quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:52 schreef Sinji het volgende:
[..]
Tyrion![]()
Alleen lezen als je alle boeken hebt gelezen:Inderdeed!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kak, ik flickshot gelijk de spoiler open![]()
ze lijkt op lara croft.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:49 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb er sinds gisteren weer een favoriet bij. Qua uiterlijk, acteren kan ze niet. Schoppen en slaan wel:
[ afbeelding ]
Doe dan Gina Caranoquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:49 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb er sinds gisteren weer een favoriet bij. Qua uiterlijk, acteren kan ze niet. Schoppen en slaan wel:
[ afbeelding ]
Kijk Haywire, toffe filmquote:
Klopt hoef alleen dit af te spelen door de telefoon.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:56 schreef Barbusse het volgende:
Sorry, ik ben aan de andere lijn aan het fantaseren met Charles Bronson Ayumu2.0
Ohboyohboyohboyquote:
wie is dat dan? iemand in het buitenland ofzo?quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:55 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
+356 2201 5000 moet je even proberen.
Ik kreeg een stijfjequote:Op woensdag 27 juni 2012 01:57 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Klopt hoef alleen dit af te spelen door de telefoon.
Het is een Maltese nummer.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:58 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
wie is dat dan? iemand in het buitenland ofzo?
waarom eindigt ze nummer op 000?
Drommel zit aan haar perfecte billen. Drommel wil wat zeggen over hoe goed squatten wel niet is voor je billen. Drommel wordt letterlijk de grond ingestampt omdat ze waarlijk badass is.quote:
ik ben nog steeds beetje high. ik weet het echt niet.quote:
Dude, seriously?quote:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 02:01 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ik ben nog steeds beetje high. ik weet het echt niet.
daniel dus uit malta?
quote:
Ik word hier niet heel warm van ben ik nu vreemd?quote:
quote:Muay Thai Record is 12-1-1 Wins/Lost/Draw. MMA Record is 7-1-0.
Defeated Kaitlin Young on May 31st, 2008 to achieve a 6-0-0 MMA record.
Defeated Kelly Kobold October 4, 2008 to achieve a 7-0-0 record.
Defeated by Cristiane "Cyborg" Santos on August 15, 2009 in the inaugural bout for the Strikeforce Women's Championship. Her current record is 7-1-0.
Nee, slechts homo.quote:Op woensdag 27 juni 2012 02:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik word hier niet heel warm van ben ik nu vreemd?
Dan krijg je Barbusse aan de lijn.quote:Op woensdag 27 juni 2012 02:02 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
dus wat gebeurd er als ik dat bel?
Ook goeden muziekquote:
Maar ik ben waarschijnlijk in gesprekquote:
Muil houdenquote:
Ik zit nu aan tepels dat vind je lekker toch? Aaaaah oow.quote:Op woensdag 27 juni 2012 02:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar ik ben waarschijnlijk in gesprek
Wat?quote:Op woensdag 27 juni 2012 02:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Drommel zit aan haar perfecte billen. Drommel wil wat zeggen over hoe goed squatten wel niet is voor je billen. Drommel wordt letterlijk de grond ingestampt omdat ze waarlijk badass is.
En dat zijn?quote:Op woensdag 27 juni 2012 02:06 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Ik mis wel een mede homo in deze reeks. Tenminste als hij gaarne wel aan mijn eisen voldoet.
Grapje kerelquote:
Zij? Echt nietquote:Op woensdag 27 juni 2012 02:08 schreef twi het volgende:
[..]
Zij kan jouw ass kicken, want ze is megasterk enzo.
Moet minstens vrijgezel zijn om eens te beginnen. Zwart halflang haar mooie donkere ogen lichte huidtint. Jaartje of 20 en natuurlijk lief zijn en geen Aziatische zijn wat daar doel ik niet op.quote:
Dump die vriendin van je eens dan.quote:Op woensdag 27 juni 2012 02:10 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Moet minstens vrijgezel zijn om eens te beginnen. Zwart halflang haar mooie donkere ogen lichte huidtint. Jaartje of 20 en natuurlijk lief zijn en geen Aziatische zijn wat daar doel ik niet op.
Dan val ik af, je kunt ophouden met de geile muziekquote:Op woensdag 27 juni 2012 02:10 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Moet minstens vrijgezel zijn om eens te beginnen. Zwart halflang haar mooie donkere ogen lichte huidtint. Jaartje of 20 en natuurlijk lief zijn en geen Aziatische zijn wat daar doel ik niet op.
Onbeskoft.quote:
Jij hebt een zwak voor alles met rood haar. Waarom denk je dat ik Myra weer zwart heb aangepraat?quote:Op woensdag 27 juni 2012 02:12 schreef heloef het volgende:
Ik heb een zwak voor Kate Nash. Dan weten jullie dat ook weer.
quote:
Jammer voor jou.quote:Op woensdag 27 juni 2012 02:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan val ik af, je kunt ophouden met de geile muziek
Heb geen flauw idee waar zij zich op dit moment bevind. Heb er verder niets mee te maken.quote:
Ze is brunette.quote:Op woensdag 27 juni 2012 02:14 schreef twi het volgende:
[..]
Jij hebt een zwak voor alles met rood haar. Waarom denk je dat ik Myra weer zwart heb aangepraat?
Nee hoor. Integendeelquote:
Whud?quote:
Nee, want s_o is slanker.quote:Op woensdag 27 juni 2012 02:18 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Was even aan het trollen. Kijken of Twi ging happen.
Kate Nash heeft trouwens 4 kleuren gehas waaronder rood/bruinachtig.quote:Op woensdag 27 juni 2012 02:16 schreef twi het volgende:
[..]
Dat is de route. Rood > Zwart > Brunette
Vermoedelijk vond je haar pas leuk nadat ze rood had. Balen voor jou dat je Myraela niet hebt mogen aanschouwen met rood haarquote:Op woensdag 27 juni 2012 02:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Kate Nash heeft trouwens 4 kleuren gehas waaronder rood/bruinachtig.
Die is vast heel blij dat ze een broekje heeft aangetrokken.quote:
Oh, dus dat was degene bij wie Firefly binnen 5 minuten aan het vingeren was, terwijl haar vriend tien meter verderop stond.quote:
Nee eigenlijk niet.quote:Op woensdag 27 juni 2012 02:20 schreef twi het volgende:
[..]
Vermoedelijk vond je haar pas leuk nadat ze rood had. Balen voor jou dat je Myraela niet hebt mogen aanschouwen met rood haar
Haha moet haast wel, dit was nog eens 10 minuten later. Zo lam, dat ze het onderscheid niet meer kon maken tussen een random dude en haar vriendje.quote:Op woensdag 27 juni 2012 02:21 schreef twi het volgende:
[..]
Oh, dus dat was degene bij wie Firefly binnen 5 minuten aan het vingeren was, terwijl haar vriend tien meter verderop stond.
Zo laat ik ze altijd achter. Best netjes toch, ik laat ze altijd hun kleren weer aantrekken.quote:
Half werk dusquote:Op woensdag 27 juni 2012 02:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Die is vast heel blij dat ze een broekje heeft aangetrokken.
Dit is TE triestquote:Op woensdag 27 juni 2012 02:21 schreef twi het volgende:
[..]
Oh, dus dat was degene bij wie Firefly binnen 5 minuten aan het vingeren was, terwijl haar vriend tien meter verderop stond.
Herinner mij er nou niet aanquote:
Ik ben te druk met fappenquote:
Hoe groot zou haar clitoris zijn?quote:Op woensdag 27 juni 2012 02:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben te druk met fappen![]()
[ afbeelding ]
Niet veel nee. Maar ze heeft attitude. Attitude goes a long wayquote:Op woensdag 27 juni 2012 02:35 schreef Strani het volgende:
Die heeft toch geen vlees op de botten Barbusse?
is s_o awesome. jij hebt haar irl ontmoet ofzo?quote:
Geen idee, zo intiem zijn we nietquote:Op woensdag 27 juni 2012 02:35 schreef PretKroket het volgende:
[..]
Hoe groot zou haar clitoris zijn?
wat hebben jullie tegen hem?quote:Op woensdag 27 juni 2012 02:21 schreef twi het volgende:
[..]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |