quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:34 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Je weet wel dat je op het moment jezelf verre van geliefd aan het maken bent?
Je snapt toch wel dat dat een grapje was hoop ik?quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:33 schreef rival het volgende:
[..]
gaat mij om dat hitlergebeuren van je..... ga je schamen man...
ja klinkt echt als een goed doordachte grappig bedoelde postquote:Op woensdag 27 juni 2012 14:22 schreef Murdera het volgende:
Ik ken wel een aantal plekken waar ik Neonazi's met een enthousiaste hitlergroet zou verwelkomen, en als het nodig is nog zou bewapenen ook.
Het was alleen echt verre van grappig...quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:35 schreef Murdera het volgende:
[..]rustig maar schatje. niet huilen.
[..]
Je snapt toch wel dat dat een grapje was hoop ik?
Men mag zeker rechtse gedachte hebben tot op een grens zoals jij die nu aangeeft.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:34 schreef stevenmac26 het volgende:
Mensen met rechtse gedachte kan ik mij ergens nog redelijk mee inkomen, mensen met nazi gedachten kunnen van mij aan het gas
Een enorm fout grapje. En huilen doe ik niet.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:35 schreef Murdera het volgende:
[..]rustig maar schatje. niet huilen.
[..]
Je snapt toch wel dat dat een grapje was hoop ik?
Och, ik vond hem leuk om te maken. De reacties hielpen daar ook wel aan mee.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:37 schreef rival het volgende:
[..]
ja klinkt echt als een goed doordacht grappig bedoelde post
Ben je al uit je panty gescheurd van het lachen?quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Och, ik vond hem leuk om te maken. De reacties hielpen daar ook wel aan mee.
Waarom dat gehuil eigenlijk als je een hitler grap maakt?
Je mag grappen maken over marokkanen, homo's, arme mensen, hongerige afrikaantjes, maar een hitlergrapje, en iedereen moet huilen.
Ik vond hem goed, bedankt voor je bijdrage aan mijn amusement.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:38 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Een enorm fout grapje. En huilen doe ik niet.
Nee, mijn beste, ik draag geen panty's. Toch bedankt voor de interesse.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ben je al uit je panty gescheurd van het lachen?
kneus
Bedankt, bedankt. Ik ben erg trots.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:43 schreef Typisch het volgende:
Ah, Murdera heeft het fenomeen internetaandacht ook uitgevonden. Nou gefeliciteerd gozer, het is je gelukt hoor!
terugkrabbelen en er maar het beste van maken bedoel jequote:Op woensdag 27 juni 2012 14:43 schreef Typisch het volgende:
Ah, Murdera heeft het fenomeen internetaandacht ook uitgevonden. Nou gefeliciteerd gozer, het is je gelukt hoor!
Draai je het zo?quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:44 schreef rival het volgende:
anders draai je het zo dat het gewoon een grapje was..... altijd nog beter dan kleur bekennen natuurlijk
Iets achterlijks te zeggen om dan vervolgens te beweren dat het een troll/grap was, klassiekertje wel.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:45 schreef rival het volgende:
[..]
terugkrabbelen en er maar het beste van maken bedoel je
in mijn geval het feit dat ik vorige week in Auschwitz zat.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:39 schreef Murdera het volgende:
Waarom dat gehuil eigenlijk als je een hitler grap maakt?
Moeten jullie nou serieus zo huilen om het woord hitlergroet of wat?quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Iets achterlijks te zeggen om dan vervolgens te beweren dat het een troll/grap was, klassiekertje wel.
Nee ok dat had ik moeten weten, mijn fout.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:46 schreef rival het volgende:
[..]
in mijn geval het feit dat ik vorige week in Auschwitz zat.
shitquote:
Dus?quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:46 schreef stevenmac26 het volgende:
In mijn geval dat ik gewoon een bloedhekel aan nazi's heb
Nee hoor.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Moeten jullie nou serieus zo huilen om het woord hitlergroet of wat?
Heb ik ook een bloedhekel aan dat soort 'grapjes'quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |