Vermoedelijk vond je haar pas leuk nadat ze rood had. Balen voor jou dat je Myraela niet hebt mogen aanschouwen met rood haarquote:Op woensdag 27 juni 2012 02:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Kate Nash heeft trouwens 4 kleuren gehas waaronder rood/bruinachtig.
Die is vast heel blij dat ze een broekje heeft aangetrokken.quote:
Oh, dus dat was degene bij wie Firefly binnen 5 minuten aan het vingeren was, terwijl haar vriend tien meter verderop stond.quote:
Nee eigenlijk niet.quote:Op woensdag 27 juni 2012 02:20 schreef twi het volgende:
[..]
Vermoedelijk vond je haar pas leuk nadat ze rood had. Balen voor jou dat je Myraela niet hebt mogen aanschouwen met rood haar
Haha moet haast wel, dit was nog eens 10 minuten later. Zo lam, dat ze het onderscheid niet meer kon maken tussen een random dude en haar vriendje.quote:Op woensdag 27 juni 2012 02:21 schreef twi het volgende:
[..]
Oh, dus dat was degene bij wie Firefly binnen 5 minuten aan het vingeren was, terwijl haar vriend tien meter verderop stond.
Zo laat ik ze altijd achter. Best netjes toch, ik laat ze altijd hun kleren weer aantrekken.quote:
Half werk dusquote:Op woensdag 27 juni 2012 02:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Die is vast heel blij dat ze een broekje heeft aangetrokken.
Dit is TE triestquote:Op woensdag 27 juni 2012 02:21 schreef twi het volgende:
[..]
Oh, dus dat was degene bij wie Firefly binnen 5 minuten aan het vingeren was, terwijl haar vriend tien meter verderop stond.
Herinner mij er nou niet aanquote:
Ik ben te druk met fappenquote:
Hoe groot zou haar clitoris zijn?quote:Op woensdag 27 juni 2012 02:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben te druk met fappen![]()
[ afbeelding ]
Niet veel nee. Maar ze heeft attitude. Attitude goes a long wayquote:Op woensdag 27 juni 2012 02:35 schreef Strani het volgende:
Die heeft toch geen vlees op de botten Barbusse?
is s_o awesome. jij hebt haar irl ontmoet ofzo?quote:
Geen idee, zo intiem zijn we nietquote:Op woensdag 27 juni 2012 02:35 schreef PretKroket het volgende:
[..]
Hoe groot zou haar clitoris zijn?
wat hebben jullie tegen hem?quote:Op woensdag 27 juni 2012 02:21 schreef twi het volgende:
[..]
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |