven is al een paar dagen goed op dreef met de toilethumor
het 1 sluit het ander niet uit......quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:50 schreef Murdera het volgende:
Anders zat ik niet op FOK!, dan zat ik op Stormfront.
Wat jij niet begrijpt is dat het in Nederland relatief goed gaat zou je eens willen adviseren om eens naar een ander land te gaan met een roze T-shirt aan.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
De rest niet.Aangezien de politie er zo weinig tegen kan doen, zou ik het fijn vinden als de straatkanker elkaar opruimt.
De straatkanker... Welke personen zijn de straatkanker dan?quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
De rest niet.Aangezien de politie er zo weinig tegen kan doen, zou ik het fijn vinden als de straatkanker elkaar opruimt.
Relatief.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:52 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Wat jij niet begrijpt is dat het in Nederland relatief goed gaat zou je eens willen adviseren om eens naar een ander land te gaan met een roze T-shirt aan.
Het volk dat bepaalde buurten terroriseert. Buiten mensen in elkaar schoppen, bestelen, uitschelden.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
De straatkanker... Welke personen zijn de straatkanker dan?
Ah, je bedoeld het (Amerikaanse) leger in Afghanistan?quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het volk dat bepaalde buurten terroriseert. Buiten mensen in elkaar schoppen, bestelen, uitschelden.
Het tuig.
Daar vallen nazi's zelf overigens ook onder, maar die zal ik net zo min missen.
Voor elk persoontje dat je afschiet komen er 4 voor terug dat heb ik inmiddels wel geleerd.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Relatief.
Exact.
Dan mogen de restjes elkaar opruimen. Scheelt een hoop politiewerk.
Scherp.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ah, je bedoeld het (Amerikaanse) leger in Afghanistan?
quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik spoel ze zo uit mijn bak met grapjes vandaan
Blijven proberen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:55 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Voor elk persoontje dat je afschiet komen er 4 voor terug dat heb ik inmiddels wel geleerd.
spoelbak, snap je hem whahaha xd xdquote:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
spoelbak, snap je hem whahaha xd xd
Het is een battle.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:58 schreef stevenmac26 het volgende:
Wat is dit voor aids op fb??
1 iemand zet 10minuten geleden een foto van haar kind op fb en nu achter elkaar allemaal van die wijven met foto's van hun kind, en het zijn nog vriendinnen ook
Komen ze aandacht te kort ofzo
hi hi hilarisch ben jij jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |